Ja i know.. Maar toch moet het gebeurenquote:
Maar dan ben ik toch niet tettigerquote:
quote:
quote:
vind je vast niet ergquote:
ik ben een vrouw en wil slank zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
Jezus mina, wat een geklaag over kleding in de laatste posts... Ik heb zelf L/XL/XXL (ligt eraan hoe groot het valt) En ik vind ook nog genoeg coole shirts
Heb laatst bij de C&A 2 coole shirts gekocht van mario
1tje met
Bullet Bill
[ afbeelding ]
AKA
The Enemy
en eentje
[ afbeelding ]
Get A Life
'
ja toch?quote:
voor mannen is er wel meer te vinden dan voor vrouwenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
Jezus mina, wat een geklaag over kleding in de laatste posts... Ik heb zelf L/XL/XXL (ligt eraan hoe groot het valt) En ik vind ook nog genoeg coole shirts
1tje met
Bullet Bill
[ afbeelding ]
AKA
The Enemy
en eentje
[ afbeelding ]
Get A Life
'
bullet bill is wel coolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
1tje met
Bullet Bill
[ afbeelding ]
AKA
The Enemy
en eentje
[ afbeelding ]
Get A Life
'
hoeveel verschillende UI's heb jij nu afgelopen maanden al wel niet gehad ?quote:
quote:
Geen flauw idee...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeveel verschillende UI's heb jij nu afgelopen maanden al wel niet gehad ?
en hoeveel daarvan hadden er iets met tetten te makenquote:
uhmmmmmmmmmmm................... stuk of veel....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en hoeveel daarvan hadden er iets met tetten te maken![]()
Dat woord, moet je dat eens hard op zeggenquote:
ik snap hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat woord, moet je dat eens hard op zeggen
quote:
Tetten. (quote:
QFTquote:
Dat valt best mee, je bent tenslotte niet plat!quote:
nee maar groter zou fijn zijn..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat valt best mee, je bent tenslotte niet plat!![]()
haha nee ff snel gegoogledquote:
heb toch wel wat leuke van jou gespotquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:05 schreef NBT het volgende:
[..]
haha nee ff snel gegoogledik durf dat niet meer online te zetten joh
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:05 schreef NBT het volgende:
[..]
why not?, ik zag ze graagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:05 schreef NBT het volgende:
[..]
ik weet ze zelf niet eens meer terug te vindenquote:
die douchefotoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef NBT het volgende:
[..]
ik weet ze zelf niet eens meer terug te vinden
een topic kan nooit genoeg tetten hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
nja aan die tetten hebben jullie wel genoegga de mijne niet posten
Misschienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een topic kan nooit genoeg tetten hebben
ik vind hem zelf smerig...quote:
nee hoor, zolang we die van jou niet hebben zeker nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
nja aan die tetten hebben jullie wel genoegga de mijne niet posten
misschienquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee hoor, zolang we die van jou niet hebben zeker niet
er ontbrak alleen een stukje aan de onderkant van die fotoquote:
boefjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er ontbrak alleen een stukje aan de onderkant van die foto
dat ben ik, een ouwe boefquote:
eetsmakelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat ben ik, een ouwe boef
en die ouwe boef gaat nu lunchen![]()
Eetsmakelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eetsequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die wil ik oohooookikke jaloers
het zou eens tijd wordenquote:
alleen je inkijk joh... niemand die wat zietquote:
uhu misschien heb ik geen inkijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:15 schreef NBT het volgende:
[..]
alleen je inkijk joh... niemand die wat ziet![]()
Jawelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu misschien heb ik geen inkijk
Oeehwww spannenddddddddquote:
donequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[ afbeelding ] eigenlijk verdient hij ook een plaats in de OP
NBTquote:
Jaa ik heb ook weekend, dus wel okee...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
NBT
Prima want ik heb nu weekend
Hoe is het met jou?
ik moet met mn moeder meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef NBT het volgende:
ik moet eigenlijk boodschappen doen... Heb geen zin om de kou in te gaan
Ahhhh, kan je beter met mij meequote:
Hoiquote:
Ik ga straks naar Covent Gardenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef NBT het volgende:
ik moet eigenlijk boodschappen doen... Heb geen zin om de kou in te gaan
ja preciesquote:
Ik ga zo mn tetten(quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Goedemiddag
de dag vliegt voorbij ... het is alweer pauze![]()
Bijna weekend![]()
Gaan we nog spannende dingen doen??
Caroolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Goedemiddag
de dag vliegt voorbij ... het is alweer pauze![]()
Bijna weekend![]()
Gaan we nog spannende dingen doen??
ik werk ook maar 4 dagenquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja precies
[..]
Ik ga zo mn tetten() posten
Heb jij zin om met mij boodschappen te doen?quote:
Ehm, als je hierheen komtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:28 schreef NBT het volgende:
[..]
Heb jij zin om met mij boodschappen te doen?
hij doet het niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[ [url=http://http://www.stefanvandento(...)etten.png]afbeelding[/url] ]
Oohwjaaa duhhhhquote:
quote:
Ohwquote:
Jaaa doe dan, want ik moet boodschappen doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik ga foto met inkijk voor NBT posten
Latexquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef NBT het volgende:
Ik ga maar even boodschappen doen dan......... Laptop moet toch ff opladen
tot straaaaks!
ja mn moeder rot niet opquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Jaaa doe dan, want ik moet boodschappen doen
Oke tot straaaaks dan!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja mn moeder rot niet opje kan teruglezen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee ik ga foto met inkijk voor NBT posten
currysoep van tetten aflikkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:38 schreef gianni61 het volgende:
er is weer curry soep!. behalve tetten de highlight van deze dag
en ook niet de minste 3. we zijn allemaal een beetje jaloersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:42 schreef Koen66 het volgende:
MD gaat zondag met 3 meiden meeten
jaloers ik
zeker wetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en ook niet de minste 3. we zijn allemaal een beetje jaloers
Met welke 3quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:42 schreef Koen66 het volgende:
MD gaat zondag met 3 meiden meeten
jaloers ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn hoofd
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn hoofd![]()
![]()
![]()
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn hoofd![]()
![]()
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Wil jij soms zeggen dat ik geen gelijk hebquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het ging om de zin in het algemeen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wil jij soms zeggen dat ik geen gelijk heb![]()
![]()
![]()
![]()
Nou sorry hoor, maar je bent gekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja sorry hoor maar ik vind het echt niet mooi
Ieder z'n smaak hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou sorry hoor, maar je bent gek![]()
Je ziet er echt leuk en goed uit![]()
leuke foto CC ook tettigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn hoofd
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
Als het kon zou je jezelf likkenquote:
* gianni61meldt zichquote:
wow, daar is toch ook niks mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let niet op mijn hoofd![]()
Same shit, different day
SC hopper present
ja ik ben gewoon aandachtsgeilquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:59 schreef Stuart het volgende:
Je weet heus wel dat je er goed uit ziet CC
Denk het wel hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:01 schreef gianni61 het volgende:
kan ik hier foto's van hyves linken? mn nichtje ziet er ontzettend ruig uit in dr carnavalspakje..
als je het niet doet om te bashen kan het welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:01 schreef gianni61 het volgende:
kan ik hier foto's van hyves linken? mn nichtje ziet er ontzettend ruig uit in dr carnavalspakje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
mooie editquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik ben gewoon aandachtsgeil
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:04 schreef gianni61 het volgende:
cute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
CuteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
hahaha cute iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
tja op deze leeftijd denk je gewoon meer na over tetten dan over sprookjesquote:
ja, op mijn leeftijd kijk ik heel anders naar K3 als dat zij doetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tja op deze leeftijd denk je gewoon meer na over tetten dan over sprookjes
tjaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, op mijn leeftijd kijk ik heel anders naar K3 als dat zij doet
Stuquote:
CCquote:
wat.. waar?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nu snap je het wel van ik wil groter?
Het is wel zo..... maar een mooie taille is ook niet verkeerd... dat zou ik wel willen... en mijn onderkin moet weg!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kleren staan veel sexyer met grote tetten ()
ik wil een slanke taille, slanke benen, grotere borsten en smallere schouders en een smaller hoofdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef NBT het volgende:
[..]
Het is wel zo..... maar een mooie taille is ook niet verkeerd... dat zou ik wel willen... en mijn onderkin moet weg!
Dat wil ik ook!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil een slanke taille, slanke benen, grotere borsten en smallere schouders en een smaller hoofd
ik wil een slanke taille minder bierbuik, slanke benen, grotere kleinere borsten en smallere schouders en een smaller hoofd mn hoofd is toch niet te reddenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil een slanke taille, slanke benen, grotere borsten en smallere schouders en een smaller hoofd
ahhhhhhhhhhjohhhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil een slanke taille minder bierbuik, slanke benen, grotere kleinere borsten en smallere schouders en een smaller hoofd mn hoofd is toch niet te redden
heb je borsten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil een slanke taille minder bierbuik, slanke benen, grotere kleinere borsten en smallere schouders en een smaller hoofd mn hoofd is toch niet te redden
man-boobs, met haarquote:
hmmm, 1e 3 dingen kunnen, laatste 2 worden vaak wat lastigerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij bent niet engquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef Stuart het volgende:
Ik verkleed me wel gewoon als Darth Vader. Dan hoeft niemand te schrikken van hoe ik er IRL uitzie
ik ga zo:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef Stuart het volgende:
Ik verkleed me wel gewoon als Darth Vader. Dan hoeft niemand te schrikken van hoe ik er IRL uitzie
goed manquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:34 schreef tripack het volgende:
owjah als we toch zeggen wat we willen
ik wil nog wel een kilo of 10-15 afvallendan zou ik heul maal tevreden zijn.
en ik ben al 15 kilo afgevallen
Klopt, maar jij bent gewoon raar want je vind jezelf niet lekker dus jouw mening stelt niets voor in dezequote:
Peter is sooooooooooooooo funnyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga zo:
[ afbeelding ]
dan hoef ik me al bijna niet te verkleden
jah ben al bijna onder de 100 kgquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
goed manbijna vergeten : ik wil nog 10 kilo eraf
Woohooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
Gelukkig is er hier nog wel 1 iemand die gewoon tevreden is met hoe hij eruit ziet
![]()
Tja, vind je het gekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
Gelukkig is er hier nog wel 1 iemand die gewoon tevreden is met hoe hij eruit ziet
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt, maar jij bent gewoon raar want je vind jezelf niet lekker dus jouw mening stelt niets voor in deze
jij hoeft je ook niet een een trouwpak te hijsenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef MaleDuck het volgende:
![]()
ik ook!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt heel erg goed! Doorzettenik wil 65 wegen
quote:
Nee, is het wel gek dan?quote:
jah dat doe ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
echt heel erg goed! Doorzettenik wil 65 wegen
daar is heulemaal niks mis mee toch.quote:
Me tooquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat is niet zo zwaar toch?ik weeg 75
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef DevilsWhore het volgende:
Komt het eeuwige gewichtgezeur weer?hihihi schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Komt het eeuwige gewichtgezeur weer?50SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Komt het eeuwige gewichtgezeur weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk hea...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Nou, 5 kilo tetten dus gewoon goedquote:
Tietenquote:
Ik ben 1.6 hequote:
Ja.quote:
Niet aanstellen. Ik ben kleiner en zwaarder.quote:
Schattig he.quote:
als je afvalt worden je tetten ook kleinerquote:
Nah, ik vind mezelf niet te dik hoor maar wil ook niet meer wegen dan nuquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:43 schreef 92Merel het volgende:
Vind iedereen zichzelf nou echt veel te dik?![]()
Overigens, hema foto's zijn niet aan te raden, de kleuren zijn echt messed up op sommige foto's, als in, het is nog steeds rood op een plek waar het niet rood moet zijn.
dan wil ik aankomenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je afvalt worden je tetten ook kleiner
en een man moet ook iets hebben om vast te houden zonder bang te zijn het doormidden te breken
ik vind het niet, het is gewoon zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:43 schreef 92Merel het volgende:
Overigens, hema foto's zijn niet aan te raden, de kleuren zijn echt messed up op sommige foto's, als in, het is nog steeds rood op een plek waar het niet rood moet zijn.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:43 schreef 92Merel het volgende:
dat is trouwens een fabel, je borsten gaan dan hangenquote:
Als je mij ziet, ben je dan bang dat ik doormidden breek ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als je afvalt worden je tetten ook kleiner
en een man moet ook iets hebben om vast te houden zonder bang te zijn het doormidden te breken
Oke, goedzo!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nah, ik vind mezelf niet te dik hoor maar wil ook niet meer wegen dan nu![]()
Staat inderdaad op zich wel beter op de foto en een pak past ook mooier als je geen buik eronder hebt zittenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef tripack het volgende:
[..]
ik vind het niet, het is gewoon zonee flauw
ik denk dat wanneer ik niet ging trouwen, dat ik ook niet nu bezig zou zijn met afvallen
quote:
Ja, lijkt me niet prettig inderdaadquote:
Je boobs zijn al huge.quote:
Niet zo als die van jouquote:
jojo-effect heb je alleen met crash-dieetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als je mij ziet, ben je dan bang dat ik doormidden breek ?
[..]
Oke, goedzo!
[..]
Staat inderdaad op zich wel beter op de foto en een pak past ook mooier als je geen buik eronder hebt zittenMaar dan zou ik het daarna wel proberen vol te houden, anders krijg je dat jojoeffect
Klopt niet. Je borsten bestaan grotendeels uit vetweefsel, als je afvalt, neemt je vetpercentage af, ook in je borsten vaak. Doordat deze minder volume hebben, maar nog steeds dezelfde hoeveelheid huid, kan het inderdaad het geval zijn dat ze gaan hangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is trouwens een fabel, je borsten gaan dan hangenipv van kleiner worden
dat was ik wel van planquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Staat inderdaad op zich wel beter op de foto en een pak past ook mooier als je geen buik eronder hebt zittenMaar dan zou ik het daarna wel proberen vol te houden, anders krijg je dat jojoeffect
Jouw boobs zijn groter dan die van mij hoor!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
WAT HEEFT IEDEREEN MET MIJN BOOBS OPEENS?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jouw boobs zijn groter dan die van mij hoor!ik heb geen idee wat mijn cup maat is ben nog altijd niet bij hunkenmuller geweest heb net wel een bh gekocht, eens kijken hoe die zit en dan geef ik antwoordSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.momentje
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Alweer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |