Dat iemand zonder dat hij/zij het wilde jouw gefap heeft mogen aanschouwen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat is "een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig"?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Als je dat bij mij had gedaan had ik je een heel busje pepperspray in je ogen leeggespoten en je hele hoofd kapot geknuppeld
Stoer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:38 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Als je dat bij mij had gedaan had ik je een heel busje pepperspray in je ogen leeggespoten en je hele hoofd kapot geknuppeld
Japannersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:14 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Beter dan dit doen: http://www.newsfilter.org(...)s_cum-spurting_cock/
Teh fuck.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:14 schreef IkBenEenStoner het volgende:
Beter dan dit doen: http://www.newsfilter.org(...)s_cum-spurting_cock/
Zie reactie op vorige pagina van iem:quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wildmasturberen geeft een minder hoge boete dus je staat wel ff voor lul voor die agent maar het scheelt wel geld
Dus nahj, gaat 'm niet woorden.quote:Schennis van de eerbaarheid (Art. 239 Strafrecht)
Met gevangenisstraf van ten hoogste 3 maanden of geldboete van de tweede categorie wordt gestraft schennis der eerbaarheid
op of aan een plaats, voor het openbaar verkeer bestemd;
op een andere dan onder 1. bedoelde openbare plaats, toegankelijk voor personen beneden de leeftijd van 16 jaar;
op een niet openbare plaats, indien een ander daarbij zijns ondanks tegenwoordig is.
Als ik nog een keer gepakt word zal ik dit maar zeggen danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:37 schreef Keltie het volgende:
[..]
"Als ik m'n broek had aangehouden, was het ook wildplassen geweest maar had ik er zelf nogal last van gehad".. Zo ben ik er een keer "onderuit gekomen".
Wat een logica=oquote:Op zondag 6 maart 2011 00:49 schreef xyzyx het volgende:
Zeg gewoon dat je de plantjes water aan het geven was![]()
Wat ik me eigenlijk afvraag is of in je broek plassen ook valt onder wildplassen.. en hoe zou het zitten met als je in iemands anders zijn/haar broek zou plassen?![]()
Goede vraag.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef jeroen25 het volgende:
Als je in een emmertje plast, plas je dan wild?
En als je daarna dat emmertje leeggooit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |