ja echt een geweldig dingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik blijf het een gaaf apparaat vinden
Als ik dat doe slaap ik gemiddeld 2,5 uur later dan andersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook niet, verdorie... En neem me al dagen voor om op tijd te gaan pitten
Dat merk je vast morgenochtend welquote:
is het ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik blijf het een gaaf apparaat vinden
Ik ook, of meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik dat doe slaap ik gemiddeld 2,5 uur later dan anders
Maar dan weten mijn ouders dat ik nog niet slaapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ga even een paar rondjes rennen dan ofzo
Neequote:
Nou, dat je je dan dus moe voelt waarschijnlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeOf bedoel je wat anders dan niet op kunnen staan?
![]()
Daar heb je wel een punt ja....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan weten mijn ouders dat ik nog niet slaap
Vandaag zonder slangetjes en apparaten?quote:
Wat ik op dit moment doe? Fok!kenquote:
dat kijk ik echt nooitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vandaag zonder slangetjes en apparaten?
Hoe vond je WIDM vandaag??
Oh dan is het goedquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat je je dan dus moe voelt waarschijnlijk
Komt wel als je wat ouder wordt en werktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dan is het goed(dat je dat bedoelt
)
Ik slaap altijd pas rond deze tijd, dus valt mee
quote:
Ik weet er alles vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt wel als je wat ouder wordt en werkt
nee, maar ik ken haar wel, telt dat ook?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heet jij Muck??
![]()
Tis ook al bijna afgelopen hoor: nog 2 x
Ja, onvoorstelbaar eigenlijk voor zo'n jongedamequote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dan is het goed(dat je dat bedoelt
)
Ik slaap altijd pas rond deze tijd, dus valt mee
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 01:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee, maar ik ken haar wel, telt dat ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |