feestzequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef gianni61 het volgende:
WEEKEND!! CARNAVAL!!
ik ben weg, doe geen dingen die ik ook niet zou zijn, of maak er foto's van en stuur ze me door
doei!
Alaaf! Alaaf! Alaaf!
Ik ga aan het bier
Feest zequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef gianni61 het volgende:
WEEKEND!! CARNAVAL!!
ik ben weg, doe geen dingen die ik ook niet zou zijn, of maak er foto's van en stuur ze me door
doei!
Alaaf! Alaaf! Alaaf!
Ik ga aan het bier
Veel plezier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef gianni61 het volgende:
WEEKEND!! CARNAVAL!!
doei!
Alaaf! Alaaf! Alaaf!
Ik ga aan het bier
Je vrijbrief om 4 dagen lang zonder opgaaf van reden lekker te zuipenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach, als zij er gelukkig van worden
een dikke vette orgiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef pl4kkie het volgende:
ohh brb moet ff gaan regelen wat we morgen gaan doen met de boys
quote:
als ik zin heb om 4 dagen te zuipen kan ik dat ook in mijn vakantie doen, ik ben niet eens vrij met carnaval dus kan ik me niet klem zuipen dan, dus dan kies ik voor vakantiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:30 schreef lipjes het volgende:
[..]
Je vrijbrief om 4 dagen lang zonder opgaaf van reden lekker te zuipen
Het wordt eerst naar de film. daarna bowlen en daarna een kroeg inquote:
Ja oke, maar met carnaval is het toch wel gezelliger hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik zin heb om 4 dagen te zuipen kan ik dat ook in mijn vakantie doen, ik ben niet eens vrij met carnaval dus kan ik me niet klem zuipen dan, dus dan kies ik voor vakantiezonder carnaval
LIPJES!!!!!!11111111111quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:44 schreef lipjes het volgende:
[..]
NBBBBBBBBBBBBBT !!!!!!!!!!1111111111111
toeval dat we weer tegelijk terug zijnquote:
Tja, wederhelften...quote:
Geen idee, zal het vragen als ik ze vinden kanquote:
Tja je moet toch wat als je dan geen vrij hebt hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:40 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja oke, maar met carnaval is het toch wel gezelliger hoor
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef NBT het volgende:
[..]
Geen idee, zal het vragen als ik ze vinden kan
Tja, op tijd vrijnemenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Tja je moet toch wat als je dan geen vrij hebt he
Ik moet dan naar school?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:53 schreef lipjes het volgende:
[..]ben je je tieten kwijt
[..]
Tja, op tijd vrijnemen
al mn vrienden wonen in Noord-Holland en ik ga niet in mn eentjequote:
er zijn genoeg fokkers die gaan carnavallen heurquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
al mn vrienden wonen in Noord-Holland en ik ga niet in mn eentje
ja ga met fokker dat doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef lipjes het volgende:
[..]
er zijn genoeg fokkers die gaan carnavallen heur
gelukkig...quote:
daar benk allang weer klaar meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij was die orgie aan het organiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |