oh ik zou ook niet frauderen hoor. Je hoort echter best vaak dat er met de buren een dealtje gesloten wordt voor WA-verzekering als er iets kapot gemaakt is, dus ik kijk er niet echt van op als zoiets wel gebeurt...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet beide sleutels inleveren. Eentje moet er dan sporen hebben. Dus een van je originele set moet je wel een tijdje gebruiken.
Al ben ik niet voor fraude.
Mijn ervaring is trouwens dat je als je fiets binnen het eerste jaar wordt gestolen, je korting krijgt op de verzekering van de volgende fiets.
Ik heb een keer een claim toegewezen gekregen omdat ik betoogde dat ik de sleutel bij een avond stappen was kwijtgeraakt, terwijl ik dat echt niet zeker wist. De fietsenmaker bij wie ik de nieuwe fiets kon ophalen, had in zijn 25 jaar zoiets nog nooit meegemaakt (dus uitbetaling van de verzekering zonder dat beide sleutels overhandigd konden worden).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:42 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik niet. En ik zou het niet durven, frauderen
. Ik ben een mietje.
Merel. Wat sigme zegt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef Merel het volgende:
Ik heb net Shutter Island gezien en ik vond 'm voorspelbaar. Nu kijken of ik mezelf m'n bed uit kan slepen. Ik wil niet.Ik krijg een beetje het "ik wil graag van 2 walletjes etenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sorry dat ik verder op niemand reageer, maar ik lees het allemaal wel en ik leef heus wel mee."-gevoel bij deze McEikel.
En wat MarMar zegt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het "ik wil graag van 2 walletjes eten"-gevoel bij deze McEikel.
Je moet -volgens mij- wel heeeeeeel veel delen samen en heeeeeeeeel veel vertrouwen in elkaar en in de mensheid hebben, wil dat goed gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook.
Dus als je al tot delen zou overgaan, Merel, dan moet je daar ook iets tegenover stellen. Bijv dat jij ook lekker mag doen wat je wilt!
Goed geregeld!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb een keer een claim toegewezen gekregen omdat ik betoogde dat ik de sleutel bij een avond stappen was kwijtgeraakt, terwijl ik dat echt niet zeker wist. De fietsenmaker bij wie ik de nieuwe fiets kon ophalen, had in zijn 25 jaar zoiets nog nooit meegemaakt (dus uitbetaling van de verzekering zonder dat beide sleutels overhandigd konden worden).
![]()
Dat. En dat is niet goed genoeg Merel. Je verdient iemand die voor je gaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik krijg een beetje het "ik wil graag van 2 walletjes eten"-gevoel bij deze McEikel.
Daarom doe je er ook goed aan het zo snel mogelijk de kop in te drukken, anders doet het alleen maar meer pijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Merel het volgende:
Hij wil ook gewoon niet kiezen. Dus ik maak 't lekker makkelijk voor 'm door dan zelf de knoop door te hakken. Ik wil niet delen, ik wil gewoon zo graag een keer iemand die echt voor míj gaat. Ik ben die eeuwige single die ik altijd zo bang was om te worden.
Je zal er vast je redenen voor hebben, maar ik kan me niet goed voorstellen dat je zo denkt, iets waar je eigenlijk niet achter staat accepteren omdat iemand 'verder' zo leuk is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef Viking84 het volgende:
Ik weet het niet. Ik deel de mening van XM dat het een "ik wil lekker van twee walletjes eten"-eikel is, maar aan de andere kant kan ik me ook goed voorstellen dat je iemand zo leuk vindt dat je geneigd bent dat te accepteren. Daarom vraagje aan Merel: is hij echt veel leuker dan alle andere mannen die er in je leven zijn geweest? Als je er rationeel naar kijkt, denk je dan dat je zoiets nog eens mee gaat maken?
Van dattum!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef Merel het volgende:
Ik heb ook altijd geaccepteerd dat McSex nooit helemaal voor me ging. Dat was de enige manier om 'm toch bij me te houden. Als ik dat nu weer doe, is het einde zoek.
Ik denk dat je daarvoor ook eerst in die situatie gezeten moet hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Je zal er vast je redenen voor hebben, maar ik kan me niet goed voorstellen dat je zo denkt, iets waar je eigenlijk niet achter staat accepteren omdat iemand 'verder' zo leuk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |