abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93632371

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! B-) Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Nee, het hoeft niet, maar het MOETOok niet-singles zijn welkom. :N want dan valt er niks meer te hosselen.

with the leading ladies altijd het snelste topic van FOK! *O*

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, naast de R&P SC.
• Dit is geen datingtopic.

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
pi_93632389
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik lees iets over een Mc Do, het Franse rugby team en een reis :+
Ja dat haalde ik er ook uit, vandaar ook dat ik twijfel of het spam is, maar wat het dan wel is :S De naam klinkt wel bekend... maar ik heb echt geen idee :@ En nou wil ik weten wat ie precies schrijft :@
Sarcasme. Herken het.
pi_93632413
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja dat haalde ik er ook uit, vandaar ook dat ik twijfel of het spam is, maar wat het dan wel is :S De naam klinkt wel bekend... maar ik heb echt geen idee :@ En nou wil ik weten wat ie precies schrijft :@
Ik kan geen Frans, maar kan Google translate je niks vertellen?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93632421
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jammer dan, dit is een openbaar forum en ik ben gewoon niet van de empathie jegens totaal onbekenden. mensen janken en zeiken de hele tijd maar dat ze zo zielig zijn, maar er dan ook iets aan doen is 90% van de jankerds teveel moeite.

Ik weet echt wel dat er oprecht mensen met problemen zijn, logisch, maar hier op FOK! is er idd een "zeik niet zo" mentaliteit. Het is je vrij om niet meer te posten en naar het viva-forum te gaan waar je alleen maar "agossie, wat ben je zielig" te horen krijgt.
Jij vat het wel heel erg op alsof ik er enorm mee zit en alsof ik een thee-leutende muts ben. Na iets van 6 jaar hier actief lezen en posten ken ik de mentaliteit echt wel :') Kan me er wel aan storen, vooral dat je tegenwoordig blijkbaar nooit meer het voordeel van de twijfel geniet.

Sommige mensen zijn ook echt dom of onverstandig, dat mag dan ook gezegd worden. Maar altijd zo kort door de bocht vind ik maar niks.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:08:25 #5
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632424
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jammer dan, dit is een openbaar forum en ik ben gewoon niet van de empathie jegens totaal onbekenden. mensen janken en zeiken de hele tijd maar dat ze zo zielig zijn, maar er dan ook iets aan doen is 90% van de jankerds teveel moeite.

Ik weet echt wel dat er oprecht mensen met problemen zijn, logisch, maar hier op FOK! is er idd een "zeik niet zo" mentaliteit. Het is je vrij om niet meer te posten en naar het viva-forum te gaan waar je alleen maar "agossie, wat ben je zielig" te horen krijgt.
Kom, HW, jij weet ook dat het niet altijd zo zwart-wit is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93632428
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Zie alleen de reacties hier al. Ja maar... misschien dit of dat... of zus of zo...
Als je op zo'n manier een stelling poneert krijg je daar uiteraard reactie op.

Niet dat ik niet begrijp wat je bedoeld, maar sommige dingen zijn gewoon niet zwart/wit.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_93632446
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik kan geen Frans, maar kan Google translate je niks vertellen?
Hoe werkt dat?
Sarcasme. Herken het.
pi_93632451
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, veel mensen hebben het er ook echt zelf naar gemaakt, maar dat geld niet voor iedereen.

Vorige eigenaar van het cafe ook, partij schulden gemaakt, huur en dergelijke niet meer betalen maar inderdaad wel in 2 jaar tijd 3 keer een andere tv, om de paar maanden een nieuwe telefoon, op vakantie, ja dan heb ik er geen medelijden mee.

Maar in heel veel gevallen gebeurt het ook met mensen die sowieso al zuinig leefden maar gewoon met heel weinig rond moeten zien te komen.
Wasmachine die kapot gaat waar ze geen potje voor hebben, maand erna de auto grote reparatie.
En dan zijn de leen van frisia's en de wehkamps erg interesant.
En dan begint de ellende vaak.
Ja dat is helaas treurig.

Maar als mijn wasmachine kapot is, en ik heb weinig geld zou ik toch proberen het op de 2e handsmarkt te vinden. Of een lening bij familie (scheelt heel veel rente). Ik zou never nooit aankoppen bij die bedrijven.

Maar goed ik leef zelf ook naar omstandigheden best zuinig. Goede controle over mijn boekhouding, en als het niet kan dan kan het niet. Zo simpel is het maar net. Vaak weten mensen niet dat ze dure dingen bezitten (denk aan GSM's met internet erop), internetabbo''s die heel duur zijn vanwege snelheid maar met lager kunnen ze ook goed af. En zo kunnen we wel doorgaan.

Net dat het loont elk jaar je ziektekosten te checken en of een overstap lucratief is.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:09:30 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632473
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als je op zo'n manier een stelling poneert krijg je daar uiteraard reactie op.

Niet dat ik niet begrijp wat je bedoeld, maar sommige dingen zijn gewoon niet zwart/wit.
Daarbij was het in het geval van deze discussie vooral om aan te geven dat hij misschien wel een hele goede reden heeft om geen lunch te kunnen betalen en niet per definitie maar een gat in de hand heeft of zo.
pi_93632488
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat?
naar translate.google.com gaan, juiste talen selecteren, pleur de volledige tekst er in en er komt meestal iets uit wat redelijk lees/begrijpbaar is.
pi_93632504
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat?
quote:
Hallo,

Ken je me nog? Zeker niet ... Ik werkte bij Blagnac en zagen we van tijd tot tijd voor de lunch in een klein eten McDonalds en als we hadden eerst ontmoet thuis. We hadden de avond doorgebracht met u bij het starten van de wedstrijd van het Franse rugby team te kijken ...

Ik wilde alleen maar weten hoe je Nejma gaan.
Goede dag
Sebastien
translate.google.com
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:10:10 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632506
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:09 schreef PeuRac het volgende:

[..]

naar translate.google.com gaan, juiste talen selecteren, pleur de volledige tekst er in en er komt meestal iets uit wat redelijk lees/begrijpbaar is.
Hier op werk zit dat op een computer standaard in Google Chrome ingebouwd, zo ideaal _O_
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:10:33 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93632521
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jij vat het wel heel erg op alsof ik er enorm mee zit en alsof ik een thee-leutende muts ben. Na iets van 6 jaar hier actief lezen en posten ken ik de mentaliteit echt wel :') Kan me er wel aan storen, vooral dat je tegenwoordig blijkbaar nooit meer het voordeel van de twijfel geniet.

Sommige mensen zijn ook echt dom of onverstandig, dat mag dan ook gezegd worden. Maar altijd zo kort door de bocht vind ik maar niks.
Ik snap je wel hoor, maar dat is nou eenmaal de "geest" van FOK!.

Ik zou hier ook niet zitten als de kusjekroelmentaliteit hier zou heersen. Natuurlijk loopt het soms uit de hand, maar voor heel veel mensen is een virtuele schop onder de kont misschien gewoon wel eens goed ipv de hand boven het hoofd houden en maar blijven volhouden dat het niet de schuld is van de persoon zelf.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_93632524
Sommige mensen zijn heel dom, dat spreekt niemand tegen. Waar het mij om gaat is dat veroordelende toontje onder alles door. Ik geloof niet in de mantel der liefde, maar een beetje respect voor je medemens is wel op zijn plek. En dat mis ik.
pi_93632534
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hier op werk zit dat op een computer standaard in Google Chrome ingebouwd, zo ideaal _O_
Bij mij ook O+ en in Firefox heb ik er ook een plug-in voor
pi_93632537
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar om te lezen. :)
Ik heb zelf een uitkering gehad, dat was best rottig en niet heel gemakkelijk, maar ik kon ervan rondkomen. Ik vind dus wel dat ik er iets over kan zeggen.

En ik zag gewoon veel mensen om me heen die geld uitgaven aan de verkeerde dingen.
Dan mag je niet klagen vind ik.

(En met veel bedoel ik veel, kennis die alle Littlet pet shop beestjes wilde kopen voor haar dochter omdat ze zo leuk zijn en vervolgens klaagt over t feit dat ze geen verse groente kan kopen. Andere kennis die dus heel veel kleren kocht en duur vlees en vervolgens naar de voedselbank ging. Dan nog iemand die op afbetaling bij verhuizing een nieuwe vaatwasser, droger, en wasmachine kocht omdat ze die nodig had... Ik weet niet hoor)

Ik geloof wel dat de meeste mensen er zelf in elk geval IETS aan hadden kunnen doen.
Alleen soms weet of zie je dat niet, omdat je de weggetjes niet kent, of omdat je er op een gegeven moment te diep in zit, en dan vrij laat bent om dingen aan te pakken.

Het is soms ook gewoon heel moeilijk, maar het gebeurt volgens mij echt vaker dat je het zelf wel had kunnen voorkomen of in de hand houden dan dat het helemaal buiten je schuld om is.
compact en kleverig.
pi_93632565
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

[..]

translate.google.com
Wat spannend!! Ik heb geen idee waar Blagnac ligt en ik heb nog nooit met iemand rugby gekeken en ik spreek geen Frans. Wat romantisch O+
Sarcasme. Herken het.
pi_93632597
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik snap je wel hoor, maar dat is nou eenmaal de "geest" van FOK!.

Ik zou hier ook niet zitten als de kusjekroelmentaliteit hier zou heersen. Natuurlijk loopt het soms uit de hand, maar voor heel veel mensen is een virtuele schop onder de kont misschien gewoon wel eens goed ipv de hand boven het hoofd houden en maar blijven volhouden dat het niet de schuld is van de persoon zelf.
Het was gewoon een normale discussie en ik begrijp ook niet dat dat bashen nodig blijkt.
pi_93632604
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat spannend!! Ik heb geen idee waar Blagnac ligt en ik heb nog nooit met iemand rugby gekeken en ik spreek geen Frans. Wat romantisch O+
Vanavond gaat er vast een vlucht naar Blagnac! O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:12:35 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632611
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb zelf een uitkering gehad, dat was best rottig en niet heel gemakkelijk, maar ik kon ervan rondkomen. Ik vind dus wel dat ik er iets over kan zeggen.

En ik zag gewoon veel mensen om me heen die geld uitgaven aan de verkeerde dingen.
Dan mag je niet klagen vind ik.

(En met veel bedoel ik veel, kennis die alle Littlet pet shop beestjes wilde kopen voor haar dochter omdat ze zo leuk zijn en vervolgens klaagt over t feit dat ze geen verse groente kan kopen. Andere kennis die dus heel veel kleren kocht en duur vlees en vervolgens naar de voedselbank ging. Dan nog iemand die op afbetaling bij verhuizing een nieuwe vaatwasser, droger, en wasmachine kocht omdat ze die nodig had... Ik weet niet hoor)

Ik geloof wel dat de meeste mensen er zelf in elk geval IETS aan hadden kunnen doen.
Alleen soms weet of zie je dat niet, omdat je de weggetjes niet kent, of omdat je er op een gegeven moment te diep in zit, en dan vrij laat bent om dingen aan te pakken.

Het is soms ook gewoon heel moeilijk, maar het gebeurt volgens mij echt vaker dat je het zelf wel had kunnen voorkomen of in de hand houden dan dat het helemaal buiten je schuld om is.
Er zullen vast gevallen zijn waar ook eigen schuld bij komt kijken. Dat zal ik niet ontkennen. En zelfs dan vind ik het tof dat er zoiets is als schuldsanering die je helpt. In Amerika sta je gewoon op straat (geloof ik).
pi_93632614
quote:

[..]

http://maps.google.nl/map(...)um=1&ved=0CCAQ8gEwAA
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:12:51 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93632617
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het was gewoon een normale discussie en ik begrijp ook niet dat dat bashen nodig blijkt.
*note* ik was niet in die discussie betrokken, geen idee waar het over gaat zelfs, ik reageer op de algemene trend (oid) op FOK! :).
Get woke, go broke!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:13:07 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632629
quote:

[..]

Verkeerde mail gepakt? _O-
pi_93632646
quote:
Beat me to it :)

Tripje Toulouse dus voor een date. Gezellig naar een rugbywedstrijd :)
pi_93632651
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

*note* ik was niet in die discussie betrokken, geen idee waar het over gaat zelfs, ik reageer op de algemene trend (oid) op FOK! :).
Nee, je kwam ineens in het topic om even rellerig je stelling te poneren. Dan meng je je in een discussie als je dat op zo'n manier doet.
pi_93632652
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Verkeerde mail gepakt? _O-
Ik denk het :D Haha, ik zal eens terugmailen.
Sarcasme. Herken het.
pi_93632677
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:
Dat de overgrote meerderheid die in de schuldsanering het aan zichzelf te danken heeft.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:14:17 #28
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632690
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Mail hem wat je net hier hebt gezegd :P
pi_93632708
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:13 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wel om foto's vragen he ;) of iig even op Facebook oid kijken of je em kan vinden :D
pi_93632716
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Er zullen vast gevallen zijn waar ook eigen schuld bij komt kijken. Dat zal ik niet ontkennen. En zelfs dan vind ik het tof dat er zoiets is als schuldsanering die je helpt. In Amerika sta je gewoon op straat (geloof ik).
Ik ook, ik vind het heel fijn dat die mensen terecht kunnen bij instanties.
Ik vind alleen dat je wel realistisch moet zijn in het feit dat veel mensen het er min of meer zelf naar gemaakt hebben.
En ik vind het heel erg goed dat mensen zeggen: Ik kan niet mee gaan lunchen, want ik zit op t moment krap ^O^
Dat zijn de mensen die het goed doen imo.
compact en kleverig.
pi_93632767
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef Samzz het volgende:

[..]

Mail hem wat je net hier hebt gezegd :P
quote:

[..]

quote:
Quel beau projet! Je n'ai aucune idée où se trouve Blagnac et je n'ai jamais regardé le rugby personne et je ne parle pas français. Comme c'est romantique
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:15:34 #32
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632768
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:14 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind alleen dat je wel realistisch moet zijn in het feit dat veel mensen het er min of meer zelf naar gemaakt hebben.
En ik vind het heel erg goed dat mensen zeggen: Ik kan niet mee gaan lunchen, want ik zit op t moment krap ^O^
Vind ik ook. Prioriteiten. En die liggen imo niet bij een lunch, maar bij de rekeningen betalen en kunnen eten. :)
pi_93632795
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef Samzz het volgende:

[..]

Vind ik ook. Prioriteiten. En die liggen imo niet bij een lunch, maar bij de rekeningen betalen en kunnen eten. :)
En dan vind blijkbaar de rest van de wereld je een pauper, omdat je aangeeft dat je prioriteiten stelt. :D
pi_93632810
quote:

[..]

Dat vind ik dus ook. En dat zo iemand dan afgemaakt wordt omdat hij zijn leven niet op orde zou hebben vind ik erg overdreven. Juist zoiets is een teken dat iemand op de goede weg is - mocht er al sprake zijn van schulden etcetera, geen idee.
pi_93632822
quote:

[..]

Ik ben wel echt een 'tweedekansenpersoon'. Als iemand stom is geweest en schuldsanering nodig heeft dan moeten we hem dat geven en hoeft hij niet gelijk de rest van zijn leven te lijden voor domme fouten. Zoals iemand al zei, in Amerika sta je gewoon op straat en is je leven naar de kloten.
pi_93632861
Hey there,

To be honest, I have no idea who you are although your name does sound famliar to me. Ive never been to Blagnac, so I guess you picked the incorrect emailaddress. Although... your name, sebbio, does sounds familiar to me, somehow. Maybe we met online? I have no idea... Sorry, but Im definitely not your Nejma :)

Best regards,
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:17:57 #37
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632862
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

En dan vind blijkbaar de rest van de wereld je een pauper, omdat je aangeeft dat je prioriteiten stelt. :D
Iig een deel van Singles :P
pi_93632888
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:16 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben wel echt een 'tweedekansenpersoon'. Als iemand stom is geweest en schuldsanering nodig heeft dan moeten we hem dat geven en hoeft hij niet gelijk de rest van zijn leven te lijden voor domme fouten. Zoals iemand al zei, in Amerika sta je gewoon op straat en is je leven naar de kloten.
Dan is er nog sprake van de groep die ertussenin valt. Voor je in een schuldsanering MAG heb je echt al torenhoge schulden. Er zijn ook mensen die het niet zover hebben laten komen dat ze er zelf nooit meer uit komen, maar dan nog kan dat lastig zijn.
pi_93632895
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:17 schreef Samzz het volgende:

[..]

Iig een deel van Singles :P
Daarom zijn ze ook vast single :P
pi_93632897
Nu ben ik wel benieuwd naar die vent, is het een domme geld verspillende loser, of is hij slachtoffer van het verleden ;(
pi_93632920
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:18 schreef rival het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd naar die vent, is het een domme geld verspillende loser, of is hij slachtoffer van het verleden ;(
:D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:20:11 #42
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93632957
Ik heb m'n vriendin ff gemeld dat ze een discussie op gang heeft gebracht :D O-)

O en ik ging er zelf ff vanuit dat het om eeen date ging, maar dat weet ik niet. Ze had het gewoon over iemand en lunchen en dat ze zich er aan ergerde als iemand van onze leeftijd geen geld had. Dat :)

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Misschien studeert hij ook wel, of zit hij in de schuldsanering. Weet jij veel :P
Als beide nog van toepassing is op je 30e dan denk ik ook: Aiiiiii.

Net ff vluchtig de rest gelezen. Over die Frisia en betalen met termijnen etc. Dat soort shit is echt 1 van de redenen dat mensen in de schulden zitten vaak ja. Maar van de andere kant denk ik: ja jezus hoe dom kun je zijn? Dat WEET je toch? Net als die opmerking die er tegenwoordig bij moet "Let op: geld lenen kost geld". ... well DUH!!!!!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_93632964
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dan is er nog sprake van de groep die ertussenin valt. Voor je in een schuldsanering MAG heb je echt al torenhoge schulden. Er zijn ook mensen die het niet zover hebben laten komen dat ze er zelf nooit meer uit komen, maar dan nog kan dat lastig zijn.
Dat is het ook, zeker als je niet zoveel verdient. Elke maand schrapen om je schulden af te betalen en nooit eens een leuke blouse kunnen kopen is kut.
En dan ben je wel goed bezig omdat je het niet op zn beloop laat.

Ik vind alleen het geklaag als je geen recht hebt om te klagen heel erg vervelend...
Zoals wat mn moeder en vriend nu dus doen :')
compact en kleverig.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:21:11 #44
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632992
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:20 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb m'n vriendin ff gemeld dat ze een discussie op gang heeft gebracht :D O-)

O en ik ging er zelf ff vanuit dat het om eeen date ging, maar dat weet ik niet. Ze had het gewoon over iemand en lunchen en dat ze zich er aan ergerde als iemand van onze leeftijd geen geld had. Dat :)

[..]

Waarom?
pi_93633014
quote:

[..]

Net ff vluchtig de rest gelezen. Over die Frisia en betalen met termijnen etc. Dat soort shit is echt 1 van de redenen dat mensen in de schulden zitten vaak ja. Maar van de andere kant denk ik: ja jezus hoe dom kun je zijn? Dat WEET je toch? Net als die opmerking die er tegenwoordig bij moet "Let op: geld lenen kost geld". ... well DUH!!!!!
Gast, vraag liever of zij wilt vragen waarom hij geen geld heeft!!

Wij vragen het ons allemaal af :+
pi_93633015
quote:

[..]

Nu weet ik nog niet of je vriendin leuk is, en of ik er een lunch mee kan doen :')
pi_93633051
quote:

Toen ik wegging bij mn ex ben ik ook gegaan met niets. Dat had echt niets met mij te maken, hij deed nogal moeilijk. Heb toen ook geld moeten lenen, om mn huisje in te richten, maar wel zsm terugbetaald. (wat ook nog wel even duurde btw, zoveel verdiende ik nou ook weer niet)
En dat kon omdat ik zuinig leef en een baan had enzo
compact en kleverig.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:22:44 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93633052
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb een vriend die in de schuldsanering heeft gezeten een hele tijd. Daar is ie nu sinds .... pak 'm beet .... 4 jaar uit of zo. Niet meer onder curatele etc.

En als ik nu kijk.......... dan denk ik dat ie er over 3 jaar weer in zit.
Sommige mensen leren het nooit. En ik weet dat je het na schuldsanering niet breed hebt en dat de arbeidsmarkt klote is en dan sommige dingen overmacht zijn... maar soms vind ik ook dat mensen zich daar te veel achter verschuilen. Get your shit together. Grow up.

(Disclaimer: Op hem van toepassing he, niet op mensen van dit topic, want dat weet ik niet)
L'Amour menaçant:
pi_93633054
Aan de andere kant word het mensen ook gewoon te gemakkelijk gemaakt om zich in de schulden te steken. Kreeg ooit een Rabofolder in de bus, die gericht was op studenten. "Kom je wel eens geld tekort voor dat mobieltje of om te stappen? Je kan bij ons 1500 euro rood staan!"

Wil je een blackberry met een uitzuigabbo voor 2 jaar, je loopt er binnen een half uur de deur mee uit. Een paar jaar geleden was het ook doodnormaal een hypotheek te nemen die je eigenlijk niet kon betalen.

Mensen worden te makkelijk in de gelegenheid gesteld en sommige mensen trappen daar dan ook met open ogen in. Niet slim nee, maar het is ook wel erg makkelijk.
pi_93633056
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:12 schreef Samzz het volgende:
Zeg maar gerust de meerderheid. Maar inderdaad, het is wel goed dat er zoiets bestaat.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:23:32 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93633074
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:21 schreef rival het volgende:

[..]

Gast, vraag liever of zij wilt vragen waarom hij geen geld heeft!!

Wij vragen het ons allemaal af :+
Heb ik geSMS't *LOL* _O-

Enne, een iemand kan ook gewoon een vriendin zijn he, van onze leeftijd :D
L'Amour menaçant:
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:24:54 #52
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93633109
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:
Aan de andere kant word het mensen ook gewoon te gemakkelijk gemaakt om zich in de schulden te steken. Kreeg ooit een Rabofolder in de bus, die gericht was op studenten. "Kom je wel eens geld tekort voor dat mobieltje of om te stappen? Je kan bij ons 1500 euro rood staan!"

Wil je een blackberry met een uitzuigabbo voor 2 jaar, je loopt er binnen een half uur de deur mee uit. Een paar jaar geleden was het ook doodnormaal een hypotheek te nemen die je eigenlijk niet kon betalen.

Mensen worden te makkelijk in de gelegenheid gesteld en sommige mensen trappen daar dan ook met open ogen in. Niet slim nee, maar het is ook wel erg makkelijk.
Ik heb me doodgelachen om die Raboreclame! Die heb ik ook aangeboden gekregen. Het eerste wat ik heb gezegd: Ik wil niet rood kunnen staan. En dat kan ik dus ook niet. :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:25:25 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93633126
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Waarom?
Omdat je dan, overmacht of niet, je leven niet op orde hebt.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:25:28 #54
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93633129
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:22 schreef Techno het volgende:

[..]

Zeg maar gerust de meerderheid. Maar inderdaad, het is wel goed dat er zoiets bestaat.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me daar niet genoeg in verdiept heb om uitspraken over schuld te doen. Maar inderdaad, iedereen verdient een tweede kans, imo. :)
pi_93633136
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb me doodgelachen om die Raboreclame! Die heb ik ook aangeboden gekregen. Het eerste wat ik heb gezegd: Ik wil niet rood kunnen staan. En dat kan ik dus ook niet. :)
Same here. Zelfbescherming. Ik heb daarom ook geen CreditCard.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:26:07 #56
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93633153
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Je bedenkt ook dat er gewoon dingen zijn waar je niks of weinig aan kan doen? Bedrijf dat failliet gaat, zakenpartner die je bedriegt? Niet modaal verdienen?
pi_93633155
quote:

[..]

Definieer"Je leven op orde hebben".
pi_93633166
quote:

[..]

Wanneer heb je je leven op orde, volgens jou?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:26:36 #59
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93633171
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:

[..]

Die heb ik ook niet! En ik heb ma ook gezegd dat zodra ik over CC's begin, ze me een klap voor m'n kop geeft. Ik ken mezelf daar te goed voor.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:27:03 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93633188
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:

Het wordt ze heel makkelijk gemaakt ja :Y Absoluut mee eens. Maar is dat een excuus? Je hebt toch zoiets als gezond verstand?

Bij studenten of jonge mensen ben ik het er wel mee eens dat ze een beetje beschermd moeten worden daarvoor. Bij mensen van rond de 30 denk ik: Ben je op je achterhoofd gevallen of zo?
L'Amour menaçant:
pi_93633193
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:

[..]

Goede instelling
pi_93633217
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:27 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Het wordt ze heel makkelijk gemaakt ja :Y Absoluut mee eens. Maar is dat een excuus? Je hebt toch zoiets als gezond verstand?

Bij studenten of jonge mensen ben ik het er wel mee eens dat ze een beetje beschermd moeten worden daarvoor. Bij mensen van rond de 30 denk ik: Ben je op je achterhoofd gevallen of zo?
Ja, maar het is de groep mensen die net wat te simpel is die daar dus gewoon in trappen.
pi_93633227
He jammer -O-

quote:
Yes, actually right after sending that email I understood that you might be someone else.
It can be that we met online, I also have no idea, because your contact was in my list.
Sorry for the inconvenience and I wish you a nice day anyway.

Best regards,
Sebastien
quote:
Ha, but now Im curious how I got in your contact list and who this girl is! I thought it was quite a romantic email :$

Ben je overigens Nederlands?
Sarcasme. Herken het.
pi_93633234
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:26 schreef Samzz het volgende:

[..]

Je bedenkt ook dat er gewoon dingen zijn waar je niks of weinig aan kan doen? Bedrijf dat failliet gaat, zakenpartner die je bedriegt? Niet modaal verdienen?
Dat laatste hoort niet thuis in het rijtje. Zelfs als je onder modaal zit en een goede financiele boekhouding en gezondverstand erop na houdt dan kom je rond.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:28:24 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93633236
quote:

[..]

Ik kan idd ook niet rood staan. Bewust voor gekozen.
Een creditcard heb ik pas besteld toen ik naar Amerika op vakantie ging want daar is dat gewoon makkelijker. En ik gebruik hem verder alleen voor bv een abbo van World of Warcraft (anders heb je die domme prepay cards) of een bestelling op internet.
L'Amour menaçant:
pi_93633246
quote:

[..]

Die heb ik ook niet! En ik heb ma ook gezegd dat zodra ik over CC's begin, ze me een klap voor m'n kop geeft. Ik ken mezelf daar te goed voor.
Ik kan rood staan omdat ik toen dus heel weinig geld had, was voor tijdelijk.
Nadat ik alles op orde had ook nooit meer rood gestaan :)
Ik kan dat vrij gemakkelijk, maak me ook niet druk om creditcard, is voor op vakantie wel handig (Heb ik van horen zeggen) en zou ik dus wel doen.

Ik vond het feit dat mn ex moeilijk deed over geld ook wel overmacht eigenlijk :P
compact en kleverig.
pi_93633247
Overigens is het wel altijd oke als studenten hun complete inkomen over de balk smijten aan bier en meuk als ze studeren, want als je student bent, dan is dat "anders".

Grow the fuck up, ik werk al vanaf mijn 16e fulltime.
pi_93633257
quote:

[..]

die heb ik nu wel... maar nog wat jaren terug en sommige vrienden er 1 gingen regelen wist ik dat ik daarmee in de problemen ging komen... tegenwoordig let ik beter op de centen
pi_93633271
Ik kan ook niet mee doen aan elk etentje, elke lunch, als ik me heel goed gedraag heb ik 40 euro per maand om 'leuke dingen' mee te doen. Toch vind ik dat ik mijn leven heel erg op orde heb hoor. Het is maar net waar je prioriteiten liggen, denk ik. :)
pi_93633276
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een creditcard heb ik pas besteld toen ik naar Amerika op vakantie ging want daar is dat gewoon makkelijker. En ik gebruik hem verder alleen voor bv een abbo van World of Warcraft (anders heb je die domme prepay cards) of een bestelling op internet.
Over weggegooid geld gesproken een WoW abbo :')

Ik kan wel rood staan, maar sta het nooit en zal het nooit staan. Waar ik mij in dit land wel aan erger is dat als je spaargeld hebt je plots belasting moet betalen over je spaargeld.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:30:53 #71
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93633311
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:28 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Dat laatste hoort niet thuis in het rijtje. Zelfs als je onder modaal zit en een goede financiele boekhouding en gezondverstand erop na houdt dan kom je rond.
Ja, dat is zo. Maar met tegenslagen kan je ook dan flink in de schulden terecht komen.
pi_93633326
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:28 schreef Ang3l het volgende:

[..]

hier ook zo... en ik koop er onderdelen mee voor klusjes die ik moet gaan doen... maar dan weet ik dat die klussen betaald worden en ik dat geld dus weer terug heb...
pi_93633332
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:28 schreef Kluts het volgende:
Overigens is het wel altijd oke als studenten hun complete inkomen over de balk smijten aan bier en meuk als ze studeren, want als je student bent, dan is dat "anders".

Ik heb altijd maximaal bijgeleend toen ik studeerde (je weet inmiddels ongeveer waar ik woon, studeerde in Leiden) en daar heb ik wel 'spijt' van. Ik moet nog tot in lengte van dagen 200 euro per maand ophoesten.

Eigen schuld, maar ook ik ben gevallen voor het gemak van geleend geld als student. Ik raad het nu iedereen af.

Overigens kan ik nog steeds heel goed rondkomen, maar het is toch echt zonde van de centen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:31:30 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93633336
quote:

[..]

Ja hoor. Maar ik bedenk me ook dat er in dit land erg veel vangnetten zijn, en weinig natuurrampen.Ik zeg niet dat je alles in eigen handen hebt, maar wel heel veel. EN als er dingen gebeuren die je niet in eigen hand hebt dan heb je in dit land steun en hulp. Die weliswaar ook niet helemaal feilloos werken, maar die je toch een eind op weg kunnen helpen.... en darana heb je het wederom in EIGEN hand. Uitzonderingen daargelaten, die ramp op ramp op ramp krijgen.

Ik vind echt dat mensen zich TE vaak verschuilen achter: Ik kan er niks ana doen, het was overmacht.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:31:31 #75
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93633340
quote:

Dat vind ik ook geen excuus :N
pi_93633354
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:29 schreef Wicked-Game het volgende:
Waar ik mij in dit land wel aan erger is dat als je spaargeld hebt je plots belasting moet betalen over je spaargeld.
Sowieso betaal je in dit land over de meest onzinnige dingen belastingen, heffingen en accijnzen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:31:53 #77
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93633355
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:28 schreef Spirit82 het volgende:
He jammer -O-

[..]

[..]

Wat een sukkel, dan neem je toch gewoon alsnog de gok toch?. :P.
Get woke, go broke!
pi_93633366
Ik ga trouwens komende maand mijn IBG-lening in 1 klap afbetalen. Zo'n fijn idee! :)
pi_93633372
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja hoor. Maar ik bedenk me ook dat er in dit land erg veel vangnetten zijn, en weinig natuurrampen.
Met die vangnetten valt het vaak ook wel mee hoor. Je kan pas geholpen worden wanneer je tot aan je nek in de schulden zit. Als dat al eerder zou kunnen, zou het bij veel mensen niet eens zover komen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:32:50 #80
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93633389
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja hoor. Maar ik bedenk me ook dat er in dit land erg veel vangnetten zijn, en weinig natuurrampen.
Natuurrampen? :P
pi_93633410
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:32 schreef Kluts het volgende:

[..]

Met die vangnetten valt het vaak ook wel mee hoor. Je kan pas geholpen worden wanneer je tot aan je nek in de schulden zit. Als dat al eerder zou kunnen, zou het bij veel mensen niet eens zover komen.
Je kan vaak wel eerder aangeven dat je een probleem hebt en dan komt er iemad over de vloer om even mee te kijken, maar dat moet je wel weten dan, als je er niet naar vraagt, wordt het je ook niet aangeboden.
compact en kleverig.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:33:50 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93633428
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Natuurrampen? :P
Daarmee bedoel ik eigenlijk te zeggen: Overmacht? Een tsunami ja, dat is overmacht! :D
L'Amour menaçant:
pi_93633430
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wat een sukkel, dan neem je toch gewoon alsnog de gok toch?. :P.
Misschien issie wel helemaal hoteldebotel op dit meisje O+
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:34:15 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93633442
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:26 schreef L-E het volgende:

[..]

Wanneer heb je je leven op orde, volgens jou?
Oke, je financiele leven dan ;)
L'Amour menaçant:
pi_93633463
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Daarmee bedoel ik eigenlijk te zeggen: Overmacht? Een tsunami ja, dat is overmacht! :D
Ach, soms heb je gewoon zelf weinig in te brengen.
Alleen meestal wel.
compact en kleverig.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:35:09 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93633477
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De financiele beurs die instort is geen overmacht voor bijvoorbeeld een eenmanszaakje? :P
pi_93633478
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vraag of hij je dagelijks een update wil geven over hun liefdesleven. O+
pi_93633479
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft hij haar adres niet of weet hij het niet goed, dus het is niet alsof hij daar iets mee kan doen nu. Grijp je kans.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:35:55 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93633501
quote:

[..]

Nou dat is dan een verstandige keuze, die je maakt om er voor te zorgen dat je niet in de problemen komt. Dat zouden meer mensen moeten doen, ongeacht hoe makkelijk het is een cr.card ana te vragen, of een lening, of te kopen op afbetaling, of.
L'Amour menaçant:
pi_93633503
Oh God, ik heb weer eens teveel amaretto gedronken, ik ben gister mijn sjaal kwijtgeraakt in de kroeg.

Dat heb ik echt ALTIJD dan. :')
pi_93633560
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
Nou dat is dan een verstandige keuze, die je maakt om er voor te zorgen dat je niet in de problemen komt. Dat zouden meer mensen moeten doen, ongeacht hoe makkelijk het is een cr.card ana te vragen, of een lening, of te kopen op afbetaling, of.
Mensen hebben gewoon geen geduld (meer). Wat is er mis met sparen totdat je het kan kopen?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:37:52 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93633571
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ja, maar het is de groep mensen die net wat te simpel is die daar dus gewoon in trappen.
True. En heel lullig gezegd: Daar heb ik dan geen medelijden mee. Als je te dom bent om te poepen (of daar dus in te trappen .... zo'n lening, niet die poep... nou ja, ook die poep) ....
L'Amour menaçant:
pi_93633629
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef Ang3l het volgende:

[..]

True. En heel lullig gezegd: Daar heb ik dan geen medelijden mee. Als je te dom bent om te poepen (of daar dus in te trappen .... zo'n lening, niet die poep... nou ja, ook die poep) ....
Beetje simpele discussie word dit.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:39:41 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93633634
quote:

Mee eens :Y Ik heb dat ook niet gedaan tijdens mijn studentenleven. Ben daar altijd wel (te) verstandig in geweest. Zo ver dat ik soms denk: Jezus fuck, live a little!

Maar ik kan er bij studenten me er iets minder aan irrriteren als ze ff geen geld hebben dan bij iemand van 30.
L'Amour menaçant:
pi_93633640
quote:

[..]

Daar kan ik nog steeds wel 'medelijden' mee hebben. Mensen die verstandelijk net even iets minder zijn, daar maak je geen misbruik van als je een fatsoenlijk bedrijf bent. Sommige mensen zijn gewoon te dom om de verantwoordelijkheden te dragen die wij allemaal moeten dragen.

Dan kan je ze dood laten gaan en zeggen dat ze niet zo dom hadden moeten zijn, of je kan ze de helpende hand toesteken. Dat is hartstikke ondankbaar omdat ze vervolgens je hele arm nemen, maar als je een beetje beschaving hebt dan laat je mensen niet doodgaan omdat ze toevallig een IQ van 75 hebben.
pi_93633645
Overigens heb ik nog nooit een lening afgesloten voor wat dan ook.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:41:15 #97
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93633689
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

Beetje simpele discussie word dit.
Ja, idd.
pi_93633709
quote:

[..]

Dat is ook niet helemaal eerlijk.

Ik heb dus aangegeven dat ik graag rood wilde kunnen staan toen ik wegging bij mijn ex omdat ik wist dat ik van hem niets kon verwachten en ik met twee kinderen in een huisje ging wonen dat natuurlijk wel ingericht moest worden.
Ik had zelf wel WAT gespaard voor die tijd (omdat ik het dus al verwachtte) maar niet genoeg.
Ik was heel blij dat ik toen de keus had voor rood staan, ik ken geen mensen bij wie ik zomaar terecht zou kunnen en dit was de beste oplossing.
Buiten dat weet ik dat ik goed met geld om kan gaan en is zo'n lening dan niet zo'n probleem, als je maar overzicht houdt op wat erin en eruit gaat :)
compact en kleverig.
pi_93633716
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
Afgezien van mijn studentenlening een hypotheek voor een huis. Maar studie- en hypotheekschuld zie ik wel als de enige schulden die ik ooit zou willen dragen. Ben na mijn IBG-lening wel een stuk wijzer geworden.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:42:00 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93633722
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:29 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Over weggegooid geld gesproken een WoW abbo :')
Dat was destijds. Hij stata al weer een aantal jaren stop hoor ;)

quote:
Ik kan wel rood staan, maar sta het nooit en zal het nooit staan.
Ik kan het niet. En ben daardoor 1x in de problemen gekomen. Waar ik zelf zo van schrok (terwijl ik een week later wel de rekening kon betalen hoor, plus nog een spaarrekening heb) dat ik van paniek ineens keihard alles ging budgetteren :')

Oke wacht. Wellicht zit de (tot nu toe nog enorm onbekende) niet-luncher wel NET in die week/situatie :D
L'Amour menaçant:
pi_93633726
Een bericht gekregen van een vrouw van 37, zie ik er zo oud uit... of is het een cougar
pi_93633767
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:39 schreef Mystikvm het volgende:
Daar kan ik nog steeds wel 'medelijden' mee hebben. Mensen die verstandelijk net even iets minder zijn, daar maak je geen misbruik van als je een fatsoenlijk bedrijf bent. Sommige mensen zijn gewoon te dom om de verantwoordelijkheden te dragen die wij allemaal moeten dragen.

Dan kan je ze dood laten gaan en zeggen dat ze niet zo dom hadden moeten zijn, of je kan ze de helpende hand toesteken. Dat is hartstikke ondankbaar omdat ze vervolgens je hele arm nemen, maar als je een beetje beschaving hebt dan laat je mensen niet doodgaan omdat ze toevallig een IQ van 75 hebben.
Darwinisme in optima forma. Waarom zou je de natuur tegen willen gaan. :7
pi_93633784
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat was destijds. Hij stata al weer een aantal jaren stop hoor ;)

[..]

Ik kan het niet. En ben daardoor 1x in de problemen gekomen. Waar ik zelf zo van schrok (terwijl ik een week later wel de rekening kon betalen hoor, plus nog een spaarrekening heb) dat ik van paniek ineens keihard alles ging budgetteren :')

Nou ja nooit nooit is lastig te zeggen. Maar goed als ik rood sta pomp ik gelijk wat geld over om het recht te trekken.
pi_93633791
Mensen die een lening aangaan standaard dom noemen vind ik dus wat ver gaan wilde ik zeggen :')

Ik vond het zelf niet heel duidelijk. Ik was wel dom btw, maar niet met geld :+
compact en kleverig.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:43:46 #105
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93633797
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:41 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Afgezien van mijn studentenlening een hypotheek voor een huis. Maar studie- en hypotheekschuld zie ik wel als de enige schulden die ik ooit zou willen dragen. Ben na mijn IBG-lening wel een stuk wijzer geworden.
Hypotheek kom je ook niet onderuit. Daarbij kan je geen betere lening hebben dan een DUO lening, qua afbetalen, is mij verteld.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:44:12 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93633816
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Mensen hebben gewoon geen geduld (meer). Wat is er mis met sparen totdat je het kan kopen?
Helemaal niks. Maar de tv is kapot en er MOET MOET MOET meteen een nieuwe, ook al heb je t geld niet. Ik zit heel erg met de mening: Als je het niet kan veroorloven moet je 't ook niet kopen. Maar mensen MOETEN op vakantie ook al zitten ze krap bij kas. En ze MOETEN dit en ze MOETEN dat.
L'Amour menaçant:
pi_93633833
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:35 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft hij haar adres niet of weet hij het niet goed, dus het is niet alsof hij daar iets mee kan doen nu. Grijp je kans.
Haha, jaaaaa *O*

quote:
I think you were asking if I'm living in Holland or if I'm from Holland ... I live in Amsterdam but I'm actually French.It was quite a romantic email but for somebody else. This girl is someone I used to meet when I was still living in France, to tell you the truth.

Then I really don't remember how you got in my contact list but that's life. Now you know you're part of my contact list.But who are you? I mean, how old are you? Where do you live? Are you married, engaged, kids , ... ? I wanna know everything now :-)

No, if you don't want to answer ... no offense.
:7
Sarcasme. Herken het.
pi_93633851
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Darwinisme in optima forma. Waarom zou je de natuur tegen willen gaan. :7
Omdat de maatschappij geen natuurlijke constructie is.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Meritocratie

We leven steeds meer in wat de bovenstaande link beschrijft. Heel geschikt voor intelligente mensen, maar de dommen kunnen er ook niets aan doen. Waarom zou je mensen straffen omwille van hun beperkte herseninhoud?
pi_93633861
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Helemaal niks. Maar de tv is kapot en er MOET MOET MOET meteen een nieuwe, ook al heb je t geld niet. Ik zit heel erg met de mening: Als je het niet kan veroorloven moet je 't ook niet kopen. Maar mensen MOETEN op vakantie ook al zitten ze krap bij kas. En ze MOETEN dit en ze MOETEN dat.
Tis dat je een vent bent. O+
pi_93633885
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:44 schreef Mystikvm het volgende:
Omdat de maatschappij geen natuurlijke constructie is.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Meritocratie

We leven steeds meer in wat de bovenstaande link beschrijft. Heel geschikt voor intelligente mensen, maar de dommen kunnen er ook niets aan doen. Waarom zou je mensen straffen omwille van hun beperkte herseninhoud?
Uh, heb je de PI gemist?
pi_93633916
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik leef dus totaal niet volgens wat de buitenwereld vind wat ik moet hebben. Ik heb dus ook geen dure smartphone met een ripoff-abonnement, een auto die ik niet kan betalen of ga zo maar door.
pi_93633924
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hypotheek kom je ook niet onderuit. Daarbij kan je geen betere lening hebben dan een DUO lening, qua afbetalen, is mij verteld.
200 euro per maand vind ik heel veel. Ik heb dan ook veel schuld en ik kan het naar beneden bij laten stellen maar zo prettig is het niet. Ik moet dit 15 jaar doen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:44 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Haha, jaaaaa *O*

[..]

:7
Lucky you. De enige mails die ik krijg zijn van Svetlana en Ivana die graag naar Nederland willen komen om met mij te trouwen.
pi_93633949
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:45 schreef Techno het volgende:

[..]

Uh, heb je de PI gemist?
Ja. Bedankt voor de reminder ;)

Ik stap nu wel van mijn sinaasappelkistje af.
pi_93633951
Ik heb in de schuldsanering gezeten (soort van) en ik sta nog een half jaar negatief in Tiel.

En dat was allemaal mijn eigen domme schuld. Puur meer uitgeven dan je hebt. En dat is heel dom.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:48:31 #115
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93633987
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:46 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

200 euro per maand vind ik heel veel. Ik heb dan ook veel schuld en ik kan het naar beneden bij laten stellen maar zo prettig is het niet. Ik moet dit 15 jaar doen.

[..]

Lucky you. De enige mails die ik krijg zijn van Svetlana en Ivana die graag naar Nederland willen komen om met mij te trouwen.
Ik bedoel qua rente tarief en afbetaal mogelijkheden. Zo vind je het bij een bank niet. En voor studenten die wel verstandig met een lening omgaan, is dat een goede mogelijkheid als je geen beurs krijgt of zo. :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:48:39 #116
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_93633994
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik heb ook geleend tijdens de studie (al zei ik dat ik dat nooooit zou doen). Ook gewoon gewerkt en steeds meer gaan lenen. Waar ik het aan uitgegeven heb, geen idee, maar heb wel alles kunnen doen wat ik wou. Gelukkig is mijn schuld vergeleken met wat je normaal hoort, relatief weinig :)

De rente is laag bij de DUO, maar veel mensen verkijken zich toch op het totale bedrag en wat ze daarna maandelijks terug moeten betalen.
Ook omdat ze denken dat dat wel even gaat. maar bv 200 in de maand zou ik niet willen missen omdat ik dat aan de duo moet betalen.
pi_93634016
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik bedoel qua rente tarief en afbetaal mogelijkheden. Zo vind je het bij een bank niet. En voor studenten die wel verstandig met een lening omgaan, is dat een goede mogelijkheid als je geen beurs krijgt of zo. :)
Ik heb mijn lening jaren gespaard op een rekening die meer rente opleverde dan dat de lening kostte _O-
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:49:55 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634045
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb ook geleend tijdens de studie (al zei ik dat ik dat nooooit zou doen). Ook gewoon gewerkt en steeds meer gaan lenen. Waar ik het aan uitgegeven heb, geen idee, maar heb wel alles kunnen doen wat ik wou. Gelukkig is mijn schuld vergeleken met wat je normaal hoort, relatief weinig :)

De rente is laag bij de DUO, maar veel mensen verkijken zich toch op het totale bedrag en wat ze daarna maandelijks terug moeten betalen.
Ook omdat ze denken dat dat wel even gaat. maar bv 200 in de maand zou ik niet willen missen omdat ik dat aan de duo moet betalen.
Dat is ook afhankelijk van wat je geleend hebt. Een studieschuld van bijvoorbeeld 10.000 euro doordat je moet lenen, vind ik zelf meevallen. :)
pi_93634069
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dit dus. Ik heb ook als een koning geleefd op andersmans belastingcenten, voel me daar nog wel schuldig over. :@

Ik mag echt van geluk spreken dat, ondanks dat ik mijn studie niet af heb gemaakt, ik een hele goede baan heb gekregen. Want je schuld kom je nooit zomaar vanaf.
pi_93634091
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat is ook afhankelijk van wat je geleend hebt. Een studieschuld van bijvoorbeeld 10.000 euro doordat je moet lenen, vind ik zelf meevallen. :)
Daar zat ik met een jaar al aan :@
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:51:13 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_93634097
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:

En had eigenlijk niet hoeven te lenen mits ik zuinig wou leven. Heb er bewust voor gekozen dat niet te willen. En heb al een groot gedeelte afgelost. Zit nu nog op de helft van je genoemde bedrag en moet officieel in 2012 beginnen met aflossen en dat is gelukkig geen probleem met mijn inkomen nu :)
pi_93634169
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
22 jaar, mijn droommotor gekocht op afbetaling... moest ik 3 jaar voor betalen....
na 5 maanden ongeluk gekregen, total loss.. maar 50% vergoed gekregen...

Daarna ben ik iets verstandiger geworden :+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:53:11 #123
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634189
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Daar zat ik met een jaar al aan :@
:o

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En had eigenlijk niet hoeven te lenen mits ik zuinig wou leven. Heb er bewust voor gekozen dat niet te willen. En heb al een groot gedeelte afgelost. Zit nu nog op de helft van je genoemde bedrag en moet officieel in 2012 beginnen met aflossen en dat is gelukkig geen probleem met mijn inkomen nu :)
Prima, toch. :) Dat is een keuze die je maakt. ^O^
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:53:27 #124
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634198
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:52 schreef rival het volgende:

[..]

22 jaar, mijn droommotor gekocht op afbetaling... moest ik 3 jaar voor betalen....
na 5 maanden ongeluk gekregen, total loss.. maar 50% vergoed gekregen...

Daarna ben ik iets verstandiger geworden :+
Leer je van, toch? :7
pi_93634286
Haha :D Geen idee of jullie dit leuk vinden, maar ik heb echt lol :@

quote:
Yeah I was asking if you were dutch, but since youre not, lets continue in English as I used google translate to understand your first mail and I dont want you to go to the same experience as grammer most certainly does not improve. I understand your first email was for someone else and all I can say is that I hope you find her :) Would make a nice story ;)

So ok, if youre from France, we must have met via a datingwebsite? Cant think of another possibility, unless youre a colleague of mine, which I most certainly doubt ;) But I dont think I ever sent you an email as I cant find your name in my in/outbox. Im 29 and I live near Amsterdam myself :) Youre checking if Im single (very subtle!! (not)) and I am, no kids either. How about you?
quote:
Well,

I'm single too, 31 years old, living in Amsterdam West, have no kids or pet.
Indeed I was checking if you were single but just because I am a curious person ... no, that's bullshit.
Anyway, I think it's also a kind of nice story to meet someone by mistake ... I mean I thought I was getting in contact with a person and in fact I contacted the wrong one and on top of that I contacted someone I don't know at all.

I think it has its charm :-)
quote:
Well, Im starting to wonder if this wasnt set up. Maybe you send this email to all your contacts to see if they respond ;) Hmm, really curious now who you are and why we exchanged email addresses, but never got in contact. Have you been on a datingwebsite? You just ignored that part of my email :) leaving me wondering.. I ám a curious person ;)
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:56:45 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93634329
Sja, je hebt alle single mannen uit Nederland inmiddels wel gedated, je moet wel uitbreiden naar buitenlanders :7.
Get woke, go broke!
pi_93634351
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Leer je van, toch? :7
the hard way :)
pi_93634380
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Sja, je hebt alle single mannen uit Nederland inmiddels wel gedated, je moet wel uitbreiden naar buitenlanders :7.
Alle? :{w
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:58:19 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634384
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:57 schreef rival het volgende:

[..]

the hard way :)
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden :7
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:58:37 #130
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93634395
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:58 schreef Techno het volgende:

[..]

Alle? :{w
ok ok, alle niet helemaal kanslozen dan *).
Get woke, go broke!
pi_93634396
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef Spirit82 het volgende:

hij kent jou gewoon van een datingsite en heeft een slimme list bedacht om je aandacht te trekken :7
pi_93634402
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
Zachte heelmeesters maken stinkende wonden :7
Ja, dus weg met kusjekroel en zulks. :7
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:58:54 #133
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634404
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dit doet me denken aan een sms'je dat ik ooit eens kreeg, was ook voor iemand anders bedoelt. Is uiteindelijk een heel leuk contact uit ontstaan :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:59:15 #134
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93634417
Omelet DU fromage :7.
Get woke, go broke!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:59:26 #135
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_93634424
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
pi_93634432
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Ik wilde al zeggen. :7
pi_93634456
Of ik voor 11.000 euro per jaar naar Praag wil verhuizen :')
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:01:15 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93634477
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:00 schreef PeuRac het volgende:
Wat voor wazige aanboden krijg jij toch altijd man? :P.

Als er nou iemand kwam met 60000+ en Australie ofzo :P.
Get woke, go broke!
pi_93634493
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers :P
Sarcasme. Herken het.
pi_93634495
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:00 schreef PeuRac het volgende:
Misschien ben je daar dan wel iemand met een hoog inkomen 8-)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:02:11 #141
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634517
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:59 schreef HeatWave het volgende:
Dexter *O*

quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:58 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, dus weg met kusjekroel en zulks. :7
Why, I ask you! Why? ;(
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:02:44 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93634533
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:01 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Je bent gewoon jaloers :P
ja, dat hoor ik vaker :7
Get woke, go broke!
pi_93634534
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:59 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik wilde al zeggen. :7
Noem jij me nu ook al een Volkswagen ;(
Sarcasme. Herken het.
pi_93634544
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:
Weet jij op wat voor vacatures hij reageert? Misschien wel interieurverzorger of zo? :+
pi_93634564
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:01 schreef STING het volgende:

[..]

Misschien ben je daar dan wel iemand met een hoog inkomen 8-)
Dat waarschijnlijk wel, maar ik wil ook nog op vakantie kunnen naar Italië oid en daar dan niet als pauper heen moeten gaan :') Ben ook bezig met een functie in Dublin voor iets meer geld.
pi_93634566
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Weet jij op wat voor vacatures hij reageert? Misschien wel interieurverzorger of zo? :+
Of verhuizer, en krijgt hij 11.000 euro om iemand naar Praag te verhuizen :P

EDIT: Oh wacht, per jaar. Geen verhuizer dus.
pi_93634567
Ik ga van het weekend eens een linkedin aanmaken, eens kijken of ik headhunterts achter me aan krijg :D
pi_93634571
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:02 schreef Spirit82 het volgende:
Noem jij me nu ook al een Volkswagen ;(
Ik nam het juist voor je op. Want alle zou impliceren dat je ook met Schenkstroop en iwannabehigh e.d. date.
pi_93634596
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Misschien krijgt hij wel 11.000e om iemand in Praag te 'verhuizen', naar het hiernamaals.
pi_93634612
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als er nou iemand kwam met 60000+ en Australie ofzo :P.
Deze recruiter dacht dat ik er een jaartje tussenuit wilde. Terwijl het voor mij een volgende stap is.
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:03 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Als t 1 weekend werk is, daar ga ik heel hard voor werken :Y
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:06:23 #151
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634655
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik nam het juist voor je op. Want alle zou impliceren dat je ook met Schenkstroop en iwannabehigh e.d. date.
Ai ;(
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:06:58 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93634671
quote:

[..]

Je mag best gewoon Singlesnamen gebruiken hoor, net zo relevant :7.
Get woke, go broke!
pi_93634678
quote:

[..]

Doe niet zo eng ;( Nouja, aan de andere kant heb ik wel weer een keer met HW gedate... Valt die niet in de zelfde categorie?
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:08:07 #154
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_93634711
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Doe niet zo eng ;( Nouja, aan de andere kant heb ik wel weer een keer met HW gedate... Valt die niet in de zelfde categorie?
:D nou nee lijkt me, aangezien de schenkstropen van deze wereld het probleem hebben dat ze niet kunnen en scoren en dat probleem heeft HW niet dunkt me :)
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_93634829
quote:
Ö. werd bovendien op 5 februari in Apeldoorn aangehouden met ruim 152 gram hennep op zak. ,,Dat lijkt heel veel, maar het was echt voor eigen gebruik. Ik neem altijd de hele gedroogde plant mee en als ik een joint draai pluk ik de toppen er pas uit'', legde hij de rechter uit.
Blijft lachen, het apeldoornse regionieuws lezen. :')
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:11:33 #156
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634839
Mijn keuringsarts zei woensdag constant ' Helemaal mooi', m'n collega op kantoor zegt steeds ' Nee, nee, oke'.

Telkens hetzelfde antwoord geven, gaat wat vervelen :+
pi_93634857
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:
Mijn keuringsarts zei woensdag constant ' Helemaal mooi', m'n collega op kantoor zegt steeds ' Nee, nee, oke'.

Wat moest je bij de keuringsarts dan?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:12:06 #158
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634862
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

Blijft lachen, het apeldoornse regionieuws lezen. :')
Wat een logica :+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:12:30 #159
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634868
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:11 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Wat moest je bij de keuringsarts dan?
Oh, iedere keer als je doneert, moet je door een kleine keuring :)
pi_93634871
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:11 schreef Samzz het volgende:

Ik heb een collega die net als ik het stopwoordje "inderdaad" heeft.

Ik heb nu pas door hoe irritant het is. :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:12:52 #161
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634886
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:12 schreef Kluts het volgende:

[..]

Inderdaad.

:')
pi_93634888
quote:

[..]

Inderdaad!
Sarcasme. Herken het.
pi_93634890
quote:

Inderdaad.
pi_93634899
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:12 schreef Samzz het volgende:

[..]

Inderdaad.

He shit, je was me net voor :')
Sarcasme. Herken het.
pi_93634902
quote:

[..]

Oh, iedere keer als je doneert, moet je door een kleine keuring :)
Aha.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:13:16 #166
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634903
Goh, wat is men origineel hier ;(
pi_93634905
Wat ik helemaal superirritant vind zijn mensen die na elke zin "he?"zeggen.
Komt altijd een beetje over alsof ze denken dat je het anders niet snapt ofzo.
pi_93634921
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:13 schreef Kluts het volgende:
Of "weet je".
pi_93634923
quote:

[..]

Inderdaad.

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:12 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Inderdaad!
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:12 schreef Techno het volgende:

[..]

Inderdaad.
Jullie zijn niet echt origineel he?
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:13:59 #170
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634931
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:13 schreef Kluts het volgende:
De moeder van een meisje bij mij op de club, zegt na bijna iedere zin 'dan'. Heel raar.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:14:23 #171
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93634958
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik toch wel een beetje omdat ik de eerste was ;(
pi_93634993
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:13 schreef Kluts het volgende:
Kijk eens naar het tijdstip van die postings?
pi_93635012
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:15 schreef Techno het volgende:

[..]

Kijk eens naar het tijdstip van die postings?
Dan nog! Het was een inkopper!
pi_93635025
Ik heb een stipjesrokje gekocht.
pi_93635036
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:16 schreef Kluts het volgende:
Ieuw!
pi_93635043
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
Ik had een GMTA'tje verwacht. ;(
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:16:40 #177
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93635044
quote:
Oeh, polkadots O+ Wat voor kleur? :D
pi_93635058
quote:
Plaatjes?
pi_93635087
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:16 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oeh, polkadots O+ Wat voor kleur? :D
Zwart. Natuurlijk.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:19:20 #180
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93635157
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:17 schreef Kluts het volgende:

[..]

Zwart. Natuurlijk.
Ik had ook eigenlijk niet anders verwacht. Al had marine blauw of zo ook gekund :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:20:30 #181
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93635202
He, snot. Ik moest net voor het eerst de telefoon opnemen en doorverbinden. Ik moet echt leren namen op te schrijven en zo :')
pi_93635227
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik had ook eigenlijk niet anders verwacht. Al had marine blauw of zo ook gekund :P
Dat draag ik eigenlijk nooit. :D Altijd zwart. Of felblauw. Of rood. Andere kleuren niet echt. :D

Maar het is gewoon een zwart minirokje. O+
pi_93635272
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:20 schreef Samzz het volgende:
He, snot. Ik moest net voor het eerst de telefoon opnemen en doorverbinden. Ik moet echt leren namen op te schrijven en zo :')
Hahhahahahahahhah dit ken ik nog wel van vroeger ja.

"Eh... ik heb meneer.. ehh.. Nou ja , ik weet niet meer hoe hij heet en waar hij van is, maar komt ie hoor!"

Wat later gevolgd werd door:

"Eh.. ik heb eh... Shit, ik kan niet meer lezen wat ik net ff in de gauwigheid heb opgeschreven".

Uiteindelijk leer je het wel. :D
pi_93635287
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:

[..]

Lekker boeiend!! :P
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:23:08 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93635295
Kan dat, zonder dat je het weet iemand bellen? :').

Ik moest een planner hebben en draaide het nummer van die nieuwe blondine, maar ik wist dr nummer niet :').
Get woke, go broke!
pi_93635307
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

De moeder van een meisje bij mij op de club, zegt na bijna iedere zin 'dan'. Heel raar.
Op het eind zeg ik wel vaak "zeg maar". ;(
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:23:40 #188
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93635323
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat draag ik eigenlijk nooit. :D Altijd zwart. Of felblauw. Of rood. Andere kleuren niet echt. :D

Maar het is gewoon een zwart minirokje. O+
Klinkt leuk :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:22 schreef Kluts het volgende:

[..]

Hahhahahahahahhah dit ken ik nog wel van vroeger ja.

"Eh... ik heb meneer.. ehh.. Nou ja , ik weet niet meer hoe hij heet en waar hij van is, maar komt ie hoor!"

Wat later gevolgd werd door:

"Eh.. ik heb eh... Shit, ik kan niet meer lezen wat ik net ff in de gauwigheid heb opgeschreven".

Uiteindelijk leer je het wel. :D
Ja, dat zei ik ook :') Maar, volgens mij is het goedgegaan :+
pi_93635345
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Op het eind zeg ik wel vaak "zeg maar". ;(
Ik zeg als ik Engels spreek heel vaak "blablablabla or?" als ik bevestiging zoek of "blablablabla then". Geen idee waarom... -O-
Sarcasme. Herken het.
pi_93635389
Gister een paar keer een wijf aan de telefoon gehad, die wilde persé mijn baas spreken.
Mijn baas kende haar niet eens, maar ze bleef drammen. Gelukkig ben ik daar beter in, dus ik zeg, als u niet wil prijsgeven namens welke organisatie u belt, kan ik niet anders dan uw nummer noteren voor een terugbelafspraak. Dat dus gedaan.

Belt ze een paar uur later weer, probeert ze weer mijn baas te pakken te krijgen. ( het riekte nogal naar tel.verkoop). Dus ik weer: Ik kan uw nummer noteren, maar ik kan u niet doorverbinden.

Hing ze gewoon op! Het klerewijf! :o
pi_93635414
Thanks & Regards,

Ramasubramaniyan Chellappan

Zou zijn moeder dat kunnen uitspreken?
pi_93635450
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:26 schreef stbabylon het volgende:
Thanks & Regards,

BABS! Ik ben de afgelopen 2 weken zeker 40 uur bezig geweest met visumaanvragen, tickets en andere meuk rondom India. Ik had het net verdrongen. :(
pi_93635470
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:26 schreef stbabylon het volgende:
Thanks & Regards,

Dat wordt gewoon afgekort tot Rama of zoiets.
pi_93635489
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat wordt gewoon afgekort tot Rama of zoiets.
Klopt, wij hebben ook collega's uit India die we gewoon met hun initialen aanspreken, is anders geen doen man. :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:29:41 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93635557
Rajesh Koothrappali is te doen :7
pi_93635644
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:29 schreef Samzz het volgende:
Rajesh Koothrappali is te doen :7
TBBT O+

volgende week pas weer ;(
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:32:06 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93635647
Ja, wij hebben er ook 1 hier, die heet ook D.D. :P.
Get woke, go broke!
pi_93635651
WTF is TBBT
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:32:35 #199
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93635668
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef Kluts het volgende:
WTF is TBBT
LMFGTFY!
Get woke, go broke!
pi_93635674
quote:
WTF is TBBT
The Big Bang Theory :)
pi_93635679
quote:
WTF is TBBT
big bang theory
pi_93635684
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

The Big Bang Theory :)
Oh, dat vind ik niet zoveel meer aan. Het gaat vervelen.
pi_93635702
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Ja, wij hebben er ook 1 hier, die heet ook D.D. :P.
een vrouw dus :7
pi_93635704
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:27 schreef Kluts het volgende:

[..]

BABS! Ik ben de afgelopen 2 weken zeker 40 uur bezig geweest met visumaanvragen, tickets en andere meuk rondom India. Ik had het net verdrongen. :(
Suck it, ik mag ook zeuren over India :6
pi_93635710
quote:

[..]

Ik vind t wel geinig.

Al was het niet zo leuk als 2,5man :'(
pi_93635805
Gister vanuit stage een workshop schilderen gehad. Je mocht schilderen wat je wilde.
Dit is het resultaat na ongeveer 2,5 uur.
Ik ben zoo talentvol. _O-
pi_93635813
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:33 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik vind t wel geinig.

Mwah, het is meer de Sheldon-show geworden, en sowieso is het bij alle amerikaanse comedy's zo dat als je het een tijdje kijkt, je de grappen van mijlenver al ziet aankomen.

Ook bij 2.5 men, wat overigens nog best lang lachen was.
pi_93635831
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:36 schreef vencodark het volgende:
Gister vanuit stage een workshop schilderen gehad. Je mocht schilderen wat je wilde.
[ afbeelding ]
Schilderen op nummer. :D
pi_93635837
quote:

[..]

Ik vind t wel geinig.

Charlie gaat voor een andere zender weer een soortgelijk iets maken :)
pi_93635841
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:36 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nietus. ;(
pi_93635855
quote:

[..]

Nietus. ;(
Het was ook een garpje meid. ;(
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:37:35 #212
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93635864
quote:

[..]

Ik vind t wel geinig.

Ik heb me echt bescheurd om de laatste aflevering :P

En Sheen :r
pi_93635872
quote:
[ afbeelding ]
genoeg van dat soort dingen die voor grof geld ergens aan de muur hangen :+
pi_93635891
Toen ik een klein Klutsje was en Charlie Sheen in HotShots speelde, vond ik hem hot.

;(
pi_93635898
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:37 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het was ook een garpje meid. ;(
Je vind het lelijk he. :(
pi_93635914
quote:

Ook bij 2.5 men, wat overigens nog best lang lachen was.
te voorspelbaar en te simpel, waardoor je toch juist weer moest lachen elke keer.... vooral Jake :)
pi_93635915
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:37 schreef rival het volgende:

[..]

genoeg van dat soort dingen die voor grof geld ergens aan de muur hangen :+
Dus er is nog hoop! *O*
pi_93635922
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:38 schreef vencodark het volgende:

[..]

Je vind het lelijk he. :(
Ik vind het schattig dat je een groot hart geschilderd hebt. O+
pi_93635933
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:39 schreef rival het volgende:

[..]

te voorspelbaar en te simpel, waardoor je toch juist weer moest lachen elke keer.... vooral Jake :)
Jake werd idd met het seizoen ook leuker ja. :D
pi_93636001
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:39 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik vind het schattig dat je een groot hart geschilderd hebt. O+
Ja he. O+ Het was eerst goudkleurig maar dat kwam niet tot z'n recht. Dus nu is het oranje. 8-)
pi_93636051
Sheen is in zijn karakters in series gewoon altijd tof! Jammer dat die t prive zo verneukt -O-

Overigens zag ik gisteren een verzameling van zijn uitspraken. Moest ik wel heel hard om lachen (met een :') gezicht)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:42:31 #222
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93636060
RIVAL!

Ik heb meer achtergrond info over de lunchnietkunnenbetalende meneer. De SMS:

quote:
We kunnen inderdaad niet oordelen zonder achtergrond. Maarrrrrr: laat mij de achtergrond nu gewoon weten van deze persoon: Altijd geen geld. Reden: Niet met financien kunnen omgaan.
Oke. In dat geval kan ik volledig en ten volle en voor de enrome 100% meegaan met: Je bent fokking 30, grow up! Leer voor jezelf zorgen.
L'Amour menaçant:
pi_93636081
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:41 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja he. O+ Het was eerst goudkleurig maar dat kwam niet tot z'n recht. Dus nu is het oranje. 8-)
Zolang mensen een mening hebben over jou schilderij, en men er wat van gaat vinden noem je het al kunst! Dus hup plak er een 200 euro labeltje aan en verkoop het want het is kunst! Een echte venco!
pi_93636106
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:42 schreef Ang3l het volgende:
RIVAL!

[..]

Oke. In dat geval kan ik volledig en ten volle en voor de enrome 100% meegaan met: Je bent fokking 30, grow up! Leer voor jezelf zorgen.
_O-

Maar nu weet ik nog niet of je vriendin lunch waardig is :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:43:47 #225
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93636110
quote:
[ afbeelding ]

Was 't leuk om te doen?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:43:48 #226
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93636111
quote:
RIVAL!

[..]

Dan is het gewoon een sukkel idd :')
pi_93636125
quote:
RIVAL!

[..]

dan kan ik eindelijk zeggen, die vriendin heeft gelijk! :7
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:44:19 #228
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93636130
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:42 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Zolang mensen een mening hebben over jou schilderij, en men er wat van gaat vinden noem je het al kunst! Dus hup plak er een 200 euro labeltje aan en verkoop het want het is kunst! Een echte venco!
Het is maar wat de gek ervoor geeft.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:44:57 #229
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93636158
quote:

[..]

Ik heb het nog nooit gezien. Maar er zijn 2 series die ik overal tegenkom en die mensen me aanraden. of het nu fok is of vrienden of recnesies of twitter of facebook of weet ik veel:

• The big bang theory
• How I met your mother

Misschien toch maar eens aan beginnen als ik tijd heb
L'Amour menaçant:
pi_93636172
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:42 schreef PeuRac het volgende:
Sheen is in zijn karakters in series gewoon altijd tof! Jammer dat die t prive zo verneukt -O-

Feestjes met meerdere pornosletjes.....

ja zonde man ;(
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:45:40 #231
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93636187
quote:

[..]

"Iedereen kan schilderen" en dan van die poesjes en paarden en hondjes :D
L'Amour menaçant:
pi_93636198
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Was 't leuk om te doen?
Ja. :Y Je verzet je gedachten en kunt gewoon lekker creatief je gang gaan. En het mooie is, ik heb nog 4 á 5 van die workshops. Het is elke keer op hetzelfde doek dus deze creatie wordt volgende week netjes bewerkt tot een ander schilderij. :)
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:46:08 #233
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93636202
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:43 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

_O-

Maar nu weet ik nog niet of je vriendin lunch waardig is :)
O ja hoor, dat is ze :)
L'Amour menaçant:
pi_93636238
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:45 schreef rival het volgende:

[..]

Feestjes met meerdere pornosletjes.....

ja zonde man ;(
Dat is helemaal prima, alleen dan niet op komen dagen voor werk enzo is wat minder en domme uitspraken doen zodat je tekstschrijvers er geen zin meer in hebben... Niet slim.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:46:52 #235
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93636239
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb het nog nooit gezien. Maar er zijn 2 series die ik overal tegenkom en die mensen me aanraden. of het nu fok is of vrienden of recnesies of twitter of facebook of weet ik veel:

• The big bang theory
• How I met your mother

Ik weet niet waarom, maar ik kan sinds een paar jaar niet meer echt lachen om sitcoms, vreemd :').
Get woke, go broke!
pi_93636249
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Komt ze zondag naar de stad om carnaval te vieren? :7
pi_93636251
quote:

[..]

met lunch bedoelde hij neuk. FF voor de duidelijkheid.
pi_93636259
quote:

[..]

Ik wil lunchen! :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:45 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ja. :Y Je verzet je gedachten en kunt gewoon lekker creatief je gang gaan. En het mooie is, ik heb nog 4 á 5 van die workshops. Het is elke keer op hetzelfde doek dus deze creatie wordt volgende week netjes bewerkt tot een ander schilderij. :)
En voor je het weet heb je een soort Hijboer look-a-like die ook door gekloot en geknei tot kunst kwam wat mensen blijkbaar mooi vonden.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:48:25 #239
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93636290
Zo het pak is aan, we kunnen weer helemaal los.
Ik wens jullie allemaal een fijne carnaval :W
pi_93636291
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik weet niet waarom, maar ik kan sinds een paar jaar niet meer echt lachen om sitcoms, vreemd :').
Je bent een saaie ouwe vent geworden ;(
pi_93636306
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:48 schreef Royco1 het volgende:
Zo het pak is aan, we kunnen weer helemaal los.
Ik wens jullie allemaal een fijne carnaval :W
Enjoy! *O*

wat heb je aan? :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:49:19 #242
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93636329
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik ben ook niet zo van de sitcom-humor eerlijk gezegd. Toevallig in het homo-topic laatst nog over gehad. Ook cabaretiers vind ik vaak niet grappig. Ik vind het vaak "te makkelijke" humor, al klinkt dat misschien wat elitair. Ik ben meer van de niet voor de hand liggende zwarte humor, van die venijnige sarcastische etc. De meeste comedy-films vind ik dna ook niete cht grappig. Ik hou veel meer van een Little Miss Sunshine of zo.

Al kan een comedy me soms wel verrassen. Want ik had enorme vooroordelen maar The hangover vond ik wel echt gewoon leuk. Net als The Easy A.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:49:35 #243
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93636343
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:46 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat is helemaal prima, alleen dan niet op komen dagen voor werk enzo is wat minder en domme uitspraken doen zodat je tekstschrijvers er geen zin meer in hebben... Niet slim.
En die verslavingen dan? Niet heel handig als je tweeling babies hebt.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:49:36 #244
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93636344
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:48 schreef rival het volgende:

[..]

Enjoy! *O*

wat heb je aan? :D
Zit in de raad van elf, dus is voor mij altijd hetzelfde.
Pak met steek
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:49:48 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93636352
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:48 schreef rival het volgende:

[..]

Ja, die lag voor de hand :P.

Nee, ik weet het ook niet, vond vroeger zelfs Friends wel leuk,maar als ik dat nu terug zie vind ik het echt verschrikkelijk fake :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:50:54 #246
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93636402
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:47 schreef rival het volgende:

[..]

Komt ze zondag naar de stad om carnaval te vieren? :7
Ze woont in de stad ;)
Geen idee wat ze doet. Ze heeft nogal een verleden (het is tumor-meisje) en de laatste tijd heel erg veel gefeest als inhaalslag. Dus ze had zoiets van "Misschien ff te veel van het goede en bijslapen".
L'Amour menaçant:
pi_93636403
Shit, moet de camper van mn ouders ophalen, ding is 7 meter, nog nooit zoiets langs gereden :o
pi_93636405
Lunch: banaan met chocosaus. :9 :@
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:52:00 #249
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_93636447
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

• The big bang theory
• How I met your mother

Beiden weinig tot niets aan, net als 2,5 men.

Snap niet dat dit soort crap zo populair is, aan de andere kant, als mensen masaal naar idols-achtige troep blijven kijken is het misschien wel zo gek nog niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_93636456
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zit in de raad van elf, dus is voor mij altijd hetzelfde.
Pak met steek
wasdat?
pi_93636463
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:48 schreef rival het volgende:
Vroegah, toen Al Bundy nog op TV was. ;(
pi_93636478
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:50 schreef vencodark het volgende:
Ga daar eens mee schilderen, kan je ook kunst noemen.

Net als die vloer van pindakaas die ze nu aan het maken zijn voor een tentoonstelling. :S
pi_93636483
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:50 schreef vencodark het volgende:
Hoe decadent. :o
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:54:06 #254
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93636537
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:52 schreef rival het volgende:

[..]

wasdat?
L'Amour menaçant:
pi_93636538
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:52 schreef Wicked-Game het volgende:

[..]

Ga daar eens mee schilderen, kan je ook kunst noemen.

Net als die vloer van pindakaas die ze nu aan het maken zijn voor een tentoonstelling. :S
Ja, belachelijk zulke kunst. ;)
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Hoe decadent. :o
Ja he. *)
pi_93636563
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, die lag voor de hand :P.

Nee, ik weet het ook niet, vond vroeger zelfs Friends wel leuk,maar als ik dat nu terug zie vind ik het echt verschrikkelijk fake :P.
Met die comedy kan ik juist ff lekker meelachen zonder erbij na te denken...

ik zelf kijk tegenwoordig juist heel sceptisch naar actieseries/films e.d. het is allemaal te nep, te toevallig, teveel fouten.. enzovoorts ;(
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:55:11 #257
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93636584
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Vroegah, toen Al Bundy nog op TV was. ;(
Hij zit nu in Modern Family, en dat vind ik best een leuke serie :)
L'Amour menaçant:
pi_93636592
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
zo saai.....
pi_93636603
Ik word juist steeds minder kritisch tegenover serieus en films die op tv zijn. Ik kijk zelfs die jeugd Disneyseries op tv. :')
pi_93636623
Kluts, ik ben begonnen met American Dad. Ben nu halverwege seizoen 4. Moet zeggen, vind het een fantastische serie, maar mijn hart blijft bij Family Guy :)
pi_93636640
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hij zit nu in Modern Family, en dat vind ik best een leuke serie :)
Ik vind MF geweldig. Voor Claire O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:57:10 #262
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_93636657
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:56 schreef stbabylon het volgende:
Kluts, ik ben begonnen met American Dad. Ben nu halverwege seizoen 4. Moet zeggen, vind het een fantastische serie, maar mijn hart blijft bij Family Guy :)
Dan snap je er echt helemaal niks van.
pi_93636728
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dan snap je er echt helemaal niks van.
Hehe
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:59:35 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93636763
quote:

[..]

Ik vind MF geweldig. Voor Claire O+
Ik moet altijd grinneken om Cameron.
En Phill is echt zo'n plaatsvervangende schaamte foute cool-dad :D
L'Amour menaçant:
pi_93636767
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:55 schreef vencodark het volgende:
Ik word juist steeds minder kritisch tegenover serieus en films die op tv zijn. Ik kijk zelfs die jeugd Disneyseries op tv. :')
Nou, leef je uit: Ook Oh Oh Tirol is kijkcijferkanon
pi_93636796
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:59 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik moet altijd grinneken om Cameron.
En Phill is echt zo'n plaatsvervangende schaamte foute cool-dad :D
Cameron is ook heerlijk. En Phil... Phil rules, I wanna be Phil!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:00:33 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93636802
Modern Family is bij mij gewoon ff een verademing tussendoor. Gewoon een half uur niet te veel nadenken, maar toch ook weer niet al te domme sitcom humor.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:01:28 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93636841
quote:
99s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:00 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Cameron is ook heerlijk. En Phil... Phil rules, I wanna be Phil!
My words may say: I'm cool with it.
But my eyes are saying: No I'm not. I can take you dooooooooown.

Echt, wat een heerlijke kneus is het toch :D
L'Amour menaçant:
pi_93636852
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:59 schreef Techno het volgende:

[..]

Nou, leef je uit: Ook Oh Oh Tirol is kijkcijferkanon
Dit is geen jeugd Disneyserie. :+
pi_93636892
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:01 schreef vencodark het volgende:
Nee, het was slechts een tip. :+
pi_93637146
quote:
Je bent verliefd O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:08:54 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93637147
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik heb deze week eindelijk Fantasia en Fantasia 2000 op dvd gekocht. Dat waren 1 van de weinige ontbrekende nog.
L'Amour menaçant:
pi_93637181
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb deze week eindelijk Fantasia en Fantasia 2000 op dvd gekocht. Dat waren 1 van de weinige ontbrekende nog.
Met Mickey Mouse als falende tovenaar, jeugdsentiment O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:10:17 #274
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93637211
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef STING het volgende:

[..]

Mickey Mouse als falende tovenaar, jeugdsentiment O+
Ja :) Het is dat de film Sorcecers Apprentice met Nicholas Cage is, maar goed ... :{
Die is dus gebaseerd om dat stukje uit Fantasia.
L'Amour menaçant:
pi_93637254
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ja :) Het is dat de film Sorcecers Apprentice met Nicholas Cage is, maar goed ... :{
Die is dus gebaseerd om dat stukje uit Fantasia.
Oh ja, tovenaarsleerling ;)
pi_93637269
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:08 schreef STING het volgende:

[..]

Je bent verliefd O+
Ontzettend! Maar dat heeft niet met Disney te maken..toch? :o
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Die moet ik ook nog halen maar ik moet eigenlijk zuinig aan doen...
pi_93637371
quote:
Smaken verschillen! Ik ben gewoon fan van Roger. :D
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:14:29 #278
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_93637383
Afgelopen weekend een nieuwe mix opgenomen trouwens, met wat discutabele overgangen (de eerste vooral), maar goed.

Mix!

Voor de liefhebbers. :P
pi_93637384
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ontzettend! Maar dat heeft niet met Disney te maken..toch? :o
Vast wel. Dat kun je je veel meer identificieren met bloemetjes, vogeltjes en sprookjes :P
pi_93637416
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:14 schreef PBateman1978 het volgende:
Afgelopen weekend een nieuwe mix opgenomen trouwens, met wat discutabele overgangen (de eerste vooral), maar goed.

Mix!

Voor de liefhebbers. :P
Vanavond maar eens luisteren dan. :)
pi_93637428
LBP2. O+
pi_93637431
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:14 schreef STING het volgende:

[..]

Vast wel. Dat kun je je veel meer identificieren met bloemetjes, vogeltjes en sprookjes :P
Maar dat kon ik altijd al. :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:15:43 #283
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_93637442
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef Kluts het volgende:
LBP2. O+
Jij zit toch niet zonder mij te spelen he ? :o
pi_93637479
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Jij zit toch niet zonder mij te spelen he ? :o
Tuurlijk wel! :P
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:16:47 #285
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_93637495
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef Kluts het volgende:

[..]

Tuurlijk wel! :P
;(
pi_93637529
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

;(
:*
pi_93637567
Oh. Gefrustreerd rammen op je controller en bijna boos worden omdat er niks gebeurd is ook best dom, als je met een xboxcontroller een PS3 poogt te besturen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:18:40 #288
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_93637591
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef Kluts het volgende:
Oh. Gefrustreerd rammen op je controller en bijna boos worden omdat er niks gebeurd is ook best dom, als je met een xboxcontroller een PS3 poogt te besturen.
pi_93637604
quote:
That's so cute! But it's wrooooong! *O*
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:19:28 #290
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93637625
quote:
Ik ben dol op Phineas and Ferb :@
pi_93637629
quote:
Als iemand dit gefilmd had: Priceless. :')
pi_93637664
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef Techno het volgende:

[..]

Als iemand dit gefilmd had: Priceless. :')
Beide controllers lagen naast me op de bank, helpt dat iets? ;(
pi_93637667
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik ben dol op Phineas and Ferb :@
Het is best leuk ja, ben ik ook leren waarderen. :)
Maar ik keek gister naar de Engelse, originele versie van True Jackson...en dat is dan toch stiekem wel grappig. :@
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:20:48 #294
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93637694
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het is best leuk ja, ben ik ook leren waarderen. :)
Maar ik keek gister naar de Engelse, originele versie van True Jackson...en dat is dan toch stiekem wel grappig. :@
True Jackson is van Nickelodeon :@
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:21:12 #295
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93637711
quote:
Ergens klinkt dat best herkenbaar... Maar dan iets anders :')
pi_93637717
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:

[..]

True Jackson is van Nickelodeon :@
Disney, Nickelodeon...het lijkt soms zo op elkaar!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:21:44 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93637733
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ergens klinkt dat best herkenbaar... Maar dan iets anders :')
Je verbazen dat de batterijen van je komkommer het niet doen? :P.
Get woke, go broke!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:23:20 #298
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93637796
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:14 schreef Kluts het volgende:

[..]

Smaken verschillen! Ik ben gewoon fan van Roger. :D
Ik weet niet waarom, maar ik las:

Smaken verschillen! Ik ben gewoon fan van Rene Froger. :D

Het spijt me :@
L'Amour menaçant:
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:23:23 #299
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93637798
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je verbazen dat de batterijen van je komkommer het niet doen? :P.
Nee, rammen op de knopjes van de afstandsbediening terwijl ik daar de batterijen eerder uit heb gehaald :') Bijvoorbeeld.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 13:24:03 #300
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93637827
quote:
:D Gheheheheh.
L'Amour menaçant:
pi_93637844
quote:
En een PS3 EN een xbox .... Patser :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')