Voor straf moet je skypen vanavond met mij (ons)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ziekjes?
En wat voor pak had je?
Ik ga alleen zaterdagavond, zondag de optocht, zondagavond en maandagavond.
De dinsdagavond sla ik over dit jaar
Denk dat dat wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Voor straf moet je skypen vanavond met mij (ons)
Ik heb meerdere pakken omdat bij mij die dingen altijd gesloopt worden, en vaak niet eens door mezelfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ziekjes?
En wat voor pak had je?
Ik ga alleen zaterdagavond, zondag de optocht, zondagavond en maandagavond.
De dinsdagavond sla ik over dit jaar
Ik heb een piratenoutfitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb meerdere pakken omdat bij mij die dingen altijd gesloopt worden, en vaak niet eens door mezelf
Een bierglazen pak met een paard erover heen. Dat soort ongein
Ja vorig jaar in Heerlenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je het ooit wel eens echt gevierd ?
Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ga je zondag ook niet naar de bazenoptocht in Zwaag?
op school ja, wat een kutfeestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb je het ooit wel eens echt gevierd ?
Kom eens BIER brengenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga dit jaar geen carnaval doen. Volgend jaar weer.
Dat had m'n neefje vorig jaar ook naar het kinderdagverblijfquote:
Ik ben ook nog heel jongquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat had m'n neefje vorig jaar ook naar het kinderdagverblijf![]()
Of je weekendshow hebt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga dit jaar geen carnaval doen. Volgend jaar weer.
Helaas. De rekeningen moeten nog betaald worden.quote:
Die quote ik even voor het nageslachtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Helaas. De rekeningen moeten nog betaald worden.
Bij je inzuipmeet van je nieuwe huis neem ik 2 kratten bier mee.
Als er nog plek is. Geen slaap tekort meer hier. Vanavond nog naar het voetbal misschien. Ik blijf wakkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Of je weekendshow hebt.
Of ga je weer liggen maffen op de wc?
nee maar ik ben serieus niet van verkleedpartijenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan heb je het dus niet echt gevierd, en kun je dus ook niet beoordelen...
welke pot?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als er nog plek is. Geen slaap tekort meer hier. Vanavond nog naar het voetbal misschien. Ik blijf wakker
Zwollequote:
Wat een helden nummerquote:
1x per jaar johquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee maar ik ben serieus niet van verkleedpartijen
ik blijf bij mijn standpuntquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
1x per jaar joh!
Het is echt een super vet feest hoor
En het is echt niet alleen maar hoempapa muziek hier
Maat van me deed mee met hardstyle carnaval, samen op de wagen gestaan met Deepack haha. Die sporen echt niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:44 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
1x per jaar joh!
Het is echt een super vet feest hoor
En het is echt niet alleen maar hoempapa muziek hier
Maat van me kan kaarten voor Omniworld - Zwolle regelen. Met Zwolle sjaal in het Almere vakquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Woohoo!
gemiddeld een 9 voor mijn Vlieg examens!
Oh, Hell yea!
Netjens!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Woohoo!
Oh, Hell yea!
Gefeliciteeeerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Woohoo!
Oh, Hell yea!
Almere heeft geen stadion Lama en ik zijn er geweest een paar weken terug op een koude maandagavondquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Maat van me kan kaarten voor Omniworld - Zwolle regelen. Met Zwolle sjaal in het Almere vak_!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Woohoo!
Oh, Hell yea!
Goed gedaan man.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Woohoo!
Oh, Hell yea!
Nokia 3310.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Weet iemand nog een goede cheapo telefoon die er nog best nice uitziet?
Nog langzamer graag. Ik moet nog 2 frituurpannen schoonmaken, aardappels snijden, voorbakken en slapen.quote:
Alles van Sony Ericsson is goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Weet iemand nog een goede cheapo telefoon die er nog best nice uitziet?
Niet kapot te krijgen die telefoonquote:
Nokia 3330 dan.quote:
Nee, ik zoek een plaat die in de verzoekmachine staat. De enige van St. Germain. Welke is dat? Dan kan ik m zelf downloaden namelijk.quote:
Je hebt het antwoord zojuist zelf gegevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom werken er zoveel sociaal gestoorde nerds in de ICT?
Ik vind ICT nerds helemaal niet sociaal gestoordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Waarom werken er zoveel sociaal gestoorde nerds in de ICT?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog langzamer graag. Ik moet nog 2 frituurpannen schoonmaken, aardappels snijden, voorbakken en slapen.
Hij staat niet aan nu, dus ik weet het nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, ik zoek een plaat die in de verzoekmachine staat. De enige van St. Germain. Welke is dat? Dan kan ik m zelf downloaden namelijk.
Dan ga ik vroeg naar bed.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]slapen doe je vanavond/vannacht maar weer
krijg je een vriendenclub op bezoek?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij staat niet aan nu, dus ik weet het niet
Zoiets bedoel ik jaquote:
Kutkoter is hetquote:
Vinden jullie mij een sociaal gestoorde ICT nerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind ICT nerds helemaal niet sociaal gestoord
Oke dan, ik dacht dat jij wel kon kijken als ie niet aanstaat ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij staat niet aan nu, dus ik weet het niet
Dat mag jij niet van popjequote:
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vinden jullie mij een sociaal gestoorde ICT nerd?
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, en mijn vriend is dat ook niet ...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2011 15:52:48 ]
Ik heb 4 dagen niet gegeten, hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt gigantische honger, maar ga echt pas laat eten
Nee, de database staat op de machine zelf en als 'ie uit is is echt de stroom er af zeg maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oke dan, ik dacht dat jij wel kon kijken als ie niet aanstaat ofzo
Ik ben ook blij jou nooit te hoeven ontmoeten, kutautistquote:
neem even iets van een appel/banaan of 1 broodjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb echt gigantische honger, maar ga echt pas laat eten
Ik heb geen vriendenclubquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
krijg je een vriendenclub op bezoek?
Ik heb geen riekwest wel groetjensquote:
Ik had koorts, naar de wc, overgeven dat soort. Ik heb wel beschuit gegetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Toch wek soep, droog brood en crackers?
En wat heb je precies ?
Ik zeg nóg een worstenbroodje!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:53 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had koorts, naar de wc, overgeven dat soort. Ik heb wel beschuit gegeten
Maar net al worstenbroodje op en geen buikpijn.
Puick plan welquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
GRENADE, OETLUL
groetjes aan Goudvis_
Johanpolie is toch teije?quote:
Boeien het verschil is toch niet te horenquote:
Waar poliklinisch je broek wordt verwijderdquote:
Daar zit wat in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boeien het verschil is toch niet te horen
Ik pis op je macquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
HIJ KAN NIET DOWNLOADEN en spelen tegelijk____! Koop een pc!
Echt hè, ik speciaal kaasachtige substantie uploaden en alles.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
Nee johquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan wel downloaden en spelen tegelijk maar je moet VirtualDJ rebooten om het te zien toch?
Op een mac misschienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Ik kan wel downloaden en spelen tegelijk maar je moet VirtualDJ rebooten om het te zien toch?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef djkoelkast het volgende:
quote:
editors?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef Snuf. het volgende:
Mijn zusje gaat straks een bazennummer aankondigen
Snap jij je mac inmiddels al?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoezo kan je niet downloaden en draaien tegelijkertijd?
Gewoon downloaden via usenet en naar vdj slepen ?
Je kan songs toch direct naar een deck slepenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:58 schreef Snuf. het volgende:
Ja ik haal altijd uit ituens als je dat niet doet kan het misschien ;Dquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je kan songs toch direct naar een deck slepen
Gewoon niet via playlist doen.
Zo blij dat je mic het doetquote:
pizza is lekkerj aquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:01 schreef djkoelkast het volgende:
Jij eet geen pizza
jij gooit pizza's op de grond.
Dat accentquote:
BAM!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
Echt he, mensen die Lordi boven grenade zetten die moeten zelf maar eens een grenade opeten.
Lordi > Grenade.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:02 schreef djkoelkast het volgende:
Echt he, mensen die Lordi boven grenade zetten die moeten zelf maar eens een grenade opeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |