Dit is een ontdekking hoor mensen. Vooral dat eerste. Wie tweet het?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nah serieus dat is toch altijd geweest dat de persoon in kwestie van begin of aan weet dat hij/zij weet dat die de mol is.. Samen met de redaktie etc..
Oei ik denk dat SBS meeleestquote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:21 schreef gohan16 het volgende:
Met zoveel molacties kunnen ze volgend seizoen een nieuwe serie maken met 9 mollen en het programma "wie is de mol niet" noemen.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:44 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik denk dat Art dan zelf ook opspringt van verbazing, die heeft het idee dat hij ook de mol is.
Onzin je zag gwn dat ze vooraf was geïnformeerd. Bij de vragen over koffie hadden ze die info helemaal niet gekregen over bepaalde vragen. De mol wordt altijd amper verdacht bij dit spel.... Ze zitten er telkens weer naast.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:37 schreef ralfseltje het volgende:
Soundos verdenken, echtHoe verklaar je in godsnaam al die antwoorden tijdens die vraag-opdracht. Het doel van de mol is niet 'niet door anderen verdacht worden', maar 'geen geld in de pot brengen'.
Hopen dat Art eruit gaat. Dan springen heel wat mensen op van verbazing
Karin is nog erger hoor, die heeft volgens mij meer de pot in geholpen.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:26 schreef n0ir het volgende:
Soundos is de enige bij wie ik er geld op zo durven inzetten dat ze niet de mol is.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:36 schreef isildur1 het volgende:
[..]
Onzin je zag gwn dat ze vooraf was geïnformeerd. Bij de vragen over koffie hadden ze die info helemaal niet gekregen over bepaalde vragen. De mol wordt altijd amper verdacht bij dit spel.... Ze zitten er telkens weer naast.
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:44 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik denk dat Art dan zelf ook opspringt van verbazing, die heeft het idee dat hij ook de mol is.
Mee eens!quote:Op zondag 6 maart 2011 14:09 schreef ralfseltje het volgende:
Je weet helemaal niet wat die gids ze allemaal heeft verteld... Was flink in geknipt, geen argument dus.
Wat maakt het nou uit of ze verdacht wordt of niet. Dat is nog nooit een hint geweest in de laatste aflevering. 'Soundos is de Mol want ze werd door niemand verdacht'. En ze haalt gewoon geen Mol streken uit. En alsof de Mol informatie gaat gebruiken om vragen te beantwoorden en zo geld te verdienen?
Als je soundos verdenkt snap je het hele spelletje niet Volgens mij....
Ja! Goeie!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef Guanabana het volgende:
De 'alternatieve titel' in het Molboekje van de Avro voor de laatste aflevering was 'de Mol in het kwadraat'. Zou dat kunnen slaan op Patrick die als Mol contact met zichzelf opneemt om de opdracht te laten mislukken?
Ja of het slaat op Art, die zo overduidelijk aan het mollen is dat het er net zo goed 2 kunnen zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef Guanabana het volgende:
De 'alternatieve titel' in het Molboekje van de Avro voor de laatste aflevering was 'de Mol in het kwadraat'. Zou dat kunnen slaan op Patrick die als Mol contact met zichzelf opneemt om de opdracht te laten mislukken?
Vind ik ook een goede aanwijzing naar Patrickquote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef Guanabana het volgende:
quote:XXX is De Mol, zojuist bekend gemaakt op #Radio1, dus voortijdig uitgelekt wie #Demol is :-(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He's simple, he's dumb, he's the pilot.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:39 schreef Ringo het volgende:
[..]Ja vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het ook niet. De twitter van Martin Slijper, ga zelf maar kijken. Geretweet door RedactieWNL.quote:
[..]Als het waar is dan heb ik het wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is het ook niet! Daarom blijft wie is de mol zo'n mindfuck spel.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:17 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik zit op Patrick, maar denk hetzelfde als Beaudelaire. Vorige keren dat iemand hard riep dat de mol was uitgelekt klopte het niet, misschien deze keer wel, of ik heb het fout en het klopt weer niet. Betrouwbaar is het allemaal niet.
Waarom is dat bekend gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, als je aanneemt dat de theorie klopt, is het al 33% en met logisch nadenken over wie er geld in de pot heeft gebracht kan de kans dat het klopt nog groter worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een onzin, 25% kans (en eigenlijk meer als je logisch nadenkt.)
Idd gewoon een beetje logisch nadenken, iedereen kan dit roepen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een onzin, 25% kans (en eigenlijk meer als je logisch nadenkt.)
Sorry hoor, maar dan moet je hier ook gewoon niet komen tot aan morgen:')quote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb liever dat er niet meer over gepraat wordt hier! Straks is het waar, of vergeet iemand een spoiler of wat dan ook.
Ik wil er niks mee te maken hebben! *doet oren dicht en zingt LALALALA*
Daar heeft Danny een mooi knopje voor ontwikkeld: 'Stop volgen', rechtsonderaan je paginaquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:28 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb liever dat er niet meer over gepraat wordt hier! Straks is het waar, of vergeet iemand een spoiler of wat dan ook.
Ik wil er niks mee te maken hebben! *doet oren dicht en zingt LALALALA*
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:12 schreef June. het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dan moet je hier ook gewoon niet komen tot aan morgen:') donderdag over twee weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |