Ja i know.. Maar toch moet het gebeurenquote:
Maar dan ben ik toch niet tettigerquote:
quote:
quote:
vind je vast niet ergquote:
ik ben een vrouw en wil slank zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
Jezus mina, wat een geklaag over kleding in de laatste posts... Ik heb zelf L/XL/XXL (ligt eraan hoe groot het valt) En ik vind ook nog genoeg coole shirts
Heb laatst bij de C&A 2 coole shirts gekocht van mario
1tje met
Bullet Bill
[ afbeelding ]
AKA
The Enemy
en eentje
[ afbeelding ]
Get A Life
'
ja toch?quote:
voor mannen is er wel meer te vinden dan voor vrouwenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
Jezus mina, wat een geklaag over kleding in de laatste posts... Ik heb zelf L/XL/XXL (ligt eraan hoe groot het valt) En ik vind ook nog genoeg coole shirts
1tje met
Bullet Bill
[ afbeelding ]
AKA
The Enemy
en eentje
[ afbeelding ]
Get A Life
'
bullet bill is wel coolquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:50 schreef QuincydeKoster het volgende:
1tje met
Bullet Bill
[ afbeelding ]
AKA
The Enemy
en eentje
[ afbeelding ]
Get A Life
'
hoeveel verschillende UI's heb jij nu afgelopen maanden al wel niet gehad ?quote:
quote:
Geen flauw idee...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoeveel verschillende UI's heb jij nu afgelopen maanden al wel niet gehad ?
en hoeveel daarvan hadden er iets met tetten te makenquote:
uhmmmmmmmmmmm................... stuk of veel....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en hoeveel daarvan hadden er iets met tetten te maken![]()
Dat woord, moet je dat eens hard op zeggenquote:
ik snap hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat woord, moet je dat eens hard op zeggen
quote:
Tetten. (quote:
QFTquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |