quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Chloroform het volgende:
Ik bekeek je foto's en zag overal "erna" staan, toen dacht ik: waar zijn de before pics dan? Toen zag ik dat dat je naam was.
Verfen.
Duckface.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:27 schreef kwiwi het volgende:
Ik zeg doen! Dan val je misschien niet meer zo tegen bij mensen wanneer je je mond open doet
Wat?quote:heey ik ben een probleem in de game sinds ik binnen ben kan je niet om me heen hinderlijk jaa maar je fokt niet met mij mij nemen jullie niet in de zaak jullie droogkloten
Niet geheel raar om dat te denken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Chloroform het volgende:
Ik bekeek je foto's en zag overal "erna" staan, toen dacht ik: waar zijn de before pics dan? Toen zag ik dat dat je naam was.
Verfen.
Duckface.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze moeten op elkaar blijven zitten. Zowel je bovenste als onderste gezien je topics
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Chloroform het volgende:
Verfen.
Duckface.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik bekeek een paar van haar foto's gisteren en ze hadden allemaal de titel ''erna''. Dus ik zo steeds denken ''NA WAT?!! ZEG DAT DAN!!!!'' Toen snapte ik het pas.
Ik ook!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef MYV het volgende:
[..]
Niet geheel raar om dat te denken.
Iedereen dacht 't
Als dat zwart is ben ik brunette.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:25 schreef Oostblokker het volgende:
[ afbeelding ]
met zwart haar weer een duckface
De inhoud van de foto's zorgde er gelukkig voor dat ik me niet als een faler voelde.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef MYV het volgende:
[..]
Iedereen dacht 't
nou mijne kunnen niet op elkaar blijven ik heb volle lippen en dat maak het mooiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze moeten op elkaar blijven zitten. Zowel je bovenste als onderste gezien je topics
quote:
Als TS geen troll is ben ik blondquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
nou mijne kunnen niet op elkaar blijven ik heb volle lippen en dat maak het mooi
Ik dacht meer aan dagmar of FRANCISZKA.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef MYV het volgende:
[..]
Iedereen dacht 't
geen wipa wiepa meer?;(quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Oostblokker het volgende:
1 emo ga naar rock muziek luisteren
2 kiwi wat dan ook jaloers ofzo ik weet veel meisjes willen mijn uiterlijk hebben
3 jongens geilen stiekem maar spelen haters maar tog zouden ze mij in bed willen hebben
maar soory jongens ik heb al een vriendje gelukkig mee !
ik ben geen slet hoer duckface fuckface ik ben de shit
Gelukkig hoef ik niet jaloers te zijn op het uiterlijk van het meisje waar je de foto's van hebt gejat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Oostblokker het volgende:
2 kiwi wat dan ook jaloers ofzo ik weet veel meisjes willen mijn uiterlijk hebben
3 jongens geilen stiekem maar spelen haters maar tog zouden ze mij in bed willen hebben
Kwiwi is kk lekker vieze kurwa wat doe jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Oostblokker het volgende:
huhquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik niet jaloers te zijn op het uiterlijk van het meisje waar je de foto's van hebt gejat.
Zoiets als een 'normale duckface' bestaat niet. Je bent gewoon vies en stinkt uit je kut.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:46 schreef Oostblokker het volgende:
er zijn erger meisjes met duckface mijne zijn nog normaal dus nie zeiken mensen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Oostblokker het volgende:
Inderdaad. Ik weiger te geloven dat je geen troll bent, want zúlke domme mensen bestaan gewoon niet mag ik hopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
huhzieje je geloof zelf niet dat het mijn fotos zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zoiets als een 'normale duckface' bestaat niet. Je bent gewoon vies en stinkt uit je kut.
Een echte Pool zit niet de hele dag achter de PC, die is ladderzat op straat aan 't ketsen met de eerste de beste cokedealer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Oostblokker het volgende:
quote:
alles bestaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zoiets als een 'normale duckface' bestaat niet. Je bent gewoon vies en stinkt uit je kut.
heledag meisje dan weetje niks van mij doe niet alsof je iets van van polen weet hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef MYV het volgende:
[..]
Een echte Pool zit niet de hele dag achter de PC, die is ladderzat op straat aan 't ketsen met de eerste de beste cokedealer.
waarom zou ik daar topic voor niks openen ik heb nu maar 1 iemand waar ik mee doe is dat gelijk een sletquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik weiger te geloven dat je geen troll bent, want zúlke domme mensen bestaan gewoon niet mag ik hopen.
Maar is het niet weer tijd om je 'zwanger' te laten neuken inmiddels? Je hebt al een halve dag geen topic in SEX meer geopend
Vertel es, hoe doe je dat. Een Bosnische zijn EN Pools EN Nederlands praten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
heledag meisje dan weetje niks van mij doe niet alsof je iets van van polen weet haha
In de badkamer WC's schoonmaken misschien?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
heledag meisje dan weetje niks van mij doe niet alsof je iets van van polen weet haha
me ouders komen uit BOSNIE maar heb familie in POLEN ben hier GEBOREN IN ROTTERDAM MAAR ME OUDERS WAREN WEER TERUG GEGAAN NAAR POLEN OM TE WONEN MAAR WAS NIET GOED DAAR DUS ZIJN WE WEER TERUGEKOMEN IK WAS NOG KLEINquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:51 schreef MYV het volgende:
[..]
Vertel es, hoe doe je dat. Een Bosnische zijn EN Pools EN Nederlands praten?
quote:
Dus je bent eigenlijk gewoon een Turk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef Oostblokker het volgende:
[..]
me ouders komen uit BOSNIE maar heb familie in POLEN ben hier GEBOREN IN ROTTERDAM MAAR ME OUDERS WAREN WEER TERUG GEGAAN NAAR POLEN OM TE WONEN MAAR WAS NIET GOED DAAR DUS ZIJN WE WEER TERUGEKOMEN IK WAS NOG KLEIN
KAN JE BETER LEZEN
Aan haar grammatica te zien wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dus je bent eigenlijk gewoon een Turk?
Je hebt polen in je poes?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:55 schreef Oostblokker het volgende:
ik ben bosnier en heb wat pools in me bloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |