Hey ik weet er helaas niet veel vanaf maar veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:30 schreef dikkiedik85 het volgende:
hallo allemaal,
ik ben redelijk nieuw hier en heb veel vragen over de viersprong in halsteren.
nu is er voor mij een second opinion aangevraagd wat hun vinden wat ze met me aan moeten of welke behandeling het beste bij mij zou passen deeltijd of klinisch enzenz.
maar mijn vragen zijn misschien heel raar maar ik ben zo onzeker en erg bang dat ik weer opgenomen wordt.
ik slaap er erg slecht van en ik ben vaak ook erg misselijk dat ik soms moet overgeven van de spanning.
moet je echt elke dag mee doen met de groep en therapiën, ook als je ziek bent (miqraine)
hoe reageren ze daar op automutilatie of suicide pogingen (verpleging dan) of moet je dan alles zelf een beetje uit zoeken.
als je eens kwaad weg loopt omdat je bang bent jezelf niet te kunnen beheersen en alles weer even op een rijtje wilt krijgen door alleen te zijn en later weer terug gaat naar de groep of waar je ook mee bezig bent...
hoe zit dat met bezoekuren enz
zou je echt helemaal niet met eigen auto weg mogen gaan als je op weekend mag of verlof en dergelijke??
sorry voor al mijn vragen ik durf ze ook aan niemand te stellen behalve hier...
groetjes dikkiedik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |