Maakt het wat uit? Het is nog altijd beter dan iedereen vs Alexquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef marky het volgende:
Gerard weer even opkomen voor de underdog. Jongen ik prik daar doorheen.
Hij bespeelt het publiek zo lekker en men geloofd hem nog ook.
Grappig, dat deed Alex van de 3 musketiers gisteren ook bij de missie van Karim.quote:
nee Aafke vindt m lekkerder alstie stinktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:01 schreef Anneloortje het volgende:
Ola ik ben er weer terug van dokter simon. En ik val zo in team gerard en zie dat Mo potverdrie nog met een janksmoel zit...
Heeft Flipal gedouchend en zich helemaal ingezeept met soppie?
eenschquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Het is nog altijd beter dan iedereen vs Alex
doet guudje ook, hoort erbij. Kas spekken doet niemandquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:59 schreef marky het volgende:
[..]
Zoals Gerard net probeerde de missie van Joanna te saborteren?
Dat is namelijk ook onderdeel van het spel de missies van elkaar te saborteren.
Die heb ik gemist. Wat deed die?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Grappig, dat deed Alex van de 3 musketiers gisteren ook bij de missie van Karim.
Oh wacht, dat is natuurlijk anders.
trucje, ook goed, alles beter dan gekriebel en niks de hele dagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef marky het volgende:
[..]
Geloof in je leider maar het is echt een trucje hoor.
zou het?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:03 schreef Ireth het volgende:
Ik zie een koffer staan! Gaat Monique haar spullen pakken???
nee de koffers zijn net terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:03 schreef Ireth het volgende:
Ik zie een koffer staan! Gaat Monique haar spullen pakken???
Ik stik in mn reflux..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:17 schreef capuchon het volgende:
Hahahahahahahhahahahaahahaha
Aafke: Iedereen is trots op jou
Moet je eens op FOK kijken hahahahahaik stik in me colaa aaaahhh
Ik weet nog altijd niet waarom Alex dat deed, misschien onhandig...kan me niet voorstellen dat hij Karim wilde naaien. Van Guido kan ik het me wel voorstellen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Grappig, dat deed Alex van de 3 musketiers gisteren ook bij de missie van Karim.
Oh wacht, dat is natuurlijk anders.
En jij aanbidt Guido. Het enige verschil is dat jij elke keer iemand uitkiest die en een man is en de underdog op fok.quote:
Dan nog mag je er geen misbruik van maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef delfse het volgende:
Gerard heeft die meiden toch niet dronken gevoerd?? Dat doen ze zelf wel want als er drank binnen komt gedragen ze zich als een stelletje verslaafd alcolisten en daarna als een dame van lichte zeden gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |