Ben net bij m'n date/vriendin uit bed gegaan omdat ik een tyfuszere nek heb, kan er echt geen reet meer mee zonder pijnscheuten...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:44 schreef Silenus het volgende:
OT:lig nu in bed bij m'n Amsterdam-date. Ze is aan het douchen en gaat zo ontbijt voor me maken.
Zonder hak 1.86, met hak 1.94quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef Wicked-Game het volgende:
Hoe groot is je "date" "vriendin"? Dan heb ik wat beeldvorming
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jochie, ik schep niets op en mijn arrogantie is alles behalve misplaatst
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:49 schreef pizza_doos het volgende:
Vanavond weer date met de leuke man van afgelopen maandag!
Traditioneel hapje eten en wat drinken in de stadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:38 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
En wat gaan jullie doen?
Ga je nu ook wat meer *kuch meenemen?
Bericht van mevrouw zelve;quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:43 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Holy smoke...![]()
Jij bent toch niet zo groot?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:43 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Traditioneel hapje eten en wat drinken in de stad
(en vorige keer hadden we het ook bij ons hoor, maar gebruiken ho maar..)
En met hakken kust ze je liefelijk op je voorhoofd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bericht van mevrouw zelve;
Ik ben 1.83. Scheelt dus toch weer zo'n 3 centimeter ;-)
Zonder hakken zijn we even lang.
Ze kust me nooitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
En met hakken kust ze je liefelijk op je voorhoofd?
Doe jij het wel altijd mét dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Ja, dan kan je bezoekjes blijven brengen...
In je dromen ben ik een internet hero. Schijnbaar maakt dat jouw eigen leven acceptabeler ofzo.quote:
Wat gezellig weer!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
In je dromen ben ik een internet hero. Schijnbaar maakt dat jouw eigen leven acceptabeler ofzo.
UHm, jij komt eerlijk gezegd niet voor in mijn dromen. Ook niet als internet held. Maar blij dat je de foto herkentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
In je dromen ben ik een internet hero. Schijnbaar maakt dat jouw eigen leven acceptabeler ofzo.
Hij is gewoon een beetje op zijn pik getrapt, snap dat dan!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:14 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
UHm, jij komt eerlijk gezegd niet voor in mijn dromen. Ook niet als internet held. Maar blij dat je de foto herkent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |