quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja nu echt slapen![]()
Dromen over amsterdams pratende mensjes
Ik verwacht wel de dagelijkse rickroll om 10 uur hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:14 schreef djkoelkast het volgende:
Zo, nu ga ik echt slapen. Over een paar uur zit Popje al in dit topic.
Eet smakelijk en tot vanmiddag![]()
Dit is de goeiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Oooh kut dit is inderdaad de verkeerde
Komt voor de bakker, nu slapen en Viro ook, ik heb 2 slaapverzoekjes voor hem gedaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht wel de dagelijkse rickroll om 10 uur he
ik luister niet eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Komt voor de bakker, nu slapen en Viro ook, ik heb 2 slaapverzoekjes voor hem gedaan
natuurlijk bestaat tie nogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:38 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Jezus is dit radiostation nou nog niet overleden?
Ik had echt verwacht dat het na 2 weken wel over z'n top zou zijn! Toch hulde voor de harde kern die blijft draaien
we zijn geschiedenis aan het schrijven op fok, we gaan niet zomaar doodquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:38 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Jezus is dit radiostation nou nog niet overleden?
Ik had echt verwacht dat het na 2 weken wel over z'n top zou zijn! Toch hulde voor de harde kern die blijft draaien
je luistert niet he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:41 schreef Viro het volgende:
[..]
we zijn geschiedenis aan het schrijven op fok, we gaan niet zomaar dood
ik zag het, clouseauquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je luistert niet he?
heb nl even nummer gevraagd omdat niemand luistert op dit moment
daar ben ik ook erg blij omquote:Op vrijdag 4 maart 2011 04:44 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zag het, clouseau
luister niet, maar vraag wel nummers aan![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 05:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum en Viro zorgen voor de dansmuziek in de vroege ochtend
heb de hele donderdag geslapenquote:
dus dat wordt de hele dag op?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb de hele donderdag geslapen
is wel de planningquote:
hoelaat ga je verhuizen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is wel de planningmoet om kwart voor negen op school zijn voor gesprek.. daarna bloedprikken, daarna dozen inpakken ivm verhuizen.. tussendoor onz luisteren
volgende week pas.. maar heb nog teveel troep die ik in moet pakken en naar de opslag moet brengenquote:
ha.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
volgende week pas.. maar heb nog teveel troep die ik in moet pakken en naar de opslag moet brengen
Ja, Sinds woensdag. Op school had ik al zo'n moe gevoel. Ik kwam thuis, dronk cola. Kreeg last van buikpijn.. Ging maar op de bank liggen, vroeg of mijn ouders een emmer konden halen, en die emmer kwam net op tijd. Ik kotste de hele boel bij elkaar. Gisteren thuis gebleven, vandaag wordt dat 'm ookquote:
aaaaw * Knetterkrankjorum geeft knuffquote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Sinds woensdag. Op school had ik al zo'n moe gevoel. Ik kwam thuis, dronk cola. Kreeg last van buikpijn.. Ging maar op de bank liggen, vroeg of mijn ouders een emmer konden halen, en die emmer kwam net op tijd. Ik kotste de hele boel bij elkaar. Gisteren thuis gebleven, vandaag wordt dat 'm ook
verwacht maandag weer op school te zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaaw * Knetterkrankjorum geeft knuff
ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 06:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
verwacht maandag weer op school te zijn.
hij moet nieuwe jingles.. tis geen nacht maar ochtendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
? trololo's autopilo zou moeten komen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij moet nieuwe jingles.. tis geen nacht maar ochtend
als ik tijd heb spreek ik wel ff wat voor je inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:04 schreef trolololo het volgende:
Sorry ik kwam er niet innu doet ie het.
En ja ik moet nieuwe jingles.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:04 schreef trolololo het volgende:
Sorry ik kwam er niet innu doet ie het.
En ja ik moet nieuwe jingles.
de ouden moeten eruitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:05 schreef trolololo het volgende:
Nieuwe jingles komen erbijik geen oude schrappen
die zijn veuls te leuk.
Vrijwilligers voor jingles inspreken?
Moet je nieuwen insprekenquote:
Micro kapoetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Moet je nieuwen inspreken
En jij ajacied? wil jij geen jingles inspreken?
haal je dan mijn ouden eruit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:07 schreef trolololo het volgende:
[..]
Moet je nieuwen inspreken
En jij ajacied? wil jij geen jingles inspreken?
Ja is goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haal je dan mijn ouden eruit?
Maar ik heb een kutstemquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:08 schreef trolololo het volgende:
[..]
Kan ik je vast bellen? Dan is dat de oplossing.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ik heb een kutstem& ik heb geen zin
ik luister nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
marco borsato____! dit ga je niet menen
afentoequote:Op vrijdag 4 maart 2011 07:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Luister je wel eens hardcore?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |