en dat is eigenlijk alles wat je moet weten.quote:Een aantal astrologen vreest voor apocalyptische toestanden, want op 19 maart staat de maan het dichtst bij de Aarde. Wetenschappers doen het af als nonsens.
ey G, astrologische horoscopen hebben vaak ookwel gelijk qua gebeurtenissen. Ik vond het wel raar dat er 2 jaar geleden bij leeuw stond dat ik promotie kreeg op werk, en dat het nog echt gebeurde ook. Dusja(niet van deze argument afgeleid:P), ik denk dat we wel wat gaan merken, maar of het nou zo erg is......is de vraag..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef Asphias het volgende:
[..]
en dat is eigenlijk alles wat je moet weten.
de idioten die elke week je horoscoop opstellen en serieus denken dat er waarheid in schuilt beweren dat er 'apocalyptische toestanden' komen, de wetenschappers zeggen dat dat onzin is, en er alleen een iets hogere vloed en lagere eb komt. wie zullen we geloven in dit scenario?
Er is vrijdag bij een bedrijf in Ede een metalen voorwerp van drie kilo door het dak gevallen. Het blok is 5 bij 7 centimeter groot.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:57 schreef MaGNeT het volgende:
Als die supermaan er komt dan lost Superman het wel op...
Wow, iedereen die jarig is tussen 23 juli en 22 augustus heeft 2 jaar geleden promotie gekregen. Oh nee, wacht, waarschijnlijk heeft een aantal van die groep promotie gehad, iets dat op basis van kansberekening vrij normaal is. Maar toch, horoscopen blijken vaag en generiek genoeg om op een significant deel van de lezers betrekking te hebben, hoera! En die dogmatische wetenschappers dergelijk anekdotisch en selectieve bewijsvoering maar negeren, wat een blinden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:55 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
ey G, astrologische horoscopen hebben vaak ookwel gelijk qua gebeurtenissen. Ik vond het wel raar dat er 2 jaar geleden bij leeuw stond dat ik promotie kreeg op werk, en dat het nog echt gebeurde ook.
De 363 is de afstand tussen de middelpunten van Aarde en Maan. De 356 ws de minimale afstand tussen de oppervlakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:37 schreef Montov het volgende:
Als ik zoek op 356.577 zie ik alleen maar nieuwsberichten zoals in dit topic...
Volgens wikipedia is de dichtstbijzijnde afstand 363.104 km, dus hoe komen ze bij die 356k?
wat zou betekenen dat op de planeet een op de twaalf personen die maand een promotie kreeg op het werk. er staat zoveel in die horoscopen dat er altijd wel iets is wat ongeveer voor jou op gaat, en de rest denk je minder snel aan terug. of wil je soms zeggen dat sinds die 2 jaar geleden jou horoscoop elke maand ongeveer uit kwam?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:55 schreef ozzie91 het volgende:
[..]
ey G, astrologische horoscopen hebben vaak ookwel gelijk qua gebeurtenissen. Ik vond het wel raar dat er 2 jaar geleden bij leeuw stond dat ik promotie kreeg op werk, en dat het nog echt gebeurde ook. Dusja(niet van deze argument afgeleid:P), ik denk dat we wel wat gaan merken, maar of het nou zo erg is......is de vraag..
2012 is onzin, dit jaar gaat er wel heel veel gebeuren daarentegen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:39 schreef Gulo het volgende:
Lijkt me onwaarschijnlijk. Het is immers nog geen 2012
Ja, elk jaar gebeurt er veel. Dat kan ook niet anders, 6 miljard mensen doen nou eenmaal veel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:57 schreef truepositive het volgende:
[..]
2012 is onzin, dit jaar gaat er wel heel veel gebeuren daarentegen.
Inderdaad.... total bull shit natuurlijk wat die mensen verkondigen.quote:
Ja want alle astrologen zijn gelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:53 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Inderdaad.... total bull shit natuurlijk wat die mensen verkondigen.
Dat beweer ik niet, maar elke astroloog baseert zijn 'hobby' wel op total bull shitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ja want alle astrologen zijn gelijk.
Het blijft bullshit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
QFT.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
"Het lunaire perigeum van zaterdag 19 maart wordt de sterkste van de laatste 18 jaar."
dus 18 jaar geleden was het minstens of erger dan aankomende 19 maart.
18 jaar geleden verging de wereld niet en was er geen apocalyps
Opgelost, slotje.
actually, ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:13 schreef vergezocht het volgende:
[..]
astrologie gaat over welke invloed sterren zouden hebben op of jij een promotie krijgt of je vriendin het uitmaakt.quote:Astrologie of sterrenwichelarij is een verzamelnaam voor ideeën over het verband tussen het lot van mensen en gebeurtenissen op aarde en de stand van de hemellichamen. .[wiki]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |