Niet doen. Je zegt zelf dat ze toch niet genoeg gevoelens opwekt en je hoofd nog teveel bij je ex zit.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef jeice het volgende:
Hmmm ik weet ff niet goed wat ik moet doen. Ik had de datingsites eigenlijk even afgezworen, ten eerste omdat de dames die reageerden toch niet helemaal mijn smaak waren, ten tweede omdat de ene date die er WEL uit kwam toch wel tegenviel. Foto's waren echt van een hele tijd terug en hoewel ze zeker niet lelijk was ofzo, vond ik dat toch wel raar... daarnaast paste ze qua innerlijk ook niet bij me.
Maar goed, een kleine 4 weken terug logte ik weer eens in op Paiq, ik weet niet eens goed waarom. En heel toevallig raak ik daar aan de praat met een meid, het klikte vanaf het begin. Na een week mailcontact en chatten daar wilden we toch wel afspreken en dat ook gedaan. Ook hier bleken de foto's iets verouderd... maar al een heel stuk minder dan bij de vorige. Toch was de vrouw waar ik op de foto's haast verliefd op kon worden in het echt ook een leuke vrouw, maar niet de WOW factor van de foto's. Ik had daar in het begin van de date nog wel moeilijk mee, maar toch een hele gezellige avond gehad. Ben ik nu te veeleisend qua uiterlijk, of moet ik toch echt verder gaan kijken? Ze is grappig, spontaan, is voor dezelfde voetbalclub als ik benze houdt van schaatsen (mijn 2e favo sport om te kijken) en ook nog eens wielrennen! En we liggen daarnaast over nog een aantal dingen op 1 lijn wat je toch niet vaak meemaakt! Gisteravond belde ze me op, of we nog een keer wat gingen drinken, ik heb ja gezegd maar ergens twijfel ik...
Waarom twijfel ik dan? Nou ten eerste lijkt het alsof ik nog niet over m'n vorige relatie heen ben (nu 5 maanden terug) en vind ik het moeilijk om me dus op die manier open te stellen lijkt wel, aan de andere kant heb ik nog niet gevoelens "op die manier" gekweekt voor haar. Dat is misschien ook wat voorbarig, maar ik wil haar natuurlijk ook geen verkeerde verwachtingen geven. Daarentegen vond ik het wel leuk om haar gister weer aan de telefoon te hebben en we hebben best wel weer gelachen. What to do? Moet ik het toch een kans gaan geven en voor de 2e keer afspreken? Ik hoor hier veel mensen die voor een 2e / 3e of zelfs 4e keer afspreken waarbij het in het begin helemaal niet duidelijk is wat de gevoelens voor elkaar zijn. Wat is jullie ervaring hiermee?
En terecht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Seven. het volgende:
Iemand verwijderde me op paiq van zijn contacten omdat ik teveel van reizen (rijzen) hou..
Denk dat hij de wens om naar Barcelona of Zuid-Amerika te verhuizen er wat over vond.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
En terecht.
Domme wijven die na één dagje Efteling en een busreis naar Torremolinos al stellen dat reizen een hobby is.
Genoeg mensen die niet willen reizen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef Seven. het volgende:
Maar even serieus, hoe kunnen mensen dat nu geen aantrekkelijke eigenschap vinden?
Zoals ik het zeg... Het is in feite een zelfde dingetje als vrouwen die van "lekker eten" houden of "Graag uit gaan, maar ook houden van een gezellige avond op de bank."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef Seven. het volgende:
Maar even serieus, hoe kunnen mensen dat nu geen aantrekkelijke eigenschap vinden?
Naja, als het al dusdanig concreet is...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:19 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, ik vroeg het me slechts af. Ik snap wel dat véél mensen dat gebruiken om interessant over te komen. Maar in mijn geval is het een levensstijl geworden. Ik probeer elk jaar een grote reis te doen en de plannen om te verhuizen worden al concreter. Mijn baas polste laatst of ik geen interesse had om als soort van vliegende keep op projectbasis voor alle Europese vestigingen wilde werken. Dan zou ik om de zoveel maanden in een ander land gaan werken. Ik zou daar dus vrijwel zeker ja op zeggen, beetje afhankelijk van de voorwaarden. Dus nu wil mijn baas proberen om dat concreet te maken.
Ik kan dat maar moeilijk begrijpen, die instelling. Van rondreizen leer je enorm veel, elke dag in een ander land is in eerste instantie een uitdaging enzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Genoeg mensen die niet willen reizen.
Bah reizende wijven, daar moet je mee naar landen met enge ziektes, en ze zijn nooit thuis.
Nee gewoon je wijf lekker bij je, en elke avond SBS6 kijken, in de vakantie naar Frankrijk natuurlijk en af en toe gezellig met stellen een wijntje drinken.
Genoeg mannen die zo denken...
Ik hoef ook niet al te reislustige vrouwen, gewoon af en toe weg en misschien een paar grote reizen maar verder....
Ermmm, lekker meereizen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, als het al dusdanig concreet is...
Welke man zit er te wachten op een relatie met iemand die het overgrote deel van de tijd niet "thuis" is en daarnaast sowieso om de zoveel tijd in weer een ander land zit?
Nah nee, dát is lekker; je gehele leven ingevuld zien worden door hetgeen je partner op dat moment zin in heeftquote:
Tja ach, als je maar genoeg van reizen houdt, dan doet dat er niet echt toe eh? De reis is belangrijker dan de bestemming en als het ergens niet 100% bevalt, dan is dat een tussenstation. Evengoed, ik persoonlijk acht de kans niet zo groot dat die functie er daadwerkelijk komt. Ondertussen hou ik de ontwikkelingen bij de Spaanse vestigingen nauwlettend in het oog. En dan kom ik vanzelf wel een bestemming tegen waar ik me definitief wil vestigen, dat kan zomaar voor de liefde zijn. Ik heb geen wortels, als hij/zij zegt 'kom, we gaan naar Zuid-Amerika' en ik kan daar een leuke baan vinden, dan doe ik het ook hoor. Werkt twee kanten op.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, dát is lekker; je gehele leven ingevuld zien worden door hetgeen je partner op dat moment zin in heeft.
Inmiddels toch maar weer op zoek naar een beta-mannetje Seven?
Of je houd allebei van reizen en dan is er geen probleem he.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, dát is lekker; je gehele leven ingevuld zien worden door hetgeen je partner op dat moment zin in heeft.
Inmiddels toch maar weer op zoek naar een beta-mannetje Seven?
Maar dan is planning lastig, twee verschillende schema's.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Of je houd allebei van reizen en dan is er geen probleem he.
Nou ja, al dit bovenstaande doet toch niets af aan m'n vorige opmerking?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:36 schreef Seven. het volgende:
Tja ach, als je maar genoeg van reizen houdt, dan doet dat er niet echt toe eh? De reis is belangrijker dan de bestemming en als het ergens niet 100% bevalt, dan is dat een tussenstation. Evengoed, ik persoonlijk acht de kans niet zo groot dat die functie er daadwerkelijk komt. Ondertussen hou ik de ontwikkelingen bij de Spaanse vestigingen nauwlettend in het oog. En dan kom ik vanzelf wel een bestemming tegen waar ik me definitief wil vestigen, dat kan zomaar voor de liefde zijn. Ik heb geen wortels, als hij/zij zegt 'kom, we gaan naar Zuid-Amerika' en ik kan daar een leuke baan vinden, dan doe ik het ook hoor. Werkt twee kanten op.
Ik werk nu wel bij een dusdanig groot bedrijf dat ik mijn functie in elke wereldstad wel uit kan voeren, dat scheelt.
Man: "Ja hoi, ik ga morgen voor een half jaar naar Rusland."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Of je houd allebei van reizen en dan is er geen probleem he.
Dit dus.... zoals wel vaker hier wordt het meteen weer in het extreme getrokken. Of ik moet er overheen gelezen hebben maar volgens mij ging het niet om dat 2 mensen gaan daten die allebei al gepland hebben om een half jaar naar de andere kant van de wereld te gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Man: "Ja hoi, ik ga morgen voor een half jaar naar Rusland."
Vrouw: "Oh, is dat even toevallig, ik vertrek volgende maand naar Zuid-Amerika!."
Man: "Good for you! Zeg jij hier de huur op dan?
Vrouw: "Doe ik! En dan zien we elkaar over een jaartje of twee vast wel weer in China ofzo, hoi!"
En dan elkaars urine drinken en spinnen eten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:10 schreef VacaLoca het volgende:
Hoezo verschillende schema's. Kasta heeft het ook al over 'je gehele leven ingevuld zien worden door hetgeen je partner op dat moment zin in heeft' en Seven over meereizen.
Alsof het zo is dat als je wat neemt met iemand die van reizen houd, diegene zn eigen reisplannen blijft maken ookal heeft ie dan een relatie en het dan meegaan of alleen thuisblijven is. Zou nogal apart zijn.
Maar als je nou gewoon beiden van reizen houd en samen het plant en onderneemt....
Dus mensen die 'houden van reizen' staan bij jou gelijk aan een paar hippies die naar complete middle of nowhere gaan met een survivalpack van 30 kilo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan elkaars urine drinken en spinnen eten?
Tja, dat is inderdaad een optie die ik over het hoofd zag...
Man, wat kun jij toch overdrijven. Je komt thuis en zegt gewoon dat je baas graag wil dat je naar Noorwegen vertrekt. Dan vraag je of de ander dat voor zolang ziet zitten, zo ja: dan gaat diegene mee. Zo nee, dan blijf je een paar maanden op een neer Ryanairen terwijl je je appartement aanhoudt op een plek waar je je beiden lekker voelt. Kom je iets beters tegen, dan beslis je samen om daar (desnoods voorlopig) te vestigen. Na verloop van tijd kom je een plek tegen die je beide fantastisch gaat vinden. Bovendien worden zulk soort dingen uitstekend geregeld, ofwel vergoedingen voor het heen en weer reizen, ofwel extra salaris voor een meereizende partner.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Man: "Ja hoi, ik ga morgen voor een half jaar naar Rusland."
Vrouw: "Oh, is dat even toevallig, ik vertrek volgende maand naar Zuid-Amerika!."
Man: "Good for you! Zeg jij hier de huur op dan?
Vrouw: "Doe ik! En dan zien we elkaar over een jaartje of twee vast wel weer in China ofzo, hoi!"
King of the lovely country 'Exaggerate'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan elkaars urine drinken en spinnen eten?
Tja, dat is inderdaad een optie die ik over het hoofd zag...
27. Oud genoeg om te settelen, jong genoeg om het hele plan nog om te gooien. Als ik hier mijn droompartner tegenkom en die blijkt toevallig echt niet te willen reizen/emigreren, dan neem ik met liefde genoegen met wat ik al heb gedaan en mijn jaarlijkse grote reis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk Seven? Hangt er nl ook beetje af of je op een leeftijd zit waar de kans groter is dat de ander wilt settelen ergens of dat de wereld nog zorgeloos verkend kan worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |