abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93649827
Merel :* Sterkte meis, lastig om zo'n sms niet te sturen, lastig om korte en lange termijn te denken. Maar probeer het, je verdient het!
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je moet beide sleutels inleveren. Eentje moet er dan sporen hebben. Dus een van je originele set moet je wel een tijdje gebruiken.

Al ben ik niet voor fraude.

Mijn ervaring is trouwens dat je als je fiets binnen het eerste jaar wordt gestolen, je korting krijgt op de verzekering van de volgende fiets.
oh ik zou ook niet frauderen hoor. Je hoort echter best vaak dat er met de buren een dealtje gesloten wordt voor WA-verzekering als er iets kapot gemaakt is, dus ik kijk er niet echt van op als zoiets wel gebeurt... :)
pi_93649843
@Merel, je wist je smsjes steeds, dat is toch hartstikke sterk! Dat je het toch van je af moet tikken is een tweede, desnoods maak je een lange brief of een documentje waar je alles in tikt om van je af te razen. Gevoel hou je niet tegen, dat heeft niets met sterk zijn te maken. Kom op meid, je gaat dit heus redden :* we slepen je er wel door!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:45:24 #128
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93649867
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:42 schreef Rituals het volgende:

[..]

Ik niet }:|. En ik zou het niet durven, frauderen :') . Ik ben een mietje.

Merel :*. Wat sigme zegt.
Ik heb een keer een claim toegewezen gekregen omdat ik betoogde dat ik de sleutel bij een avond stappen was kwijtgeraakt, terwijl ik dat echt niet zeker wist. De fietsenmaker bij wie ik de nieuwe fiets kon ophalen, had in zijn 25 jaar zoiets nog nooit meegemaakt (dus uitbetaling van de verzekering zonder dat beide sleutels overhandigd konden worden).

:@ :P
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:46:08 #129
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93649900
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef Merel het volgende:
Ik heb net Shutter Island gezien en ik vond 'm voorspelbaar. Nu kijken of ik mezelf m'n bed uit kan slepen. Ik wil niet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En sorry dat ik verder op niemand reageer, maar ik lees het allemaal wel en ik leef heus wel mee.
Ik krijg een beetje het "ik wil graag van 2 walletjes eten *)"-gevoel bij deze McEikel.

En wat MarMar zegt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:46:57 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93649936
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik krijg een beetje het "ik wil graag van 2 walletjes eten *)"-gevoel bij deze McEikel.
Ik ook.

Dus als je al tot delen zou overgaan, Merel, dan moet je daar ook iets tegenover stellen. Bijv dat jij ook lekker mag doen wat je wilt!
Niet meer actief op Fok!
pi_93649978
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook.

Dus als je al tot delen zou overgaan, Merel, dan moet je daar ook iets tegenover stellen. Bijv dat jij ook lekker mag doen wat je wilt!
Je moet -volgens mij- wel heeeeeeel veel delen samen en heeeeeeeeel veel vertrouwen in elkaar en in de mensheid hebben, wil dat goed gaan. :{
pi_93650035
Pffff, er is heus wel een hele toffe kerel die helemaal exclusief voor Merel wil gaan, be proud woman!!! :*
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:49:29 #133
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_93650056
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb een keer een claim toegewezen gekregen omdat ik betoogde dat ik de sleutel bij een avond stappen was kwijtgeraakt, terwijl ik dat echt niet zeker wist. De fietsenmaker bij wie ik de nieuwe fiets kon ophalen, had in zijn 25 jaar zoiets nog nooit meegemaakt (dus uitbetaling van de verzekering zonder dat beide sleutels overhandigd konden worden).

:@ :P
Goed geregeld! :+ Mocht mijn fiets nou nog een keer gestolen worden, vraag ik jou wel hoe ik ervoor kan zorgen dat ik korting krijg ;).
Your body. Your soul. Your rituals.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:50:03 #134
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93650092
Ik weet het niet. Ik deel de mening van XM dat het een "ik wil lekker van twee walletjes eten *)"-eikel is, maar aan de andere kant kan ik me ook goed voorstellen dat je iemand zo leuk vindt dat je geneigd bent dat te accepteren. Daarom vraagje aan Merel: is hij echt veel leuker dan alle andere mannen die er in je leven zijn geweest? Als je er rationeel naar kijkt, denk je dan dat je zoiets nog eens mee gaat maken?
Niet meer actief op Fok!
pi_93650134
weekend O+

Merel ik vind het toch zo kut voor je.. :*
Probeer sterk te zijn, hij verdient je echt niet! (ik weet het, ik val in herhaling)

En van je afschrijven kan echt helpen weet ik uit ervaring!
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:51:04 #136
331 Merel
Be here now.
pi_93650157
Hij wil ook gewoon niet kiezen. Dus ik maak 't lekker makkelijk voor 'm door dan zelf de knoop door te hakken. Ik wil niet delen, ik wil gewoon zo graag een keer iemand die echt voor míj gaat. Ik ben die eeuwige single die ik altijd zo bang was om te worden.

Oh en over die sleutel bij maken, kan dat dan zomaar? Als het een geregistreerd slot is, moet de fietsenmaker of sleutelkopieermeneer dan ook niet melden aan de verzekeraar dat er een extra sleutel is gemaakt ofzo?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93650188
Merel :*
Lijstje:
O:yoghurt met muesli en banaan
T:laugenstangetb
L: bolletje met kaas, 1 met hagelslag (vlkoren), gekookt eitje.
T:klein bakje yoghurt met muesli
B:40 minuten wandelen
D:gevulde pasta met citroën-room saus,wortelsalade
T.paar rode wijntjes
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:53:12 #138
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_93650269
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat. En dat is niet goed genoeg Merel. Je verdient iemand die voor je gaat. :*
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_93650295
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Merel het volgende:
Hij wil ook gewoon niet kiezen. Dus ik maak 't lekker makkelijk voor 'm door dan zelf de knoop door te hakken. Ik wil niet delen, ik wil gewoon zo graag een keer iemand die echt voor míj gaat. Ik ben die eeuwige single die ik altijd zo bang was om te worden.
Daarom doe je er ook goed aan het zo snel mogelijk de kop in te drukken, anders doet het alleen maar meer pijn. ^O^ Foute kerels moeten vergeten worden.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:54:24 #140
331 Merel
Be here now.
pi_93650337
Oh en dat je een bepaald soort iemand verdient vind ik trouwens onzin. Zou niet weten waar ik dat aan verdiend moet hebben. Dingen lopen gewoon zoals ze lopen, verdiend of niet.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93650386
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet het niet. Ik deel de mening van XM dat het een "ik wil lekker van twee walletjes eten *)"-eikel is, maar aan de andere kant kan ik me ook goed voorstellen dat je iemand zo leuk vindt dat je geneigd bent dat te accepteren. Daarom vraagje aan Merel: is hij echt veel leuker dan alle andere mannen die er in je leven zijn geweest? Als je er rationeel naar kijkt, denk je dan dat je zoiets nog eens mee gaat maken?
Je zal er vast je redenen voor hebben, maar ik kan me niet goed voorstellen dat je zo denkt, iets waar je eigenlijk niet achter staat accepteren omdat iemand 'verder' zo leuk is.
pi_93650552
ik zou hem nog één keer gewoon grof de keus voorhouden als je echt denkt dat hij 't zou kunnen zijn:

'kijk, hier ben ik, en kan helemaal van jou zijn. Ik geef om je, en jij ook om mij, maar als je dat zo wilt houden en wilt kijken of we meer kunnen zijn voor langer, dan moet dat exclusief, punt.'

Gewoon zoals 't is. Zegt hij dan 'nee' of 'misschien', dan is 't over. Zegt hij 'ja'. Dan kun je het nog serieus overwegen.. maargoed, ik ben dan ook echt heel erg in dat soort dingen :@
Ja doei.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 17:58:12 #143
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_93650553
Even een korte samenvatting:

McDick: "Hey, ik vind je leuk *)"
McDick: "Hey, ik vind iemand anders ook nog leuk en ik ga voor haar!"
McDick: "Hey, ik ga naar Amerika, maar als ik terugkom, ga ik toch misschien wel weer voor jou!
McDick: "Hey, ik ga helemaal voor jou *)"
McDick: "Hey, ik ga toch voor die ander!"
McDick: "Hey, ik wil mijzelf wel opofferen, door deels voor je te gaan! *) "
McDick: "Hey, ik wil nog best een weekendje weg met je *)"

Serieus Merel, jij verdient beter dat deze McJerk.

Echt.

:*
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:00:17 #144
331 Merel
Be here now.
pi_93650670
Ik heb ook altijd geaccepteerd dat McSex nooit helemaal voor me ging. Dat was de enige manier om 'm toch bij me te houden. Als ik dat nu weer doe, is het einde zoek.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:05:29 #145
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_93650925
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef Merel het volgende:
Ik heb ook altijd geaccepteerd dat McSex nooit helemaal voor me ging. Dat was de enige manier om 'm toch bij me te houden. Als ik dat nu weer doe, is het einde zoek.
Van dattum! :*

Er lopen nog genoeg behoorlijke kerels rond, dus zorg dat je available bent als een van die specimen dan toch eindelijk op zn witte knol langs komt draven. :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:15:21 #146
331 Merel
Be here now.
pi_93651378
Maar ik durf niet meer. Voor deze heb ik al m'n voorzichtigheid laten varen, en kijk wat het me heeft opgeleverd. Ik geloof er gewoon niet meer in.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 18:17:01 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93651449
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Je zal er vast je redenen voor hebben, maar ik kan me niet goed voorstellen dat je zo denkt, iets waar je eigenlijk niet achter staat accepteren omdat iemand 'verder' zo leuk is.
Ik denk dat je daarvoor ook eerst in die situatie gezeten moet hebben :). Dan word je langzaamaan flexibeler oid.

Maar goed, als het om een ander gaat, kan ik ook heel makkelijk zeggen: ben je gek?! Je moet er onmiddellijk mee stoppen.
Niet meer actief op Fok!
pi_93651460
Dat is voor nu ook prima Merel, neem jezelf maar even in bescherming :*
pi_93651522
Wat een lamlul, echt.
Worry is a misuse of imagination
pi_93651554
*binnenvalt*

Een hele dikke :* voor Merel! Wat naar allemaal weer. ;(
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat het moeilijk is om het af te kappen. Iets kan op papier wel fout klinken, maar de werkelijkheid voelt toch vaak anders.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')