SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb net stiekem op Dartinfo gekeken
Wij houden van jou 's ochtends vroegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hou van mijn monologen 's ochtends vroeg
Ochtendkoelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij houden van jou 's ochtends vroeg
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
ONZ Radio, ook veilig voor uw kinderen![]()
Potjandriedubbetjes nog eens an toe
Zo doen we datquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet straks naar de les en ik éis dat we tijdens de les Onzin radio luisteren. Pluggen, bitches!
Ooooooh, dan gooi ik weer wat kutten in de etherquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Die van mij zit in trance spongebob te kijken die hoort het toch niet
klinkt als een fijne slogan in een jinglequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
ONZ Radio, ook veilig voor uw kinderen![]()
Potjandriedubbetjes nog eens an toe
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ooooooh, dan gooi ik weer wat kutten in de ether
Ze moeten alleen niet naar Dragems luisteren, die heeft een scheldquota van minimaal één scheldwoord per zin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
klinkt als een fijne slogan in een jingle
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze moeten alleen niet naar Dragems luisteren, die heeft een scheldquota van minimaal één scheldwoord per zin.
quote:
Man man, kan hij wel normale jingles maken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze moeten alleen niet naar Dragems luisteren, die heeft een scheldquota van minimaal één scheldwoord per zin.
wut wut flikkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hilversum 3!
EDIT: Damn, hier moet je iets mee flikken man
vroeger, begonia's en jeruzalem zijn de mooiste.quote:
minder vingeren dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo net in paniek mn ex gebeld. Dikke hyperventilatie aanval enz
whutquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo net in paniek mn ex gebeld. Dikke hyperventilatie aanval enz
Me wants bothquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil tekenfilms inspreken, niet zingen
jij kan zo bij een radiostation gaan werkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eerst meer oefenen tijdens radioshows
KUTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
minder vingeren dus.
Hoe is het nu?
Neequote:
Stiekem heeft hij meerdere malen opgetreden op de radioquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij kan zo bij een radiostation gaan werken
Adem diep inquote:
Kan ik iets doen meisje?quote:
Hmm zoals?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stiekem heeft hij meerdere malen opgetreden op de radio
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niemand kan iets doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ik iets doen meisje?
[..]
Hmm zoals?
Sssst...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
als je hyperventileert moet je niet gaan rokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jawel. Jij. Zitten. Roken. Rustig ademhalen. Nu.
Zij welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je hyperventileert moet je niet gaan roken
Dat geven huisartsen zelfs als advies schatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je hyperventileert moet je niet gaan roken
Ik had de aanval al weggerookt. Nu gewoon alleen nog zwaar in paniek janken enz.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ga op roken bashen terwijl ze het gevoel heeft dat ze stikt
FML?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had de aanval al weggerookt. Nu gewoon alleen nog zwaar in paniek janken enz.
FML in het kwadraat momentje hier zeg maar
Fuck My Lifequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
FML?
Kan ik wat rustgevends voor je opzetten?
Dat is dus niet boeiend. Zeg 't en ik draai 'tquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fuck My Life
Nee de muziek waar ik rustig van word vindt jij niks
Ga ik ondertussen naar mijn les toe. Later mensen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
FML?
Kan ik wat rustgevends voor je opzetten?
Ik voel me nu bijna verplicht om puur om jou te jennen kryptonite of smells like teen spirit aan te vragenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is dus niet boeiend. Zeg 't en ik draai 't
Die 2 heb ik dan ook gewoon echt nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel me nu bijna verplicht om puur om jou te jennen kryptonite of smells like teen spirit aan te vragen
Doe dan maar unforgiven van metallicaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die 2 heb ik dan ook gewoon echt niet
Ennioverkrachtingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan maar unforgiven van metallica
Liefde, ik voel hetquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stiekem sharr aan het proberen te hosselen jongen?
Onthoud dit moment. Koelkast die Metallica draaitquote:
Fake afspraakjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak met haarOmdat topic #999
Ik neukt?quote:
Niemandquote:
Godverdomme, eerst huppel, nu ook al sharr.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak met haarOmdat topic #999
Je wil mee hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Godverdomme, eerst huppel, nu ook al sharr.
Sowieso neukenquote:
Dan breng ik je er toch niet heenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil koelkast en popje voor mezelf.
Als huppel komt komt bart mee en als bart mee komt wordt er niet geneukt, dus jij komt maar los van henquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil koelkast en popje voor mezelf.
mij maakt het niet uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso neuken![]()
Bah vieze natte gedoe![]()
![]()
Bart is best wel raakbaar hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als huppel komt komt bart mee en als bart mee komt wordt er niet geneukt, dus jij komt maar los van hen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als huppel komt komt bart mee en als bart mee komt wordt er niet geneukt, dus jij komt maar los van hen
Waitwut. Jij was toch 14 ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:52 schreef utopie het volgende:
[..]
mij maakt het niet uitik sta al te lang droog
Postgedragquote:
Dat is Bart dus absoluut nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ook niet, tenzij zo donker dat het bijna bruin lijkt.
Sowieso met minder spelfoutenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als jouw zoon 14 is en dan zou FOK!ken zou hij zeker weten intelligentere posts maken
2 keer op 1 ochtend thee tegen mn schermquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In het licht lijkt hij kaal zo wit is het
Waarom mag je zoon niet op FOK!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso sowiezo met minder spelfouten![]()
Maar mijn zoon mag niet op FOK! van mij
Ze had sowieso goed geschreven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef utopie het volgende:
[..]
even verbeterdWaarom mag je zoon niet op FOK!
?
LOL!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef utopie het volgende:
[..]
?
Dan ziet hij alle ranzige posts van zijn moederquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef utopie het volgende:
[..]
?
wacht...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef utopie het volgende:
[..]
?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef utopie het volgende:
[..]
?
het is sowiesoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef utopie het volgende:
[..]
?
Hij is 18 of 19quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer wat ik moet geloven.
voltooid deelwoord niet met neuken testen maar met 't kofschip.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:56 schreef utopie het volgende:
[..]
wacht...
even verbeterd
even geneukt
is het verbeterd nou met dt of t of met een d_____!?
als je even verteld wat het kofschip isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
voltooid deelwoord niet met neuken testen maar met 't kofschip.
Alweer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:57 schreef utopie het volgende:
[..]
als je even verteld wat het kofschip is
neukt > verteltquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:57 schreef utopie het volgende:
[..]
als je even verteld wat het kofschip is
gehemmoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alweer?
We krijgen elke ochtend Nederlandse les van koelkast dankzij jouw gehemmo
Gewoon wakker maken door in die claxon te knijpenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zacht. Alleen om te plagen.
Hij is altijd zo grappig, hij moet echt elke show een anekdote doen, humor gegarandeerd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon wakker maken door in die claxon te knijpen![]()
Mijn god SSB is echt mn nieuwe held
Je bent serieus hequote:
psst!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de koksopleiding heb je toch ook gewoon je diploma moeten halen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:00 schreef utopie het volgende:
ik heb de koksopleiding gedaan.
Koks zijn van oorsprong dom.... en doen niet aan rekenen, lezen, schrijven.
dus dat verklaard een hoop
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
psst!Maar SSB bedoelde dus tietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik wilde ook een koksopleiding doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:00 schreef utopie het volgende:
ik heb de koksopleiding gedaan.
Koks zijn van oorsprong dom.... en doen niet aan rekenen, lezen, schrijven.
dus dat verklaard een hoop
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
psst!had 't niet gehintSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben ze die gisteren gejat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef utopie het volgende:
ZN TOETER HAD IK ALTIJD OP MIJN DRIEWIELER!!!!!!1111111111111![]()
![]()
![]()
Vriend van mij deed dat altijd, in mijn tieten knijpen en dat toeter geluidjes maken. Niet bepaald geil.quote:
Pedoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriend van mij deed dat altijd, in mijn tieten knijpen en dat toeter geluidjes maken. Niet bepaald geil.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vriend van mij deed dat altijd, in mijn tieten knijpen en dat toeter geluidjes maken. Niet bepaald geil.
Ik ga het niet doen, zit geen leuke opleiding op HBO niveau en het werk lijkt me ook minder tofdan ontwerpen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef utopie het volgende:
[..]
succes. ik heb zelfstandig werkende kok behaald
Bij mij gingen ze altijd wedstrijden bierflesdopjesdecolletéwerpen doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. maar wij hadden serieus alleen koken of theorie. Verder geen nederlands of rekenen/wiskundequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Voor de koksopleiding heb je toch ook gewoon je diploma moeten halen?
Duits of Fries. 1 pot natquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja. maar wij hadden serieus alleen koken of theorie. Verder geen nederlands of rekenen/wiskunde![]()
Wel hadden we weer engels en duits, maar duits kan ik niet
Ja maar je hebt toch gewoon Nederlands gehad op vmboquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja. maar wij hadden serieus alleen koken of theorie. Verder geen nederlands of rekenen/wiskunde![]()
Ok, ab jezt Deutsche les.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:03 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik mee geslaagd met een 5.5 ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar je hebt toch gewoon Nederlands gehad op vmbo
Wat is pep pep?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
Wij deden altijd "pèp pèp".
Mocht ik niet meer doen
Echt? Nog noooooooooooooit iets van gemerktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:05 schreef utopie het volgende:
[..]
Ja maar daar ben ik mee geslaagd met een 5.5 ofzoAltijd problemen gehad met dt t d dtdt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk niet dat je het waardeert, maargoed
Heeequote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wanneer gaat Bradley May hier eigenlijk draaien?
Hoiquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jeuzs christus wat ben ik nog moe!
Werd 5 minuten terug pas voor het eerst gebeld voor mijn werk...
Ik ben al vanaf 10u bezigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jeuzs christus wat ben ik nog moe!
Werd 5 minuten terug pas voor het eerst gebeld voor mijn werk...
ik zei snelquote:
Die kan zich aanmelden, zoals iedereen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wanneer gaat Bradley May hier eigenlijk draaien?
Respect, hoe laat ging we slapen vanmorgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf 10u bezig
[..]
ik zei snel
had niks anders verwachtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
gaat niet lukken denk ikdrukke dag man
Kom je nog wel even op skype voor een live verslag van jouw ochtendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
gaat niet lukken denk ikdrukke dag man
hoe laat ging we slapenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Respect, hoe laat ging we slapen vanmorgen?
4:30 geloof ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Respect, hoe laat ging we slapen vanmorgen?
haha is goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kom je nog wel even op skype voor een live verslag van jouw ochtend
Andere mensen vinden dat weer bij dtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:19 schreef utopie het volgende:
[..]
serieus gast, iedereen weet toch wel dat dat niet klopt???
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:19 schreef utopie het volgende:
[..]
serieus gast, iedereen weet toch wel dat dat niet klopt???
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:20 schreef utopie het volgende:
[..]
wat; '''' ? ik weet zeker dat dat niet klopt...
quote:(15:16) ik: ee
ruil je je RDR misschien
(15:17) SSB: waarvoor ?
(15:17) ik: omdat ik RDR wil hebben
(15:20) SSB: ja voor wat wil je ruilen vraag ik lul
(15:21) ik: voor de ps3 dombo
je hebt toch RDR -_-''
(15:22) SSB: ja welk spel krijg ik dan in ruil terug
jij bent echt zo'n kk domme nerd
(15:22) ik: jah weet ik veel
(15:22) SSB: je zegt net dat je wil ruilen
welke heb je
(15:22) ik: jah
playstation 3 dikke mongool
(15:23) SSB: WELKE SPELLEN HEB JIJ
de kanker
(15:23) ik: black ops
jezus
(15:23) SSB: jij moet echt terug naar de basisschool
(15:23) ik: basisschoolwat is dat? dat ken ik niet
(15:26) SSB: ja ruilen
(15:26) ik: jah
(15:26) ik: jouw RDR ruilen tegen mij
gratis?
(15:28) SSB: jonge
huur hem gewoon voor 5 euro een week bij de videotheek
(15:28) SSB: dan heb je hem zo uitgespeeld
(15:28) ik: ik ben niet lid van de videotheek
(15:28) SSB: je zit toch alleen maar thuis
je kan gratis lid worden lulletje
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:29 schreef utopie het volgende:
wat is daar grappig aan man? fucking smerig
Alsof je ooit een vriend gaat krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef Myraela het volgende:
Oh. En mannen die een scheet laten terwijl ze tegen me aan liggen.Niet tof.
Hopelijk niet. Vaste relaties als je jong ben is kut.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:33 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Alsof je ooit een vriend gaat krijgen
Je hebt nu nog geen eens een scharrel, ik kan wel je scharrel zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hopelijk niet. Vaste relaties als je jong ben is kut.
Had je toen wel geneukt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:35 schreef Myraela het volgende:
Overigens niet vanaf mijn 14de, toen was het langste 3 dagen.
Ik kom vanavond wel langsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef Myraela het volgende:
Ruim 2 jaar, toen had ik door dat ik jong wilde zijn.
Ging het nog een keer fout voor 2 maanden en nu doe ik niet meer aan vaste relaties.
hij is op de radio te horenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:39 schreef Het_Fenomeen het volgende:
SSB heeft een headset op zijn hoofd en om zijn nek hangen
quote:pul
[zelfstandig naamwoord] beker met oor waaruit je bier drinkt
vb:je krijgt in Duitsland het bier in een pul
jong eendje
vb:ik zag een eend met tien pullen
zelfstandig naamwoord: pul
de pul
de pullen
het pulletje
<...
Forum Opties | |