nummer heet gewoon Het dorp, de persoon die het postte was zeker nog te jongquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:42 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
De melodie doet me een beetje denken aan een (in mijn mening) heel mooi lied van Wim Sonneveld
Krijg er honger vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Kapucijners met speklapjes staan nu op het vuur
Maak er dan een Zeeuwse Rijsttafel vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Kapucijners met speklapjes staan nu op het vuur
Lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:46 schreef Sine_Pari het volgende:
Ga zo even lekker babi ketjap, sajor goreng boontjes, kroepoek, wontons en sajor lode maken. Alles al voor bereid dus hoef niet lang in de keuken te staan.
Ik heb wel een paar Javaanse recepten zoals hete kip of Javaanse bami die ik wel eens klaarmaak, maar zo vaak eet ik het nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:48 schreef Sine_Pari het volgende:
Vrouwtje kan gelukkig ook koken maar in de Asiatische keuken (Indo, Thai, Korean, etc.) ken ik me beter uit.
Mijn opa en oma (moeders kant) hebben in Java en Sumatra gewoond en ben dus met blauwe hap op gegroeid. En als je als kleine jongen maar vaak genoeg bij moeders in de keuken over de schouders meekijkt leer je het vanzelf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar Javaanse recepten zoals hete kip of Javaanse bami die ik wel eens klaarmaak, maar zo vaak eet ik het niet
Zo heb ik vooral Limburgs zoervleisch weten klaar te maken, lekker met friet, stokbrood of gewoon gekookte aardappelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Mijn opa en oma (moeders kant) hebben in Java en Sumatra gewoond en ben dus met blauwe hap op gegroeid. En als je als kleine jongen maar vaak genoeg bij moeders in de keuken over de schouders meekijkt leer je het vanzelf.
Toch wel met paard he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef Mores het volgende:
[..]
Zo heb ik vooral Limburgs zoervleisch weten klaar te maken, lekker met friet, stokbrood of gewoon gekookte aardappelen
Ook een hele mooie;quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef Mores het volgende:
@Sine_Pari, deze vind ik ook gaaf, al vind ik het hele concert erg kickuh;
nooit eerder gehoord, maar wel een mooi nummer, doet me qua achtergrond een beetje an nikita van Elton John denken;quote:
Da's nep.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef Mores het volgende:
[..]
kan ook, maar ik doe het meestal met runderriblappen
En?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef Mores het volgende:
Nu bij P&W hebben ze het weer over die militairen
wat is daar nep aan, je kan het met allerlei soorten vlees doen, hert, everzwijn, konijn, paard, rund, dat is maar wat ze vroeger voor handen hadden.quote:
Zuurvlees werd gemaakt omdat dat zo'n beetje het enige was wat je met oude mijnpaarden kon doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:17 schreef Mores het volgende:
[..]
wat is daar nep aan, je kan het met allerlei soorten vlees doen, hert, everzwijn, konijn, paard, rund, dat is maar wat ze vroeger voor handen hadden.
Dat is misschien bij de mijnen zo, maar wat als er geen mijnen liggen? mijn oma maakte dat gewoon met rundvlees klaar, niet overal in zuid limburg liggen mijnen hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:19 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zuurvlees werd gemaakt omdat dat zo'n beetje het enige was wat je met oude mijnpaarden kon doen.
Paard
waren ze daar niet al langer in opstand?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:21 schreef Maitje het volgende:
Ivoorkust zijn ze ook al in opstand...
Wordt steeds gekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |