Hoi sharrquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef sharr het volgende:
Hallo allemaal, goeiemorgen, goeiemiddag, wat je wilt enzulks, ik ben laat wakker
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij is nog vet standaard volgens mij
Heb t ff opgezocht.quote:
Dat gaat dus mooi niet door.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
belt mijn ex net dat ik waarschijnlijk de helft van het belastinggeld wat ik krijg aan hem moet geven
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Baal je?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
belt mijn ex net dat ik waarschijnlijk de helft van het belastinggeld wat ik krijg aan hem moet geven
quote:
Alleen als je getrouwd bent geweest, anders pech.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat dacht jij danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Baal je?
Waren jullie fiscaal partners? Want anders is het gewoon jouw geld hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
IRC.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is dat wereldbolletje met microfoon ?
En hoe kom ik achter mijn 192.168.1.?? adres ?
Getrouwd, geregistreerd partnerschap of fiscaal partnerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen als je getrouwd bent geweest, anders pech.
fiscaal partnersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Alleen als je getrouwd bent geweest, anders pech.
Dat zuigtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
fiscaal partnersen omdat ik wel werkte en hij niet moet ik hem geld geven ofzo
Wie is dat niet..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij met je tosti's.
Ben jij verliefd op Jeroen?
Terminal > ifconfig kan trouwens ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is dat wereldbolletje met microfoon ?
En hoe kom ik achter mijn 192.168.1.?? adres ?
thnxquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
IRC.
Appeltje bovenin > System Preferences > Network > AirPort is connected to bergmans and has the IP address LALAAAL
Nee man, dit was Knetter!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ajacied422
Bericht:
Dit nummer moet je goed vinden!
Jij bent ook al een kloon van Knetterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu allemaal naar dit prachtige nummer luisteren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |