Laat die banaan ook maar zitten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef Stroekie het volgende:
Jasses nu moet ik aan patty brard denken
Jij waaghals! Je had wel dood kunnen zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:26 schreef Tomasso het volgende:
En ik heb een ruzie gesust. Wat een droplul was dat zeg. Zaten twee mensen naast ons een beetje droog te neuken in het tramhokje, gasten tegenover maken grapjes. Dat wijf maakt dus een opmerking ofzo, komen die gasten rustig aan onze kant op. Wij ervoor staan en gewoon netjes vragen om ze met rust te laten. Kregen we in één keer te horen: "IS HET OMDAT IK ZWART BEN? JA HE, JULLIE ZIJN ALLEMAAL HETZELFDE". Wtf,,
. Ik was maar de slimste en heb de rest van elkaar afgetrokken. Er zijn geen klappen gevallen, ondanks dat die dwaas ook nog ff met 4 bakstenen aan kwam lopen en ging gooien.
Of een kop kleinerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij waaghals! Je had wel dood kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Carnaval is sowieso een stom feest. Het enige leuke zijn kinderen die verkleed gaan, maar zodra ze boven de 12 zijn moet het afgelopen zijn.
quote:
Nou nou, zó oud is ie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:19 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
![]()
Het is dat je nu al met Sinterklaas aan het daten bent, anders zou ik met je willen trouwen.
Ah, net tussen Ang3l en mij in dus? 24 is een hele mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou nou, zó oud is ie nou ook weer niet.
Bijna 24...
Oh da's een ervaren manquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bijna 34...
bijna een daddyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bijna 34...
Heb ik al gezegd dat ik je woest sexy vind zo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:26 schreef Tomasso het volgende:
En ik heb een ruzie gesust. Wat een droplul was dat zeg. Zaten twee mensen naast ons een beetje droog te neuken in het tramhokje, gasten tegenover maken grapjes. Dat wijf maakt dus een opmerking ofzo, komen die gasten rustig aan onze kant op. Wij ervoor staan en gewoon netjes vragen om ze met rust te laten. Kregen we in één keer te horen: "IS HET OMDAT IK ZWART BEN? JA HE, JULLIE ZIJN ALLEMAAL HETZELFDE". Wtf,,
. Ik was maar de slimste en heb de rest van elkaar afgetrokken. Er zijn geen klappen gevallen, ondanks dat die dwaas ook nog ff met 4 bakstenen aan kwam lopen en ging gooien.
Zeg, kleine G_E!quote:
Ja, waar is Rukpukje eigenlijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt ook jong en ervaren zijn.
een slet dusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:42 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Je kunt ook jong en ervaren zijn.
Mijn collega noemt me altijd Steffie van de Sletteflet. Geen idee of je die bedoelt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:44 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wie noemde jou ook al weer Puk van de Slettenflet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ge maagt vanavond wel met s'moeders miquote:
Tof!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
I got told someone liked me a lot and wants to see me again.
Liefst wel eentje waarvan de ketting niet al jaren slap hangtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ge maagt vanavond wel met s'moeders mi
op un auw fiets moete ut lirre immers
Ik zei toch dat Mike best aardig wasquote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bijna 34...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |