Heb ik nog niets gezien. Het is altijd andersom.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:34 schreef sharr het volgende:
Myra, je gelooft me toch wel dat dit echt niet expres was?
Daarbij: Judithh, PM me dan.
Waar? Zijn die hier? Dan ben ik weg.quote:
Zus van knetter?quote:
Welnee, lachte me rotquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:28 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben blij dat je hebt kunnen lachen om mijn gescheld toen er een kaap actie was geplant door de onz maffia.
Ik was er zeker van dat ik een ban zou krijgen voor het posten van een pm
oh ik heb blijkbaar iets gemist vandaag. Sharr wil je mij wat vertellen of iets laten zien wat ik liever niet wil zien ?quote:
Weet ik niet, ik noem jullie mijn negers.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waar? Zijn die hier? Dan ben ik weg.
Nee, dit is haar zusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:35 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waar? Zijn die hier? Dan ben ik weg.
hahaha wat een goeien garpjenquote:
Lijkt welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hahaha wat een goeien garpjen
Ingebouwde klopt wel, wat er extern aan is, snap ik niet. Maar ik gebruik mijn oortjes van mijn iphone en dus ook die microfoon. Alleen als ik geen oortjes in heb doet die het ook gewoon automatisch. Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bij de instellingen van Skype staat:
Microfoon: ingebouwde microfoon (Externe microfoon)
Dat klopt toch ook niet lijkt me ?!
chick van saved by the bellquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
[ afbeelding ]
Om het niveau even wat terug te brengen
Ze speelt nu in White Collar, wel een bijrol, maar blijft leukquote:
Die heb ik er nog nooit in gehoordquote:
trustequote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga douchen.. slaap lekker piepels
minder op neger piemels zuigenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:46 schreef utopie het volgende:
serieus, keelontsteking't heeft voor mij al weer lang genoeg geduurd
scherp.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:48 schreef Zokunen het volgende:
utopie, wat schommelt het volume gigantisch.
Eh oke, slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:48 schreef Judithh het volgende:
Slapen, weltrusten. Spreek je morgen sharr, moet echt gaan, anders morgen zeurende moeder dat ik niet op tijd ging slapen.
Merk ik niks van hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:53 schreef utopie het volgende:
[..]
ik denk ik zeg het maar evenik schijn nogal eens onduidelijk te zijn
14.gifquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:55 schreef utopie het volgende:
nog 1 nummertje van 3 min hierna? eckte laatsten
deze heb ik zo grijs gedraaid vroegahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:05 schreef teijezigterman het volgende:
A! B! Just as easy as one two three!
Lekker mee bleren op grote feestenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:05 schreef teijezigterman het volgende:
A! B! Just as easy as one two three!
slaap lekker utopiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:09 schreef utopie het volgende:
ik ga slapen man3 nachten weinig slaap gehad
weltrusten!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:17 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Het wordt miss toch maar tijd op te investeren in een mengpaneel
wromquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sorry.. ik ga denk ik maar even vreemd, en naar een ander station luisteren
ja. ik ben aan het BO'sen vandaag nieuwe mappackquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is het nog gezellig hier?
Ik wil even melden dat Koelkast een van de tofste gasten van onz-radio is!
Hoe zijn zequote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:24 schreef utopie het volgende:
[..]
ja. ik ben aan het BO'sen vandaag nieuwe mappack
denk je dat ik daar 12 euro voor dokkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe zijn ze?
En 12 euro toch ofzo ?
jawel, gister. toen waren sharr, ik en monopoly hier alleenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zo stil is het de laatste dagen nog niet geweest hier geloof ik
Waarom zeg je: nieuwe mappacksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:29 schreef utopie het volgende:
[..]
denk je dat ik daar 12 euro voor dokkenkk spel serieus. ik word gek van die smerige campers
omdat die vandaag zijn uitgekomen, nerd. ik ga pitten. weltrustenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Waarom zeg je: nieuwe mappacksals je het niet koopt of gekocht hebt
hahaha
Jij bent echt zo vaag hehquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:31 schreef utopie het volgende:
[..]
omdat die vandaag zijn uitgekomen, nerd. ik ga pitten. weltrusten
snachts?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:30 schreef utopie het volgende:
[..]
jawel, gister. toen waren sharr, ik en monopoly hier alleen
Verstandig, ik beuk met flinke hardcore nog ff doorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ook maar ingetuned
Morgen thuiswerken, oftewel, pas 09:30 mijn bedje uit
Ga je luisteren vanaf danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ook maar ingetuned
Morgen thuiswerken, oftewel, pas 09:30 mijn bedje uit
Hij gaat lekker hoor ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:31 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Verstandig, ik beuk met flinke hardcore nog ff door
ja serieus, wat was daar nou zo grappig aan ?quote:
zuurstofquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja serieus, wat was daar nou zo grappig aan ?
Ik snapte er niks van man, en jij ging dood van het lachen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:35 schreef utopie het volgende:
[..]
zuurstofbel 112 gast
hahahHAAHAhahahhhahhHAH
quote:
Hij is ook best wel een selloutquote:
Dit!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:37 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
Hij is ook best wel een selloutPas weer naar (Trance) Energy komen als er ook house en electro gedraaid wordt
slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:40 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga vlak, kijk morgen wel hoe laat ik zin heb om te draaien en of er nog ruimte is, maar kijkend naar het rooster moet dat wel goed komen
trustenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:40 schreef Zokunen het volgende:
Ik ga vlak, kijk morgen wel hoe laat ik zin heb om te draaien en of er nog ruimte is, maar kijkend naar het rooster moet dat wel goed komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |