SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Ik in Venloquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Vanaovend bin ich in Winkbuul city te vingen.
Denk maar aan mijn gekreun.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik word onrustig van die carnavalsmuziek hier op het werk.
Ach. Vanavond.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:41 schreef Frishe het volgende:
[..]
Daar zal ie ook onrustig van worden als hij er alleen maar aan kan denken....
Sjiengele sjiengele sjiengele sjiengeleboem!quote:
Op de parade!quote:
Yeahquote:
Kom in mien errem!!!quote:
Es iech diech zeen daan veul iech miech in d'n hiemel.. Vannach wel iech met diech gelokkig zien !quote:
wej krege daor te eten en te drinke.. in ut zand.. woooooohooooohooooooooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:53 schreef .ZilveR. het volgende:
T woar uns op t strand vaan griekenlaand
Ut woar un onvergetelijke nachquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
wej krege daor te eten en te drinke.. in ut zand.. woooooohooooohoooooooo
Zo zijn de voorspellingen wel. Voor de dinsdag misschien 15 graden. Afwachten.... Zou de eerste droge en zonnige carnaval na 3 jaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:03 schreef Gezicht het volgende:
Wat een heerlijk weer trouwens. Van mij mag het de rest van de carnaval wel zo blijven.
Nee, ik wil hetzelfde eigenlijk wel weten voor androidquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:12 schreef Frishe het volgende:
Iemand een tip om via iphone fotos online te zetten zodat ik ze kan posten op Fok!?
Parapapapapapa parapapa!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef nattermann het volgende:
Wakker worden door een liveconcert van Big Benny om de hoek.
Kom maar naar venlo chickquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef sproetjes het volgende:
zit ik hier, met mn pruik en makeup... (testen voor morgen want ik heb morgn haast) ... en ik ga nergens heen
Same over here...:Pquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef sproetjes het volgende:
zit ik hier, met mn pruik en makeup... (testen voor morgen want ik heb morgn haast) ... en ik ga nergens heen
Whehe ik ben inmiddels 2 plamuurlagen verder, t is er nu af en k ga pitten. Morge nog ff 2 uur lesgeven, naar huis haasten en verkleden en dan richting roermond wasr liev almis met vrienden en waar ik een vriendin tref. 's Avonds samen naar sittardquote:
Teveel dronkelappen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:28 schreef vosss het volgende:
Ik zie net dat Roermond helemaal niet op TV is vandaag???
Hoe is dat zo? De BBBB-zitting is er op vanaf 10:40 en daarna de volledige herhaling.
Waarom is de SF in Roermond niet op L1 te zien?
kom er zojuist vanaf !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:28 schreef vosss het volgende:
Ik zie net dat Roermond helemaal niet op TV is vandaag???
Hoe is dat zo? De BBBB-zitting is er op vanaf 10:40 en daarna de volledige herhaling.
Waarom is de SF in Roermond niet op L1 te zien?
Restecpquote:
Je bent niet de enige... Zo maar ns mn bed uitquote:
Ik heb m niet...quote:
Ook nietquote:
Thanks dat je de honneurs waarneemt. Ik heb wel vastelaovend gevierd, en geen koppijnquote:Op zondag 6 maart 2011 13:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb gister geen carnaval gevierd en evengoed koppijn. Daar klopt ergens iets niet helemaal.
Graag gedaan. Nu even de optocht checken hierquote:Op zondag 6 maart 2011 13:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Thanks dat je de honneurs waarneemt. Ik heb wel vastelaovend gevierd, en geen koppijn.
Jep al een tijdje...quote:Op maandag 7 maart 2011 10:39 schreef vosss het volgende:
Het was gezellig in Maastricht gister.
Iemand die weet waarom de Celebration dichtgetimmert was? Is die toko failliet of iets?
Weet niet precies, iig geen heel actievequote:
Vanavond muts aafzette.quote:
NOg een paar uur en dan gaat het Mooswief naar beneden. Dan is carnaval afgelopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef friekin_ het volgende:
Nep carnavalvierders! Het is nog een dag hoor, prutsers!
Check die shizz.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
Goeiemorgen.
Het echte leven gaat weer beginnen in Limburg. Terug naar de werkelijkheid.
Om 0.00 uur vannacht deden we de muts aafzette, zul je bedoelenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
NOg een paar uur en dan gaat het Mooswief naar beneden. Dan is carnaval afgelopen.
Ik ouk..quote:
Wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ouk..
Vannacht het slapen overgeslagen, en vandaag van 7 tot 17 gewerkt
Tot de 11e van de 11e, misschienquote:
Ritme??? Na aankomend weekend misschienquote:Op donderdag 10 maart 2011 01:28 schreef maen het volgende:
Ik had het niet zo snel al verwacht, maar de eerste biertjes zitten er alweer in... nu dat verdomde ritme weer op orde zien te krijgen, masr met een gala vrijdag zal dat nog wel ff gaan duren
Zeker! Ik zou maar 2 dagen gaan maar heb er nog 2 aangeplakt, zo goed vermaakte ik mequote:Op donderdag 10 maart 2011 10:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Ritme??? Na aankomend weekend misschien...
Wel 'unne schoene vastelaovend' gehad?
Tofquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:39 schreef maen het volgende:
[..]
Zeker! Ik zou maar 2 dagen gaan maar heb er nog 2 aangeplakt, zo goed vermaakte ik me
Maar ik zou zo graag weer op tijd 'wakker' worden zodat ik mn colleges kan halen... maar het was het waard :p
ik heb de 4 weken voor carnaval vrijgehad, slechte timingquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Tof.
Ik ben echt zo blij dat ik de hele week vrij heb genomen.
Dat is wel zonde jaquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:31 schreef maen het volgende:
[..]
ik heb de 4 weken voor carnaval vrijgehad, slechte timing
Ik ook ergens rond die tijd... Daarom ben ik ook blij met deze weekquote:Op donderdag 10 maart 2011 11:58 schreef maen het volgende:
nee, vakantie heb ik pas weer in juli.. lekker doorbikkelen tot die tijd
Jij was maandag ook alweer naar A'damquote:Op donderdag 10 maart 2011 12:54 schreef Mss het volgende:
Ik had helemaal geen vakantie, wel heb ik eind mei al zomervakantie
Dat was bij mij vorig jaar het geval. Geen aanrader om geen vakantie te hebben. Op een gegeven moment moet je gewoon even opnieuw opladen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij was maandag ook alweer naar A'dam![]()
...
Met een beetje pech heb ik dit jaar überhaupt geen zomervakantie... Maar ik denk dat ergens juli / augustus toch wel moet lukken...
Is ook absoluut geen aanrdaer... Maar als de keuze gaat zijn óf vakantie, óf 3000 piek meer collegegeld betalen, weet ik wel wat ik ga kiezenquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat was bij mij vorig jaar het geval. Geen aanrader om geen vakantie te hebben. Op een gegeven moment moet je gewoon even opnieuw opladen.
geniet dervan!quote:
Dat inderdaad!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Is ook absoluut geen aanrdaer... Maar als de keuze gaat zijn óf vakantie, óf 3000 piek meer collegegeld betalen, weet ik wel wat ik ga kiezen...
Jij hebt hetzelfde probleemquote:
Als t goed is wel... Het is iig alleszins haalbaar.quote:
Bij mij is het ook haalbaar, maar mijn pech kennende... nee, als ik ff goed ga werken heb ik precies in augustus mijn Bsc, zodat ik in september aan de master kan beginnen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Als t goed is wel... Het is iig alleszins haalbaar.
En bij jou?
Zoiets hier dus ook... Maar dan zonder buitenlandquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:28 schreef maen het volgende:
[..]
Bij mij is het ook haalbaar, maar mijn pech kennende... nee, als ik ff goed ga werken heb ik precies in augustus mijn Bsc, zodat ik in september aan de master kan beginnen.
En dan eerst 4 maanden naar het buitenland studeren!
Je wil ook niet naar het buitenland?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoiets hier dus ook... Maar dan zonder buitenland...
Ik wil asap een papiertje en werken... Ben al een ouwe lulquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:33 schreef maen het volgende:
[..]
Je wil ook niet naar het buitenland?
Maar succes, we kunnen het!
Ah vandaar. Ik ga gewoon mijn vrije ruimte opvullen in het buitenland dus dat kost me als het goed is geen extra tijd...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil asap een papiertje en werken... Ben al een ouwe lul...
Maar we kunnen het! Komt helemaal goed.
Beter geregeldquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:42 schreef maen het volgende:
[..]
Ah vandaar. Ik ga gewoon mijn vrije ruimte opvullen in het buitenland dus dat kost me als het goed is geen extra tijd...
En als ik in mn master uit zou lopen betaald de uni de boete.. jeej!
Goed bezigquote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:55 schreef Ivo1986 het volgende:
Zo ik heb carnaval overleefd, 6 dagen gevierd en woensdag een haring gepakt met gerstennat![]()
Maargoed, morgen vanmiddag al mijn eerste sollicitatiegesprek!
Was voor dezelfde vacature als waarvoor ik vorige week vrijdag in Geleen ben geweest, en vanmiddag het gesprek al hebquote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig.
Hoe was het dinsdag nog afgelopen in Ehv?
quote:
Slaapkop!quote:
Neuh, dan heb je een goede vakantie gehadquote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:01 schreef maen het volgende:
Huh gaat er dan niet iets mis als je moet bijkomen van je vakantie?
over het algemeen heb ik een heel ander idee van vakantiequote:Op zondag 13 maart 2011 08:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Neuh, dan heb je een goede vakantie gehad
Wat dan?quote:Op zondag 13 maart 2011 19:14 schreef maen het volgende:
[..]
over het algemeen heb ik een heel ander idee van vakantie
Ja, ok, dat hoort wel in de vakantie. Maar dat doe ik thuis wel. ÓP vakantie wil ik toch echt wel dingen zien en doen enzoquote:Op zondag 13 maart 2011 19:33 schreef maen het volgende:
[..]
uitrusten en bijkomen, niet dat ik dat na de vakantie nog moet gaan doen
nou het gaat toch sterk op dat laatste lijken komende zomer...quote:Op zondag 13 maart 2011 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, ok, dat hoort wel in de vakantie. Maar dat doe ik thuis wel. ÓP vakantie wil ik toch echt wel dingen zien en doen enzo. Anders kan ik net zo goed meteen met een fles whisky en een goed boek in de tuin gaan zitten
.
Hier lijkt het ook Rundumhausen te worden. Of Hintergarten. Of allebei.quote:Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef maen het volgende:
[..]
nou het gaat toch sterk op dat laatste lijken komende zomer...
maar op vakantie wil ik ook wel dingen zien en doen, maar niet zo dat ik er daarna weer van moet bijkomen. het moet een goeie combinatie zijn
hehe ja dat ja. Maar dan bij mn ouders, dan kijken er in ieder geval geen honderd studenten mee als ik in de tuin ga liggen zonnenquote:Op zondag 13 maart 2011 21:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Hier lijkt het ook Rundumhausen te worden. Of Hintergarten. Of allebei.
Waar is datquote:Op zondag 13 maart 2011 21:16 schreef maen het volgende:
[..]
hehe ja dat ja. Maar dan bij mn ouders, dan kijken er in ieder geval geen honderd studenten mee als ik in de tuin ga liggen zonnen
quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 13 maart 2011 22:58 schreef maen het volgende:
haha tsja ik ga slapen. Drukke, maar (hopelijk) erg leuke week voor de boeg!
Mijn doel ook... Nu maar afgwachten of dat gaat lukkenquote:
Geef jij dan eens het goede voorbeeldquote:Op maandag 14 maart 2011 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Bijslapen? Werken zullen jullie...
Ja dikke lul, mijn weekend is net begonnen (gistermorgen om 7 uur).quote:Op maandag 14 maart 2011 11:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
Bijslapen? Werken zullen jullie...
quote:Op maandag 14 maart 2011 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gaat weer als een trein met die topics.
Daar heb ik nog niet genoeg koffie voor opquote:
Ik wel al. Plus ik heb wel vrij goed nieuws gekregen, dat geeft ook energie.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 10:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet genoeg koffie voor op.
Fouter dan foutquote:Op dinsdag 15 maart 2011 09:15 schreef nattermann het volgende:
HEEEEY, NOG IEMAND WAKKER?????????????????
Beterschapquote:
zeg had jij niet nog een hele shitload spul aan huiswerk voor niv 3?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:26 schreef nattermann het volgende:
Ik kom even het topic redden.
[ afbeelding ]
CLEAR
Ja, op mijn reeds overleden laptopquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:48 schreef sproetjes het volgende:
[..]
zeg had jij niet nog een hele shitload spul aan huiswerk voor niv 3?
Wat leuk, proficiat!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef sproetjes het volgende:
wel godnondeju!
gisteren aangenomen bij BZO, zoals t er nu voor staat begin ik over 4 weken
Is dat niet die pop van ons mam?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:26 schreef nattermann het volgende:
Ik kom even het topic redden.
[ afbeelding ]
CLEAR
Nee jong gek, dat is gewoon een plaatsjen van de interwebz.quote:
Laad je chipkaart maar alvast op voor de schoolkantine Oh wacht, dat kon daar ook. Die kroketten daar zijn gruwelijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:52 schreef sproetjes het volgende:
daar mag ik straks aan gaan wennen.. van die uitspraken als "ons mam"
Perfisiat!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef sproetjes het volgende:
wel godnondeju!
gisteren aangenomen bij BZO, zoals t er nu voor staat begin ik over 4 weken
Lekker hoor!quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:45 schreef Joysa het volgende:
Kwartier pauze, 2,5u werken en dan 3 dagen vrij
LPB'er? denk gewoon met de auto te gaan.. zit je lang in de bus vanaf centraal? want met de trein is standaard bijna een uur reizen... incl overstappen enzo (en dan nog bus..)quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:54 schreef nattermann het volgende:
[..]
Laad je chipkaart maar alvast op voor de schoolkantine Oh wacht, dat kon daar ook. Die kroketten daar zijn gruwelijk.
Als je trouwens met de bus gaat, vanaf station Eindhoven neem je lijn 1, 11 of 145. Stap uit op halte Ir. Ottenbad, en je staat praktisch tegenover de school.
En je LPB'er, kan ik je nu al vertellen, die is heel erg oké![]()
dankje!quote:
Leerprocesbegeleider. Die vult de rol van je trajectbegeleider in als je in het schoolkwartiel zit.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:13 schreef sproetjes het volgende:
[..]
LPB'er? denk gewoon met de auto te gaan.. zit je lang in de bus vanaf centraal? want met de trein is standaard bijna een uur reizen... incl overstappen enzo (en dan nog bus..)
[..]
dankje!
nee ik ook niet. Maar had afgesproken dat als het echt een line-up was waar we wild van worden zouden we toch nog gaan. Ik denk dat ik het geld maar spaar!quote:Op woensdag 16 maart 2011 16:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik nog minder denk ik. Was eigenlijk toch al niet van plan om te gaan.
Wrijf het er ff in zeg.quote:
Bepaald niet, nee...quote:
Heuj! Ik ik!..quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zin om Laura van Riel te dekselen.
Wat een schatje.
Is ze Limburgs eigenlijk? Nee he? Hoe komt ze hier? Wat doet ze hier?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:53 schreef Tism het volgende:
[..]
Heuj! Ik ik!..Ze is van mij!..
AFBLIJVEN!!!..
Nee, Brabants meen ik, of ergens uit Noord-Noord-Limburg, aan haar accent te horen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is ze Limburgs eigenlijk? Nee he? Hoe komt ze hier? Wat doet ze hier?
Waar woont ze? Heeft ze een fansite?
Wie?quote:Op woensdag 16 maart 2011 18:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb zin om Laura van Riel te dekselen.
Wat een schatje.
Wieso?quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:33 schreef Tism het volgende:
[..]
WTF!?? Jij kent Laura niet???..Slechte nieuws manager jij..
http://www.google.nlquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:35 schreef de_boswachter het volgende:
Geef me die link godverdomme!!1!1!!1!11! Ik sta op knappen 11122334445556667777777
En ze volgt alleen maar Peter R de Vries..quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:39 schreef de_boswachter het volgende:
Ze heeft maar 4 followers ....
Ik vind haar tweets wel lief.
BoWa (L) Laura van Riel
ps. ik was niet die kerel die haar een lift wou geven.!!!
Nu op L1..quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Wieso?
Waar moet ik haar dan van kennen?
Prachtigquote:Op woensdag 16 maart 2011 19:40 schreef Tism het volgende:
[..]
En ze volgt alleen maar Peter R de Vries..
Dude, dat hebben alle vrouwen..quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Maar helaas is ze niet mijn type. Ze heeft nl. vaker last van onvoorspelbare buien.![]()
Ach, na regen komt zonneschijn.quote:Op woensdag 16 maart 2011 19:46 schreef de_boswachter het volgende:
Maar helaas is ze niet mijn type. Ze heeft nl. vaker last van onvoorspelbare buien.![]()
EN na droogte wordt het weer nat, zekerquote:Op woensdag 16 maart 2011 20:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ach, na regen komt zonneschijn.
Het kan vriezen, het kan dooien.quote:Op woensdag 16 maart 2011 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
EN na droogte wordt het weer nat, zeker?
quote:Op donderdag 17 maart 2011 00:35 schreef Tism het volgende:
Joa!..Was gaaf!..
![]()
Kneitter bezopen, gehosseld en gesjanst..![]()
Was erg goed weer ook..
Hoezo overlopers?quote:Op donderdag 17 maart 2011 19:18 schreef nattermann het volgende:
Al die overlopers naar het Venlo-topic
Daar leeft het harder dan hierquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:18 schreef nattermann het volgende:
Al die overlopers naar het Venlo-topic
Want ik wil truuk truuk truuk nao Venloquote:
De waek hed mich weer lang genog gedeeeeurtquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Want ik wil truuk truuk truuk nao Venlo
Slapen is er niet bij hier op het werk. Zit vanmorgen wel alleen, dus kan veel gedaan krijgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |