Laat die banaan ook maar zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef Stroekie het volgende:
Jasses nu moet ik aan patty brard denken
Jij waaghals! Je had wel dood kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:26 schreef Tomasso het volgende:
En ik heb een ruzie gesust. Wat een droplul was dat zeg. Zaten twee mensen naast ons een beetje droog te neuken in het tramhokje, gasten tegenover maken grapjes. Dat wijf maakt dus een opmerking ofzo, komen die gasten rustig aan onze kant op. Wij ervoor staan en gewoon netjes vragen om ze met rust te laten. Kregen we in één keer te horen: "IS HET OMDAT IK ZWART BEN? JA HE, JULLIE ZIJN ALLEMAAL HETZELFDE". Wtf,,
. Ik was maar de slimste en heb de rest van elkaar afgetrokken. Er zijn geen klappen gevallen, ondanks dat die dwaas ook nog ff met 4 bakstenen aan kwam lopen en ging gooien.
Of een kop kleinerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij waaghals! Je had wel dood kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Carnaval is sowieso een stom feest. Het enige leuke zijn kinderen die verkleed gaan, maar zodra ze boven de 12 zijn moet het afgelopen zijn.
quote:
Nou nou, zó oud is ie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
![]()
Het is dat je nu al met Sinterklaas aan het daten bent, anders zou ik met je willen trouwen.
Ah, net tussen Ang3l en mij in dus? 24 is een hele mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou nou, zó oud is ie nou ook weer niet.
Bijna 24...
Oh da's een ervaren manquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bijna 34...
bijna een daddyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bijna 34...
Heb ik al gezegd dat ik je woest sexy vind zo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:26 schreef Tomasso het volgende:
En ik heb een ruzie gesust. Wat een droplul was dat zeg. Zaten twee mensen naast ons een beetje droog te neuken in het tramhokje, gasten tegenover maken grapjes. Dat wijf maakt dus een opmerking ofzo, komen die gasten rustig aan onze kant op. Wij ervoor staan en gewoon netjes vragen om ze met rust te laten. Kregen we in één keer te horen: "IS HET OMDAT IK ZWART BEN? JA HE, JULLIE ZIJN ALLEMAAL HETZELFDE". Wtf,,
. Ik was maar de slimste en heb de rest van elkaar afgetrokken. Er zijn geen klappen gevallen, ondanks dat die dwaas ook nog ff met 4 bakstenen aan kwam lopen en ging gooien.
Zeg, kleine G_E!quote:
Ja, waar is Rukpukje eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt ook jong en ervaren zijn.
een slet dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt ook jong en ervaren zijn.
Mijn collega noemt me altijd Steffie van de Sletteflet. Geen idee of je die bedoelt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wie noemde jou ook al weer Puk van de Slettenflet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ge maagt vanavond wel met s'moeders miquote:
Tof!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
I got told someone liked me a lot and wants to see me again.
Liefst wel eentje waarvan de ketting niet al jaren slap hangtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ge maagt vanavond wel met s'moeders mi
op un auw fiets moete ut lirre immers
Ik zei toch dat Mike best aardig wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bijna 34...
wat een onzin, ik ben een erg actieve carnavalsvierder, al jaerenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Liefst wel eentje waarvan de ketting niet al jaren slap hangt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zei toch dat Mike best aardig was
Gtst was behoorlijk uitgelopen. Je had ze aan het eind kunnen zien zoenen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Anee. Ik wilde vandaag een keer GTST kijken, toch wel benieuwd naar Lucas en vriend.![]()
![]()
Maar nu ben ik het vergeten.
Toch maar eens terugkijken via internet straks.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:47 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gtst was behoorlijk uitgelopen. Je had ze aan het eind kunnen zien zoenen.
Erg schattig
Ik vind soms dit frisse, waarbij je de warmte echt op moet zoeken en dan kan genieten van net dat ene plekje en die ene straal, ook wel wat hebbenquote:
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind soms dit frisse, waarbij je de warmte echt op moet zoeken en dan kan genieten van net dat ene plekje en die ene straal, ook wel wat hebben
Mjah... Ik lig dan binnen als een poes op mijn Fatboy in de winterzon.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind soms dit frisse, waarbij je de warmte echt op moet zoeken en dan kan genieten van net dat ene plekje en die ene straal, ook wel wat hebben
Jammer alleen dat de zomer hier wel heet maar vooral ook vochtig is en mijn huid daar niet tegen kanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:01 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah... Ik lig dan binnen als een poes op mijn Fatboy in de winterzon.
Maar ik verlang wel naar zomerweer.
Ja, dat geeft die paar stralen net ff dat specialequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Herkenbaar.![]()
Vandaag de honden van mijn schoonzus uitgelaten. En dan extra snel lopen op de plekken waar geen zon komt.
What happened? Blindedarmontsteking?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:07 schreef wonderer het volgende:
Hoewel dat niet zo slim is het eerste jaar ivm littekens
Volgens mij kunnen ze dat tegenwoordig wel zonder littekens oplossenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
What happened? Blindedarmontsteking?
Net twee uur buiten gestaan, waarvan 1 uur gewoon stilstaan, dat was toch best koud.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Hoi.![]()
Wat een weer was het vandaag.
Goedaardige gezwellen die verwijderd moeten worden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:18 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
What happened? Blindedarmontsteking?
Heb het even opgezocht, was nu wel benieuwd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen ze dat tegenwoordig wel zonder littekens oplossen
De temperatuur was nog best koud ja.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Net twee uur buiten gestaan, waarvan 1 uur gewoon stilstaan, dat was toch best koud..
Snel douchen nu.
Ah oke, succes / sterkte!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Goedaardige gezwellen die verwijderd moeten worden.
Noem je het zo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarom draai je er om heen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:40 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Waarom draai je er om heen?
Ja, "tumors" klinkt weer zo cruquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er echt iets engs aan de hand was
Zo werd het wel omschreven ja. Zo heten ze niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik dacht even dat er echt iets engs aan de hand was
Waarom wil je het ene wel, maar het andere niet eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef wonderer het volgende:
Ja, "tumors" klinkt weer zo cru
Overigens betaalt de verzekering uiteindelijk toch niet, tenzij ik ALLES laat doen en dat wil ik niet. Dus als iemand nog $8000 heeft liggen waar ie niks mee doet...
omdat de techniek om een goede penis te reconstrueren gewoon nog niet bestaat. het is een operatie met veel risico en complicatie en het resultaat is hooguit "mwah". Dan wacht ik liever. het werkt allemaal tenslotte en met een prothese kom je ook een eind. verder ziet bijna niemand dat, en mijn borst wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom wil je het ene wel, maar het andere niet eigenlijk?
Misschien raar idee, maar kun je ze niet verkopen? Ik hoorde vandaag op de radio dat er zelfs gehandeld wordt in voorhuiden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:45 schreef wonderer het volgende:
Overigens betaalt de verzekering uiteindelijk toch niet, tenzij ik ALLES laat doen en dat wil ik niet. Dus als iemand nog $8000 heeft liggen waar ie niks mee doet...
Nee dankjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het is heus wel erg hoor. Of zou jij wel graag met cup E rondlopen?
Je hebt al AA toch?quote:
Omdat in voorhuiden stamcellen zitten geloof ik, daar maken ze huid van voor brandwonden. ik weet niet wat je met vet en klierweefsel moetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:55 schreef Great.Expectations het volgende:
Misschien raar idee, maar kun je ze niet verkopen? Ik hoorde vandaag op de radio dat er zelfs gehandeld wordt in voorhuiden.
Precies.quote:
Ja, als DAT zou kunnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef Great.Expectations het volgende:
Of ruilen met iemand die het tegenovergestelde wil.
Ooooh... Ik dacht dat het gebruikt werd voor voorhuidherstel, voor mannen die besneden zijn maar een voorhuid terug willen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat in voorhuiden stamcellen zitten geloof ik, daar maken ze huid van voor brandwonden. ik weet niet wat je met vet en klierweefsel moetMaar op zich wel een aardig idee.
Ik doelde op hipsquote:
heheh, nee. Het wordt gekweekt. Ik geloof dat er van een babyvoorhuidje een flink aantal vierkante meters donorhuid kan worden gekweekt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:59 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ooooh... Ik dacht dat het gebruikt werd voor voorhuidherstel, voor mannen die besneden zijn maar een voorhuid terug willen.
Nu valt het kwartje hier pas.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
omdat de techniek om een goede penis te reconstrueren gewoon nog niet bestaat. het is een operatie met veel risico en complicatie en het resultaat is hooguit "mwah". Dan wacht ik liever. het werkt allemaal tenslotte en met een prothese kom je ook een eind. verder ziet bijna niemand dat, en mijn borst wel.
Ik zit me in te denken waarom niet eigenlijkquote:
Yepquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nu valt het kwartje hier pas.
Als ik het goed begrijp heb je nu dus (nog) borsten die je weg wilt laten halen? Of heb ik het cryptogram verkeerd begrepen?
Ik vind het wel moedig dat je het aandurft.
Omdat he tnatuurlijk niet een hele borst is die wordt weggehaald, het is een stuk huid met vetweefsel en melkklieren. Mijn tepels hou ik. dus het zou hooguit een homp vet zijn dat de transvrouw kan gebruiken als opvulling.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit me in te denken waarom niet eigenlijk
Of en bionische pik! Ik bedoel, als een bionische arm kan... http://thechart.blogs.cnn(...)s-hope-for-amputees/quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zit me in te denken waarom niet eigenlijk
O ik bedoelde eigenlijk meer dat je de piemel van een ander zou lenen, die dus liever ene vagina zou hebben. maar ik bedenk me net dat zie die gebruiken om naar binnen te vouwen en zo en het gevoelig te houden. Dus hij gaat er niet "af".quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat he tnatuurlijk niet een hele borst is die wordt weggehaald, het is een stuk huid met vetweefsel en melkklieren. Mijn tepels hou ik. dus het zou hooguit een homp vet zijn dat de transvrouw kan gebruiken als opvulling.
De huidige techniek voor phalloplastie komt daar wel in de buurt. Er wordt een stuk huid uit je onderarm gebruikt voor de schacht en eikel, en daarna krijg je erectie-implantaten met een pompje in de balzak (net als bij impotente mannen). Helaas worden die implantaten dan weer niet op de zenuwen aangesloten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Of en bionische pik! Ik bedoel, als een bionische arm kan... http://thechart.blogs.cnn(...)s-hope-for-amputees/
yep. Het enige dat wordt verwijderd (afgezien van de teelballen) zijn de zwellichamen geloof ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik bedoelde eigenlijk meer dat je de piemel van een ander zou lenen, die dus liever ene vagina zou hebben. maar ik bedenk me net dat zie die gebruiken om naar binnen te vouwen en zo en het gevoelig te houden. Dus hij gaat er niet "af".
Kunnen die melkklieren misschien niet nuttig zijn bij een borstsparende operatie bij borstkanker.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat he tnatuurlijk niet een hele borst is die wordt weggehaald, het is een stuk huid met vetweefsel en melkklieren. Mijn tepels hou ik. dus het zou hooguit een homp vet zijn dat de transvrouw kan gebruiken als opvulling.
Geen flauw idee. Ik denk eerder dat vrouwen liever geen borstvoeding meer kunnen geven dan de rest van hun leven aan de medicijnen moeten zitten om het afstoten te onderdrukken. Maar ik zal het voor de gein toch eens opzoekenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:07 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Kunnen die melkklieren misschien niet nuttig zijn bij een borstsparende operatie bij borstkanker.
Ik kan me voorstellen dat de melk een beetje zuur wordt na allerlei chemo's. Ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef wonderer het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Ik denk eerder dat vrouwen liever geen borstvoeding meer kunnen geven dan de rest van hun leven aan de medicijnen moeten zitten om het afstoten te onderdrukken. Maar ik zal het voor de gein toch eens opzoeken
Oooh horror... Als een banaan waar de vulling uit wordt gehaald.... Ik moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ik bedoelde eigenlijk meer dat je de piemel van een ander zou lenen, die dus liever ene vagina zou hebben. maar ik bedenk me net dat zie die gebruiken om naar binnen te vouwen en zo en het gevoelig te houden. Dus hij gaat er niet "af".
En dan binnenste buiten naar binnen gevouwen wordt jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oooh horror... Als een banaan waar de vulling uit wordt gehaald.... Ik moet er niet aan denken.
Toch levert het prachtige resultaten op, niet van "echt" te onderscheiden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Oooh horror... Als een banaan waar de vulling uit wordt gehaald.... Ik moet er niet aan denken.
Plus dat het gevoel blijft. Vind ik best knapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Toch levert het prachtige resultaten op, niet van "echt" te onderscheiden.
Yeah, in een phallo (de grote versie, zie hier) heb je evenveel gevoel als in je arm. In een meta heb je wel weer erotisch gevoel, maar die is niet groter dan je pink.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus dat het gevoel blijft. Vind ik best knap
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Plus dat het gevoel blijft. Vind ik best knap
Maar jij wilt je vagina gewoon houden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, in een phallo (de grote versie, zie hier) heb je evenveel gevoel als in je arm. In een meta heb je wel weer erotisch gevoel, maar die is niet groter dan je pink.
Nu je het zegt, ik ging nog kijken of de aflevering van vandaag ergens online staat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef Ang3l het volgende:
Meta?Ik moet meteen aan GTST/Pittige Tijden denken!
Nee dat stond hierboven al. Maar tis duur en de techniek van vagina naar penis is nog lang niet zo goed als van penis naar vagina.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar jij wilt je vagina gewoon houden?
Nou, die mag wel weg, maar dan moet de rest er ook uit en daar heb ik nog geen zin in. Bij elke operatie zijn er risico's dus hoe minder hoe beter.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Maar jij wilt je vagina gewoon houden?
Komt van metoidioplastie (of zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:17 schreef Ang3l het volgende:
Meta?Ik moet meteen aan GTST/Pittige Tijden denken!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat stond hierboven al. Maar tis duur en de techniek van vagina naar penis is nog lang niet zo goed als van penis naar vagina.
Ah oke, duidelijk (en verstandig).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, die mag wel weg, maar dan moet de rest er ook uit en daar heb ik nog geen zin in. Bij elke operatie zijn er risico's dus hoe minder hoe beter.
Ik zit net op deze site te kijken: http://www.tyron2.net/10.htmlquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:26 schreef Great.Expectations het volgende:
Bestaat er niets iets als een inklikpik ofzo?
Wat voor outfit trek je aan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:07 schreef Ang3l het volgende:
Ik ook.... maar toch dadelijk carnavallen.
*kleurlenzen indoe*
Ik heb nog de politie gebeld, maar die wilden niet ingrijpen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zag donderdagmiddag ookal verklede mensen op station Eindhoven.
Zaterdag geloof ik. Maar het begint idd steeds eerderquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:37 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik dacht dat het Carnvaal officieel pas zondag begint. Na de mis. Maar alle domme zuipboeren kunnen natuurlijk weer niet wachten, en dus beginnen ze alvast op vrijdagavond.
Met eenzonnebril erbij kun je goed doorgaan voor blues brotherquote:
Hmmz... Wikipedia zegt ook zondag.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zaterdag geloof ik. Maar het begint idd steeds eerder
Ik ga normaal op vrijdag nooit al, maar ik kan nu zondag, maandag, dinsdag niet vanwege werk.
Mooiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Overigens, mijn nieuwe column staat online.
Je moet het deurtje van je keukenkastje bijstellen.quote:
Ik denk dat Ang3l totdat jij dat bij hem komt doen. Naakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moet het deurtje van je keukenkastje bijstellen.
Zou goed kunnen hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hmmz... Wikipedia zegt ook zondag.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je moet het deurtje van je keukenkastje bijstellen.
Beide hebben gelijkquote:
Je hebt eigenhandig een hele boerderij lopen verbouwen. Dan draai je je hand toch niet om voor een keukenkastje?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ja die rechtse he?
Kom jij dat ff doen?
Echt welquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt eigenhandig een hele boerderij lopen verbouwen. Dan draai je je hand toch niet om voor een keukenkastje?
Ik wilde een valse opmerking maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Speaking of which, zou Keukenkast nog leven?
quote:
Je wil gewoon een sterke man in huis die die klusjes uit handen neemt?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt welIk kan niet zo veel in huis hoor
Ik heb hem destijds geholpen met zijn bed en zijn kastquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wil gewoon een sterke man in huis die die klusjes uit handen neemt?
Ik wil het we doen, maar daar moet je wel wat voor doen.
Ja het slotje van zijn kast was defect hé? Vandaar dat ie er nooit uit kon komen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb hem destijds geholpen met zijn bed en zijn kast
Zoals wat, kip in cola maken?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je wil gewoon een sterke man in huis die die klusjes uit handen neemt?
Ik wil het we doen, maar daar moet je wel wat voor doen.
Ja, zoietsquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja het slotje van zijn kast was defect hé? Vandaar dat ie er nooit uit kon komen.
Je hebt er waarschijnlijk nog nooit zo netjes bijgelopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:59 schreef TheVulture het volgende:
Trek een aan stukken geknipte spijkerbroek aan met carnaval en aan aandacht geen gebrek
ik heb het gehoord en vind het een briljand passend idee dat weer prima bij u pastquote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik verbaas me er ieder jaar weer over hoeveel sjans ik heb als s'moeders, zowel van mannen als van vrouwen.
Zojuist bij mij voor de deur nog een 16 jarige knul van mijn rollator af moeten slaan, hij wilde bij mij slapen, bizar toch! Goed ze zijn dronken, maar daar zijn ook grenzen in.
Maar eens kijken hoe goed ik scoor met mijn mysterieuze kostuum morgen.
Neen morgen ga ik incognito, dat andere is inderdaad zondagquote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb het gehoord en vind het een briljand passend idee dat weer prima bij u past
of komt dat zondag pas tijdens de optocht aan het licht?
Zou dat het zijnquote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Je hebt er waarschijnlijk nog nooit zo netjes bijgelopen.
ja maar carnaval vergt ook doorzettingsvermogen. Hup worstenbroodjes naar binnen en weer aan het bier, is het beste medicijnquote:
Nee, als in "een vriend". Ik ben eeuwig vrijgezel, dat zei ik tochquote:
Ja, ik schrok ook al!quote:
Dat wist ik ja. Ik voel me nu alsof ik een halve fles op hebquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:00 schreef Vlarp het volgende:
Wisten jullie al dat rode wijn echt een heel goed slaapmiddel is?
Je hebt vast nog geen wijn op vandaag?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dat wist ik ja. Ik voel me nu alsof ik een halve fles op heb.
Nee, dat is het bizarre. En ik heb nog meer dan 12 uur te gaanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt vast nog geen wijn op vandaag?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, dat is het bizarre. En ik heb nog meer dan 12 uur te gaan.
Ga aan dequote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:07 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Nee, dat is het bizarre. En ik heb nog meer dan 12 uur te gaan.
Dat weiger ik. Ik drink wel wat espresso's.quote:
Sorry, die uitzondering had ik moeten maken. Treinen in de spits is niet leuk.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Treinen in de spits is echt verre van leuk. Als je met 35 personen in zo'n halletje staat, met je neus in de kraag van iemand anders, een wissel overgaat, iedereen tegen je aan valt, mensen eten op dat tijdstip altijd iets wat stinkt, mensen stinken.
Diner met wijn, zelfgemaakt ijs, koffie met chocolade en calvados. En dan bordspellen blijven spelen aan een grote houten eettafel, tot diep in de nacht.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Ik vind rode wijn altijd wel fijn bij een kleinschalig met-vrienden-op-de-bank-hang-en-goede-gesprekken-met-misschien-een-spelletje-tot-diep-in-de-nacht-drankje.
Ja, ik ben verkleed als couch potatoquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef keizerpinguin het volgende:
Hallo allemaal......![]()
Heb weer eens de nightshift!
Maar iedereen is natuurlijk zwaar carnaval aan het vieren?!
als wat voor aardappel?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik ben verkleed als couch potato
Een bank aardappel, staat er toch?quote:
Jaaaaaa!! Ik word er altijd heel erg slaperig van, dat wel. Dus op een terras of op stap nooit rode wijn. Meer restaurant en thuis ja. Lekker rozig word je er vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja. Ik vind rode wijn altijd wel fijn bij een kleinschalig met-vrienden-op-de-bank-hang-en-goede-gesprekken-met-misschien-een-spelletje-tot-diep-in-de-nacht-drankje.
Klopt.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Daar was het ook een uitstekende dag voor.
Alaaaaaaaaaf!quote:
Doe het dan goedquote:
Carnaval maakt meer kapot dan je lief isquote:Op zondag 6 maart 2011 19:39 schreef TheVulture het volgende:
Au, keihard van de trap geflikkerd met carnaval
in ieder geval mijn enkel jaquote:Op zondag 6 maart 2011 19:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Carnaval maakt meer kapot dan je lief is
Ik ben van boven de rivieren, sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 19:20 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Doe het dan goed
Alaaf, Alaaf, Alaaf. 3x.
Zo, nu is ook dit topic verpest
Ik hou niet zo van aspergesquote:Op zondag 6 maart 2011 18:49 schreef Steve het volgende:
Best een mooie lieve film.. Over een relatie met iemand die het syndroom van Asperger heeft.
Er zijn ookquote:
Lijkt je dat wel wat?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Da's toch ook wel een toffe baan he, stijlvolle, mooie, erotische foto's maken.
Hij doet flink pijn ja...hopelijk kan ik er morgen weer op staanquote:
Wat let je?quote:Op zondag 6 maart 2011 20:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Sowieso is mooie, stijlvolle foto's maken leuk. Als daar dan knappe naakte mannen bij komen kijken, lijkt het me een toevoeging.
Apperatuur en ruimtequote:
Dat je het mannelijk naakt met een soort van beroepsdeformatie gaat bekijkenquote:Op zondag 6 maart 2011 20:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Lijkt je dat wel wat?. Misschien is het leuker als hobby, want als het je werk is, dan gaat het misschien wel vervelen.
Mjah. Dat schijnen geluidstechnici te hebben bij het kijken naar films. Zit je naar een spannende actiefilm te kijken, en dan herken je bij een explosie dat ze track 34 hebben gebruikt (boems34.mp3) van de CD "Geknal & Ontploffingen". Bij wijze van spreken. Dat bederft je genot dan toch een beetje.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je het mannelijk naakt met een soort van beroepsdeformatie gaat bekijken
Sund!
Ach, een echte fotograaf kan toch ook met een eenvoudig toestel mooie foto's schieten? In een ruimte heb je niet nodig, dat doe je gewoon ergens op locatie.quote:
Zoals dit:quote:Op zondag 6 maart 2011 21:06 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Mjah. Dat schijnen geluidstechnici te hebben bij het kijken naar films. Zit je naar een spannende actiefilm te kijken, en dan herken je bij een explosie dat ze track 34 hebben gebruikt (boems34.mp3) van de CD "Geknal & Ontploffingen". Bij wijze van spreken. Dat bederft je genot dan toch een beetje.
Psies!quote:
Ik las het laatst ja. Maar die site is wel voor meer films gebruikt volgens mij.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Hadden jullie hier al van gehoord? http://www.queerty.com/th(...)y-porn-set-20110222/
Het schijnt dat die praktijkruimte uit de Kings Speech ook is gebruikt als filmset voor gay porno.
Welnee, die is niet stijf. Negers zijn nu eenmaal van nature wat groter geschapen.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is ook een mooie kamer. En G_E
, ik zie stijve piemels, maak er eens een linkje van
.
Ja, soms gelach ookquote:Op zondag 6 maart 2011 22:34 schreef Peter het volgende:
Het gejuich in films bij achtbanen vind ik altijd op het gejuich uit Rollercoaster tycoon lijken
Rollercoaster Tycoonquote:Op zondag 6 maart 2011 22:34 schreef Peter het volgende:
Het gejuich in films bij achtbanen vind ik altijd op het gejuich uit Rollercoaster tycoon lijken
Je mag hem hebben. Wel mooi nummer en mooie clip.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef Stroekie het volgende:
het blijft toch een mooie man, ook al is het dan wel een gladde italiaan![]()
![]()
![]()
![]()
het is vast als met italiaanse auto's.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Wel mooi nummer en mooie clip.
ik kan je aanraden om via uitzending gemist wel 1e aflevering van adam en eva te kijken. Ze schenken op een mooie manier, althans dat vind ik dan, aandacht aan transgender.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je mag hem hebben. Wel mooi nummer en mooie clip.
Heb ik net al gekekenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik kan je aanraden om via uitzending gemist wel 1e aflevering van adam en eva te kijken. Ze schenken op een mooie manier, althans dat vind ik dan, aandacht aan transgender.
Ik ben wel fan van het team/koppel Robert Alberdingh thijm en Norbert van Hall !!
ja dat konden wel tweelingbroers zijn,quote:Op maandag 7 maart 2011 00:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik net al gekekenWas inderdaad wel realistisch neergezet, zeker de reactie van Tonnie. Sommige mensen snappen gewoon niet dat het nogal serieus is
Overigens vond ik Harm-Jan erg veel op Wouter lijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |