Precies. Zo deden we dat ook in het vorige potje, waarbij (aardbei) onze base als eerst werd gevonden en we alsnog wonnen met een 2-1 stand.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Moch het doel was meuk behalve je eigen te slopen en hoe dat maakte niet uit dus lijkt me dat we ons er niet zo druk over moeten maken toch?
Nieuwe loc zoeken en gaan weer met die banaan
Als iemand van ons eigen team de locatie veraad vind ik dat wel een kwalijke zaak. Als hij gewoon had gezegd dat ze onze coordinaten wisten hadden we makkelijk kunnen verkassen op tijd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Moch het doel was meuk behalve je eigen te slopen en hoe dat maakte niet uit dus lijkt me dat we ons er niet zo druk over moeten maken toch?
Nieuwe loc zoeken en gaan weer met die banaan
High fivequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Team Sos is gewoon eindbaas. Dat blijkt alweer.
Nah gewoon lucky this time.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Team Sos is gewoon eindbaas. Dat blijkt alweer.
Dacht het niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:20 schreef Berend. het volgende:
Het lijkt me wel handig als we in de toekomst vertellen wat voor base elk team heeft. Ik bedoel dus In een berg/alles boven etc.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:54 schreef GerardCox2 het volgende:
Hah, wat gaaf. Een minecraft topic.
ff tvp'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |