Bruce Willis is 6quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:22 schreef tombolafan het volgende:
Mel Gibson?
Bruce Willis?
Matt Damon?
Ben Affleck?
Gillingham +1quote:
Dat was zevenquote:
Michel +1quote:
Precies. En die ging ik natuurlijk niet weggeven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:46 schreef Michelangelo2 het volgende:
As exciting as the landing at....daar hoort de naam van de film neem ik aan
Errmm.... tsja....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:48 schreef Michelangelo2 het volgende:
![]()
Doe mij maar 10 films van voor 1940 uit de IMDb top 250.
quote:
Nog 2 dus. Van een Dr. Loveding heb ik nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:49 schreef Gillingham het volgende:
Sunrise?![]()
Gone with the Wind![]()
The Wizard of Oz![]()
City Lights?![]()
The Gold Rush?![]()
Metropolis?![]()
M![]()
Je bedoelt hopelijk niet Dr. Strangelove, wel?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:50 schreef Dopekoe het volgende:
[..]
Errmm.... tsja....
Die dr. loveding film....
Ja Die jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Je bedoelt hopelijk niet Dr. Strangelove, wel?
Jullie missen nog een bekende Chaplin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:53 schreef Gillingham het volgende:
Vast nog een Chaplin.
Modern Times?![]()
Battleshop Potemkin?![]()
Ja, daarom noem ik er twee (of, een poging daartoe)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef HilarityEnsues het volgende:
Nog 3 toch? Gone with the Wind is 2 keer genoemd.
Klopt. Nu nog 2 dan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef HilarityEnsues het volgende:
Nog 3 toch? Gone with the Wind is 2 keer genoemd.
Komt uit 1942.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:54 schreef Dopekoe het volgende:
Gezien de vorige vraag nog ff een gokje op casablanca
Ben nog niet zo dichtbij geweestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:55 schreef Michelangelo2 het volgende:
[..]
Klopt. Nu nog 2 dan.
[..]
Komt uit 1942.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:21 schreef Michelangelo2 het volgende:
Werckmeister Harmoniak?
Ziet er uit als een Tarr
quote:
Je lijkt me vrij zeker van je zaak.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:05 schreef Doff het volgende:
Moet haast wel. Met de visscène aan het begin en de halve shootout met Fonda op de laatste afbeelding
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:08 schreef Doff het volgende:
Ja, ik ben zeker. Ik had het opgezocht zodat ik het juiste antwoord wist.
Titel?quote:: Man, you come right out of a comic book.
quote:Production was halted briefly when the corpse of a young woman was found near the set.
quote:
Als Spencer er ook in had gespeeld was ik er niet eens aan begonnen, maar ik vond deze op momenten echt verrassend goed. En als Hill zijn gezicht in de plooi houdt (wat hij best vaak nog doet hier) is hij eigenlijk best goed te verdragen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:11 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee, serieus, ik kan dit soort films niet kijken.
Ik vond geloof ik alleen Aladdin met Bud wel aardig en Supersnooper met Terence, maar samen ..
Hill zit ook in Il Gattopardo. De beste film waaraan hij deel mocht nemen, gok ik zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
[..]
Als Spencer er ook in had gespeeld was ik er niet eens aan begonnen, maar ik vond deze op momenten echt verrassend goed. En als Hill zijn gezicht in de plooi houdt (wat hij best vaak nog doet hier) is hij eigenlijk best goed te verdragen.
Of bedoelde je spaghetti westerns in het algemeen?
Die heb ik nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef Doff het volgende:
[..]
Hill zit ook in Il Gattopardo. De beste film waaraan hij deel mocht nemen, gok ik zo.
Leuk he die niet originele titel instellingenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef Doff het volgende:
Onwijs offtopic trouwens, maar ik zit hier op de laptop van mijn vriendin en krijg alle titels om IMDb in het Duits te verduren. In mijn volgende vraag laat ik er jullie gewoon een aantal herleiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |