Hoi sharrquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef sharr het volgende:
Hallo allemaal, goeiemorgen, goeiemiddag, wat je wilt enzulks, ik ben laat wakker
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij is nog vet standaard volgens mij
Heb t ff opgezocht.quote:
Dat gaat dus mooi niet door.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
belt mijn ex net dat ik waarschijnlijk de helft van het belastinggeld wat ik krijg aan hem moet geven
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Baal je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
belt mijn ex net dat ik waarschijnlijk de helft van het belastinggeld wat ik krijg aan hem moet geven
quote:
Alleen als je getrouwd bent geweest, anders pech.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat dacht jij danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Baal je?
Waren jullie fiscaal partners? Want anders is het gewoon jouw geld hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
IRC.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is dat wereldbolletje met microfoon ?
En hoe kom ik achter mijn 192.168.1.?? adres ?
Getrouwd, geregistreerd partnerschap of fiscaal partnerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen als je getrouwd bent geweest, anders pech.
fiscaal partnersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen als je getrouwd bent geweest, anders pech.
Dat zuigtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fiscaal partnersen omdat ik wel werkte en hij niet moet ik hem geld geven ofzo
Wie is dat niet..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij met je tosti's.
Ben jij verliefd op Jeroen?
Terminal > ifconfig kan trouwens ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is dat wereldbolletje met microfoon ?
En hoe kom ik achter mijn 192.168.1.?? adres ?
thnxquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
IRC.
Appeltje bovenin > System Preferences > Network > AirPort is connected to bergmans and has the IP address LALAAAL
Nee man, dit was Knetter!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ajacied422
Bericht:
Dit nummer moet je goed vinden!
Jij bent ook al een kloon van Knetterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu allemaal naar dit prachtige nummer luisteren![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent ook al een kloon van Knetter
Wie is er geen kloon dan tegenwoordigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wie is er geen kloon dan tegenwoordig
Jij bent een eckte ecktequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Wie is er geen kloon dan tegenwoordig
Ik hoorde dat ik een kloon ben van Snuf.quote:
Sexy clownsquote:
Ik was ook al een kloon van Snuf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat ik een kloon ben van Snuf.
Dan praat ik een soort van met mezelf nuquote:
Beetje triest zijn we wel, he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Dan praat ik een soort van met mezelf nu![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:31 schreef Klonenvangertje het volgende:
*snif snif*
Nee hoor, geen kloontjes hier
Ja, maar het is wel gezellig om zo met mezelf te praten.quote:
Jij bent een Kloonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:31 schreef Klonenvangertje het volgende:
*snif snif*
*snif snif*
Hoax!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja ik kreeg net op mijn flikker dat hij het achterlijk vond dat ik om 04:30 nog aan het bellen was vannacht
Die weer een kloon van Snuf. isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en ik was een kloon van een knetter
Ja, aangezien niemand anders het doet moet het wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja, maar het is wel gezellig om zo met mezelf te praten.
Van wie?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oja ik kreeg net op mijn flikker dat hij het achterlijk vond dat ik om 04:30 nog aan het bellen was vannacht
*snif snif*
Goed voor je tosti-ijzerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik doe altijd kaas op de bovenkant van mijn tosti. [ afbeelding ]
Snuf houdt van rotterdam, als je hem combineert met Amsterdam flipt 'iequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Snuf. is gewoon soort van de Adam van Radio Onzin
Dat valt er toch afquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik doe altijd kaas op de bovenkant van mijn tosti. [ afbeelding ]
Mijn pa, die wordt al wakker als ik een scheet laat man, die hoort echt alles...quote:
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichte slaapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn pa, die wordt al wakker als ik een scheet laat man, die hoort echt alles...
Terwijl hij op de 1e verdieping zit en ik op de zolder
Port openen heeft gewerkt trouwens !
En je hebt nog gecheckt of ie sliepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Mijn pa, die wordt al wakker als ik een scheet laat man, die hoort echt alles...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je hebt te weinig e's.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichte slaap
Die van mij is juist niet wakker te krijgen als hij slaaptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik krijg echt elk weekend op mijn flikker als ik weer eens dronken thuis kom en volgens hem een teringherrie maakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Die van mij is juist niet wakker te krijgen als hij slaapt
wiequote:
Je mag wel bij mij komen wonenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik krijg echt elk weekend op mijn flikker als ik weer eens dronken thuis kom en volgens hem een teringherrie maak
Nee leuke plaat. Nostalgie, groep 8 enzoquote:
Ik wil een huis kopenquote:
Ik dacht dat jij op jezelf woondequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik krijg echt elk weekend op mijn flikker als ik weer eens dronken thuis kom en volgens hem een teringherrie maak
Doe maar luxe.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil een huis kopenBrb ff douchen, moet even alles scheren want het is bijna carnaval
Straks zie ik er weer als een baas uit
Stoppen hoor, groep 8 dat nummer, ik voel me oudquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Nee leuke plaat. Nostalgie, groep 8 enzo
Zeker een luxe huis met vloer en wasmachinequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik wil een huis kopen
Brb ff douchen, moet even alles scheren want het is bijna carnaval
Straks zie ik er weer als een baas uit
Moet ik u tegen u/je zeggen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stoppen hoor, groep 8 dat nummer, ik voel me oud
en een bedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeker een luxe huis met vloer en wasmachine![]()
En mac van 1100 euro
Sorry meneerquote:
Vriendje van mn zoon zei u tegen mij. Mn zoon: uh oh daar maak je mn moeder dus echt niet blij mee, beter ga je snel gewoon je of jij zeggen anders kunnen we de mac wel vergeten.quote:
server niet gevondenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Toen ik in groep 8 zat was dit de top 100: http://musicoutfitt2001.htmers.com/topsongs/
Oops! Google Chrome could not find musicoutfitt2001.htmers.comquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Toen ik in groep 8 zat was dit de top 100: http://musicoutfitt2001.htmers.com/topsongs/
Haha wat liefquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vriendje van mn zoon zei u tegen mij. Mn zoon: uh oh daar maak je mn moeder dus echt niet blij mee, beter ga je snel gewoon je of jij zeggen anders kunnen we de mac wel vergeten.
Mijn zoon kent me
Ik ben bezig met het kopen van een huis, had een paar maanden terug de vraagprijs van 150.000 plus 1 euro geboden, maar toen was er iemand die hoger had gebodenquote:
Ik ben inmiddels echt jaloers op mensen die een bed hebbenquote:
ja maar zonder 5.1 setje, want die krijg jijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeker een luxe huis met vloer en wasmachine![]()
En mac van 1100 euro
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja maar zonder 5.1 setje, want die krijg jij!
Serieus, welke regio is dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben bezig met het kopen van een huis, had een paar maanden terug de vraagprijs van 150.000 plus 1 euro geboden, maar toen was er iemand die hoger had geboden!!
Daarvoor ook 2 boden uitgebracht op andere huizen iets onder de vraagprijs...
Maar nu wacht ik ff af tot mei, dan eindigt mijn contract.
Hoop dat ik een onbepaalde tijd contract krijg met een paar honderd euro loonsverhoging...
Dan ga ik weer verder kijken
Ik kon een paar jaar terug al op mezelf, maar vind huren zonde van mijn geld.
En nu kan ik dik 1.000 per maand sparen
Nou nou nou, wat een avonturenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef Graseter het volgende:
GODVERDOMMEEEEE.
Ik zit op dumpert, opeens hoor ik mijn telefoon overgaan.
Blijkt het toch mijn telefoon niet te zijn. Geen een filmpje stond aan, verder geen site's open waar het vandaan zou kunnen komen. Bleek het een advertentie te zijn waar die ringtone in zat.
site'squote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef Graseter het volgende:
GODVERDOMMEEEEE.
Ik zit op dumpert, opeens hoor ik mijn telefoon overgaan.
Blijkt het toch mijn telefoon niet te zijn. Geen een filmpje stond aan, verder geen site's open waar het vandaan zou kunnen komen. Bleek het een advertentie te zijn waar die ringtone in zat.
Voor die prijs kan je hier niets fatsoenlijks kopen...quote:
Zeg dat maar niet tegen Patje.quote:
Doe maar voetbaldingen ergens anders zeggen alsjeblieftquote:
Awo broeder,quote:
Ewa swa.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo broeder,
079, zoetje represent juwait!
x nohomo
Broeder, zometeen pokoe voor ons swa!quote:
Als je midden in Utrecht zit wel ja, of midden in Amsterdam, Rotterdam etc.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef Ragboer het volgende:
Volgens mij woon ik in een van de plekken in Nederland met de hoogste vraagprijzen voor een huis.
Hier in de straat staan nog 'n stuk of 4 huurhuizen vrij mangquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef Ragboer het volgende:
Volgens mij woon ik in een van de plekken in Nederland met de hoogste vraagprijzen voor een huis.
Nee, ik woon in Lunetten. Ik betaal ¤375,- kaal voor een kamer... Ik zit ff op Funda te kijken en bij mijn ouders in de buurt zijn vraagprijzen ¤350.000 tot ¤400.000quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je midden in Utrecht zit wel ja, of midden in Amsterdam, Rotterdam etc.
Trouwen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb deze voor jou aangevraagdEn voor raggast
de glazenwasser was geweest en de buitenkant was mooi, maar de binnenkant zat vol met opgedroogde kattenneusjes/pootjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat huiselijk![]()
Wij lappen dus echt nooit de ramen
nee hoor ik word er ook vrolijk vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
bitpop![]()
Maar ik ben geloof ik de enige
Ze is te jong manquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Lunetten. Ik betaal ¤375,- kaal voor een kamer... Ik zit ff op Funda te kijken en bij mijn ouders in de buurt zijn vraagprijzen ¤350.000 tot ¤400.000En dan zit je gewoon in een rijtjeshuis in een volksbuurt... Kan je in Appingedam wel veel meer voor krijgen
Voor 2,5 ton heb je in Friesland een kasteel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Lunetten. Ik betaal ¤375,- kaal voor een kamer... Ik zit ff op Funda te kijken en bij mijn ouders in de buurt zijn vraagprijzen ¤350.000 tot ¤400.000En dan zit je gewoon in een rijtjeshuis in een volksbuurt... Kan je in Appingedam wel veel meer voor krijgen
Ik vind het best..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
bitpop![]()
Maar ik ben geloof ik de enige
aahhhhhquote:
Hmm.. wil je wel mijn toekomstige vrouw anoniem bevruchten?quote:
Alleen indien lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hmm.. wil je wel mijn toekomstige vrouw anoniem bevruchten?
ANITA EN EDquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet die twee idioten uitnodigen op de bruiloft
Het is niet voor niets daar goedkoop...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor 2,5 ton heb je in Friesland een kasteel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe m'n best!quote:
Meneer en mevrouw Koelkastquote:
okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hou oooooooop zeg, gadverrrrrdamme
kinderenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hou oooooooop zeg, gadverrrrrdamme
Over een jaartje of 7/8 zijn kinderen uiteraard wel:quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Over een jaartje of 7/8 zijn kinderen uiteraard wel:..
Ik ben 19, moet er niet aan denken
ohjaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Over een jaartje of 7/8 zijn kinderen uiteraard wel:..
Ik ben 19, moet er niet aan denken
Je korsakoff speelt weer op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja
* LovelyLady vergeet steeds dat de meeste hier nog aan het puberen zijn
quote:
Korsakov bedoelde ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2011 13:59:14 ]
Ik ben altijd lief voor kinderen hoor. Ik krijg ze altijd stil enzo. Alleen wil ik ze nu nog niet hebben.quote:
Piel.quote:
Als ik maar niet zoals m'n ouders wordquote:
WATquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:59 schreef djkoelkast het volgende:
Wat lach je smerig als je pizzalucht zegt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:58 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn kind laat vet toffe boerenhahaha wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Mijn kind laat vet toffe boerenIk denk dat ie Koen heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Mijn kind laat vet toffe boerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Sherlock Holmes dezen boyquote:
Mijn kind laat vet toffe boerenDoe eens aardig tegen dat kind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"HE JIJ BEK DICHT. BEK DICHT! BEKK DICHT!!"
Praten met volle mond mag nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef Graseter het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen dat kind.
"HE JIJ BEK DICHT. BEK DICHT! BEKK DICHT!!"
Hoerquote:
Dan ga ik naar de helquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wholla gouden vis ik ga jou vangen en braden
Het is vanaf heden Foutvis_quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:04 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Wholla gouden vis ik ga jou vangen en braden
En meneer Koelkast. Vooral u zeggen tegen hemquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
En meneer Koelkast. Vooral u zeggen tegen hem
Dat is Fout, vis_.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:06 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
En meneer Koelkast. Vooral u zeggen tegen hem
Oke meneer.quote:
G-Spott - city streetsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:08 schreef djkoelkast het volgende:
Verzoekjes:
G-Spott
Minimalistix
Dj Jean
Nummers maken niet uit, kies maar wat.
Alhoewel..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
G-Spott - city streets![]()
N-R-G mits we de video erbij krijgen met die dansende blikjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Alhoewel..
De city streets video is ook wel leuk kan ik me herinneren..
City streets of SadnessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zo klopt tie.. jouw meningquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind dat Het een del was met een rotstem die op Lady Gaga lijkt.
Eh nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
Het was een del met een rotstem die op Lady Gaga lijkt.
ohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:12 schreef djkoelkast het volgende:
Het was een del met een rotstem die op Lady Gaga lijkt.
Bekijk het van de zonnige kantquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:13 schreef Ragboer het volgende:
Ik zoek een mp3tje maar kan m nergens vinden... Of ik moet weer een youtuberipper ergens vandaan laden...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Lynyrd Skynyrd duurt nog 25 minuten om te downloaden, wat is dit
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
1kbsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Gewoon niet draaienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Maar ik heb serieus een mooie plaat aangevraagd. Het is echt niet zo maar troep ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
Ik krijg mail van kinderpostzegels
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik dacht ff dat er: "Kanker (8) werkt elke dag op straat. Schenk haar." stond.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik dacht ff dat er: "Kanker (8) werkt elke dag op straat. Schenk haar." stond.
Je kan ook overdrijvenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
wacht even hoor, ik lig hier op de grond van het lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat gebeurt wel eens he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:19 schreef Ajacied422 het volgende:
wacht even hoor, ik lig hier op de grond van het lachen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als kleine Ajacied er nou om moet lachenquote:
ik neem mijn lach erom terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Als kleine Ajacied er nou om moet lachen
reconnectquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:25 schreef Watertornado het volgende:
Hmz, hoe werkt dat luisteren nu? Ik ben nu op werk, de mediastream werkt sowieso niet, dus ik VLC downloaden en die stream die op de site staat maar ik moet een wachtwoord invullen? Wat?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef mc-Piel het volgende:
Wie heeft dit aangevraagd?![]()
Die zouden ze z'n zaadleiders door moeten knippen..
Doe de riekwest van Ragboer maar
Dan zit je op iets verkeerds.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, werkt niet. HTTP-Authenticatie vraagt hij om.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |