SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik heb net stiekem op Dartinfo gekeken
Wij houden van jou 's ochtends vroegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hou van mijn monologen 's ochtends vroeg
Ochtendkoelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wij houden van jou 's ochtends vroeg
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
ONZ Radio, ook veilig voor uw kinderen![]()
Potjandriedubbetjes nog eens an toe
Zo doen we datquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik moet straks naar de les en ik éis dat we tijdens de les Onzin radio luisteren. Pluggen, bitches!
Ooooooh, dan gooi ik weer wat kutten in de etherquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Die van mij zit in trance spongebob te kijken die hoort het toch niet
klinkt als een fijne slogan in een jinglequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef djkoelkast het volgende:
ONZ Radio, ook veilig voor uw kinderen![]()
Potjandriedubbetjes nog eens an toe
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ooooooh, dan gooi ik weer wat kutten in de ether
Ze moeten alleen niet naar Dragems luisteren, die heeft een scheldquota van minimaal één scheldwoord per zin.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
klinkt als een fijne slogan in een jingle
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze moeten alleen niet naar Dragems luisteren, die heeft een scheldquota van minimaal één scheldwoord per zin.
quote:
Man man, kan hij wel normale jingles maken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze moeten alleen niet naar Dragems luisteren, die heeft een scheldquota van minimaal één scheldwoord per zin.
wut wut flikkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:27 schreef ArnieAlberts het volgende:
Hilversum 3!
EDIT: Damn, hier moet je iets mee flikken man
vroeger, begonia's en jeruzalem zijn de mooiste.quote:
minder vingeren dus.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo net in paniek mn ex gebeld. Dikke hyperventilatie aanval enz
whutquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Zo net in paniek mn ex gebeld. Dikke hyperventilatie aanval enz
Me wants bothquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik wil tekenfilms inspreken, niet zingen
jij kan zo bij een radiostation gaan werkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eerst meer oefenen tijdens radioshows
KUTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
minder vingeren dus.
Hoe is het nu?
Neequote:
Stiekem heeft hij meerdere malen opgetreden op de radioquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij kan zo bij een radiostation gaan werken
Adem diep inquote:
Kan ik iets doen meisje?quote:
Hmm zoals?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stiekem heeft hij meerdere malen opgetreden op de radio
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Niemand kan iets doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan ik iets doen meisje?
[..]
Hmm zoals?
Sssst...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
als je hyperventileert moet je niet gaan rokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jawel. Jij. Zitten. Roken. Rustig ademhalen. Nu.
Zij welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je hyperventileert moet je niet gaan roken
Dat geven huisartsen zelfs als advies schatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
als je hyperventileert moet je niet gaan roken
Ik had de aanval al weggerookt. Nu gewoon alleen nog zwaar in paniek janken enz.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, ga op roken bashen terwijl ze het gevoel heeft dat ze stikt
FML?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had de aanval al weggerookt. Nu gewoon alleen nog zwaar in paniek janken enz.
FML in het kwadraat momentje hier zeg maar
Fuck My Lifequote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
FML?
Kan ik wat rustgevends voor je opzetten?
Dat is dus niet boeiend. Zeg 't en ik draai 'tquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fuck My Life
Nee de muziek waar ik rustig van word vindt jij niks
Ga ik ondertussen naar mijn les toe. Later mensen!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
FML?
Kan ik wat rustgevends voor je opzetten?
Ik voel me nu bijna verplicht om puur om jou te jennen kryptonite of smells like teen spirit aan te vragenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is dus niet boeiend. Zeg 't en ik draai 't
Die 2 heb ik dan ook gewoon echt nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik voel me nu bijna verplicht om puur om jou te jennen kryptonite of smells like teen spirit aan te vragen
Doe dan maar unforgiven van metallicaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die 2 heb ik dan ook gewoon echt niet
Ennioverkrachtingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dan maar unforgiven van metallica
Liefde, ik voel hetquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stiekem sharr aan het proberen te hosselen jongen?
Onthoud dit moment. Koelkast die Metallica draaitquote:
Fake afspraakjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak met haarOmdat topic #999
Ik neukt?quote:
Niemandquote:
Godverdomme, eerst huppel, nu ook al sharr.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb al een afspraak met haarOmdat topic #999
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |