quote:
Op donderdag 10 maart 2011 14:46 schreef texelonia het volgende:Verder heb ik nog even gekeken naar die vragen over de Bomen-opdracht.
Vraag 21: Waar zat de Mol tijdens de bomenopdracht? 1) In de bomen 2) Op de grond
Vraag 22: Heeft de Mol geld gepakt bij de bomenopdracht? 1) Ja 2) Nee
Vraag 23: Heeft de Mol geld aangepakt van Pieter Jan? 1) Ja 2) Nee
Soundos zie/hoor je op vraag 21 het antwoord 2 geven en op vraag 23 antwoord 2
Art zie je op vraag 22 antwoord 1 geven.
Karin zie je niks antwoorden, alleen in de 1 minuut Aflevering 10 vertelt ze dat ze op vraag 22 antwoord 2 heeft geantwoord. Ook geeft ze in de Interviews afl 10 aan dat haar Mol, Patrick, alles heeft gedaan zoals zij geantwoord heeft, dus is ze ervan overtuigd dat ze die antwoorden goed heeft.
Verder kon je zien dat Art en Patrick op de grond blijven, en je ziet Art geld pakken. Soundos en Karin moeten in de bomen over een soort bruggetje lopen. Vraag me af wat de logica is dat de 2 hoogtevrees mutsen juist die bomen ingaan...
Om met dat laatste te beginnen... Kan m.i. alleen zijn omdat ze hun voorspellingen wilden laten uitkomen, dus dan maar de hoogte in.

Verder is het wel heel interessant wat je post. Ik had het filmpje zelf ook wel al bekeken, maar geen studie gemaakt van de antwoorden die je ze ziet geven (of die ze zeggen gegeven te hebben). Als Art en Karin op vraag 22 verschillend antwoordden dan heeft een van de twee het uiteraard fout. Allebei hebben ze Patrick als Mol en Karin zegt dat die alles deed zoals zij het voorspeld had. Dit zou betekenen dat Art deze vraag fout had.
Maar ja, alle aanwijzingen/theorieën wijzen er op dat Karin zometeen als eerste afvalt. Als dat idd zo is, dan heeft Art wel mazzel gehad blijkbaar. Zou zijn laatste joker hem dan gered hebben? (hij had er toch nog 1?) Of heeft Karin de rest van de test zo slecht gemaakt? Of is Patrick de Mol toch niet? Is Art zelf dan de Mol (dan klopt zijn antwoord ook weer)?

Ben heel benieuwd. Hoop iig dat Soundos wint. Die gun ik het het meest.