abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93632371

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! B-) Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Nee, het hoeft niet, maar het MOETOok niet-singles zijn welkom. :N want dan valt er niks meer te hosselen.

with the leading ladies altijd het snelste topic van FOK! *O*

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, naast de R&P SC.
• Dit is geen datingtopic.

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
pi_93632389
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik lees iets over een Mc Do, het Franse rugby team en een reis :+
Ja dat haalde ik er ook uit, vandaar ook dat ik twijfel of het spam is, maar wat het dan wel is :S De naam klinkt wel bekend... maar ik heb echt geen idee :@ En nou wil ik weten wat ie precies schrijft :@
Sarcasme. Herken het.
pi_93632413
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:07 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja dat haalde ik er ook uit, vandaar ook dat ik twijfel of het spam is, maar wat het dan wel is :S De naam klinkt wel bekend... maar ik heb echt geen idee :@ En nou wil ik weten wat ie precies schrijft :@
Ik kan geen Frans, maar kan Google translate je niks vertellen?
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93632421
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jammer dan, dit is een openbaar forum en ik ben gewoon niet van de empathie jegens totaal onbekenden. mensen janken en zeiken de hele tijd maar dat ze zo zielig zijn, maar er dan ook iets aan doen is 90% van de jankerds teveel moeite.

Ik weet echt wel dat er oprecht mensen met problemen zijn, logisch, maar hier op FOK! is er idd een "zeik niet zo" mentaliteit. Het is je vrij om niet meer te posten en naar het viva-forum te gaan waar je alleen maar "agossie, wat ben je zielig" te horen krijgt.
Jij vat het wel heel erg op alsof ik er enorm mee zit en alsof ik een thee-leutende muts ben. Na iets van 6 jaar hier actief lezen en posten ken ik de mentaliteit echt wel :') Kan me er wel aan storen, vooral dat je tegenwoordig blijkbaar nooit meer het voordeel van de twijfel geniet.

Sommige mensen zijn ook echt dom of onverstandig, dat mag dan ook gezegd worden. Maar altijd zo kort door de bocht vind ik maar niks.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:08:25 #5
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632424
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Jammer dan, dit is een openbaar forum en ik ben gewoon niet van de empathie jegens totaal onbekenden. mensen janken en zeiken de hele tijd maar dat ze zo zielig zijn, maar er dan ook iets aan doen is 90% van de jankerds teveel moeite.

Ik weet echt wel dat er oprecht mensen met problemen zijn, logisch, maar hier op FOK! is er idd een "zeik niet zo" mentaliteit. Het is je vrij om niet meer te posten en naar het viva-forum te gaan waar je alleen maar "agossie, wat ben je zielig" te horen krijgt.
Kom, HW, jij weet ook dat het niet altijd zo zwart-wit is.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93632428
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Zie alleen de reacties hier al. Ja maar... misschien dit of dat... of zus of zo...
Als je op zo'n manier een stelling poneert krijg je daar uiteraard reactie op.

Niet dat ik niet begrijp wat je bedoeld, maar sommige dingen zijn gewoon niet zwart/wit.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_93632446
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik kan geen Frans, maar kan Google translate je niks vertellen?
Hoe werkt dat?
Sarcasme. Herken het.
pi_93632451
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, veel mensen hebben het er ook echt zelf naar gemaakt, maar dat geld niet voor iedereen.

Vorige eigenaar van het cafe ook, partij schulden gemaakt, huur en dergelijke niet meer betalen maar inderdaad wel in 2 jaar tijd 3 keer een andere tv, om de paar maanden een nieuwe telefoon, op vakantie, ja dan heb ik er geen medelijden mee.

Maar in heel veel gevallen gebeurt het ook met mensen die sowieso al zuinig leefden maar gewoon met heel weinig rond moeten zien te komen.
Wasmachine die kapot gaat waar ze geen potje voor hebben, maand erna de auto grote reparatie.
En dan zijn de leen van frisia's en de wehkamps erg interesant.
En dan begint de ellende vaak.
Ja dat is helaas treurig.

Maar als mijn wasmachine kapot is, en ik heb weinig geld zou ik toch proberen het op de 2e handsmarkt te vinden. Of een lening bij familie (scheelt heel veel rente). Ik zou never nooit aankoppen bij die bedrijven.

Maar goed ik leef zelf ook naar omstandigheden best zuinig. Goede controle over mijn boekhouding, en als het niet kan dan kan het niet. Zo simpel is het maar net. Vaak weten mensen niet dat ze dure dingen bezitten (denk aan GSM's met internet erop), internetabbo''s die heel duur zijn vanwege snelheid maar met lager kunnen ze ook goed af. En zo kunnen we wel doorgaan.

Net dat het loont elk jaar je ziektekosten te checken en of een overstap lucratief is.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:09:30 #9
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632473
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Kluts het volgende:

[..]

Als je op zo'n manier een stelling poneert krijg je daar uiteraard reactie op.

Niet dat ik niet begrijp wat je bedoeld, maar sommige dingen zijn gewoon niet zwart/wit.
Daarbij was het in het geval van deze discussie vooral om aan te geven dat hij misschien wel een hele goede reden heeft om geen lunch te kunnen betalen en niet per definitie maar een gat in de hand heeft of zo.
pi_93632488
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat?
naar translate.google.com gaan, juiste talen selecteren, pleur de volledige tekst er in en er komt meestal iets uit wat redelijk lees/begrijpbaar is.
pi_93632504
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoe werkt dat?
quote:
Hallo,

Ken je me nog? Zeker niet ... Ik werkte bij Blagnac en zagen we van tijd tot tijd voor de lunch in een klein eten McDonalds en als we hadden eerst ontmoet thuis. We hadden de avond doorgebracht met u bij het starten van de wedstrijd van het Franse rugby team te kijken ...

Ik wilde alleen maar weten hoe je Nejma gaan.
Goede dag
Sebastien
translate.google.com
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:10:10 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632506
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:09 schreef PeuRac het volgende:

[..]

naar translate.google.com gaan, juiste talen selecteren, pleur de volledige tekst er in en er komt meestal iets uit wat redelijk lees/begrijpbaar is.
Hier op werk zit dat op een computer standaard in Google Chrome ingebouwd, zo ideaal _O_
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:10:33 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93632521
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:08 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jij vat het wel heel erg op alsof ik er enorm mee zit en alsof ik een thee-leutende muts ben. Na iets van 6 jaar hier actief lezen en posten ken ik de mentaliteit echt wel :') Kan me er wel aan storen, vooral dat je tegenwoordig blijkbaar nooit meer het voordeel van de twijfel geniet.

Sommige mensen zijn ook echt dom of onverstandig, dat mag dan ook gezegd worden. Maar altijd zo kort door de bocht vind ik maar niks.
Ik snap je wel hoor, maar dat is nou eenmaal de "geest" van FOK!.

Ik zou hier ook niet zitten als de kusjekroelmentaliteit hier zou heersen. Natuurlijk loopt het soms uit de hand, maar voor heel veel mensen is een virtuele schop onder de kont misschien gewoon wel eens goed ipv de hand boven het hoofd houden en maar blijven volhouden dat het niet de schuld is van de persoon zelf.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_93632524
Sommige mensen zijn heel dom, dat spreekt niemand tegen. Waar het mij om gaat is dat veroordelende toontje onder alles door. Ik geloof niet in de mantel der liefde, maar een beetje respect voor je medemens is wel op zijn plek. En dat mis ik.
pi_93632534
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Hier op werk zit dat op een computer standaard in Google Chrome ingebouwd, zo ideaal _O_
Bij mij ook O+ en in Firefox heb ik er ook een plug-in voor
pi_93632537
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik vind het ook raar om te lezen. :)
Ik heb zelf een uitkering gehad, dat was best rottig en niet heel gemakkelijk, maar ik kon ervan rondkomen. Ik vind dus wel dat ik er iets over kan zeggen.

En ik zag gewoon veel mensen om me heen die geld uitgaven aan de verkeerde dingen.
Dan mag je niet klagen vind ik.

(En met veel bedoel ik veel, kennis die alle Littlet pet shop beestjes wilde kopen voor haar dochter omdat ze zo leuk zijn en vervolgens klaagt over t feit dat ze geen verse groente kan kopen. Andere kennis die dus heel veel kleren kocht en duur vlees en vervolgens naar de voedselbank ging. Dan nog iemand die op afbetaling bij verhuizing een nieuwe vaatwasser, droger, en wasmachine kocht omdat ze die nodig had... Ik weet niet hoor)

Ik geloof wel dat de meeste mensen er zelf in elk geval IETS aan hadden kunnen doen.
Alleen soms weet of zie je dat niet, omdat je de weggetjes niet kent, of omdat je er op een gegeven moment te diep in zit, en dan vrij laat bent om dingen aan te pakken.

Het is soms ook gewoon heel moeilijk, maar het gebeurt volgens mij echt vaker dat je het zelf wel had kunnen voorkomen of in de hand houden dan dat het helemaal buiten je schuld om is.
compact en kleverig.
pi_93632565
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

[..]

translate.google.com
Wat spannend!! Ik heb geen idee waar Blagnac ligt en ik heb nog nooit met iemand rugby gekeken en ik spreek geen Frans. Wat romantisch O+
Sarcasme. Herken het.
pi_93632597
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik snap je wel hoor, maar dat is nou eenmaal de "geest" van FOK!.

Ik zou hier ook niet zitten als de kusjekroelmentaliteit hier zou heersen. Natuurlijk loopt het soms uit de hand, maar voor heel veel mensen is een virtuele schop onder de kont misschien gewoon wel eens goed ipv de hand boven het hoofd houden en maar blijven volhouden dat het niet de schuld is van de persoon zelf.
Het was gewoon een normale discussie en ik begrijp ook niet dat dat bashen nodig blijkt.
pi_93632604
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Wat spannend!! Ik heb geen idee waar Blagnac ligt en ik heb nog nooit met iemand rugby gekeken en ik spreek geen Frans. Wat romantisch O+
Vanavond gaat er vast een vlucht naar Blagnac! O+
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:12:35 #20
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632611
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:10 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb zelf een uitkering gehad, dat was best rottig en niet heel gemakkelijk, maar ik kon ervan rondkomen. Ik vind dus wel dat ik er iets over kan zeggen.

En ik zag gewoon veel mensen om me heen die geld uitgaven aan de verkeerde dingen.
Dan mag je niet klagen vind ik.

(En met veel bedoel ik veel, kennis die alle Littlet pet shop beestjes wilde kopen voor haar dochter omdat ze zo leuk zijn en vervolgens klaagt over t feit dat ze geen verse groente kan kopen. Andere kennis die dus heel veel kleren kocht en duur vlees en vervolgens naar de voedselbank ging. Dan nog iemand die op afbetaling bij verhuizing een nieuwe vaatwasser, droger, en wasmachine kocht omdat ze die nodig had... Ik weet niet hoor)

Ik geloof wel dat de meeste mensen er zelf in elk geval IETS aan hadden kunnen doen.
Alleen soms weet of zie je dat niet, omdat je de weggetjes niet kent, of omdat je er op een gegeven moment te diep in zit, en dan vrij laat bent om dingen aan te pakken.

Het is soms ook gewoon heel moeilijk, maar het gebeurt volgens mij echt vaker dat je het zelf wel had kunnen voorkomen of in de hand houden dan dat het helemaal buiten je schuld om is.
Er zullen vast gevallen zijn waar ook eigen schuld bij komt kijken. Dat zal ik niet ontkennen. En zelfs dan vind ik het tof dat er zoiets is als schuldsanering die je helpt. In Amerika sta je gewoon op straat (geloof ik).
pi_93632614
quote:

[..]

http://maps.google.nl/map(...)um=1&ved=0CCAQ8gEwAA
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:12:51 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_93632617
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:

[..]

Het was gewoon een normale discussie en ik begrijp ook niet dat dat bashen nodig blijkt.
*note* ik was niet in die discussie betrokken, geen idee waar het over gaat zelfs, ik reageer op de algemene trend (oid) op FOK! :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 4 maart 2011 @ 11:13:07 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93632629
quote:

[..]

Verkeerde mail gepakt? _O-
pi_93632646
quote:
Beat me to it :)

Tripje Toulouse dus voor een date. Gezellig naar een rugbywedstrijd :)
pi_93632651
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 11:12 schreef HeatWave het volgende:

[..]

*note* ik was niet in die discussie betrokken, geen idee waar het over gaat zelfs, ik reageer op de algemene trend (oid) op FOK! :).
Nee, je kwam ineens in het topic om even rellerig je stelling te poneren. Dan meng je je in een discussie als je dat op zo'n manier doet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')