Maar ook als je het gezond doet en bedenkt 'nu ben ik genoeg afgevallen' en weer gaat eten zoals je daarvoor at.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jojo-effect heb je alleen met crash-dieeten
Ohja, 120 is dan wel echt te zwaarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:48 schreef tripack het volgende:
[..]
dat was ik wel van planik wil niet weer 120 kg wegen
ben 1,85m btw
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet nog niet of ik naar de meet ga
Nee. Ik heb een tijdje sonja bakker (quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef 92Merel het volgende:
Mooie TT
[..]
Maar ook als je het gezond doet en bedenkt 'nu ben ik genoeg afgevallen' en weer gaat eten zoals je daarvoor at.
ik denk dat wel iets meer de max is.quote:[..]
Ohja, 120 is dan wel echt te zwaarWant hoeveel weeg je nu ?
Ik denk dat 90 kg voor jou dan toch wel echt de max is.
ik woog maandag 104,5 kg en onder de 100 is voor nu mijn richtlijn, maar denk dat 90 inderdaad wel goed zou staanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef 92Merel het volgende:
Mooie TT
[..]
Maar ook als je het gezond doet en bedenkt 'nu ben ik genoeg afgevallen' en weer gaat eten zoals je daarvoor at.
[..]
Ohja, 120 is dan wel echt te zwaarWant hoeveel weeg je nu ?
Ik denk dat 90 kg voor jou dan toch wel echt de max is.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef NBT het volgende:
DW!IK ZEI TOCH DAT JE GROTERE HEBT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
volgende week op vakantie en heb alleen maandag tijd om in te pakken want werk. en moet ook nog heel veel wassen enzo, en ik ben morgen weg.quote:
pfft. Is dit dat wijf uit het FOK! filmpje op kamasutra?quote:
jij had het over tetten van 5kg...quote:
Ohjeej, hoezo niet ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik weet nog niet of ik naar de meet ga
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef NBT het volgende:
DW!Da's grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wauw, sonjaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee. Ik heb een tijdje sonja bakker () gedaan (en ondertussen steeds in de mac zitten yeaahhh!), en ik ben daarna niet meer aangekomen. Doordat ik het combineerde, een crash dieet met wat ongezond erbij, bleef mijn gewicht stabiel toen ik stopte met sonja bakkeren.
[..]
ik denk dat wel iets meer de max is.Oh dat is wel netjes dan
Ja maar ik bedoel meer wil het er niet uitzien alsof je stevig bent.
Mijn vader is 1.89 namelijk en weegt iets van 95 en die is ook te zwaar
Ohh, gaat al de goede kant op danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef tripack het volgende:
[..]
ik woog maandag 104,5 kg en onder de 100 is voor nu mijn richtlijn, maar denk dat 90 inderdaad wel goed zou staanLijkt me wel moeilijk om af te vallen, omdat je toch gewend bent om bepaalde hoeveelheden te eten.
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
mijn vriend ook, hij is 2 meter en weegt maar 70..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
Tja, net als de BMI, dat zegt ook zo weinig... volgens die schaal heb ik gevaarlijk ondergewicht
2 meterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef NBT het volgende:
[..]
mijn vriend ook, hij is 2 meter en weegt maar 70..
qua lengte moet ik bang voor hem zijn maar que gewicht verpletter ik hemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef NBT het volgende:
[..]
nja we doen sonja maar half... net als we er trek in hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh wauw, sonjaOh dat is wel netjes dan
Mijn vader is 1.89 namelijk en weegt iets van 95 en die is ook te zwaar![]()
[..]
Ohh, gaat al de goede kant op danLijkt me wel moeilijk om af te vallen, omdat je toch gewend bent om bepaalde hoeveelheden te eten.
ja sonjaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohjeej, hoezo niet ?
[..]
Da's groot![]()
[..]
Oh wauw, sonjaOh dat is wel netjes dan
Mijn vader is 1.89 namelijk en weegt iets van 95 en die is ook te zwaar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
je bent best smal ja, maar niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als je mij ziet, ben je dan bang dat ik doormidden breek ?
Hahahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
qua lengte moet ik bang voor hem zijn maar que gewicht verpletter ik hem
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef NBT het volgende:
[..]
alsof het leuk is om 4 jaar naar je kop te krijgen dat je dik en lelijk bent, dan wordt het wel een beetje een obesessie ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent best smal ja, maar niks mis mee.
ik wil alleen zeggen dat vrouwen niet te geobsedeerd moeten zijn met afvallen als hun figuur gewoon goed is
* gianni61was even met een klant aan het bellen
misschien nietquote:
Sowieso neit vallen voor ontbijtkoek enzo dat je dat als tussendoortje moet eten, want dat zit vol met koolhydraten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
nja we doen sonja maar half... net als we er trek in hebbenen toch wel 1x in de week patat om het dan wel vol te houden...
porties aanhouden si soms alleen nog lastig als je bijvoorbeeld een ovenschotel maakt ofzo of lasagne![]()
![]()
maar dat hebben we nu wel redelijk onder controle
Gevaarlijk ondergewicht zelfs?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:55 schreef MaleDuck het volgende:
Tja, net als de BMI, dat zegt ook zo weinig... volgens die schaal heb ik gevaarlijk ondergewicht
Anders waren ze nog kleiner? Maar zo heel klein zijn ze nou ook weer niet bij jou hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ho eens even, het klopt dat tieten uit vet bestaat ofzo, en dat dikkere meisjes dikke tieten hebben, waarom heb ik dan kleine tieten??
Word je het dan niet zat als je elke week friet eet? Ik eet dacht echt max 1x per maandquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef tripack het volgende:
[..]
nja we doen sonja maar half... net als we er trek in hebbenen toch wel 1x in de week patat om het dan wel vol te houden...
porties aanhouden si soms alleen nog lastig als je bijvoorbeeld een ovenschotel maakt ofzo of lasagne![]()
![]()
maar dat hebben we nu wel redelijk onder controle
Ben ik met je eens ja, iedereen is anders en daar is niks mis meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil alleen zeggen dat vrouwen niet te geobsedeerd moeten zijn met afvallen als hun figuur gewoon goed is
inderdaad, gelukkig eten we niet te vaak ontbijtkoekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
misschien nietDrukte enzo..
[..]
Sowieso neit vallen voor ontbijtkoek enzo dat je dat als tussendoortje moet eten, want dat zit vol met koolhydraten.
hihihi ja idd. Maar af en toe kan het wel. Als je de rest van de dag of de dag erna er maar rekening mee houd dat je zoveel ehbt gegeten.
Soms denk ik dat jij mijn vriend bent...quote:
Tja, ruim een jaar geleden hadden we hier zo'n fittest op de zaak en daar kwam dat uit, maar de consulent zei dat het wel mee vielquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gevaarlijk ondergewicht zelfs?![]()
Ik heb alleen maar 'ondergewicht'![]()
Mijn figuur is neit goed, ik heb een hangbuikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4 jaar maar? ik sinds mijn 8e ofzo, en gisteren vroeg mijn schoonmoeder nog wanneer de kleine komt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsof het leuk is om 4 jaar naar je kop te krijgen dat je dik en lelijk bent, dan wordt het wel een beetje een obesessie ja.
Niet dat ik weet, maar we zullen dat zondag wel uitvindenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Soms denk ik dat jij mijn vriend bent...
hahahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar we zullen dat zondag wel uitvinden
Die opmerkingen doen altijd pijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn figuur is neit goed, ik heb een hangbuik
[..]
4 jaar maar? ik sinds mijn 8e ofzo, en gisteren vroeg mijn schoonmoeder nog wanneer de kleine komt.
bij mij is het voornamelijk mijn moeder die altijd zei dat ik te dik was/ben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alsof het leuk is om 4 jaar naar je kop te krijgen dat je dik en lelijk bent, dan wordt het wel een beetje een obesessie ja.
als je elke week dezelfde patat eet welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Word je het dan niet zat als je elke week friet eet? Ik eet dacht echt max 1x per maand![]()
Maar lasagne is heel lekker ja![]()
ik heb ook een hangbuikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
4 jaar maar? ik sinds mijn 8e ofzo, en gisteren vroeg mijn schoonmoeder nog wanneer de kleine komt.
Advies van een fitnesschick, had ook voeding gestudeerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef tripack het volgende:
[..]
inderdaad, gelukkig eten we niet te vaak ontbijtkoekdat wist ik dan weer niet
ik ben gevoeliger als jij en dat geeft dan een deuk in je zelfvetrouwen, soms als ik ui eten ga heb ik zelfs de neiging om het uit te spugen, ik kan me dan wel inhouden maar moeilijk is het wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
kan best hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mij is het voornamelijk mijn moeder die altijd zei dat ik te dik was/ben.
volgens mij zijn tripack en ik qua omvang ongeveer gelijk.
Ach, ik heb het andersom, kreeg vroeger altijd naar mn hoofd, dat ik een spillebeen was of een slungel ofzo... maar ja, het kan me echt aan mn reet hoesten, ik ben zoals ik benquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar vind je het dan gek dat je te dik bent?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
als je elke week dezelfde patat eet welafwisselen met gekrulde frieten en zo maakt het acceptabel
en snacks natuurlijk
vanavond lasagnette
Je bmi is 24.5 dus geen overgewichtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef Stuart het volgende:
Ik ben 1.75 en weeg 75 en heb broekmaat 30 maar heb geen wasbord meer dus ben dik
Goed dat je je kan beheersen dan, want boulimia moet je niet krijgen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben gevoeliger als jij en dat geeft dan een deuk in je zelfvetrouwen, soms als ik ui eten ga heb ik zelfs de neiging om het uit te spugen, ik kan me dan wel inhouden maar moeilijk is het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |