abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 maart 2011 @ 12:34:07 #101
285556 danny1988
Lekker Leven En Je Ding Doen
pi_93722297
Proberen om samen op te ruimen enz.
Want ze denkt natuurlijk dat jij lekker opruimt en dat zei dan niks meer hoeft te doen.

Mijn oudere zus is ook zo van niks opruimen enz. toen heb haar vriend het na 10 jaar opgegeven en nu staat ze er alleen voor en nu is het nog meer een rommel geworden.
En ze heeft ook nog eens een hond en 2 kinderen.
Nu helpen me ouders haar een beetje maar dat gaat ook niet blijven duren terwijl ze ook al ergens in de 30 is.
pi_93722614
Je hebt het ook maar steeds over jouw huisje......
Ze is een langer blijvende logee?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  zondag 6 maart 2011 @ 12:48:33 #103
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_93722679
quote:
Op zondag 6 maart 2011 12:34 schreef danny1988 het volgende:
Want ze denkt natuurlijk dat jij lekker opruimt en dat zei dan niks meer hoeft te doen.

Mijn oudere zus is ook zo van niks opruimen enz. toen heb haar vriend het na 10 jaar opgegeven en nu staat ze er alleen voor en nu is het nog meer een rommel geworden.
Nu helpen me ouders haar een beetje maar dat gaat ook niet blijven duren terwijl ze ook al ergens in de 30 is.
Wat sneu voor die kinderen en hond.
pi_93742622
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:34 schreef danny1988 het volgende:

Nouhou... zou er niet iets meer achter kunnen zitten dan dat je zus een beetje slordig is
of haar vriend misschien wel te netjes.

Ik kan me wel een paar goede redenen bedenken om je vrouw en twee kinderen
(en ook nog een hond :'( ) te verlaten,

zo uit de losse pols...

Ze gaat vreemd met de buurman (of de melkboer).
Ze zuipt zich iedere dag een ongeluk.
Ze is een drugsverslaafde.
Ze vergokt al het huishoudgeld.
Ze slaat de kinderen.

Of je houdt eenvoudig weg niet meer van haar of bent verliefd op een ander,
dat zijn voor mij nog geloofwaardige redenen om een relatie te beëindigen,
maar dat ze ''slordig'' is of in ieder geval slordiger dan haar vriend is natuurlijk
een flauwekul reden.

Bovendien lijkt het me dat hij dat 10 jaar geleden ook al wist, en het
is een illusie dat je je partner kunt veranderen in de perfecte man/vrouw.

Het is onmogelijk een volwassene te veranderen.

Het enige dat je kunt veranderen is jouw reactie op je partner.

Dat heet ''geven en nemen'' *;
pi_93742801
O, o. De vriendin van de ts is ein-de-lijk begonnen met opruimen, en zo te zien met het account van de ts.
  zondag 6 maart 2011 @ 21:39:56 #106
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_93744720
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 12:46 schreef seasushi het volgende:
Je hebt het ook maar steeds over jouw huisje......
Ze is een langer blijvende logee?
Als het huis zijn eigendom is, is het zijn huis. Ondanks dat zij daar (vooralsnog :P) woont, kan ze er geen aanspraak op maken. Als ik iemand in m'n auto meeneem, is het ook nog steeds MIJN auto.

Ik hoop voor TS dat hij nooit in de trouwen-truc trapt, want dan is het inderdaad ook opeens haar huis. :D
pi_93745336
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:39 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Als het huis zijn eigendom is, is het zijn huis. Ondanks dat zij daar (vooralsnog :P) woont, kan ze er geen aanspraak op maken. Als ik iemand in m'n auto meeneem, is het ook nog steeds MIJN auto.

Ik hoop voor TS dat hij nooit in de trouwen-truc trapt, want dan is het inderdaad ook opeens haar huis. :D
Helemaal gelijk. Maar als het zijn huis is waarom moet zij dan meer in het huishouden doen omdat ze maar 32 uur werkt ipv 40 of hij gaat minder werken om "huisman" te zijn
Ergens heb ik het gevoel dat het huis gezamelijk is, maar dat ts het alleen als zijn huis ziet.
  zondag 6 maart 2011 @ 21:54:46 #108
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_93745940
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:47 schreef seasushi het volgende:

[..]

Helemaal gelijk. Maar als het zijn huis is waarom moet zij dan meer in het huishouden doen omdat ze maar 32 uur werkt ipv 40 of hij gaat minder werken om "huisman" te zijn
Ergens heb ik het gevoel dat het huis gezamelijk is, maar dat ts het alleen als zijn huis ziet.
Het is zijn huis, maar natuurlijk wel een gedeeld huishouden. En als zij al 32 uur werkt, is er ook geen reden voor hem om minder te gaan werken zodat zij langer kan internetten voor de tv. :P
pi_93746807
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Het is zijn huis, maar natuurlijk wel een gedeeld huishouden. En als zij al 32 uur werkt, is er ook geen reden voor hem om minder te gaan werken zodat zij langer kan internetten voor de tv. :P
De tijd dat TS aan dit topic heeft besteed had hij ook kunnen besteden om de
keukenkastjes even te soppen :(
  zondag 6 maart 2011 @ 22:08:36 #110
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93746868
Een vriendin die niks doet in het huishouden. Lui en slordig is met belangrijke papieren.

Ik zie 3 goede redenen om een eind aan die relatie te maken.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_93746935
quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Een vriendin die niks doet in het huishouden. Lui en slordig is met belangrijke papieren.

voordat je straks met 2 kinderen en een hond zit !
  zondag 6 maart 2011 @ 22:20:34 #112
294425 MalaCocinera
keuekenslob
pi_93747712
quote:
Op zondag 6 maart 2011 22:08 schreef sitting_elfling het volgende:

In de maat dansen hoor, anders wordt onze toekomstige topbankier boos :')
  zondag 6 maart 2011 @ 22:37:23 #113
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_93748867
quote:
15s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:20 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

In de maat dansen hoor, anders wordt onze toekomstige topbankier boos :')
:') Je snapt m'n punt wel. Ik ben ook weer niet het type dat de vrouw achter het fornuis moet. Maar een persoon wat erg slordig en lui is is gewoon irritant. Dat kunnen de meeste studenten wel zeggen die in een studentenhuis hebben gewoond. Het moet gewoon van beide kanten komen. Zo niet, einde verhaal. Lui zijn verander je niet zo maar.

quote:
14s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

voordat je straks met 2 kinderen en een hond zit !
Dat zou wel het ultieme doem scenario zijn :7
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_93753428
quote:
1s.gif Op zondag 6 maart 2011 22:37 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat zou wel het ultieme doem scenario zijn :7
:P

maandag 7 maart 2011 @ 02:43:53 #115
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_93756434
ik vindt :') loser
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_93757041
quote:
2s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 16:28 schreef Seven. het volgende:
Mijn ex en ik hadden hier dagelijks ruzie over. Het kwam zelfs zover dat we elkaars was niet meer deden. Toen ik 3 weken werkloos was, had ik genoeg tijd om het huishouden te doen en toen deed ik het ook. Nu werk ik fulltime en heb ik weer 2 weken afwas staan enzo.
Is een afwasmachine niets voor jou? :Y .

Ik heb zelf een nogal warrig opruimschema. Ik laat het een rommeltje worden (in de ogen van mensen als TS dan, volgens mijn eigen criteria valt het best mee) en dan af en toe ben ik het helemaal zat en word er rigoreus schoongemaakt. Zo wordt het dus nooit een bende.
Thou shalt not worship pop idols or follow lost prophets.
  maandag 7 maart 2011 @ 07:55:57 #117
337790 Kittl
It's Kittl for you!
pi_93757866
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef AlfredKwak het volgende:

[..]

Das het probleem, het zit in de aard van haar. (dat vindt ik vreemd, want een vrouw is altijd netjes in mijn ogen)

Vroeger nooit veel op slaapkamers van meisjes geweest zeker? :P Ik ken der een stel waarbij het leek alsof er een kledingbom ontploft was
pi_93757869
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 07:55 schreef Kittl het volgende:

[..]

Vroeger nooit veel op slaapkamers van meisjes geweest zeker? :P Ik ken der een stel waarbij het leek alsof er een kledingbom ontploft was
+100
  maandag 7 maart 2011 @ 09:18:19 #119
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_93758869
Ik herken me in de vriendin van TS. Ik ben een sloddervos en het huishouden intereseert me amper. Wel weet ik van mijn vriend dat hij het belangrijk vindt dat het huis aan kant is en hij het anders zelf gaat staan doen als hij terugkomt uit zn werk.

Na de zoveelste keer dat hij direct uit zn werk [in de zomer is dat ruim 70 uur in de week] ging staan opruimen terwijl ik al de hele dag een beetje aangerommeld had [ik studeer en werk snachts] hebben we er een keer een goed gesprek over gehad.
Ondertussen heb ik 1 kast en bureau waar mijn rommel 'mag' blijven liggen en zorgen we samen dat de rest van het huis aan kant is. Ik 'zie' het nogsteeds niet maar hij laat me weten wat hij wil dat ik doe en dan doe ik dat.

Ik kan niet leren zien hoe hij het graag wil en hij kan niet leren zien hoe oninteressant ik het vind. Mij erop wijzen wilde hij in eerste instantie niet omdat hij vond dat ik het zelf moest kunnen zien maar dat bleek niet te werken.

Praat met elkaar!

Maar als hij soms een maandje weg is moet ik echt een dag opruimen en schoonmaken voor hij terugkomt :@
an urge to help mankind overcomes me
pi_93780371
Gewoon alles weg flikkeren wat ze laat liggen.. Als het iets belangrijks was leert ze het wel af.

Lekker over de bril pissen thuis, kan ze hem schoonmaken of ergens anders pissen. Wel zorgen dat je op je werk gescheten heb...
En anders tijd voor een goed gesprek met 2 opties: opruimen of oprotten.
pi_93783920
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 09:18 schreef saaw het volgende:
Ik kan niet leren zien hoe hij het graag wil en hij kan niet leren zien hoe oninteressant ik het vind. Mij erop wijzen wilde hij in eerste instantie niet omdat hij vond dat ik het zelf moest kunnen zien maar dat bleek niet te werken.
Mensen begrijpen niet dat het niet zo werkt.
Ja, ik generaliseer.
  Moderator maandag 7 maart 2011 @ 20:49:04 #122
236264 crew  capricia
pi_93786718
Ik, vrouw, doe eigenlijk ook niet veel aan het huishouden.
Ik kook wel iedere avond, ruim af etc. Doe ook de boodschappen. Maar het huishouden zelf doet mijn vriend altijd.

Ik denk dat 6 dagen in de week een half uur of meer aan het eten besteden, ongeveer wel gelijk staat qua tijd als de rest van het huishouden?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_93788248
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef capricia het volgende:
Ik, vrouw, doe eigenlijk ook niet veel aan het huishouden.
Ik kook wel iedere avond, ruim af etc. Doe ook de boodschappen. Maar het huishouden zelf doet mijn vriend altijd.

Ik denk dat 6 dagen in de week een half uur of meer aan het eten besteden, ongeveer wel gelijk staat qua tijd als de rest van het huishouden?
Niet als je het nodig vind om van de vloer te kunnen eten, allergisch bent voor stof en alleen maar kunt slapen als je dekbed gestreken is, er geen strepen op de ramen zitten en je in een jan des bouvrie toonzaal wilt wonen.
Ik red het prima in een half uur koken en een half uur huishouden
pi_93801990
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef seasushi het volgende:

[..]

Niet als je het nodig vind om van de vloer te kunnen eten, allergisch bent voor stof en alleen maar kunt slapen als je dekbed gestreken is, er geen strepen op de ramen zitten en je in een jan des bouvrie toonzaal wilt wonen.
Ik red het prima in een half uur koken en een half uur huishouden
Allergieen daargelaten.

Het is natuurlijk ook enorm zonde van je tijd :D
pi_93802303
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 01:58 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Allergieen daargelaten.

Het is natuurlijk ook enorm zonde van je tijd :D
Ach ik houd wel van een schoon huis en een schoonmaker is ook maar zo-zo :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')