Doe je goed!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:05 schreef Wicked-Game het volgende:
Geen gedate voor mij dit weekend, maar ben afgedaald tot onder de rivieren en carnaval gevierd en heb mij misdragen![]()
WAT ZEG JE?quote:Score voor 1 avond den bosch, 2 telefoonnummers, 3 e-mails en een stel handboeien met een kaartje met haar naam en facebook. En nu heb ik koppijn![]()
Leuk voor je!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:21 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nope, niet meer single.![]()
And no details...![]()
Zit gewoon goed...
Gaat dat via hosse(le)n in de kroeg?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:05 schreef Wicked-Game het volgende:
Geen gedate voor mij dit weekend, maar ben afgedaald tot onder de rivieren en carnaval gevierd en heb mij misdragen![]()
Score voor 1 avond den bosch, 2 telefoonnummers, 3 e-mails en een stel handboeien met een kaartje met haar naam en facebook. En nu heb ik koppijn![]()
Welkom terug.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:10 schreef Thornado het volgende:
Nou, mijn date en ik hebben inmiddels afscheid genomen. Na een vliegende start is het toch van beide kanten niet helemaal wat wij ervan verwachten.
Dus ik ben weer op de markt
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef Godshand het volgende:
Zou er morgen nog carnaval gevierd worden? Ik heb gehoord in Breda wel, maarja het is wel maandag
Bedankt voor de info..quote:Op zondag 6 maart 2011 19:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, het is een gekkenhuis morgen in Breda.
Nee, dat eigenlijk weer niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welkom terug.
Jammer man, doet het veel pijn?
Jaquote:Op zondag 6 maart 2011 20:38 schreef Thornado het volgende:
[..]
Nee, dat eigenlijk weer niet.
Ik vind het wel heel jammer, maar een ander gevoel kan ik er niet aan verbinden.
Dat geeft in ieder geval aan dat het de juiste keuze is geweest
Paiq blijft leukquote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
De hare had ik al vrij gecheat dus zij kletst maar
Zeker, vooral de "Foto-bewonderaars" functie is wel grappig..quote:
Ik vind er geen zak aan. Speeddates liggen altijd tussen de 100 en 200 km afstand (geldt ook voor de foto bewonderaars) en als er een keer een match komt waar je live 1 op 1 mee chat dan duurt het gemiddeld een minuut of 5 voordat je weer eens een antwoord terugkrijgt.quote:
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Marver8 het volgende:
Zo, ik ben net terug van de volgende date met het "Abba-meisje" van de vorige week. Het gaat allemaal wat snel, maar we bellen ook heel veel. Dus het voelt al snel redelijk vertrouwd aan. Vanmorgen zijn we lekker samen naar de dierentuin gegaan. Het was lekker weer, het zonnetje straalde. Kortom, een leuke dag.
Omdat we al veel bellen had ik die ouders ook al telefonisch gesproken. Zij wilde mij daarom ook wel "ontmoeten". Ik had voorgesteld om eerst in de middag samen naar de dierentuin te gaan. Wanneer het nog steeds klikt, gaan we in de avond met zijn vieren wel iets eten. Het is gebakken slibtong geworden.
De muziek kwam vandaag overigens van Frank Sinatra. En een man die het nodig vond om vanuit zijn toilethokje "er staat een paard in de gang" te zingen. Er gaat niets boven echte live-muziek...
Het was in ieder geval weer een gezellig dag. En we zullen wel even zien waar het schip strand.
quote:Op maandag 7 maart 2011 02:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Het was weer vreselijk gezellig.
De natte doosfactor is ernstig aanwezig.
Dank je!quote:
quote:
Ja de enige die ik niet wilde daten...quote:Maar wat leuk dat jij iemand hebt gevonden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |