Nee nog niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, heb je Days of Summer al gezien?.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb nu een app die uitrekent wanneer m'n eisprong is. Heb er geen fuck aan, maar toch leuk om te weten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Dat duurt ook hier soms irritant lang, maar meestal is het vlot genoeg. Ik zet 'm binnen alvast aan, en ik ben wel even onderweg voordat ik ga rennen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:08 schreef conleche het volgende:
Uniek en of Sigme? Duurt het bij jullie ook zo lang eer het horloge een satelliet heeft gevonden? Duurde vandaag echt veel en veel te lang. Ben toen maar begonnen zonder horloge, omdat ik het echt heel koud kreeg en ik al best veel had gestretched. Ongeveer na een kilometer hardlopen pakte hij hem ineens wel.
Zucht. Het zal ook eens vanzelf gaan allemaal.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ook leuk om te breien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
En voor Vik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Je bent nog creatief bezig geweest vanmiddag!
Niet meer actief op Fok!
En Merel, rottig!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:34 schreef Sjaapje het volgende:
Amai jullie gaan vlug en ik heb het veel te druk, maar tussen de babies door een lijstje!
O: niets![]()
T: worteltjes (4)
L: 2 kleine witte broodjes: 1 kaas, 1 krabsalade, 2 stronken witloof
T: bloedappelsien, beetje kwark
T: bloedappelsien, beetje kwart, pompelmoes als honger
D: wok: kip, paprika, prei, kokosmelk, groene curry, rijst met als dessert rood warm fruit met vanille-ijs Uit eten....
S: drie kwartier rustig lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |