Maar ook als je het gezond doet en bedenkt 'nu ben ik genoeg afgevallen' en weer gaat eten zoals je daarvoor at.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jojo-effect heb je alleen met crash-dieeten
Ohja, 120 is dan wel echt te zwaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:48 schreef tripack het volgende:
[..]
dat was ik wel van planik wil niet weer 120 kg wegen
ben 1,85m btw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet nog niet of ik naar de meet ga
Nee. Ik heb een tijdje sonja bakker (quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef 92Merel het volgende:
Mooie TT
[..]
Maar ook als je het gezond doet en bedenkt 'nu ben ik genoeg afgevallen' en weer gaat eten zoals je daarvoor at.
ik denk dat wel iets meer de max is.quote:[..]
Ohja, 120 is dan wel echt te zwaarWant hoeveel weeg je nu ?
Ik denk dat 90 kg voor jou dan toch wel echt de max is.
ik woog maandag 104,5 kg en onder de 100 is voor nu mijn richtlijn, maar denk dat 90 inderdaad wel goed zou staanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef 92Merel het volgende:
Mooie TT
[..]
Maar ook als je het gezond doet en bedenkt 'nu ben ik genoeg afgevallen' en weer gaat eten zoals je daarvoor at.
[..]
Ohja, 120 is dan wel echt te zwaarWant hoeveel weeg je nu ?
Ik denk dat 90 kg voor jou dan toch wel echt de max is.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef NBT het volgende:
DW!IK ZEI TOCH DAT JE GROTERE HEBT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
volgende week op vakantie en heb alleen maandag tijd om in te pakken want werk. en moet ook nog heel veel wassen enzo, en ik ben morgen weg.quote:
pfft. Is dit dat wijf uit het FOK! filmpje op kamasutra?quote:
jij had het over tetten van 5kg...quote:
Ohjeej, hoezo niet ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet nog niet of ik naar de meet ga
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef NBT het volgende:
DW!Da's grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wauw, sonjaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een tijdje sonja bakker () gedaan (en ondertussen steeds in de mac zitten yeaahhh!), en ik ben daarna niet meer aangekomen. Doordat ik het combineerde, een crash dieet met wat ongezond erbij, bleef mijn gewicht stabiel toen ik stopte met sonja bakkeren.
[..]
ik denk dat wel iets meer de max is.Oh dat is wel netjes dan
Ja maar ik bedoel meer wil het er niet uitzien alsof je stevig bent.
Mijn vader is 1.89 namelijk en weegt iets van 95 en die is ook te zwaar
Ohh, gaat al de goede kant op danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef tripack het volgende:
[..]
ik woog maandag 104,5 kg en onder de 100 is voor nu mijn richtlijn, maar denk dat 90 inderdaad wel goed zou staanLijkt me wel moeilijk om af te vallen, omdat je toch gewend bent om bepaalde hoeveelheden te eten.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
mijn vriend ook, hij is 2 meter en weegt maar 70..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
Tja, net als de BMI, dat zegt ook zo weinig... volgens die schaal heb ik gevaarlijk ondergewicht
2 meterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef NBT het volgende:
[..]
mijn vriend ook, hij is 2 meter en weegt maar 70..
qua lengte moet ik bang voor hem zijn maar que gewicht verpletter ik hemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef NBT het volgende:
[..]
nja we doen sonja maar half... net als we er trek in hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh wauw, sonjaOh dat is wel netjes dan
Mijn vader is 1.89 namelijk en weegt iets van 95 en die is ook te zwaar![]()
[..]
Ohh, gaat al de goede kant op danLijkt me wel moeilijk om af te vallen, omdat je toch gewend bent om bepaalde hoeveelheden te eten.
ja sonjaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohjeej, hoezo niet ?
[..]
Da's groot![]()
[..]
Oh wauw, sonjaOh dat is wel netjes dan
Mijn vader is 1.89 namelijk en weegt iets van 95 en die is ook te zwaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
je bent best smal ja, maar niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als je mij ziet, ben je dan bang dat ik doormidden breek ?
Hahahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua lengte moet ik bang voor hem zijn maar que gewicht verpletter ik hem
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef NBT het volgende:
[..]
alsof het leuk is om 4 jaar naar je kop te krijgen dat je dik en lelijk bent, dan wordt het wel een beetje een obesessie ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent best smal ja, maar niks mis mee.
ik wil alleen zeggen dat vrouwen niet te geobsedeerd moeten zijn met afvallen als hun figuur gewoon goed is
* gianni61was even met een klant aan het bellen
misschien nietquote:
Sowieso neit vallen voor ontbijtkoek enzo dat je dat als tussendoortje moet eten, want dat zit vol met koolhydraten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
nja we doen sonja maar half... net als we er trek in hebbenen toch wel 1x in de week patat om het dan wel vol te houden...
porties aanhouden si soms alleen nog lastig als je bijvoorbeeld een ovenschotel maakt ofzo of lasagne![]()
![]()
maar dat hebben we nu wel redelijk onder controle
Gevaarlijk ondergewicht zelfs?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
Tja, net als de BMI, dat zegt ook zo weinig... volgens die schaal heb ik gevaarlijk ondergewicht
Anders waren ze nog kleiner? Maar zo heel klein zijn ze nou ook weer niet bij jou hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ho eens even, het klopt dat tieten uit vet bestaat ofzo, en dat dikkere meisjes dikke tieten hebben, waarom heb ik dan kleine tieten??
Word je het dan niet zat als je elke week friet eet? Ik eet dacht echt max 1x per maandquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
nja we doen sonja maar half... net als we er trek in hebbenen toch wel 1x in de week patat om het dan wel vol te houden...
porties aanhouden si soms alleen nog lastig als je bijvoorbeeld een ovenschotel maakt ofzo of lasagne![]()
![]()
maar dat hebben we nu wel redelijk onder controle
Ben ik met je eens ja, iedereen is anders en daar is niks mis meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil alleen zeggen dat vrouwen niet te geobsedeerd moeten zijn met afvallen als hun figuur gewoon goed is
inderdaad, gelukkig eten we niet te vaak ontbijtkoekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
misschien nietDrukte enzo..
[..]
Sowieso neit vallen voor ontbijtkoek enzo dat je dat als tussendoortje moet eten, want dat zit vol met koolhydraten.
hihihi ja idd. Maar af en toe kan het wel. Als je de rest van de dag of de dag erna er maar rekening mee houd dat je zoveel ehbt gegeten.
Soms denk ik dat jij mijn vriend bent...quote:
Tja, ruim een jaar geleden hadden we hier zo'n fittest op de zaak en daar kwam dat uit, maar de consulent zei dat het wel mee vielquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gevaarlijk ondergewicht zelfs?![]()
Ik heb alleen maar 'ondergewicht'![]()
Mijn figuur is neit goed, ik heb een hangbuikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4 jaar maar? ik sinds mijn 8e ofzo, en gisteren vroeg mijn schoonmoeder nog wanneer de kleine komt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsof het leuk is om 4 jaar naar je kop te krijgen dat je dik en lelijk bent, dan wordt het wel een beetje een obesessie ja.
Niet dat ik weet, maar we zullen dat zondag wel uitvindenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij mijn vriend bent...
hahahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar we zullen dat zondag wel uitvinden
Die opmerkingen doen altijd pijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn figuur is neit goed, ik heb een hangbuik
[..]
4 jaar maar? ik sinds mijn 8e ofzo, en gisteren vroeg mijn schoonmoeder nog wanneer de kleine komt.
bij mij is het voornamelijk mijn moeder die altijd zei dat ik te dik was/ben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsof het leuk is om 4 jaar naar je kop te krijgen dat je dik en lelijk bent, dan wordt het wel een beetje een obesessie ja.
als je elke week dezelfde patat eet welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Word je het dan niet zat als je elke week friet eet? Ik eet dacht echt max 1x per maand![]()
Maar lasagne is heel lekker ja![]()
ik heb ook een hangbuikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
4 jaar maar? ik sinds mijn 8e ofzo, en gisteren vroeg mijn schoonmoeder nog wanneer de kleine komt.
Advies van een fitnesschick, had ook voeding gestudeerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef tripack het volgende:
[..]
inderdaad, gelukkig eten we niet te vaak ontbijtkoekdat wist ik dan weer niet
ik ben gevoeliger als jij en dat geeft dan een deuk in je zelfvetrouwen, soms als ik ui eten ga heb ik zelfs de neiging om het uit te spugen, ik kan me dan wel inhouden maar moeilijk is het wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
kan best hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij is het voornamelijk mijn moeder die altijd zei dat ik te dik was/ben.
volgens mij zijn tripack en ik qua omvang ongeveer gelijk.
Ach, ik heb het andersom, kreeg vroeger altijd naar mn hoofd, dat ik een spillebeen was of een slungel ofzo... maar ja, het kan me echt aan mn reet hoesten, ik ben zoals ik benquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar vind je het dan gek dat je te dik bent?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
als je elke week dezelfde patat eet welafwisselen met gekrulde frieten en zo maakt het acceptabel
en snacks natuurlijk
vanavond lasagnette
Je bmi is 24.5 dus geen overgewichtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef Stuart het volgende:
Ik ben 1.75 en weeg 75 en heb broekmaat 30 maar heb geen wasbord meer dus ben dik
Goed dat je je kan beheersen dan, want boulimia moet je niet krijgen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben gevoeliger als jij en dat geeft dan een deuk in je zelfvetrouwen, soms als ik ui eten ga heb ik zelfs de neiging om het uit te spugen, ik kan me dan wel inhouden maar moeilijk is het wel.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, ik heb het andersom, kreeg vroeger altijd naar mn hoofd, dat ik een spillebeen was of een slungel ofzo... maar ja, het kan me echt aan mn reet hoesten, ik ben zoals ik ben
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar vind je het dan gek dat je te dik bent?
Dat is echt allemaal ongezonde troep.
[..]
Je bmi is 24.5 dus geen overgewicht![]()
[..]
Goed dat je je kan beheersen dan, want boulimia moet je niet krijgen...
En nu echt weg![]()
hangbuikzwijntjeeequote:
haha komt me bekend voorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
dit is mijn figuur ongeveer.
ik ga mijn figuur maar niet paintenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[ afbeelding ]
dit is mijn figuur ongeveer.
ach jah dat mag je zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar vind je het dan gek dat je te dik bent?
Dat is echt allemaal ongezonde troep.
Tegenwoordig misschien wel, maar vroeger echt niet. Daar heb ik ook mijn alcoholisme aan overgehouden. En niks eten enzo, maar wel doorzuipen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben gevoeliger als jij en dat geeft dan een deuk in je zelfvetrouwen, soms als ik ui eten ga heb ik zelfs de neiging om het uit te spugen, ik kan me dan wel inhouden maar moeilijk is het wel.
Mooi plat, en mn tiet is net de neus van een dino ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ga mijn figuur maar niet paintenlekker kontje hoor
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
MaleDuck kan wel wat van mijn buik gebruiken
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mooi plat, en mn tiet is net de neus van een dino ofzo
ja das gevaarlijker, maar ik eet op verjaardagen ook echt niks om maar te bewijzen dat ik geen vreetzak benquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Tegenwoordig misschien wel, maar vroeger echt niet. Daar heb ik ook mijn alcoholisme aan overgehouden. En niks eten enzo, maar wel doorzuipen.
nouja kijk dan.quote:
Ik ken het. Of uberhaupt als er anderen bij zijn, of alleen gezond eten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja das gevaarlijker, maar ik eet op verjaardagen ook echt niks om maar te bewijzen dat ik geen vreetzak ben
ik vind jouw tetten (quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nouja kijk dan.
en mijn tieten hangen meer dan ik gepaint heb
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
nouja kijk dan.
en mijn tieten hangen meer dan ik gepaint heb
precies, ik ben als de doods dat ze me een vreetzak vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ken het. Of uberhaupt als er anderen bij zijn, of alleen gezond eten.
Lekker belangrijk wat een ander zegt. Het is blijkbaar makkelijker om iemand af te zeikenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
precies, ik ben als de doods dat ze me een vreetzak vinden
Ik neit.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind jouw tetten () wel mooi hoor
idd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja het doet me pijn als iemand dikzak roeptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat een ander zegt. Het is blijkbaar makkelijker om iemand af te zeiken
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik geef er tegenwoordig minder om dan eerst.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker belangrijk wat een ander zegt. Het is blijkbaar makkelijker om iemand af te zeiken
Dat snap ik, ik hoop dat je snel leert om erboven te staan, je bent zoals je bent, punt uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja het doet me pijn als iemand dikzak roept
Gladdere rug, goede ontwikkelingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik geef er tegenwoordig minder om dan eerst.
Maar alleen zwakke mensen doen dat. Je weet denk ik wel op wie ik doel ook nu.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Met zulke mensen moet je niet eens om willen gaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is wel afhankelijk van de persoon die je bent hoeveel waarde je hecht aan een oordeel of een mening van een bekende... en het lijkt mij nooit leuk om iets negatiefs over jezelf te horen, ongeacht hoe tevreden je met je zelf bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
waarom maak je je daarover zo druk dan...
je hebt gelijk... Mn kleding zit al wat wijder en daar ben ik blij meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Maar alleen zwakke mensen doen dat. Je weet denk ik wel op wie ik doel ook nu.
En terecht! Zulk dom commentaar kun je overal krijgen. Lege mensenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik geef er tegenwoordig minder om dan eerst.
Nee, minder onzeker. En sowieso, dan zou ik mijn werk neit kunnen doen. 1 grote vleeskeuring hier, en ik word steeds afgekeurd.quote:
kan lastig zijn als je het zelfs van een familie lid hoort... volgens mij zijn oma's daar best nog wel goed in. misschien onbedoeld, maar wel pijnlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met zulke mensen moet je niet eens om willen gaan
Tja, vernedering is part of the job, toch?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, minder onzeker. En sowieso, dan zou ik mijn werk neit kunnen doen. 1 grote vleeskeuring hier, en ik word steeds afgekeurd.
ik kan vaak beter commentaar terug leveren ook, krijg je leuke situaties van.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
En terecht! Zulk dom commentaar kun je overal krijgen. Lege mensen
Ach, familie wordt je ook maar opgedrongen. Fuck 'emquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:17 schreef tripack het volgende:
[..]
kan lastig zijn als je het zelfs van een familie lid hoort... volgens mij zijn oma's daar best nog wel goed in. misschien onbedoeld, maar wel pijnlijk
mijn meoder en broer deden het altijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:17 schreef tripack het volgende:
[..]
kan lastig zijn als je het zelfs van een familie lid hoort... volgens mij zijn oma's daar best nog wel goed in. misschien onbedoeld, maar wel pijnlijk
mijn tante zei tegen mijn moeder: je bent nog slanker dan je dochter, gejankt heb ik...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:17 schreef tripack het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel maar dat doe ik niet. Zulke mensen zijn mijn energie niet waardquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik kan vaak beter commentaar terug leveren ook, krijg je leuke situaties van.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn tante zei tegen mijn moeder: je bent nog slanker dan je dochter, gejankt heb ik...
Mweh. Maar mijn ex is een x te ver doorgegaan in het vernederen en afzeiken tijdens sm, ik wist niet eens meer dat het een spel is. ben er nog een tijd van van slag geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, vernedering is part of the job, toch?
stof of je vriend?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:20 schreef NBT het volgende:
ben weer terug van zuigenik zal mijn lichaam ook eens painten
bodypaintquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:20 schreef NBT het volgende:
Zuigenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:20 schreef NBT het volgende:
Auw.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mijn tante zei tegen mijn moeder: je bent nog slanker dan je dochter, gejankt heb ik...
Ja maar ik hoor het op mijn werk ook soms. maar dat zijn gewoon trieste mannen die te lui zijn om de handkar te gebruiken en dan maar geld op tafel gooien ervoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat kan ik ook wel maar dat doe ik niet. Zulke mensen zijn mijn energie niet waard![]()
ah moet ook gebeurenquote:
Zo, dat is een flink verschil met nu dan zegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mja toen woog ik nog wel 92, was in Augustus
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik neem wel een potje vingerverf mee
92 is veel met jouw lengtequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mja toen woog ik nog wel 92, was in Augustus
Dit klinkt heel vreemd qua werk zijndequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:21 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja maar ik hoor het op mijn werk ook soms. maar dat zijn gewoon trieste mannen die te lui zijn om de handkar te gebruiken en dan maar geld op tafel gooien ervoor.
Wees lief voor je mummyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga mee boodschappen doen, niet het hele topic volgooien kleine spammers van me![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga mee boodschappen doen, niet het hele topic volgooien kleine spammers van me![]()
![]()
quote:
wat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dit klinkt heel vreemd qua werk zijnde
Weet ikquote:
Mannen komen bij jou op je werk omdat ze de handkar niet willen gebruiken en leggen dan dus geld op tafel. Je werkt toch niet in een clubquote:
tja, het gaat over gewicht en af en toe over tetten, dat houdt iedereen geboeid, man en vrouwquote:
ik loop geen optochtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef gianni61 het volgende:
genoeg nu over het dik zij. we zijn allemaal te dik (Behalve MD, merel en stu)
so be it.
kijk naar buiten naar het heerlijke weer en bedenk dat je morgen weekend hebt!
en in mijn geval in het zonnetje met een biertje in de hand in de optocht loopt
Nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mannen komen bij jou op je werk omdat ze de handkar niet willen gebruiken en leggen dan dus geld op tafel. Je werkt toch niet in een club
ik kan neit naar buiten kijken hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef gianni61 het volgende:
so be it.
of dat je zondag een meet hebtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef gianni61 het volgende:
so be it.
Tja, is lastig in een kelder, of niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
ik kan neit naar buiten kijken hier
met NBT, DW en Merelquote:
Ik zit niet in een kelderquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tja, is lastig in een kelder, of niet?
Ik kom misschien neittttquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met NBT, DW en Merel
mannen zijn jaloers op jou kerel
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met NBT, DW en Merel
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met NBT, DW en Merel
laatste weekend van de maand!quote:
Zoo lang nog..quote:
quote:
Ik ga volgende week op vakantie, het weekend dat ik terug kom is mijn moeder jarig.quote:
Nou vooruit danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ga volgende week op vakantie, het weekend dat ik terug kom is mijn moeder jarig.En dit weekend ben ik druk.
Drukte voor de vakantiequote:
Zeelandquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:34 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Waar ga je naar toe op vakantie? ()
Latersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Covent Garden. Tot later![]()
Zeelandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
ne, ik reageer enthousiast op het woord alleen alquote:
Oooh, ik werd al jaloersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ne, ik reageer enthousiast op het woord alleen al![]()
doe Covent Garden de groeten
kloostertuin?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:35 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar Covent Garden. Tot later![]()
Is toch lekker, waar ga je naartoe? Lekker in een huisje neem ik aan, het is nog niet echt weer om te kamperenquote:
nee, een vliegtuigquote:
2quote:
ja, met de ouders van mn vriend en zijn broertje en vriendje ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Is toch lekker, waar ga je naartoe? Lekker in een huisje neem ik aan, het is nog niet echt weer om te kamperen
tot 9 uurquote:
Nice, kan je daar lekker uitrustenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja, met de ouders van mn vriend en zijn broertje en vriendje ook.
in een huisje ja
Naar Domburg.
idd en zwemmenquote:
ik mag om 16:00 weg, maar heb nu een probleem te fixenquote:
De zee is nog koud hoor, heb het vorig weekend nog gevoeld in Ouddorpquote:
er is een subtropisch zwembadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De zee is nog koud hoor, heb het vorig weekend nog gevoeld in Ouddorp
Dat is wel lekkerquote:
Oeehwwww...quote:
Tja, kom maar even op mijn tetten springenquote:
* gianni61stelt zich NBT voor in bikiniquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Oeehwwww...
* NBT stelt zich DW voor in bikini..
geloof me, dat wil je niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
* gianni61stelt zich NBT voor in bikini![]()
Das wel een goed plan voor de vrijdagmiddagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat bepaal jij nietquote:
misschien heb ik wel maatje 54 , kan je dat aan ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Tja, kom maar even op mijn tetten springen
quote:
Ik niet, maar mijn tetten misschien welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
misschien heb ik wel maatje 54 , kan je dat aan ?
Inderdaad. En een sauna enzoquote:
Dat wil je niet zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Oeehwwww...
ik stelde me NBT laatst voor in een kort jurkje met decollete, en naaldhakken eronderquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Saunaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. En een sauna enzo
[..]
Dat wil je niet zien.
misschien dat ik morgen wel maak. Ik heb besloten dat ik niet ga carnavallenDus dan kom ik zondag wel.
Succesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef Carooltje79 het volgende:
Straks een sollicitatie gesprek![]()
dat gaat snel hopen dat het iets wordt
Spannend! We zullen voor je duimen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef Carooltje79 het volgende:
Dank je welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
SaunaVolgende week woensdag naar de sauna
[..]
Succesje kan het!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:03 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik stelde me NBT laatst voor in een kort jurkje met decollete, en naaldhakken eronder![]()
Waarvoor?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef Carooltje79 het volgende:
gisteren werd mijn schoonvader 65 dus daar de hele tijd gezeten na mijn werk. Zij hebben een sauna, dus die nog even misbruikt daarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
SaunaVolgende week woensdag naar de sauna
[..]
Succesje kan het!
Doe je met de BBQ wel iets wits aan?quote:
hahaha... ik heb niks wits!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe je met de BBQ wel iets wits aan?
ik stel me eerder NBT voor in een bikiniquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Oeehwwww...
Dan koop je het maar! Want dan ga ik met een waterpistool spelenquote:
Iedereen vindt mij onaantrekkelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik stel me eerder NBT voor in een bikini
Tnx! NBTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarvoor?
[..]
gisteren werd mijn schoonvader 65 dus daar de hele tijd gezeten na mijn werk. Zij hebben een sauna, dus die nog even misbruikt daar
Heerlijk, de sauna opzich is wel lekker, maar het gaat me er ook vooral om de dingen eromheen, dat er gewoon zo'n lekkere vrije sfeer hangt en gewoon heerlijk kan zwemmenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarvoor?
[..]
gisteren werd mijn schoonvader 65 dus daar de hele tijd gezeten na mijn werk. Zij hebben een sauna, dus die nog even misbruikt daar
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen vindt mij onaantrekkelijk
Volgens mij niet hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan koop je het maar! Want dan ga ik met een waterpistool spelen
[..]
naaktzwemmenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Heerlijk, de sauna opzich is wel lekker, maar het gaat me er ook vooral om de dingen eromheen, dat er gewoon zo'n lekkere vrije sfeer hangt en gewoon heerlijk kan zwemmen
dat dusquote:
maak er dan gewoon een saunameet vanquote:
Iedereen wil liever NBT in bikini zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoorEen paar foto's van jou... die waren wel
Dat is leukquote:
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maak er dan gewoon een saunameet van
ja, maar een paar foto's... Geloof me je hebt genoeg fans hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen wil liever NBT in bikini zien.
Een paar maar? Al die moeite
DWquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Iedereen wil liever NBT in bikini zien.
Een paar maar? Al die moeite
Zondag is een klein groepjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is leuk
[..]
Ja
wel gezellig. Maar wel met een klein groepje dan.
En dan huur je meteen de hele sauna af of niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef NBT het volgende:
Ik ga alleen mee naar de sauna met mensen die ik vertrouw
Neehoor, zo onzeker ben ik ook weer niet..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En dan huur je meteen de hele sauna af of niet?
Daarom stond die knipoog er ook, mopquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:18 schreef NBT het volgende:
[..]
Neehoor, zo onzeker ben ik ook weer niet..
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Daarom stond die knipoog er ook, mop
quote:
zo erg dat je twee puntjes op de zet?quote:
ja verschrikkelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
zo erg dat je twee puntjes op de zet?
en alle boodschappen weer gedaan?quote:
zijn nog bezig, stonden een half uur bij de apotheek te wachtenquote:
Zoveel medicijnen nodig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zijn nog bezig, stonden een half uur bij de apotheek te wachten
quote:
dan moet je zin makenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef NBT het volgende:
Ik moet weer naar de c1000 ben wat vergeten..............geen zin!!
Ik moet zo naar de kapper, maar heb ook geen zinquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:28 schreef NBT het volgende:
Ik moet weer naar de c1000 ben wat vergeten..............geen zin!!
Nou tot zondag dan, ben zo wegquote:
Oohwja, waarschijnlijk tot Zondag dan!quote:
nee er waren 11 wachtenden voor ons, ik had de pil nodig en mn moeder nog iets en dat was besteldquote:
quote:
Ah, van die oudjes die niks horen en het niet snappenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee er waren 11 wachtenden voor ons, ik had de pil nodig en mn moeder nog iets en dat was besteld
ik niet...quote:
met zn 2en gaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:16 schreef NBT het volgende:
Ik ga alleen mee naar de sauna met mensen die ik vertrouw
misschien dat ik er nu 1 ga doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kies een slachtoffer en doe dat
quote:
ja en eentje aan wie uitgelegd moest worden dat medicijnen eerst naar Almere gaan dus dat er een levertijd is van 2 dagen en na de 100e keer uitleggen snapte ze het wel...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, van die oudjes die niks horen en het niet snappen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
misschien dat ik er nu 1 ga doen.
[..]
Ben nu op mijn werk hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu maar hopen dat je zondag niet ineens zin krijgt en een slachtoffer kiest
dan is NBT het slachtofferquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
nu maar hopen dat je zondag niet ineens zin krijgt en een slachtoffer kiest
Ah, dat stelt me gerust... succes met masseren danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben nu op mijn werk heheb geen zin om te masseren, maar wel in SM maar er komt maar niemand voor SM
moet ik maar even langskomen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ben nu op mijn werk heheb geen zin om te masseren, maar wel in SM maar er komt maar niemand voor SM
ik ga misschien als een vriend van doen, het proefkonijn hier.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dat stelt me gerust... succes met masseren dan
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moet ik maar even langskomen dan?
ik snap m niet helemaal... rollenspel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ga misschien als een vriend van doen, het proefkonijn hier.
Een vriend van de bazin, die helpt hier met de verbouwing. Die is proefkonijn als er iets nieuws binnenkomt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik snap m niet helemaal... rollenspel?
aawh okee, is ie wel doable?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een vriend van de bazin, die helpt hier met de verbouwing. Die is proefkonijn als er iets nieuws binnenkomt.
Maar is er wat nieuws binnengekomen dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:45 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een vriend van de bazin, die helpt hier met de verbouwing. Die is proefkonijn als er iets nieuws binnenkomt.
quote:
Wanneer ga jij ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik ook niet...
zullen we dan maar tegelijk gaan
Nee was nog van alles op de laptop aan het doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
boefje!je blijft voor MD zeker?
Nee.quote:
Nee. Maar ik ben nog lerende hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Maar is er wat nieuws binnengekomen dan?
Ik je net smsenquote:
Binnen een kleine 10 minuten..quote:
NEEEEEEEE zo bedoel ik het helemaal nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik zou jouw werk echt niet kunnen doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee. Maar ik ben nog lerende he
[..]
Ik je net smsen
quote:
vertel me even wanneerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohww even kijken.......
Ohww...![]()
![]()
zullen we dat maar doen dan?
jaweeeelllquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
NEEEEEEEE zo bedoel ik het helemaal niet
beter dan dat ze je weerzinwekkend vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou jouw werk echt niet kunnen doentig vieze mannen die op je geilen... Brr
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Ohww even kijken.......
Ohww...![]()
![]()
zullen we dat maar doen dan?
Daar bij Ede? geen idee, zit daar wat?quote:
quote:
ja dat wel, maar ik weet nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jaweeeelll
[..]
beter dan dat ze je weerzinwekkend vinden
maar wat was je vergeten te halen trouwens? De macaroni zelf of niet?quote:
Ik ben niet gek!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar wat was je vergeten te halen trouwens? De macaroni zelf of niet?
Er zit 1 in Lunterne in elk geval. Vlakbij arnhem volgens de site. EN ER IS EEN ZWEMBADDDDquote:
ik niet somsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja dat wel, maar ik weet nietik ben daar troch te onzeker voor
Zou kunnen, ik heb dat weleens gehadquote:
jeeej zwembad!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Er zit 1 in Lunterne in elk geval. Vlakbij arnhem volgens de site. EN ER IS EEN ZWEMBADDDD
ik had niet eens gezien waarop NBT reageerde, ik reageerde puur op haar opmerking over een bikiniquote:
Dat ben je ook niet Koen, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had niet eens gezien waarop NBT reageerde, ik reageerde puur op haar opmerking over een bikini
Ik wil niet bot zijn
ik zou bang zijn dat ze je helemaal afkraken enzoquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou bang zijn dat ze je helemaal afkraken enzoen door jullie praat krijg ik zin om te zwemmen
ik zwem liever in het buitenseizoen en dan lekker op je handdoekje gozers spottenquote:
Naaktzwemmenquote:
jajaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had niet eens gezien waarop NBT reageerde, ik reageerde puur op haar opmerking over een bikini
Ik wil niet bot zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
Maar nu ben ik ook echt weg! Fijn weekend iedereen!
En tot zondag DW en NBT
Zwemmenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zou bang zijn dat ze je helemaal afkraken enzoen door jullie praat krijg ik zin om te zwemmen
tot zondagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:00 schreef MaleDuck het volgende:
Maar nu ben ik ook echt weg! Fijn weekend iedereen!
En tot zondag DW en NBT
nee, schoonfamiliequote:
zwembad bij een camping.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oohdit zwembad hier is niet zo leuk
hier int zwembad ook. daarom -> stuwmeer robertvillequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
das wel leuk, hier komen alleen bontkraagjes
dat lijkt me ook wel vet om in te zwemmenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier int zwembad ook. daarom -> stuwmeer robertville
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |