quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja nu echt slapen![]()
Dromen over amsterdams pratende mensjes
Ik verwacht wel de dagelijkse rickroll om 10 uur hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:14 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, nu ga ik echt slapen. Over een paar uur zit Popje al in dit topic.
Eet smakelijk en tot vanmiddag![]()
Dit is de goeiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oooh kut dit is inderdaad de verkeerde
Komt voor de bakker, nu slapen en Viro ook, ik heb 2 slaapverzoekjes voor hem gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht wel de dagelijkse rickroll om 10 uur he
ik luister niet eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Komt voor de bakker, nu slapen en Viro ook, ik heb 2 slaapverzoekjes voor hem gedaan
natuurlijk bestaat tie nogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:38 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Jezus is dit radiostation nou nog niet overleden?
Ik had echt verwacht dat het na 2 weken wel over z'n top zou zijn! Toch hulde voor de harde kern die blijft draaien
we zijn geschiedenis aan het schrijven op fok, we gaan niet zomaar doodquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:38 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Jezus is dit radiostation nou nog niet overleden?
Ik had echt verwacht dat het na 2 weken wel over z'n top zou zijn! Toch hulde voor de harde kern die blijft draaien
je luistert niet he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:41 schreef Viro het volgende:
[..]
we zijn geschiedenis aan het schrijven op fok, we gaan niet zomaar dood
ik zag het, clouseauquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je luistert niet he?
heb nl even nummer gevraagd omdat niemand luistert op dit moment
daar ben ik ook erg blij omquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:44 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zag het, clouseau
luister niet, maar vraag wel nummers aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 05:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum en Viro zorgen voor de dansmuziek in de vroege ochtend
heb de hele donderdag geslapenquote:
dus dat wordt de hele dag op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb de hele donderdag geslapen
is wel de planningquote:
hoelaat ga je verhuizen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is wel de planningmoet om kwart voor negen op school zijn voor gesprek.. daarna bloedprikken, daarna dozen inpakken ivm verhuizen.. tussendoor onz luisteren
volgende week pas.. maar heb nog teveel troep die ik in moet pakken en naar de opslag moet brengenquote:
ha.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgende week pas.. maar heb nog teveel troep die ik in moet pakken en naar de opslag moet brengen
Ja, Sinds woensdag. Op school had ik al zo'n moe gevoel. Ik kwam thuis, dronk cola. Kreeg last van buikpijn.. Ging maar op de bank liggen, vroeg of mijn ouders een emmer konden halen, en die emmer kwam net op tijd. Ik kotste de hele boel bij elkaar. Gisteren thuis gebleven, vandaag wordt dat 'm ookquote:
aaaaw * Knetterkrankjorum geeft knuffquote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Sinds woensdag. Op school had ik al zo'n moe gevoel. Ik kwam thuis, dronk cola. Kreeg last van buikpijn.. Ging maar op de bank liggen, vroeg of mijn ouders een emmer konden halen, en die emmer kwam net op tijd. Ik kotste de hele boel bij elkaar. Gisteren thuis gebleven, vandaag wordt dat 'm ook
verwacht maandag weer op school te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaw * Knetterkrankjorum geeft knuff
ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verwacht maandag weer op school te zijn.
hij moet nieuwe jingles.. tis geen nacht maar ochtendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
? trololo's autopilo zou moeten komen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij moet nieuwe jingles.. tis geen nacht maar ochtend
als ik tijd heb spreek ik wel ff wat voor je inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:04 schreef trolololo het volgende:
Sorry ik kwam er niet innu doet ie het.
En ja ik moet nieuwe jingles.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:04 schreef trolololo het volgende:
Sorry ik kwam er niet innu doet ie het.
En ja ik moet nieuwe jingles.
de ouden moeten eruitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:05 schreef trolololo het volgende:
Nieuwe jingles komen erbijik geen oude schrappen
die zijn veuls te leuk.
Vrijwilligers voor jingles inspreken?
Moet je nieuwen insprekenquote:
Micro kapoetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Moet je nieuwen inspreken
En jij ajacied? wil jij geen jingles inspreken?
haal je dan mijn ouden eruit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Moet je nieuwen inspreken
En jij ajacied? wil jij geen jingles inspreken?
Ja is goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haal je dan mijn ouden eruit?
Maar ik heb een kutstemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kan ik je vast bellen? Dan is dat de oplossing.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik heb een kutstem& ik heb geen zin
ik luister nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
marco borsato____! dit ga je niet menen
afentoequote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Luister je wel eens hardcore?
goedemorgen popjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:19 schreef Popje-popje het volgende:
Ahhh wat liev, een eigen naamtopic![]()
Goeiemorgen![]()
Goedemorgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:19 schreef Popje-popje het volgende:
Goeiemorgen![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:19 schreef Popje-popje het volgende:
Goeiemorgen![]()
ik zal straks even snuffelen in mijn nummerbakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heb je een goed nummer voorme?
okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zal straks even snuffelen in mijn nummerbak
gisteren overdag en savonds welquote:
Ik had mijn mobiel niet eens meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat zeiden de jongens in je klas van het smsjen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik had mijn mobiel niet eens mee
Maar die middag zag een meisje uit mijn klas het en stuurde dat foute SMSje terug![]()
Was zij dat?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:21 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik had mijn mobiel niet eens mee
Maar die middag zag een meisje uit mijn klas het en stuurde dat foute SMSje terug![]()
Ja wel lekker, iets te kort nogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gisteren overdag en savonds wel![]()
jij vannacht lekker geslapen?
Ja maarja daarna heb ik hetzelfde SMSje naar haar vriendje gestuurd (vanaf haar mobiel)quote:
haha gebeurt de laatste tijd wel vaker geloof ikquote:
nee,het is gewoon 1 kots per dag en dan is het over, maandag verwacht ik zeker weer naar school te kunnenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:22 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Aaahw, wat doe je hier achter de computer dan, ga lekker in bed liggen
Hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:23 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja maarja daarna heb ik hetzelfde SMSje naar haar vriendje gestuurd (vanaf haar mobiel)
Ja zeker ainds dit bestaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha gebeurt de laatste tijd wel vaker geloof ik
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga douchen en koffie drinken enzulkstot later
![]()
oeh nog ff dit liedje luisteren.. dan ben ik weg
Maar je voelt je verder wel ok, of ben je de hele dag misselijk?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee,het is gewoon 1 kots per dag en dan is het over, maandag verwacht ik zeker weer naar school te kunnen
ik voel me niet de hele dag misselijk, heb last van hoofdpijn maar is makkelijk te bestrijden met paracetamol met caffeinequote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:26 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Maar je voelt je verder wel ok, of ben je de hele dag misselijk?
Mmm arme jijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik voel me niet de hele dag misselijk, heb last van hoofdpijn maar is makkelijk te bestrijden met paracetamol met caffeine
dan ga je heel kort douchenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil blijven luisteren.. maar moet ook douchen![]()
Het kan tegelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik wil blijven luisteren.. maar moet ook douchen![]()
Ben benieuwd wat ik krijgquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:29 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ga ik doen, dan stuur ik wat veel fouters terug![]()
geen stopcontact in de douchequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voor het laatst dat ik zo erg ziek was, was in Januari 2009. Lag de hele week toen brank
Dan moet ik uitleggen hoe ik je kenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Laat jij het ook lezen aan mensen uit je klas![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:32 schreef trolololo het volgende:
Ik ga trouwens nu douchentot later op deze dag (misschien)
Kusjens
dagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:32 schreef trolololo het volgende:
Kusjens
veel plezier onder de douchequote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:32 schreef trolololo het volgende:
Kusjens
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:32 schreef trolololo het volgende:
Kusjens
Goede weerstand heb jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voor het laatst dat ik zo erg ziek was, was in Januari 2009. Lag de hele week toen brak
ze heeft vakantie hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Sharr zit wel veel te posten deze week
Schijt aan de buren?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zouden de buren blij zijn met hardstyle do vroeg op de dag?
leeft darcli nog wel trouwens?quote:
Ja!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zouden de buren blij zijn met hardstyle do vroeg op de dag?
Zeker, gewoon hard aan het werkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
leeft darcli nog wel trouwens?
al poosje niet gezien
sommige mensen moeten het doen hequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sommige mensen moet het doen he
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:35 schreef Popje-popje het volgende:
Alleen vandaag nog werken, dan 4 dagen vrij![]()
![]()
ik 5! en vandaag hopelijk eerder stoppenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:35 schreef Popje-popje het volgende:
Alleen vandaag nog werken, dan 4 dagen vrij![]()
![]()
Nog beterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik 5! en vandaag hopelijk eerder stoppen
maaknieuitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:45 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik niet goed lees (niet wakker enz. )
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:46 schreef gianni61 het volgende:
ik volg hem ook niet, maar ja, ik ben ook nieuw in de ze sc
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:48 schreef Popje-popje het volgende:
Wil iemand mijn verstandskiezen overnemen?
Ze doen pijn![]()
Mmm ja moet zo ook weg, dus ik ben even aan het opmaken/haar doen/kleren zoeken enzquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:53 schreef Ajacied422 het volgende:
de stilte is gevallen. 2 mensen zijn overgebleven
ik wel.. krijg jij de 2 van mij die doorkomen en zeer doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:48 schreef Popje-popje het volgende:
Wil iemand mijn verstandskiezen overnemen?
Ze doen pijn![]()
kan ik ze net zo goed zelf houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik wel.. krijg jij de 2 van mij die doorkomen en zeer doen
geen mist hierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan de overkant van de straat niet zien door de misten daar moet ik straks met de auto doorheen
sommige mensen moeten het werk doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:55 schreef gianni61 het volgende:
hier schijnt de zon al
was ook geen hond op de weg, iedereen gisteravond al kapot gezopen op auwwieverbal.
en ik maar werken
anders wrijf je het er even inquote:
kom dan naar leiden toequote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
anders wrijf je het er even in
oh kan er wel bij iemand pitten.. dus an sich geen slecht idee.. .alleen staat mijn school in emmen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
trololo's geheime boodschap voor dromenvangertje?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
trololo's geheime boodschap voor dromenvangertje?
Waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:
veel plezierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik naar school. Doei!
Doeiii!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:00 schreef trolololo het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
En nu ga ik naar school. Doei!
Ahhh arme jij, voor je het weet is het voorbijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb geen zin in vandaag
straks gesprek wat niet leuk wordt en daarna lek laten prikken voor bloed
hoezo dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb geen zin in vandaag
straks gesprek wat niet leuk wordt en daarna lek laten prikken voor bloed
dat is het lichtpuntjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:02 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ahhh arme jij, voor je het weet is het voorbij
ben overspannen, gesprek op school over eventuele pauze van school bloedprikken om te kijken of ik in aanmerking kom voor medicijnenquote:
een burnout?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat is het lichtpuntjehet is allemaal voorbij op een gegeven moment
[..]
ben overspannen, gesprek op school over eventuele pauze van school bloedprikken om te kijken of ik in aanmerking kom voor medicijnen
ik ga de mist trotseren en drenthe onveilig maken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 08:09 schreef Ajacied422 het volgende:
ik ga even naar beneden, tot straks hondjes
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
En waarom hoor ik VERDOMME Marco Borsato
denk het ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
Maar Sharr zal er zo wel weer zijn
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
4 uur slaap en dan als eerste marco borsato horen. Slechte manier om de dag te beginnen
Het is al goedgemaaktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
4 uur slaap en dan als eerste marco borsato horen. Slechte manier om de dag te beginnen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt hé, de NOS zendt de samenvatting van Ajax - Rkc niet uit
Mensen die de wedstrijd niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt hé, de NOS zendt de samenvatting van Ajax - Rkc niet uit
Bruno Mars?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Houden we het even ontopic schatjes![]()
De monsterhit
Nee niet echtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker geslapen? Ben benieuwd naar vanavond
sorryquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ben nu op mijn werk, heb nu pauze
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:42 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar ik ga er weer vandoor
Tot vanmiddag!
Logisch want draakje draait nu nietquote:
GOEDEmorgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch want draakje draait nu niet
neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van herbufferen?
Half 5 is een mooie tijd om naar bed te gaan tochquote:
Ik vind het geweldigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Half 5 is een mooie tijd om naar bed te gaan toch
Was jenkins - whitlock wat? ben in slaap gevallenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik laat jou toch niet zitten, ik heet geen Johanpolie
One luvquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik laat jou toch niet zitten, ik heet geen Johanpolie
Bakkesquote:
Ik vind het wel lief, maar als het niet gemeend is laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gewoon, dacht dat het wel een goede binnenkomer was
Dat is altijd bij dat soort mensenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief, maar als het niet gemeend is laat dan maar zitten
dat soort? wat wil je daar mee zeggen koelkast?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is altijd bij dat soort mensen
Tuurlijk meen ik hetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het wel lief, maar als het niet gemeend is laat dan maar zitten
Dat mag ik niet zeggen, dan wordt hij boosquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat soort? wat wil je daar mee zeggen koelkast?![]()
Autist?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, dan wordt hij boos
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, dan wordt hij boos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |