Voor straf moet je skypen vanavond met mij (ons)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ziekjes?
En wat voor pak had je?
Ik ga alleen zaterdagavond, zondag de optocht, zondagavond en maandagavond.
De dinsdagavond sla ik over dit jaar
Denk dat dat wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor straf moet je skypen vanavond met mij (ons)
Ik heb meerdere pakken omdat bij mij die dingen altijd gesloopt worden, en vaak niet eens door mezelfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ziekjes?
En wat voor pak had je?
Ik ga alleen zaterdagavond, zondag de optocht, zondagavond en maandagavond.
De dinsdagavond sla ik over dit jaar
Ik heb een piratenoutfitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere pakken omdat bij mij die dingen altijd gesloopt worden, en vaak niet eens door mezelf
Een bierglazen pak met een paard erover heen. Dat soort ongein
Ja vorig jaar in Heerlenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je het ooit wel eens echt gevierd ?
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga je zondag ook niet naar de bazenoptocht in Zwaag?
op school ja, wat een kutfeestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je het ooit wel eens echt gevierd ?
Kom eens BIER brengenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga dit jaar geen carnaval doen. Volgend jaar weer.
Dat had m'n neefje vorig jaar ook naar het kinderdagverblijfquote:
Ik ben ook nog heel jongquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat had m'n neefje vorig jaar ook naar het kinderdagverblijf![]()
Of je weekendshow hebt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga dit jaar geen carnaval doen. Volgend jaar weer.
Helaas. De rekeningen moeten nog betaald worden.quote:
Die quote ik even voor het nageslachtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Helaas. De rekeningen moeten nog betaald worden.
Bij je inzuipmeet van je nieuwe huis neem ik 2 kratten bier mee.
Als er nog plek is. Geen slaap tekort meer hier. Vanavond nog naar het voetbal misschien. Ik blijf wakkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Of je weekendshow hebt.
Of ga je weer liggen maffen op de wc?
nee maar ik ben serieus niet van verkleedpartijenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan heb je het dus niet echt gevierd, en kun je dus ook niet beoordelen...
welke pot?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als er nog plek is. Geen slaap tekort meer hier. Vanavond nog naar het voetbal misschien. Ik blijf wakker
Zwollequote:
Wat een helden nummerquote:
1x per jaar johquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee maar ik ben serieus niet van verkleedpartijen
ik blijf bij mijn standpuntquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
1x per jaar joh!
Het is echt een super vet feest hoor
En het is echt niet alleen maar hoempapa muziek hier
Maat van me deed mee met hardstyle carnaval, samen op de wagen gestaan met Deepack haha. Die sporen echt niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
1x per jaar joh!
Het is echt een super vet feest hoor
En het is echt niet alleen maar hoempapa muziek hier
Maat van me kan kaarten voor Omniworld - Zwolle regelen. Met Zwolle sjaal in het Almere vakquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Woohoo!
gemiddeld een 9 voor mijn Vlieg examens!
Oh, Hell yea!
Netjens!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Woohoo!
Oh, Hell yea!
Gefeliciteeeerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Woohoo!
Oh, Hell yea!
Almere heeft geen stadion Lama en ik zijn er geweest een paar weken terug op een koude maandagavondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maat van me kan kaarten voor Omniworld - Zwolle regelen. Met Zwolle sjaal in het Almere vak_!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Woohoo!
Oh, Hell yea!
Goed gedaan man.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Woohoo!
Oh, Hell yea!
Nokia 3310.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Weet iemand nog een goede cheapo telefoon die er nog best nice uitziet?
Nog langzamer graag. Ik moet nog 2 frituurpannen schoonmaken, aardappels snijden, voorbakken en slapen.quote:
Alles van Sony Ericsson is goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Weet iemand nog een goede cheapo telefoon die er nog best nice uitziet?
Niet kapot te krijgen die telefoonquote:
Nokia 3330 dan.quote:
Nee, ik zoek een plaat die in de verzoekmachine staat. De enige van St. Germain. Welke is dat? Dan kan ik m zelf downloaden namelijk.quote:
Je hebt het antwoord zojuist zelf gegevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom werken er zoveel sociaal gestoorde nerds in de ICT?
Ik vind ICT nerds helemaal niet sociaal gestoordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom werken er zoveel sociaal gestoorde nerds in de ICT?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog langzamer graag. Ik moet nog 2 frituurpannen schoonmaken, aardappels snijden, voorbakken en slapen.
Hij staat niet aan nu, dus ik weet het nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, ik zoek een plaat die in de verzoekmachine staat. De enige van St. Germain. Welke is dat? Dan kan ik m zelf downloaden namelijk.
Dan ga ik vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]slapen doe je vanavond/vannacht maar weer
krijg je een vriendenclub op bezoek?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij staat niet aan nu, dus ik weet het niet
Zoiets bedoel ik jaquote:
Kutkoter is hetquote:
Vinden jullie mij een sociaal gestoorde ICT nerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind ICT nerds helemaal niet sociaal gestoord
Oke dan, ik dacht dat jij wel kon kijken als ie niet aanstaat ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij staat niet aan nu, dus ik weet het niet
Dat mag jij niet van popjequote:
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vinden jullie mij een sociaal gestoorde ICT nerd?
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, en mijn vriend is dat ook niet ...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2011 15:52:48 ]
Ik heb 4 dagen niet gegeten, hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt gigantische honger, maar ga echt pas laat eten
Nee, de database staat op de machine zelf en als 'ie uit is is echt de stroom er af zeg maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oke dan, ik dacht dat jij wel kon kijken als ie niet aanstaat ofzo
Ik ben ook blij jou nooit te hoeven ontmoeten, kutautistquote:
neem even iets van een appel/banaan of 1 broodjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt gigantische honger, maar ga echt pas laat eten
Ik heb geen vriendenclubquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
krijg je een vriendenclub op bezoek?
Ik heb geen riekwest wel groetjensquote:
Ik had koorts, naar de wc, overgeven dat soort. Ik heb wel beschuit gegetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toch wek soep, droog brood en crackers?
En wat heb je precies ?
Ik zeg nóg een worstenbroodje!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had koorts, naar de wc, overgeven dat soort. Ik heb wel beschuit gegeten
Maar net al worstenbroodje op en geen buikpijn.
Puick plan welquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
GRENADE, OETLUL
groetjes aan Goudvis_
Johanpolie is toch teije?quote:
Boeien het verschil is toch niet te horenquote:
Waar poliklinisch je broek wordt verwijderdquote:
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boeien het verschil is toch niet te horen
Ik pis op je macquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
HIJ KAN NIET DOWNLOADEN en spelen tegelijk____! Koop een pc!
Echt hè, ik speciaal kaasachtige substantie uploaden en alles.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
Nee johquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan wel downloaden en spelen tegelijk maar je moet VirtualDJ rebooten om het te zien toch?
Op een mac misschienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan wel downloaden en spelen tegelijk maar je moet VirtualDJ rebooten om het te zien toch?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
quote:
editors?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
Mijn zusje gaat straks een bazennummer aankondigen
Snap jij je mac inmiddels al?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoezo kan je niet downloaden en draaien tegelijkertijd?
Gewoon downloaden via usenet en naar vdj slepen ?
Je kan songs toch direct naar een deck slepenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Ja ik haal altijd uit ituens als je dat niet doet kan het misschien ;Dquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je kan songs toch direct naar een deck slepen
Gewoon niet via playlist doen.
Zo blij dat je mic het doetquote:
pizza is lekkerj aquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:01 schreef djkoelkast het volgende:
Jij eet geen pizza
jij gooit pizza's op de grond.
Dat accentquote:
BAM!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
Echt he, mensen die Lordi boven grenade zetten die moeten zelf maar eens een grenade opeten.
Lordi > Grenade.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
Echt he, mensen die Lordi boven grenade zetten die moeten zelf maar eens een grenade opeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
dat moet op de site nerd. tis niet voor niks een verzoekjes SYSTEEMquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb mijn verzoekje over msn gestuurd
Vergeet de scheermesjes niet klaar te leggen bro.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
Van deze muziek krijg ik zin om mijn haar te laten groeien, mijn bandshirt aan te trekken en wow te installeren. Dus heb hem even op mute gezet))))
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:04 schreef utopie het volgende:
[..]
dat moet op de site nerd. tis niet voor niks een verzoekjes SYSTEEM
Check!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Vergeet de scheermesjes niet klaar te leggen bro.
snuf draait poepzakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:04 schreef utopie het volgende:
[..]
dat moet op de site nerd. tis niet voor niks een verzoekjes SYSTEEM
Veelste vermoeiendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens uitleggen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:04 schreef Ezechielk het volgende:
Huppel in de house?JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Overigens zitten mijn WoW-spelende vriendjes op Sunstrider.quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
![]()
!!!
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Het is draait sulle!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Bloodscalp zitten de echte koningen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Overigens zitten mijn WoW-spelende vriendjes op Sunstrider.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
WEE IE DUBBEL EN EE!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!![]()
Outland Hordesite jwtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bloodscalp zitten de echte koningen.![]()
Wel kut muziek, maar klink beter dan snuf
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Die man is gewoon goed. Zelfs als hij ziek is hosselt hij nog jailbaitquote:
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ok. Geen idee wat het verschil tussen die 2 is, maar Sunstrider is de enige naam die ik onthouden heb.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:06 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bloodscalp zitten de echte koningen.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Geen enkel probleem, al had ze wel wat moeite met mijn naam uit te spreken maar als ze bij mij is hoeft ze helemaal niet te praten.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Doen je WoW vrienden wel 'n beetje zieke DPS ofniet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ok. Geen idee wat het verschil tussen die 2 is, maar Sunstrider is de enige naam die ik onthouden heb.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Dat kan dan ook niet want volle mondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, al had ze wel wat moeite met mijn naam uit te spreken maar als ze bij mij is hoeft ze helemaal niet te praten.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Waitwhut?
Heeft Ez WoW-spelende vrienden?
[b]AirwiN schreef [/b]
Is 17k veel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Doen je WoW vrienden wel 'n beetje zieke DPS ofniet?There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ja man.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Waitwhut?
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Ja maar ik was altijd healer jeweetquote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Er draait geen verzoekjesststeem, klapharkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:04 schreef utopie het volgende:
[..]
dat moet op de site nerd. tis niet voor niks een verzoekjes SYSTEEM![]()
Leer roosters lezen.![]()
Toen ik het 16 was heb ik het 2 maanden gespeeld, vond mijn huidige vriendin niet tof.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Waitwhut?
Toen nog 1 of andere Deens jochie opgelicht door hem het account te verkopen voor 200 euro.
Toen naar de maker van het spel een mailtje met kopie van mijn idee kaart gestuurd en gezegd dat mijn account gehackt was.
Toen nog een keer mijn account verkocht![]()
![]()
Hopelijk is het niet besmettelijkquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
geef link danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er draait geen verzoekjesststeem, klaphark![]()
![]()
Weetikveelquote:.
Ik heb een collega die het speelt.
Maar wij verkopen ook kalenders ( waaronder ook een WoW kalender) ..
Een maandje terug kwam er een meisje bij onze balie aanlopen met die kalender
meisje: '' Pardon meneer, wat kost deze? ''
Collega: '' 12 goud en 95 zilver ''
Toen had ik zoiets van, ik moet hier weg..Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
hij las de banner van de OP afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er draait geen verzoekjesststeem, klaphark![]()
![]()
![]()
Deze ga ik zondag met die optocht van carnaval echt keihard pompen, samen met Dingetje - Kale Kano
Kan iedereen wel waarderen denk ik...![]()
Al mijn matties gaan naar een discotheek met een party van de leeftijd 14-17
En de andere matties moeten werken. En de andere matties zijn 't niet waard.
Dus dat wordt een avondje ONZ Radio.![]()
![]()
En wortel of peen dan ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Deze ga ik zondag met die optocht van carnaval echt keihard pompen, samen met Dingetje - Kale Kano
Kan iedereen wel waarderen denk ik...Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Dat moet haast welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan iedereen wel waarderen denk ik...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mij staat dat er niemand draait![]()
![]()
Ga gewoon heen, 15 en 16 jarige SNufzusjes regelen man...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:11 schreef Nitrouz het volgende:
Al mijn matties gaan naar een discotheek met een party van de leeftijd 14-17
En de andere matties moeten werken. En de andere matties zijn 't niet waard.
Dus dat wordt een avondje ONZ Radio.![]()
Snuf zijn zooi faalt, want mac.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij mij staat dat er niemand draait![]()
Een utrechtse!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ken ik niet
Youtube linkje ?
Hoe vinden jullie deze trouwens ?
Ik ben 17, ga ik hard los op wijven van 14.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga gewoon heen, 15 en 16 jarige SNufzusjes regelen man...
Nee.![]()
![]()
Ah. Gister zaten 2 het te spelen. 1 tank en een DPS. En ze hadden een klote healer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar ik was altijd healer jeweetWees niet bang hoorquote:
De dag dat ik WoW begin te spelen wandel ik van een flat af.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
Waar je een downtje al niet blij mee kan makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:12 schreef utopie het volgende:
ME MA HEEFT EEN KITKAT VOOR ME GEHAALD. VRETUHHHHHHHHH![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ben 17, ga ik hard los op wijven van 14.
Nee.![]()
![]()
Snuf held
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!![]()
Grenade![]()
Wel aangekondigd door je zusje die zegt: dit is de onzinradio monsterhit en ik hou van djkoelkast![]()
![]()
Als je dat niet zou doen had ik hoogstpersoonlijk een kogel door je kop gejaagdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah. Gister zaten 2 het te spelen. 1 tank en een DPS. En ze hadden een klote healer.
[..]
Wees niet bang hoor
De dag dat ik WoW begin te spelen wandel ik van een flat af.![]()
Rickroll live![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
17/2 + 5 = 13.5..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ben 17, ga ik hard los op wijven van 14.
Nee.
Het mag dus wel!
Maar leg het maar eens uit aan de ouders..
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ah. Gister zaten 2 het te spelen. 1 tank en een DPS. En ze hadden een klote healer.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Hoe gaat het met je guild?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
Van deze muziek krijg ik zin om mijn haar te laten groeien, mijn bandshirt aan te trekken en wow te installeren. Dus heb hem even op mute gezet))))
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal![]()
Komt er nog steeds niks zinvollers uit? Wanneer gaan ze jou en 'gebruikersnaamhier' eens verbannen, mijn god zeg.quote:![]()
Ik vind deze versie serieus supertof
[b]AirwiN schreef [/b]
Als ik met een meisje van 14 thuis kwam vinden ze dat niet erg hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:14 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
17/2 + 5 = 13.5..
Het mag dus wel!
Maar leg het maar eens uit aan de ouders..![]()
Maar ik heb al een vriendin, en die is 17.![]()
![]()
ditquote:!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Heb een bazentrack geladen van de interwebz
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Monogamiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:14 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Als ik met een meisje van 14 thuis kwam vinden ze dat niet erg hoor.![]()
Maar ik heb al een vriendin, en die is 17.![]()
![]()
![]()
![]()
Gast.. 't is geen 1860 meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is dit niet de muziek van Mika ?Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Oja, Broodje Mario moet ik ook nog ff downen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:15 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
RAGBOERRRRRRRRRRRRRR
FOK JULLIE A KK ZEMELS NIE FOKKEUtereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
Ik begrijp je niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Monogamie![]()
![]()
![]()
![]()
Gast.. 't is geen 1860 meer
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:15 schreef utopie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.izjunne dubbelklikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je binden aan 1 chimeidzz..quote:
het is fucking 2011 man! Minstens 5 moet je d'r hebben!Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Deze heb ik al een tijdje niet meer gezien in het topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als kaasachtige substantie af is mag ik hem dan remixen, maar hij krijgt waarschijnlijk ook vocals dus even afwachten nog
Het is van Mika, iets met een tekst van blablabla the way you left e=me.
Kan niet op de titel komen...![]()
Geweldig tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef djkoelkast het volgende:
Het klinkt vals, het is slecht gedaan en een mashup.
[b]AirwiN schreef [/b]
Happy ending ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan niet op de titel komen...Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Zal ze op prijs stellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je binden aan 1 chimeidzz..
het is fucking 2011 man! Minstens 5 moet je d'r hebben!![]()
wat denken jullie.. ja?quote:iemand op msn* says:
^^
genius
jij zou een eigen tekenfilm moeten hebben
happy ending. nerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kan niet op de titel komen...![]()
![]()
This is the way you left me, I'm not pretending.. no hope no love no glory no happy ending!quote:Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Grenadeeee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Mag ik dit zeggen?
Ja dit mag ik zeggen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
niet door je zusje aangekondigd![]()
Wel grenade![]()
Maar niet van Jason Mraz[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!![]()
Grenade, doe dan kaasachtige substantie.
Op aanraden van een neger uit me klas... Kocht ik vandaag een bakje hotwings bij de Chicken Today.
Godverdomme zeg.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik dit zeggen?
Ja dit mag ik zeggen!Terechte klachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef Huppelmuts het volgende:
Mag ik dit zeggen?
Ja dit mag ik zeggen!That's what she said..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
wtf is chicken todayquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:19 schreef Nitrouz het volgende:
Op aanraden van een neger uit me klas... Kocht ik vandaag een bakje hotwings bij de Chicken Today.
Godverdomme zeg.?
![]()
Kom op skype dan mag jij me dat even vertellenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
WAT IS DATquote:[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:16 schreef Huppelmuts het volgende:
Deze heb ik al een tijdje niet meer gezien in het topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WTF MANquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen idee
Maar ik moet altijd lachen als ik dat domme beest zie
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]FUCKING GENIAAL!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
he man, dat is serieus niet grappig, iemand die bij mij op school zat sprong voor de treinquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:22 schreef Afroman het volgende:
[..]
he man, dat is serieus niet grappig, iemand die bij mij op school zat sprong voor de treinIs de trein nog heel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Ja maar dan krijg ik honger manquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:20 schreef utopie het volgende:
[..]
http://www.chickentoday.nl/
jij kan echt niet googlen heh?!
![]()
![]()
Ik ben al druk met Ez doodgooien met dat plaatjequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja maar dan krijg ik honger manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:23 schreef Afroman het volgende:
[..]
ja man, wel een nieuwe paintjob, met van die stripes van voor naar achteren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:24 schreef utopie het volgende:
[..]viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: