Dat idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:19 schreef Mini_rulez het volgende:
*binnenvalt*
Een hele dikkevoor Merel! Wat naar allemaal weer.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat het moeilijk is om het af te kappen. Iets kan op papier wel fout klinken, maar de werkelijkheid voelt toch vaak anders.
Eens.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef Merel het volgende:
Oh en dat je een bepaald soort iemand verdient vind ik trouwens onzin. Zou niet weten waar ik dat aan verdiend moet hebben. Dingen lopen gewoon zoals ze lopen, verdiend of niet.
TS, kan je de OP nog even aanpassen naar de vernieuwd verbeterde OP nu mét PM-lijst?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd.
Mijn spinaziewraps staan in de oven.
Zou best kunnen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beuh, trok vanmiddag een spijkerbroek aan die vroeger flink ruimer zat. Vooral op m'n bovenbenen.
Ach, m'n benen zijn vast dikker geworden door het fietsen[/jezelfvoordegekhouden]
Hoi, ik heb ook een naam hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef sigme het volgende:
[..]
TS, kan je de OP nog even aanpassen naar de vernieuwd verbeterde OP nu mét PM-lijst?
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Slank
Dan kan de volgende met de [maak nieuw topic]-knop een nieuw topic maken met nieuwe OP & lijst.
En aan allen nogmaals het verzoek: kijk die lijst even na!
weet je hoe spijkerbroeken krimpen!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beuh, trok vanmiddag een spijkerbroek aan die vroeger flink ruimer zat. Vooral op m'n bovenbenen.
Ach, m'n benen zijn vast dikker geworden door het fietsen[/jezelfvoordegekhouden]
In een van de voorgaande OP-versies stond die zelfsquote:
O dat mag best hoor. Ik liep toen wat te stangenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:35 schreef Merel het volgende:
En volgens mij mocht Duvel van XM niet in het vasteposterslijstje!
Dat weet je ook pas achteraf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:34 schreef Merel het volgende:
Vik, twee dagen geleden zag hij die verre toekomst met mij. Gisteren opeens niet meer. Dat is precies hetgene waar ik maar niet over uit kan, hoe dat zo kan veranderen.
Ik wil gewoon ooit huisjeboompjebeestje. En ik weet niet wat ik zal doen als dat er niet in zit.
Wat goedquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Werkgerelateerde spoiler!Vanaf iets hoger standpunt en kin naar boven laten houden zodat onderkinnen strakgetrokken worden? En verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(btw, welke fabrikant?
)
@Probilly: spul om je lippen te beschermen (balsem ofzo), mijne vriezen altijd kapot door de kou. En iets van bodylotion enzo is ook wel fijn, je kan een hele droge huid krijgen. Als je het hebt: neem iets van handwarmers mee.
Merel. Dat je die smsjes wist, dat je op je strepen staat ('ik wil je voor mij alleen en niet delen') is hartstikke sterk!
Oh en geen bikinibroekje gekocht. Maat 40 pastte al niet, en toen kwam ik erachter dat er gewoon veel indeukbaar vet op mn heupen bij is gekomen. Dus de oplossing wordt een zwemshort er overheen aantrekken. En hopen dat ik er nog 2 kg af kan krijgen in de hoop dat het net wat strakker is. Bwuh vind mn lijf niet tof zoals het er nu uitziet.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
En als dat gebeurt, waarom is dat dan zo erg?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:34 schreef Merel het volgende:
Vik, twee dagen geleden zag hij die verre toekomst met mij. Gisteren opeens niet meer. Dat is precies hetgene waar ik maar niet over uit kan, hoe dat zo kan veranderen.
Ik wil gewoon ooit huisjeboompjebeestje. En ik weet niet wat ik met mezelf aan moet als ik dat nooit krijg. Dat is echt een schrikbeeld. Ik word eind dit jaar 30 en ik ben helemaal alleen.
Sorry voor het drama hoor. Ik heb mezelf nog steeds niet uit bed weten te slepen, dat zegt genoeg over m'n emotionele toestand op dit moment
Laat maar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maar, dan moet ie ook wel lijstjes gaan posten vind ik.
Dan is hij sowieso al niet eerlijk en kun je sowieso niet bouwen op hem. Ik vind het zo rotquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:34 schreef Merel het volgende:
Ik wil gewoon ooit huisjeboompjebeestje. En ik weet niet wat ik met mezelf aan moet als ik dat nooit krijg. Dat is echt een schrikbeeld. Ik word eind dit jaar 30 en ik ben helemaal alleen.
Sorry voor het drama hoor. Ik heb mezelf nog steeds niet uit bed weten te slepen, dat zegt genoeg over m'n emotionele toestand op dit moment
Omdat ik niet gemaakt ben om alleen te zijn. Alleen zijn maakt me doodongelukkig. Maar dit is niet het topic om het daarover te hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als dat gebeurt, waarom is dat dan zo erg?
Niet om zijn kant te kiezen ofzo, maar het kan toch best zijn dat hij het ook echt niet weet? Het zou allemaal lekker makkelijk zijn als hij gewoon een totale klootzak was, maar zo simpel is het waarschijnlijk niet. Dat je er niet op kunt bouwen is wel waar trouwens.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan is hij sowieso al niet eerlijk en kun je sowieso niet bouwen op hem. Ik vind het zo rot
Ik kan me goed voorstellen dat hij ook heen en weer geslingerd wordt hoor en het zelf ook allemaal niet zo goed weet. Dat hij wel voor Merel WIL gaan, maar het niet KAN ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:44 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan is hij sowieso al niet eerlijk en kun je sowieso niet bouwen op hem. Ik vind het zo rot
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het oneerlijkheid is. Op het moment dat ie het zei meende hij het. Hij is alleen van gedachten veranderd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:44 schreef Probability het volgende:
Zolang het maar niet ten koste van jezelf gaat schat, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het wel goedkomt met jouquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:49 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik geloof eerlijk gezegd niet dat het oneerlijkheid is. Op het moment dat ie het zei meende hij het. Hij is alleen van gedachten veranderd.
En MarMar, ik snap wel wat je zegt en ik wil ook niet een relatie ten koste van alles, maar... nouja, ik zie m'n toekomst gewoon niet zo.
Ik vind je niet echt betrouwbaar als je per dag 180 graden draait, daar kan hij best zijn redenen voor hebben, maar die spreekt hij niet uit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:47 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Niet om zijn kant te kiezen ofzo, maar het kan toch best zijn dat hij het ook echt niet weet? Het zou allemaal lekker makkelijk zijn als hij gewoon een totale klootzak was, maar zo simpel is het waarschijnlijk niet. Dat je er niet op kunt bouwen is wel waar trouwens.
Merel: je bent helemaal niet helemaal alleen, het verschil is maar 1 persoon! Wel een heel belangrijk persoon natuurlijk, maar toch. En zelfs dat kan elke dag veranderen. Je hoeft er maar één tegen te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |