Ik vind 'm eerder zakelijk, dan neutraal. Hij beseft heel goed dat hij in een spel zit en laat zich niet meeslepen. Ook niet net het geroddel. Hij geeft wel zijn mening, maar wordt niet vals.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Philip is redelijk neutraal ja. Beetje onzichtbaar ook...
Echt not. Die verandert nog net niet van haarkleur als ze een tijdje niet bij Servio in de buurt is. Komt hij om de hoek hangt ze haar identiteit aan de wilgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo beinvloedbaar? Misschien vindt ze het een toffe peer.
Tja, borderline wordt vaak beschreven met de term labiel. Labiel is Mo nu zeker.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik hoorde de term borderline hier wel voorbij komen,ik denk dat niet ver van de waarheid afligt
als er bij bordeline mensen iets gebeurd ,vangen ze dat gelijk als een heel zwaar drama op ,en hoeft *alles* niet meer
Hij hoeft inderdaad nog niet positie te kiezen en dat is een luxepositie waar hij nu nog van profiteert.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ik vind 'm eerder zakelijk, dan neutraal. Hij beseft heel goed dat hij in een spel zit en laat zich niet meeslepen. Ook niet net het geroddel. Hij geeft wel zijn mening, maar wordt niet vals.
nee johquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:13 schreef AYLI het volgende:
Zouden niet meer mensen Mo een enorme aansteller vinden?
Mja, kun je niet echt uitspreken in een groep eigenlijk.
Wat een gezeik om niks zeg.
Ik voorspel een slechte week voor Mo, volgende week zit zij op de schopstoel...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:13 schreef AYLI het volgende:
Zouden niet meer mensen Mo een enorme aansteller vinden?
Mja, kun je niet echt uitspreken in een groep eigenlijk.
Wat een gezeik om niks zeg.
Pas maar op niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef sst het volgende:
Ik hoop dat Philip genomineerd wordt en met 82% terug in het huis komt.. baas...
alleen zijn naam alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:14 schreef schommelstoel het volgende:
Dat niemand in dat huis een link kan leggen met Karim en muziek en zijn tatoeage op zijn linker arm
snap ergens wel dat ze dan wel door de psychologische test is gekomen ,omdat dat moment opname zijn ,maar vind wel dat men daar nu wel dik op in moet springenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tja, borderline wordt vaak beschreven met de term labiel. Labiel is Mo nu zeker.
Als het al geen borderline is, dan zeker borderline trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |