ik kom je wel troostenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:21 schreef Misiuuu het volgende:
Ik ga de streams zo afsluiten!
Zometeen ga ik nog huilen van irritatie..
Ik ben nummerblind, huismokkelquote:
Die stinkt, en als je daar post krijg je automatisch extragratis herpes!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit is de goeie! [COS#315] Waar Mo nog steeds huilt.
toch zou Alex loyaler zijn aan Gerard. Karim is zeer onbetrouwbaar in het eindspel...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef afca_oc het volgende:
Team G.A.K is geen goeie spelwijze, Gerard is met afstand de meester van deze.
Alex is gewoon een keiharde loopjongen, die never nooit een geheim gaat raden.
Karim had vandaag een zwakke avond, maar hij ligt nog wel goed.
ze.schijten.bagger!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:23 schreef Kliertje41 het volgende:
Stervio en Guidette bang voor Team BAAS??
Lul er maar overheen, je hebt gefaald!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die stinkt, en als je daar post krijg je automatisch extragratis herpes!
En terecht!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:23 schreef Kliertje41 het volgende:
Stervio en Guidette bang voor Team BAAS??
Het is Team BAAS; de opstelling kan wijzigenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:22 schreef afca_oc het volgende:
Team G.A.K is geen goeie spelwijze, Gerard is met afstand de meester van deze.
Alex is gewoon een keiharde loopjongen, die never nooit een geheim gaat raden.
Karim had vandaag een zwakke avond, maar hij ligt nog wel goed.
Jij bent een fakking Dido!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zelfs Roel liet zich nog niet zo gaan toen Dido vertrokken was.
Even wat traantjes, oké. Maar ze doet net of hij net gecremeerd is en ze net z'n urn heeft bijgezet
HERPES!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lul er maar overheen, je hebt gefaald!
TEAM BAAS!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:24 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Het is Team BAAS; de opstelling kan wijzigenmaar er is maar 1 Meester
ik denk dat je het net5 kwalijk moet nemenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
En ik neem het jullie allemaal kwalijk dat die flikker van een alex er nog in zit.
Wie had gedacht dat de 3 echte hetero's uiteindelijk de homo's in het huis zijn
Ik zit boven de dosering ritalin vandaag!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
Zo. ik heb mijn pilletjes gehad en ben weer rustig.
Ik ben een Didosopster, da's wat andersquote:
Dat gaat hem opbreken ben ik bang.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:25 schreef marky het volgende:
Karim totaal niet stressbestendig. Die is nog steeds gespannen.
Het is niet geheel gezond dat haar halve wereld lijkt in te storten door zoiets als dit...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:19 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Ze is gewoon een emotioneel iemand. Stoor me verder niet aan mensen die willen huilen. De 1 huilt iedere dag, de ander bijna nooit. Prima, even goede vrienden.
Was al voorspeld dat ze ze ging reageren, bah wat een misselijk mens ook, met haar zelfmedelijden, zeg maar toitoi volgende week eMo!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:24 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
En ik neem het jullie allemaal kwalijk dat die flikker van een alex er nog in zit.
Wie had gedacht dat de 3 echte hetero's uiteindelijk de homo's in het huis zijn
Oke...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:25 schreef Visual het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 4 maart 2011 00:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wat is Alex voor een ridder dan?
Ik dacht dat hij geridderd was, zoals zoveel men
[/qoute]
Zo eentje met paard zwaard harnas helm
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef xxbritt het volgende:
Monique: Ik mis hem zo, Aaf.
Monique: Waarom nu al? Zo vroeg....
Je zou bijna denken dat Maik's vliegtuig de zee in is gedaald.
Yep, hij kan echt niet tegen stress.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:25 schreef marky het volgende:
Karim totaal niet stressbestendig. Die is nog steeds gespannen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:25 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Was al voorspeld dat ze ze ging reageren, bah wat een misselijk mens ook, met haar zelfmedelijden, zeg maar toitoi volgende week eMo!
precies,in die zin heb ik wel medeleven voor haarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet geheel gezond dat haar halve wereld lijkt in te storten door zoiets als dit...
Voor een puber misschien begrijpelijker, maar een vrouw van 31?
In dit spel:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef WinBot het volgende:
Gerard = Manipulatie = in de psychologie een begrip waarmee bedoeld wordt: de wijze van overtuigen van een persoon, om tot een bepaald idee van een zaak of een ander te laten komen door middel van beïnvloeding.
U is een engel verkleed in dat lugubere blauwe modvod!quote:
Negatieve energie...dat past in zijn levensbeeld..er hangt nu enorm veel negatieve energie en een gevoelig persoon voelt datquote:
Van jouw topic krijgen mensen geslachtsziekte!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heb wel een TT change voor je aangevraagd Muppet!![]()
Aafke is 'n toppertje enne bulldogs ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef bollokus het volgende:
aafke kan wel lief zijn ... voor een bulldog
Zijn voorouder had iemand van adel van de verdrinkingsdood gered. Die is tot ridder benoemd en dat wordt overgedragen per generatie, die titel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Oke...
Ik snap het even niet meer.
Alles op z'n tijd, en niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:28 schreef afca_oc het volgende:
Team Baas(=Gerard dus) is meesterlijk. Het enige wat ontbreekt is de kennis van Guido en het analytisch vermogen van Philip, dan hadden ze alle geheimen ontrafeld.
Die is al dicht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Van jouw topic krijgen mensen geslachtsziekte!
Waarom geeft ze de anderen de schuld? Zo lief was ze zelf ook niet voor hem, we hebben eerst twee dagen naar haar gemiep tegen Maik zitten aankijken. Dit meisje is verkeerd in het huis of welk ander huis ook, zit dicht tegen een psychose aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef superkokje het volgende:
Mo hoorde bij mijn top, maar ben er eigenlijk wel klaar mee. 24 uur aanvragen en opzouten
Respect voor je uithoudingsvermogen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:27 schreef superkokje het volgende:
Mo hoorde bij mijn top, maar ben er eigenlijk wel klaar mee. 24 uur aanvragen en opzouten
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik denk dat ik maar niet meer ga kijken. Gerard en Rakim waren nog wel zo sympathiek en nu werken ze samen met die meningloze flikker
Hmm oke.. Ik wist niet dat dat in deze tijd nog steeds zo genoemd werd..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
@
[..]
Zijn voorouder had iemand van adel van de verdrinkingsdood gered. Die is tot ridder benoemd en dat wordt overgedragen per generatie, die titel.
Terecht! Heel FOK! kreeg jeuk van jouw topic!quote:
vele zullen huilen ,maar niet vele zullen er zo in blijven hangen als moquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:28 schreef AYLI het volgende:
[..]
Denk dat Momo de enige is in dat huis die zo zou reageren, dit is echt niet normaal meer.
Fenneke of femke, zei hijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:28 schreef MightyDude het volgende:
Zei Baas Gerard: Mijn vriendin regelt dat ? Is hij niet getrouwt ?
Ze nemen het op voor Alex! Had ik ook gedaan. Zowel vanuit strategisch als moreel oogpunt. Ik vind het sneu hoe de hele groep die jongen helemaal afmaakt. Dat heeft hij niet verdiend, ook al is hij irritant.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ik denk dat ik maar niet meer ga kijken. Gerard en Rakim waren nog wel zo sympathiek en nu werken ze samen met die meningloze flikker
Lol, is al goed schatje.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Terecht! Heel FOK! kreeg jeuk van jouw topic!
Male bonding voor het goede doelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
Oh God ligt die vieze luie vadsige NSB nicht nu weer met Team Baas te lachen?
Idd, ze blijft hangen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
vele zullen huilen ,maar niet vele zullen er zo in blijven hangen als mo
en van alles erbij halen ,want nog niet eens aan de orde is
van vader op zoon en dochter ,alleen de aangetrouwde dragen de titel niet ( of een dochter ook de titel ridder krijgen is me trouwens onduidelijk,krijgen in iedergeval wel een titel |)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:29 schreef -Strawberry- het volgende:
@
[..]
Zijn voorouder had iemand van adel van de verdrinkingsdood gered. Die is tot ridder benoemd en dat wordt overgedragen per generatie, die titel.
en daarna snel naar Stervio rennen zeker...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:31 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Male bonding voor het goede doel
Ze kunnen ook gewoon met zen tweeën. Kijk je mist verder niet veel aan Maik maar van mij had echt Alex eruit gemoeten. Dat is het spel en hij paste nergens bij, zwakste schakel enz..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze nemen het op voor Alex! Had ik ook gedaan. Zowel vanuit strategisch als moreel oogpunt. Ik vind het sneu hoe de hele groep die jongen helemaal afmaakt. Dat heeft hij niet verdiend, ook al is hij irritant.
ja bahbah!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:30 schreef beaverhausen het volgende:
Oh God ligt die vieze luie vadsige NSB nicht nu weer met Team Baas te lachen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze nemen het op voor Alex! Had ik ook gedaan. Zowel vanuit strategisch als moreel oogpunt. Ik vind het sneu hoe de hele groep die jongen helemaal afmaakt. Dat heeft hij niet verdiend, ook al is hij irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |