SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
Ik in Venloquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:30 schreef Ivo1986 het volgende:
Vanaovend bin ich in Winkbuul city te vingen.
Denk maar aan mijn gekreun.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik word onrustig van die carnavalsmuziek hier op het werk.
Ach. Vanavond.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:41 schreef Frishe het volgende:
[..]
Daar zal ie ook onrustig van worden als hij er alleen maar aan kan denken....
Sjiengele sjiengele sjiengele sjiengeleboem!quote:
Op de parade!quote:
Yeahquote:
Kom in mien errem!!!quote:
Es iech diech zeen daan veul iech miech in d'n hiemel.. Vannach wel iech met diech gelokkig zien !quote:
wej krege daor te eten en te drinke.. in ut zand.. woooooohooooohooooooooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:53 schreef .ZilveR. het volgende:
T woar uns op t strand vaan griekenlaand
Ut woar un onvergetelijke nachquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
wej krege daor te eten en te drinke.. in ut zand.. woooooohooooohoooooooo
Zo zijn de voorspellingen wel. Voor de dinsdag misschien 15 graden. Afwachten.... Zou de eerste droge en zonnige carnaval na 3 jaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:03 schreef Gezicht het volgende:
Wat een heerlijk weer trouwens. Van mij mag het de rest van de carnaval wel zo blijven.
Nee, ik wil hetzelfde eigenlijk wel weten voor androidquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:12 schreef Frishe het volgende:
Iemand een tip om via iphone fotos online te zetten zodat ik ze kan posten op Fok!?
Parapapapapapa parapapa!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef nattermann het volgende:
Wakker worden door een liveconcert van Big Benny om de hoek.
Kom maar naar venlo chickquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef sproetjes het volgende:
zit ik hier, met mn pruik en makeup... (testen voor morgen want ik heb morgn haast) ... en ik ga nergens heen
Same over here...:Pquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef sproetjes het volgende:
zit ik hier, met mn pruik en makeup... (testen voor morgen want ik heb morgn haast) ... en ik ga nergens heen
Whehe ik ben inmiddels 2 plamuurlagen verder, t is er nu af en k ga pitten. Morge nog ff 2 uur lesgeven, naar huis haasten en verkleden en dan richting roermond wasr liev almis met vrienden en waar ik een vriendin tref. 's Avonds samen naar sittardquote:
Teveel dronkelappen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:28 schreef vosss het volgende:
Ik zie net dat Roermond helemaal niet op TV is vandaag???
Hoe is dat zo? De BBBB-zitting is er op vanaf 10:40 en daarna de volledige herhaling.
Waarom is de SF in Roermond niet op L1 te zien?
kom er zojuist vanaf !quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:28 schreef vosss het volgende:
Ik zie net dat Roermond helemaal niet op TV is vandaag???
Hoe is dat zo? De BBBB-zitting is er op vanaf 10:40 en daarna de volledige herhaling.
Waarom is de SF in Roermond niet op L1 te zien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |