Sex, relatie of allebei?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemand van 22 en 16 is creepy.Zodra ze ouder zijn zal het me worst wezen, maar ik vind het echt creepy als een volwassen vent iets met een meisje heeft dat net uit d'r puberteit komt, of andersom.
Ligt heel erg aan de persoon zelf. Ik was net 17 en hij 23, nu ben ik bijna 20 en hij is bijna 26 en het gaat nogsteeds goed. Vind er eigenlijk niks creepy aan en het gaat prima, hij is geen rare kerel die op jonge meisjes valt ofzo. Zijn vorige vriendinnen waren of dezelfde leeftijd of ouder.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Iemand van 22 en 16 is creepy.Zodra ze ouder zijn zal het me worst wezen, maar ik vind het echt creepy als een volwassen vent iets met een meisje heeft dat net uit d'r puberteit komt, of andersom.
Mjah, dat hoor je vaak... Maar hecht ik ook weinig waarde aan.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Levensfase is belangrijker dan geboortejaar
We hebben een forum nodig voor 'reoccurring topics"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:12 schreef kwiwi het volgende:
Aha het wekelijkse leeftijdsverschillen topic is weer gearriveerd. Begon al afkickverschijnselen te krijgen
Ik heb meegemaakt dan een meid van 19 met een jongen van 12 ging.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
ik vind dat wel meevallen een vent van 22 vind ik namelijk nog lang niet volwassen, meestal zijn mannen dat pas na hun 27-28ste jaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef Heroinjunk het volgende:
Tussen ouders van mijn ex zit 32 jaar. Wel apart toen ze zij ja mijn vader is 74 en ik dacht dat het een grapje was.quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:09 schreef 08gnoT. het volgende:
Levensfase is belangrijker dan geboortejaar
Misschien moet je dan toch een keer een andere bezigheid zien te vinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:44 schreef Daniel1976 het volgende:
Al schil je 30 jaar ik zie het probleem niet.
Nou zie ik het pasquote:Op zondag 6 maart 2011 12:47 schreef thabit het volgende:
[..]
Misschien moet je dan toch een keer een andere bezigheid zien te vinden.
[ afbeelding ]
Zo te zien gedraag jij je ook wel een aantal jaren jongerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:15 schreef Aarsgezicht. het volgende:
ikzelf ben 18,5 nu me vriendin is net 16 geworden
maar kijk het boeid alelmaal niet echt, ze ken wel goed pijpe ;p
edit: oeps sorry dacht dat het sex was, maar dit is r&p
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |