feestzequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef gianni61 het volgende:
WEEKEND!! CARNAVAL!!
ik ben weg, doe geen dingen die ik ook niet zou zijn, of maak er foto's van en stuur ze me door
doei!
Alaaf! Alaaf! Alaaf!
Ik ga aan het bier
Feest zequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef gianni61 het volgende:
WEEKEND!! CARNAVAL!!
ik ben weg, doe geen dingen die ik ook niet zou zijn, of maak er foto's van en stuur ze me door
doei!
Alaaf! Alaaf! Alaaf!
Ik ga aan het bier
Veel plezier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef gianni61 het volgende:
WEEKEND!! CARNAVAL!!
doei!
Alaaf! Alaaf! Alaaf!
Ik ga aan het bier
Je vrijbrief om 4 dagen lang zonder opgaaf van reden lekker te zuipenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach, als zij er gelukkig van worden
een dikke vette orgiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef pl4kkie het volgende:
ohh brb moet ff gaan regelen wat we morgen gaan doen met de boys
quote:
als ik zin heb om 4 dagen te zuipen kan ik dat ook in mijn vakantie doen, ik ben niet eens vrij met carnaval dus kan ik me niet klem zuipen dan, dus dan kies ik voor vakantiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je vrijbrief om 4 dagen lang zonder opgaaf van reden lekker te zuipen
Het wordt eerst naar de film. daarna bowlen en daarna een kroeg inquote:
Ja oke, maar met carnaval is het toch wel gezelliger hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik zin heb om 4 dagen te zuipen kan ik dat ook in mijn vakantie doen, ik ben niet eens vrij met carnaval dus kan ik me niet klem zuipen dan, dus dan kies ik voor vakantiezonder carnaval
LIPJES!!!!!!11111111111quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
NBBBBBBBBBBBBBT !!!!!!!!!!1111111111111
toeval dat we weer tegelijk terug zijnquote:
Tja, wederhelften...quote:
Geen idee, zal het vragen als ik ze vinden kanquote:
Tja je moet toch wat als je dan geen vrij hebt hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja oke, maar met carnaval is het toch wel gezelliger hoor
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Geen idee, zal het vragen als ik ze vinden kan
Tja, op tijd vrijnemenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja je moet toch wat als je dan geen vrij hebt he
Ik moet dan naar school?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:53 schreef lipjes het volgende:
[..]ben je je tieten kwijt
[..]
Tja, op tijd vrijnemen
al mn vrienden wonen in Noord-Holland en ik ga niet in mn eentjequote:
er zijn genoeg fokkers die gaan carnavallen heurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
al mn vrienden wonen in Noord-Holland en ik ga niet in mn eentje
ja ga met fokker dat doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
er zijn genoeg fokkers die gaan carnavallen heur
gelukkig...quote:
daar benk allang weer klaar meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij was die orgie aan het organiseren
Nee tussen inquote:
Schijterdquote:
ja is goed hooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga jij mee dan om mijn handje vast te houden?
Volgende week ?quote:
Jij betaald?quote:
Goedeavond CC'tjequote:
Nooit meer terug gaan dus..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:40 schreef pl4kkie het volgende:
Zoow teurg van de shoarma boer. Ik wou pinnen daar zegt die nee dat kan niet. Hier neem maar mee en betaal maar andere keer.
Hahaquote:
Eerst volgende keer dat je in de buurt bent betalen juist.quote:
Ik ga morgen weer ff terug. Ik kom er wel is vaker en hij is ontzettend lekker. Dus ik betaal hem netjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eerst volgende keer dat je in de buurt bent betalen juist.
Die man vertrouwt jou erop dat je dat geld later komt brengen, dat ga je toch niet misbruiken ?
Hallo CCquote:
Uiteraard. Ik wil nog wel langer genieten van zijn lekkere dubbelgevouwen pizza'squote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hallo plakwel die man betalen he
Daar ligt het aan waarschijnlijk. Ik werkte eerst bij een slager en als vaste klanten daar een keer net te weinig geld bij zich hadden ofzo was het ook geen groot probleem, van die mensen weet je gewoon dat ze terugkomen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:49 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer ff terug. Ik kom er wel is vaker en hij is ontzettend lekker. Dus ik betaal hem netjes. Maar dat zie je niet vaak dat er zow iets gebeurt.
Hooiquote:
Goedzo, zulke lieve mensen kun je toch niet misbruikenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:52 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik wil nog wel langer genieten van zijn lekkere dubbelgevouwen pizza's
Veel plezier met inplakkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daar ligt het aan waarschijnlijk. Ik werkte eerst bij een slager en als vaste klanten daar een keer net te weinig geld bij zich hadden ofzo was het ook geen groot probleem, van die mensen weet je gewoon dat ze terugkomen.
[..]
Hooi![]()
En nu ben ik er weer vandoor, want moet nog ruim 100 foto's inplakken
Ikzelf ben er denk al 2 jaar niet meer geweest. Meestal wordt het voor me gehaaldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daar ligt het aan waarschijnlijk. Ik werkte eerst bij een slager en als vaste klanten daar een keer net te weinig geld bij zich hadden ofzo was het ook geen groot probleem, van die mensen weet je gewoon dat ze terugkomen.
[..]
Hooi![]()
En nu ben ik er weer vandoor, want moet nog ruim 100 foto's inplakken
aawh dat is wel tof van hemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:55 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ikzelf ben er denk al 2 jaar niet meer geweest. Meestal wordt het voor me gehaald. Maar ik zei er is een bank vlakbij dus ik kan wel ff snel geld pinnen daar. Hij zo: Nee nee hoeft niet anders wordt je eten koud betaal maar een andere keer.
Ja dat is wel weer zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Eerst volgende keer dat je in de buurt bent betalen juist.
Die man vertrouwt jou erop dat je dat geld later komt brengen, dat ga je toch niet misbruiken ?
Halloquote:
Ik heb zo to gespeeld netquote:
moooiquote:
Arnhem pffquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moooiwoonde jij nou in Arnhem ofnie? daar is dat stomme hostel vlakbij
ja, ik blijf ook liever in Noord-Holland maar ik heb geen keusquote:
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja, ik blijf ook liever in Noord-Holland maar ik heb geen keus
Nee, anders heb ik een onvoldoende en moet ik met allemaal vreemde mensen van andere scholen daar gaan zittenquote:
Ik woon in Arnhem.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moooiwoonde jij nou in Arnhem ofnie? daar is dat stomme hostel vlakbij
Inderdaad. Nijmegen is leukerquote:
Dat idiote hostel is vlakbij Arnhemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik woon in Arnhem.
[..]
Inderdaad. Nijmegen is leuker
Oh oke, je hebt geen keusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, anders heb ik een onvoldoende en moet ik met allemaal vreemde mensen van andere scholen daar gaan zitten
Nijmegen is een stuk beter inderdaadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik woon in Arnhem.
[..]
Inderdaad. Nijmegen is leuker
Precies, dus ik moet heel erg gaan afkicken maandag t/m woensdagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh oke, je hebt geen keus![]()
[..]
Nijmegen is een stuk beter inderdaad
Dat zei je netquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat idiote hostel is vlakbij Arnhem
haha in de avonden ben ik beschikbaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zei je net
een x afspreken dan amar?
Nimwegenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:12 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Oh oke, je hebt geen keus![]()
[..]
Nijmegen is een stuk beter inderdaad
Maandagavond? Enige avond dat ik kan eigenlijk. Ben donderdag bezig met pakkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha in de avonden ben ik beschikbaar
Nijmegen.quote:
Ik ben er alleen Maandag t/m Woensdagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maandagavond? Enige avond dat ik kan eigenlijk. Ben donderdag bezig met pakken
okeee dinsdag en woensdag werk ik dus t word maandag dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben er alleen Maandag t/m Woensdag
ja dat kanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
okeee dinsdag en woensdag werk ik dus t word maandag dan?
quote:
GEILquote:
quote:
Oostenrijk een idee?quote:
In een donker steegjequote:
stiekem ben je wel lief hoor, met je krulliesquote:
Hihi, je kietelt mijn egoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In een donker steegje
[..]
stiekem ben je wel lief hoor, met je krullies
Ver wegquote:
Je moet er wat voor over hebbenquote:
Hihi jij ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hihi maar dat verdien je ook wel hoor
Jaaawhhhquote:
Dankje krullebolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben![]()
[..]
Hihi jij ookWat een liefde
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In een donker steegje
[..]
stiekem ben je wel lief hoor, met je krullies
Ik welquote:
ik ook bijna op t werk.quote:
Halloquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
CC Heeft een ban te pakkenTot FUCKIN KERST!
Jazekers, en jazekersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef tripack het volgende:
[..]
serieus
das een naaistreek
en enorm lang ook
maar dat is van de week al gebeurd... en dan nu pas?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
De reden dat ze gebanned is is omdat ze gelekt heeft (Note: Dit is gebeurd toen haar acc gekaapt was.)
Das klotequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dat is van de week al gebeurd... en dan nu pas?
dan hadden ze wel sneller mogen handelen bij FOK!
we hebben NBT nog, maja ze waren samen wel een duoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:44 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Das kloteNu hebben we geen tetten praat meer
Ja maar omdat ze een duo waren was het ook zo leuk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:50 schreef tripack het volgende:
[..]
we hebben NBT nog, maja ze waren samen wel een duo
Dat wil ik ook echt nog een keer doen gewoon om het mee te makenquote:
Hallo GSKquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat wil ik ook echt nog een keer doen gewoon om het mee te maken
Maar waar idk.
Avond allemaal
wie zou dat niet een keer willen doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:52 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Dat wil ik ook echt nog een keer doen gewoon om het mee te maken
Maar waar idk.
Avond allemaal
OVquote:
Dat is iets wat niemand snapt denk ikquote:
is er nog een topic tegenwoordig waar bans gemeldt worden? (kan het niet meer vinden)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:16 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Dat is iets wat niemand snapt denk ik
Nee dat is er niet meer. Dat is weg gegaan toen ze de auto unbans hebben ingevoerd. Vondt het altijd wel vermakelijk om daar telezen wie er gebanned was om welke reden..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is er nog een topic tegenwoordig waar bans gemeldt worden? (kan het niet meer vinden)
Geen idee. Het enigste wat ik gehoord heb is dat er vanaf haar account gelekt is.Maar hoe of wat weet ik niet precies. Zit hier nog niet zow langquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
Maar wat heeft ze dan 'gelekt':?
Erg vaag verhaal.
WTFquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef QuincydeKoster het volgende:
CC Heeft een ban te pakkenTot FUCKIN KERST!
Je mag wel zeggen dat ze geband is. Je mag niet discussieren of het wel of niet terecht was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef Koen66 het volgende:
en ja, ik weet dat je niet over bans mag praten, voor het geval er hier meegelezen wordt
Nou, raar hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:26 schreef Bos81 het volgende:
Maar ze heeft eerst een paar dagen gewoon mogen posten als niet meer mod zijnde. De ban is pas later gekomen
owowowowo ik heb het al belachelijk genoemdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen dat ze geband is. Je mag niet discussieren of het wel of niet terecht was.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
CC vond ik een van de leukste uit deze reeks
48 uur ban opkomst voor jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owowowowo ik heb het al belachelijk genoemd![]()
samen met NBT het Tetten Teamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Stuart het volgende:
CC vond ik een van de leukste uit deze reeks
Daarvoor zul je hooguit een note krijge, denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owowowowo ik heb het al belachelijk genoemd![]()
heb ik die ook eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarvoor zul je hooguit een note krijge, denk ik
Bij hoeveel notes krijg je een ban? Of hebben ze daar geen regels voor..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Daarvoor zul je hooguit een note krijge, denk ik
Zeg maar gerust dood/geen flikker meer aan. Deze reeks draaide deels op CCquote:
Notes zeggen niks erover.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Bij hoeveel notes krijg je een ban? Of hebben ze daar geen regels voor..
Rouwperiodequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
HALLOOO
even over leuke dingen praten, als je wilt weten waarom CC geband is, vraag je het haar maar.
Tot aan kerstquote:
You'll survive.quote:
Zal ik maar een andere SC opzoeken dan.quote:
NOOO dan gaan er nog meer wegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
You'll survive.
[..]
Zal ik maar een andere SC opzoeken dan.
Houd dan op. je kan haar nog PM'en.quote:
Valse hoop, nog geen vijf minuten na haar ban postte ze al met een kloon.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
denk dat CC wel slim genoeg is om geen klonen te creeeren
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Valse hoop, nog geen vijf minuten na haar ban postte ze al met een kloon.
Tja. Niet erg slim. Wacht dan een week ofzo, en kom niet na vijf minuten met veel bombarie je eigenste SC binnenstampen.quote:
We zijn ook ongesteltquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Houd dan op. je kan haar nog PM'en.
Don't get me wrong, ik vind het ook jammer dat ze een ban heeft, maar dat overdreven gedoe.. Jullie lijken wel ongestelde, aanhankelijke wijven.
Aye ik miste al een paar posts. een stukje terug.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tja. Niet erg slim. Wacht dan een week ofzo, en kom niet na vijf minuten met veel bombarie je eigenste SC binnenstampen.
Da;s te merken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
We zijn ook ongestelt![]()
Ik ga der zeker pmmen want we gingen samen naar de sauna
[..]
Aye ik miste al een paar posts. een stukje terug.
dank uquote:
Als Dora je zo ook een andere taal door je strot stamptquote:
Carnaval vierenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dank u
wie gaat er nog wat leuks doen van het weekend?
Morgen filmpje pakken, daarna bowlen en als afsluiter de kroeg in met vrienden. Wordt weer een dolle boelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
dank u
wie gaat er nog wat leuks doen van het weekend?
ik ga fokkers meetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:58 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Morgen filmpje pakken, daarna bowlen en als afsluiter de kroeg in met vrienden. Wordt weer een dolle boel
Ga je toch maar wel ondanks je het zo druk hebt?quote:
Ja ga morgen niet carnavallen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:29 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ga je toch maar wel ondanks je het zo druk hebt?
En nu in het Nederlands?quote:
Dat zal wel zo blijven hier vrees ikquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zal wel zo blijven hier vrees ik![]()
Die snappen best dat het carnaval is......quote:Op zaterdag 5 maart 2011 05:56 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Zo nu aankleden in carnavalsoutfit..
straks de carnavalswinkel induiken en kijken voor wat leukers
hmm wat zullen de mensen in de trein wel niet denken, daar word het niet gevierd
Zo lekker vroeg weer in het land der levendenquote:
Hee MD,quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo lekker vroeg weer in het land der levenden
Ah, veel plezier dan!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hee MD,
Ja, gister tot half 12 aan de wagen gewerkt. nu alles klaar maken en om 12 uur kunnen we beginnen
Dezelfde reden als dat ze op zwart is gegaan. Zie MED-forum.quote:
Ja hoiquote:
Hoelang is ze geband?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dezelfde reden als dat ze op zwart is gegaan. Zie MED-forum.
Ligt aan jou, ik vermaak me welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef pl4kkie het volgende:
Ligt het aan mij of draait FOK! niet helemaal lekker vandaag?
quote:
Jeejquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ligt aan jou, ik vermaak me wel
[..]
quote:
schatjequote:
Nog plannen dit weekend?quote:
vanavond zuipen met een collega, morgen naar de fokmiet.quote:
Ah leuk. Welke fok meet?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
vanavond zuipen met een collega, morgen naar de fokmiet.
van hier!quote:
oh leuk. Waarom ben ik niet uitgenodigdquote:
Iedereen is uitgenodigdquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
oh leuk. Waarom ben ik niet uitgenodigd
mede door de ban van CC denk ikquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:03 schreef DevilsWhore het volgende:
Volgens mij is het overdag nog nooit zo lang stil geweest hier
ja en ik steeds weg.quote:
idd, het voelt alsof ik hier nog de enigste benquote:
Sinds wanneer heb jij een baard?quote:
;quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een baard?
Carnaval!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Sinds wanneer heb jij een baard?
quote:
quote:
hou je niet zo van carnaval?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik wil het uberhaupt niet eens vieren.
Ga vanavond wel de kroeg in though
Ik kom uit het noorden, wat denk je zelf.quote:
moet je echt eens in Aalst carnaval vierenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kom uit het noorden, wat denk je zelf.
Waar de fuck ligt aalst?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef Athemoe het volgende:
[..]
moet je echt eens in Aalst carnaval vieren
niet normaal
Belgiëquote:
ik ga niet naar fucking belgiequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:09 schreef Athemoe het volgende:
[..]
België
onze carnaval is nu van unesco
quote:
neuken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:07 schreef DevilsWhore het volgende:
ik ben moeehoeeee
ik zou gaan zuipen vanavond maar dat gaat niet door
oke.quote:
Zal ik je pijpen?quote:
ja kwijlen kreng!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
Of neuk je me liever in mijn mond, zodat het kwijl in mijn haar stroomt?
hihihihiquote:
dieper joh! Je haar zit nog niet genoeg onder het kwijl!quote:
Je weet wel hoe je me heet moet maken he?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:39 schreef Athemoe het volgende:
[..]
dieper joh! Je haar zit nog niet genoeg onder het kwijl!
net alsof ik je veel langer kenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet wel hoe je me heet moet maken he?
Iddquote:
tja, het is ook carnaval he... Veel mensen hebben dan wat te doen, en vandaag is nog die spannende meetquote:Op zondag 6 maart 2011 09:35 schreef gianni61 het volgende:
mogguh
dit is gewoon nog hetzelfde topic als gisteren toen ik hier keek !!
Unban CC!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |