okquote:Op donderdag 3 maart 2011 23:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Je was gewoon niet duidelijk genoeg en derhalve is het allemaal jouw schuld![]()
Goedmaken jij
Leuk dat je de kinderen normaal op vrijdag naar school brengtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep, maakt deze week zowiezo niet uit, normaal breng ik vrijdag kids naar school maar die hebben vakantie
Stuuuquote:
nee man.quote:
Aan mij zal het niet liggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stuuu![]()
*U*
Kunnen we van tijd ruilen? Zo'n uur extra zou ik wel handig vinden![]()
Makkelijk te overtuigen ben jijquote:
dacht het niet nee, weet het niet zeker. maar ik dacht dat dat alleen zeepaardjes en zeedraakjes dedenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
doen die ook dat de papa's de eitjes met zich meedragen tot ze uitkomen?![]()
![]()
en op maandag ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk dat je de kinderen normaal op vrijdag naar school brengt![]()
zeedraakjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
dacht het niet nee, weet het niet zeker. maar ik dacht dat dat alleen zeepaardjes en zeedraakjes deden
lekker slapen meissie dan maarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee man.
ik ga weer terug naar bed![]()
Thijs snurkt
Tof dat je dat doet thoughquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en op maandag ook
en op dinsdag en donderdag haal ik ze op op de BSO
want dan werkt vrouwlief ook
Veel meer kan ik niet betekenen met die woon-werk afstand
Die zijn echt mooiquote:
Wat is er andersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
aaah ik ben dit toetsenbord niet meer gewend
bedenk maar wat leuksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Makkelijk te overtuigen ben jijZal wel even gaan bedenken wat je mag doen om mij tevreden te stemmen
Ik heb alleen maar leuke dingen in gedachten, geloof mequote:
Ik typte even via virtueel toetsenbordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |