Ja, astrologie is belachelijke onzin voor zwakzinnigen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja want alle astrologen zijn gelijk.
Lees die zin gewoon goed...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
"Het lunaire perigeum van zaterdag 19 maart wordt de sterkste van de laatste 18 jaar."
dus 18 jaar geleden was het minstens of erger dan aankomende 19 maart.
18 jaar geleden verging de wereld niet en was er geen apocalyps
Opgelost, slotje.
Ik ook.quote:Op zondag 20 maart 2011 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is inmiddels zondagochtend 20 maart, en ik leef nog. Niets gemerkt.
Heb je ook al wat oerklanken uitgestoot vanochtend?quote:Op zondag 20 maart 2011 08:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik heb alleen veel meer lichaamsbeharing nu en mijn hoektanden en mijn nagels lijken wat langer en puntiger te zijn.
Ja, maar dat doe ik sowieso altijd al als ik opstaquote:Op zondag 20 maart 2011 08:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je ook al wat oerklanken uitgestoot vanochtend?
Niet feller dan een normale volle maan.quote:Op zondag 20 maart 2011 11:36 schreef stef040 het volgende:
De maan was gister wel heel fel volgens mij?
Het wachten is nu op mensen die de supermaan gaan linken aan de aardbeving in Japan, ook al zit er een week verschil tussen.quote:Op zondag 20 maart 2011 07:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is inmiddels zondagochtend 20 maart, en ik leef nog. Niets gemerkt.
Dat was al aan God gelinkt, als wraak voor Pearl Harbor.quote:Op zondag 20 maart 2011 18:11 schreef Boldface het volgende:
[..]
Het wachten is nu op mensen die de supermaan gaan linken aan de aardbeving in Japan, ook al zit er een week verschil tussen.
Nee joh, dat was H.A.A.R.P. en chemtrails!quote:Op zondag 20 maart 2011 20:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat was al aan God gelinkt, als wraak voor Pearl Harbor.
Volgens een column in de spits of de metro was het god.. Maar ok..quote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Nee joh, dat was H.A.A.R.P. en chemtrails!
Sowieso is het antwoord op de topictitel makkelijk te geven, want er zijn nog nooit van dit soort 'voorspellingen' uitgekomen.
Ja, van die mensen inderdaad die zeggen: "Ik voel dat er iets ergs gaat gebeuren op <insert willekeurige datum>!"quote:Op zondag 20 maart 2011 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Volgens een column in de spits of de metro was het god.. Maar ok..
Je weet toch wel dat profetieën altijd uitkomen, achteraf?
Vond ik ook, ik vond het niet "normaal."quote:Op zondag 20 maart 2011 11:36 schreef stef040 het volgende:
De maan was gister wel heel fel volgens mij?
Heej jij weer en ook hierquote:Op zondag 20 maart 2011 20:08 schreef Yu-Kee het volgende:
Nee joh, dat was H.A.A.R.P. en chemtrails!
Sowieso is het antwoord op de topictitel makkelijk te geven, want er zijn nog nooit van dit soort 'voorspellingen' uitgekomen.
Prachtig was het. Je moet het zien als een reflector.quote:Op zondag 20 maart 2011 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Vond ik ook, ik vond het niet "normaal."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |