Ze bekijken de sleutels die je terugstuurt op gebruikssporen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:19 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja, je moet ook 2 sleuteltjes laten zien aan de verzekeraar, maar als ik nu al een sleuteltje laat bijmaken en die gebruik en dan over 3 jaar mijn fiets vergeet op slot te zetten........
Een ezelin daarentegen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:01 schreef conleche het volgende:
Fiets is binnen!!
Even wennen aan de terugtraprem. In 't kleine stukje van fietsenmaker naar huis al 3x de mist in gegaan; blijkt dat ik als ik even niet trap, automatisch terugdraaide, nu sta ik dan ineens onverwacht stil.
Ik neem aan dat iets met ezels en niet al te veel stenen van toepassing gaat zijn.
Ben aan het twijfelen of ik een verzekering ga nemen voor 145 euro. Dan issie wel 3 jaar voor de nieuwprijs verzekerd tegen diefstal. Maar ik vind 145 euro best veel geld.
Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben ooit in slaap gevallen op de fiets, met schoolreisjeIk was erg moe
![]()
Ik werd wakker toen ik in de berm lag, en kwam er pas bij de helling in het naburige durrep achter dat mn remmen het niet meer deden door de valGelukkig waren er onderaan de helling een autoweggetje en een kanaal zonder omheining (harhar).
Overigens ben ik toen als SuperMaria met een noodvaart (door die helling he!) tússen de auto's door gezoefd, en met een zwierige bocht lángs het kanaal geredenIk was niet wakker genoeg om m'n voeten op de grond te zetten of van m'n fiets te springen
![]()
De begeleider kreeg wel een hartverknettering geloof ik.
Beetje afwisselen met de sleuteltjes dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze bekijken de sleutels die je terugstuurt op gebruikssporen.
Oeh! Goed dat je het zegt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch normaal als de reservesleutel altijd in een kastje ligt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus moet je er eentje netjes laten en de ander meewassen op 90 graden. Doh.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Toch normaal als de reservesleutel altijd in een kastje ligt?
Jahoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Klopt de chronologie van je verhaal wel?
In before the editquote:
Ah nu snap ik hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jahoor.
--> Maria moe
--> valt dus in slaap op de fiets
--> waardoor rem kapot gaat
--> kwam hierachter terwijl ze van helling afreedt en niet kon remmen
--> oei onderaan de helling is een autoweggetje. En een kanaal.
--> reedt gelukkig toch tussen de auto's door en langs het kanaal
--> happy end
Crisis, volgens mij kan ik maar beter niet meer proberen artikeltjes te schrijven vandaagquote:
Oeh, ik wil hem eigenlijk met wintersport al op! Dus of ik zo snel leer breien..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef Blurred86 het volgende:
ohja dat breien kun je heel makkelijk op zo'n ronde naald doen, gaat supersnel! en volgensmij laten ze steeds om en om een steek vallen (knit two together, yarn over, sorry ken alleen engelse termen) zodat je van die gaatjes krijgt..
er staan heel veel brei-instructie filmpjes op youtube trouwens!
Ik sauw er wel un spelingstjekur op loslate ja!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Crisis, volgens mij kan ik maar beter niet meer proberen artikeltjes te schrijven vandaag
Heeft weinig zin met dit soort foutenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik sauw er wel un spelingstjekur op loslate ja!
Denk dat de kans in amsterdam groter is dat je fiets 'gewoon' gejat wordt, dan dat je je sleuteltje vergeetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:28 schreef Perruche het volgende:
co! niet frauderen hoor! (nah, heb er zelf ook wel eens over nagedacht. Nooit gedaan though...)
Jeetje ik ben echt kapot. Over 2 minuten hoppa naar huis!
Weisneuz.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heeft weinig zin met dit soort fouten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sorry dat ik verder op niemand reageer, maar ik lees het allemaal wel en ik leef heus wel mee."I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Je moet beide sleutels inleveren. Eentje moet er dan sporen hebben. Dus een van je originele set moet je wel een tijdje gebruiken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Toch normaal als de reservesleutel altijd in een kastje ligt?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef Merel het volgende:
Ik heb net Shutter Island gezien en ik vond 'm voorspelbaar. Nu kijken of ik mezelf m'n bed uit kan slepen. Ik wil niet.Hé, niet reageren mocht sowieso al, en is in dit geval zeer voorstelbaar. Probeer je groot te houden. Groot genoeg. Als je niet wil delen, moet je niet delen. Als je wel wil delen kan dat volgende maand ook nog wel. Of later. Of een andere man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En sorry dat ik verder op niemand reageer, maar ik lees het allemaal wel en ik leef heus wel mee.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je moet beide sleutels inleveren. Eentje moet er dan sporen hebben. Dus een van je originele set moet je wel een tijdje gebruiken.
Al ben ik niet voor fraude.
Mijn ervaring is trouwens dat je als je fiets binnen het eerste jaar wordt gestolen, je korting krijgt op de verzekering van de volgende fiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |