Afvalrace.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Vlindur het volgende:
Is nou vanavond de finale? Of gewoon nog een afvalrace?
Vanavond de finale, maar volgende week wordt waarschijnlijk pas de mol bekend in de terugblik op het seizoen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:07 schreef Vlindur het volgende:
Is nou vanavond de finale? Of gewoon nog een afvalrace?
Vanavond al ?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vanavond de finale, maar volgende week wordt waarschijnlijk pas de mol bekend in de terugblik.
Laatste echte aflevering ja. Volgende week is de laatste aflevering, normaal gesproken met een terugblik op molacties en bekend maken van mol/winnaar.quote:
Dus dan vallen er twee af?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Laatste echte aflevering ja. Volgende week is de laatste aflevering, normaal gesproken met een terugblik op molacties en bekend maken van mol/winnaar.
Lijkt me wel. Maar de verliezer wordt denk ik ook pas volgende week bekend gemaakt. Dus eigenlijk valt er maar een af na de eerste opdracht, dan zijn ze nog met 3 personen over, zoals normaal gesproken in een finale.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus dan vallen er twee af?
Eentje na de eerste opdracht, en daarna nog eentje?
Vandaag is aflevering 10. Er zijn normaal 10 afleveringen. Die van volgende week is de extra aflevering. Normaal is er 1 aflevering dat er niemand afvalt, nu zijn het er 2 (en deze dan, maar er valt nu aan het begin alsnog iemand af en dan begint de finale).quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:18 schreef Felagund het volgende:
Al lees ik nu op Wikipedia dat dit seizoen 1 aflevering langer duurt dan normaal. Dus misschien dan toch volgende week pas de finale?
De finale is met drie personen, anders is het wel heel makkelijk raden wie de mol is voor de kandidaat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:12 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus dan vallen er twee af?
Eentje na de eerste opdracht, en daarna nog eentje?
Misschien omdat ze de winnaar is.quote:Op donderdag 10 maart 2011 13:54 schreef Operc het volgende:
Ik blijf héél benieuwd naar het antwoord op de vraag waarom Soundos in de intro destijds gespiegeld was.
[..]
Misschien vonden ze het leuker ofzo. Beetje als die hermontage van een hele aflevering?
Ik ook, in het begin (eerste aflevering) vond ik nog irritant, maar ze werd steeds leuker.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoop dat Soundos wint. Ik gun het haar het meeste.
Om met dat laatste te beginnen... Kan m.i. alleen zijn omdat ze hun voorspellingen wilden laten uitkomen, dus dan maar de hoogte in.quote:Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef texelonia het volgende:
Verder heb ik nog even gekeken naar die vragen over de Bomen-opdracht.
Vraag 21: Waar zat de Mol tijdens de bomenopdracht? 1) In de bomen 2) Op de grond
Vraag 22: Heeft de Mol geld gepakt bij de bomenopdracht? 1) Ja 2) Nee
Vraag 23: Heeft de Mol geld aangepakt van Pieter Jan? 1) Ja 2) Nee
Soundos zie/hoor je op vraag 21 het antwoord 2 geven en op vraag 23 antwoord 2
Art zie je op vraag 22 antwoord 1 geven.
Karin zie je niks antwoorden, alleen in de 1 minuut Aflevering 10 vertelt ze dat ze op vraag 22 antwoord 2 heeft geantwoord. Ook geeft ze in de Interviews afl 10 aan dat haar Mol, Patrick, alles heeft gedaan zoals zij geantwoord heeft, dus is ze ervan overtuigd dat ze die antwoorden goed heeft.
Verder kon je zien dat Art en Patrick op de grond blijven, en je ziet Art geld pakken. Soundos en Karin moeten in de bomen over een soort bruggetje lopen. Vraag me af wat de logica is dat de 2 hoogtevrees mutsen juist die bomen ingaan...
Dat hoop ik ook, maar als Karin nu afvalt en Patrick de mol is, denk ik dat Art gaat winnen. Hij zegt al heel lang op Patrick te zitten en Soundos twijfelde volgens mij tussen beide heren.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:08 schreef Bellatrix het volgende:
Ik hoop dat Soundos wint. Ik gun het haar het meeste.
Al eerder, als het na de eerste opdracht gebeurt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:47 schreef Pino112 het volgende:
Doei Karin over een uurtje en 45 minuten!
Idd, zal wel snel gebeuren vandaag.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Al eerder, als het na de eerste opdracht gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |