Nee als Maik idd terugkomt dan was die hele stemronde niet nodig geweest. En heeft dus iedereen gratis gedoneerd aan SBS.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, je spreekt alleen je voorkeur uit, als ze hadden bedacht dat je op degene die weg moet zou stemmen was het een ander verhaal.
Als die dooie lul terug komt neig ik er ook naar om kanaal 14 en de streams te laten voor wat het is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:26 schreef callie59 het volgende:
nou krijg ik toch de drang om te stoppen met kijken. wat een waanzin zeg.
stel je voor dat dit met servio was gebeurd. waren we allemaal feest aan het vieren en komt die eikel gewoon weer terug. dit lan echt niet. ik heb gisteren voor het eerst gestemd en nu ik dit weet ook meteen voor het laatsts.
volgende week weer stemmen ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef MargrietV het volgende:
Regelrecht bedrog van de kijkers die gestemd hebben dus.
Het is toch al eerder gebeurd tijdens andere SST's in andere landen, je hoeft het niet met de gang van zaken eens te zijn hoor, maar om nu meteen te roepen dat ik kul verkondig is een ander uiterste.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef callie59 het volgende:
[..]
onzin. veel mensen stemmen ook om zo iemand eruit te werken. cul argument dus.
Dat mensen dat doen is hun eigen domheid. De opzet van 't stemmen is nu eenmaal dat je stemt op degene die erin moet blijven. Van bedrog kan dan nooit sprake zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef callie59 het volgende:
[..]
onzin. veel mensen stemmen ook om zo iemand eruit te werken. cul argument dus.
Dit is wat ze willen meer kijkers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef Tinos85 het volgende:
Vanavond maar even de uitzending bekijken
Vind ik ook, geldklopperij !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef R0T29 het volgende:
Er zijn echt mensen die gisteren op die pisnicht hebben gestemd om Maik naar huis te laten gaan. Dus terugkeer van Maik kan gewoon echt niet.
Volgens gaat het echt niet zomaar, er zal wel een addertje onder het gras zitten en in ieder geval heeft hij geen beeld kunnen zien, dat zagen wij ook niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als die dooie lul terug komt neig ik er ook naar om kanaal 14 en de streams te laten voor wat het is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |