Tantoelauw, heb die nu van die beeste race-stripes als een Dodge Viper ofnoh?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef Afroman het volgende:
[..]
ja man, wel een nieuwe paintjob, met van die stripes van voor naar achteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef Patje1987 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
rode stripes jwzquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:25 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tantoelauw, heb die nu van die beeste race-stripes als een Dodge Viper ofnoh?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja ter introductie: naast eckte heb je nu ook sleckte
En perfecktequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja ter introductie: naast eckte heb je nu ook sleckte
Niet via Snuf. Je bent al niet lekker.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Niemand die de groetjes aan mij wil doen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef mc-Piel het volgende:
JAWEL! WORTEL & PEEN
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bazennummer SNUF doe nou maar gewoon!
Jij kan echt niet spellen mangzquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En Choclatechick die leckte !
en huppelmuts met haar geckequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
En Choclatechick die leckte !
Nadeel is alleen dat vindt een goed woord is dus die fout zal je blijven makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef utopie het volgende:
perfecte is het. als ik perfeckte doe dan krijg ik zn krul lijntje onder de tekst. kortom, dan klopt het niet. en bij perfecte staat ie niet. dus die is goed.
ik heb 1 of andere spellings addon voor firefox gedownload
Die zit er standaard in. Maar je begrijpt het nog niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef utopie het volgende:
perfecte is het. als ik perfeckte doe dan krijg ik zn krul lijntje onder de tekst. kortom, dan klopt het niet. en bij perfecte staat ie niet. dus die is goed.
Meen je dit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef utopie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |