quote:
Is mij ook 1 keer overkomen, niemals nooit weer! Ik wenste op dat moment dat er een luik in de grond onder me zou openen en me zou laten verdwijnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:44 schreef Susie het volgende:
Ik heb eens gevraagd aan iemand of ze zwanger was en dat was niet zo... die fout maak ik in ieder geval never nooit meer!
Je zit er maar 1 nummertje naastquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef Takkembah het volgende:
En ik ben weer een schaap met het openen van nieuwe topics.....![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Je zit er maar 1 nummertje naast.
Ow, wat genant....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:40 schreef twentemeisje het volgende:
Chooselife gefeliciteerd. Mooie naam ook! Geniet van je gezinnetje, hopelijk heb je mama en zoon snel weer bij je thuis!
MamaP, ik ben heeeeeeeel erg benieuwd hoe het er bij jou voor staat!
OMG ik sta in de Top 3
[..]
Is mij ook 1 keer overkomen, niemals nooit weer! Ik wenste op dat moment dat er een luik in de grond onder me zou openen en me zou laten verdwijnen. Reactie van de dame in kwestie 'Nee, maar nu weet ik echt dat het tijd wordt om aan de lijn te gaan doen'
![]()
![]()
.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:44 schreef Takkembah het volgende:
TM in de Top 3en daarna volgt de Top 10 in een maand tijd
![]()
wordt lekker druk met verse beebs hierlekker tegen elkaar op puffen enzo
Ik heb het ook echt nooit weer aan iemand gevraagd. Zij was ook helemaal dik, had echt zo lief bol beginnend zwangerschapsbuikje. Mennnn wat voelde ik me belabberd toen ze dus zei dat ze niet zwanger was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow, wat genant....![]()
Ik vraag het om die reden ook nooit aan iemand. Aan de andere kant zie ik nu ook wel eens mensen naar mijn buik kijken, die vervolgens niets durven te vragen. Nu weet ik wel dat ik een beetje te zwaar ben, maar zo'n zes maanden buik heb ik van mezelf niet hoor...![]()
Ik geloof ook dat ik het best wel ga missen, dat met z'n tweetjes zijn en die heerlijke bewegingen van haar. Maar ik kijk nu wel meer uit naar hoe ze zal zijn en hoe ik me zal voelen als ze er is. Ben daar zo nieuwsgierig naar!quote:Ik begin ook aardig naar boven te schieten in het lijstje. Er zijn er gelukkig nog heel veel die voor mij aan de beurt zijn. Ik kijk er enorm naar uit hoor, ons kleine mupke, maar voorlopig nog maar even fijn in de buik.
Ik zeg altijd, normaal heb je dingen in je leven die leuk zijn om naar uit te kijken, bijv vakantie of trouwen ofzo. Maar dan is de dag of week eenmaal geweest en is dat moment weer voorbij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:48 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb het ook echt nooit weer aan iemand gevraagd. Zij was ook helemaal dik, had echt zo lief bol beginnend zwangerschapsbuikje. Mennnn wat voelde ik me belabberd toen ze dus zei dat ze niet zwanger was.
[..]
Ik geloof ook dat ik het best wel ga missen, dat met z'n tweetjes zijn en die heerlijke bewegingen van haar. Maar ik kijk nu wel meer uit naar hoe ze zal zijn en hoe ik me zal voelen als ze er is. Ben daar zo nieuwsgierig naar!
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap de hele ochtend (woensdag was mijn laatste werkdag en ik werk(te) op een basisschool) gezellig spelletjes gedaan met de kids. Ik heb getracteerd, ik ben heel erg door de kinderen verwend en van mijn collega's kreeg ik die dag een babyshower... Zooo leuk en ook een heel gezellige afsluiting!quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:57 schreef danic het volgende:
Goh ik ben wel lekker aan het posten vandaag, maar heb nog een vraagje aan de mensen die al met verlof zijn:
hebben jullie nog wat bijzonders gedaan met je (voorlopig) laatste werkdag. Trakteren ofzo?
Da's volgens mij onderwijs-eigen...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:18 schreef -Nienna- het volgende:
Ik ben vanochtend op school geweest voor de verwijzing van mijn groep 8 kinderen.
Dinsdag avond de gesprekken en dan heb ik echt voorlopig niks meer met school te maken.
Officieel hoef ik dit allemaal niet meer te doen, maar dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen...
Inderdaad erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:29 schreef Jose81 het volgende:
[..]
Da's volgens mij onderwijs-eigen...Maar wel een lekker vooruitzicht, he, dat dit dan echt het allerlaatste is wat je gaat doen
... althans, voor school dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |