Misschien niet, maar als hij dan weer wat heeft is hij meteen het bokje, wie gaat trouwens ineens Bollywood film raden? Niemand toch? Dat zal eerst wel een paar keer mis zijn, zendeling in India of hoofd van een weeshuis daar oid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef afca_oc het volgende:
Het enige voordeel voor Karim is dat niemand op hem gaat drukken met 200 eurie
Ze gaan allemaal nadenken over Alex die de meeste stemmen kreeg. En dus twijfelen of ze er goed aan doen om op S. in tge zettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:55 schreef mYsca het volgende:
ik zie het blok met die vrouwen mislukken. Aafke gaat niet tegen Servio, Mootje gaat niet tegen Flip
2500 euro riskeren om 200 te winnen, die dat echt is gewoon fcking domquote:Best groot voordeel, maar ik denk dat het ze eerder gaat om het raden
dat was van de week toch al toen ze zo over de zeik raakte toen Maik vertelde bi te zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 23:56 schreef mootie het volgende:
Als ik Echt verdriet heb wil ik alleen zijn, op z'n hoogst 1 echt supervertrouwd persoon in de buurt. Mo leurt met haar tranen.
Binnen no-time heb je 5k te pakkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Stranger het volgende:
Trouwens dit wilde ik nog even kwijt: als karim slim is laat ie nu zijn geheim raden, 200 e kwijt lekker boeiend
trustequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:59 schreef Nune het volgende:
Ik vind het wel weer geslaagd deze avond, fijne nacht allemaal en welterusten alvast.
Inderdaad en dan kan die lekker opbouwenquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:58 schreef Stranger het volgende:
Trouwens dit wilde ik nog even kwijt: als karim slim is laat ie nu zijn geheim raden, 200 e kwijt lekker boeiend
trustequote:Op donderdag 3 maart 2011 23:59 schreef Nune het volgende:
Ik vind het wel weer geslaagd deze avond, fijne nacht allemaal en welterusten alvast.
LOL! Zie je Mo al Bollywood dansen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef mYsca het volgende:
Guido is gewoon hoogbegaafd, zeker foutje gemaakt en Mootje en Guido eerste avond omgewisselt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |